Bath bucket of Tubble?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:09

Hier is die inmiddels binnen en we hebben er al uitgebreid in gebadderd! Mijn kleintje vond het heel erg gezellig in bad en ik kon heerlijk ontspannen :j Ik was nog redelijk onder de indruk hoeveel ruimte je eigenlijk hebt wanneer je erin zit, het oogt best wel klein, maar kon er prima in zitten met mijn 1.61m :')
Mijn man past er ook in, die is 1.78 en stukje breder.

Geslaagd dus! :D

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:23

[***] schreef:
Mijn man past er ook in, die is 1.78 en stukje breder.

Geslaagd dus! :D


Welke maat heeft hij (qua broek) ik zit namelijk nog steeds te twijfelen.

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:45

Broekmaat 31/32 omgerekend heeft hij maat 46 :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:47

Hmmm... dus iemand van 1.74 met broekmaat 42-44 zou er dus gewoon comfortabel in moeten kunnen zitten? Dat emmerding bedoel ik, niet die opblaasbare.
Het zou mijn lijf zo'n goed doen af en toe goed op te warmen, maar de ruimte is hier te beperkt.....

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 11:50

mmm, dat wordt hem niet, dan eens kijken of ik voor dat lig ding ga. Maar dan moet die in de woonkamer

kim_1990

Berichten: 1543
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:16

Mijn vriend en ik gaan binnenkort zo’n opblaasbaar ligbad bestellen...hij heeft ruimte zat in de badkamer allee is het een huurhuis dus gaan we er geen vast bad in zetten...ben benieuwd...zo’n badbucket lijkt me echt helemaal niks eerlijk gezegt...met mijn krakkemikkige lijf lijkt het me niet fijn zo opgevouwen te zitten...ik ben zeer benieuwd hoe de opblaasbare variant bevalt straks

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:57

[***] schreef:
Hier is die inmiddels binnen en we hebben er al uitgebreid in gebadderd! Mijn kleintje vond het heel erg gezellig in bad en ik kon heerlijk ontspannen :j Ik was nog redelijk onder de indruk hoeveel ruimte je eigenlijk hebt wanneer je erin zit, het oogt best wel klein, maar kon er prima in zitten met mijn 1.61m :')
Mijn man past er ook in, die is 1.78 en stukje breder.

Geslaagd dus! :D


Dan ga ik tzt ook eentje halen!

BADDEREEEEEEEEN!

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:53

Naar aanleiding van dit topic heb ik de bath bucket besteld. Ik had hem ooit wel eens gezien, maar was het weer vergeten. Ik ben heel benieuwd. Het lijkt me een ideaal ding, mischien ook om in de zomer even af te koelen in de tuin. Ik heb hem besteld bij tegeldepot.nl. Iemand daar ervaringen mee? Levertijd is 2 weken? Ik kon hem zo snel nergens anders vinden, overal uitverkocht.

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:20

Volgens mij hebben de meeste hem via die webshop besteld. Ik ook! Maar ik had de blauwe besteld omdat d witte en roze toen idd ook een langere levertijd hadden en daar had ik het geduld niet voor :P

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 13:58

Hoe laat je die bucket leeg lopen?
Ik heb nu een bibabad voor de kinderen, maar die is na 7 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. En dan is het misschien wel wat om iets te kopen waar ik zelf ook in kan.

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:16

Er zit een afvoer dingetje aan TinkerTreas.

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:41

Werkt bij jullie dat afvoerdingetje een beetje? Dat ging hier echt voor geen meter, had mijn hele badkamer onder water staan omdat het slangetje steeds losgaat.

Anoniem

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:04

Bij mij werkt hij heel goed. Wel even opnieuw aandraaien voordat je hem vol laat lopen. Door het verplaatsen van het bod draait hij los!

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:18

Kan je het bad helemaal leeg laten lopen met dat afvoerdingetje of moet je het bad alsnog omkeren voor de laatste 25 liter?

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:23

Hier ook een bathbucket gekocht, ik vind het echt heerlijk! Ik zit er echt minimaal een uur in elke keer. Ik ben 1.67 en heb maar 42, gaat echt prima. Tot aan mn kin in bet water.

Ik keer hem om om het laatste beetje water eruit te krijgen, de stop zit er net iets te hoog voor

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:04

Ik ben om, wilde hem eerder bestellen nav het topic over de bath bucket maar in de zomer had ik er nog niet echt behoefte aan. Maar nu de dagen korter en kouder worden verlang ik toch wel naar een bad, helaas is ons appartement echt te klein voor een bad dus dit is een goede tussenoplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 20:45

khirshanta schreef:
[***] schreef:
Hier is die inmiddels binnen en we hebben er al uitgebreid in gebadderd! Mijn kleintje vond het heel erg gezellig in bad en ik kon heerlijk ontspannen :j Ik was nog redelijk onder de indruk hoeveel ruimte je eigenlijk hebt wanneer je erin zit, het oogt best wel klein, maar kon er prima in zitten met mijn 1.61m :')
Mijn man past er ook in, die is 1.78 en stukje breder.

Geslaagd dus! :D


Dan ga ik tzt ook eentje halen!

BADDEREEEEEEEEN!


Yeah! *\o/*


SassyMoon schreef:
Naar aanleiding van dit topic heb ik de bath bucket besteld. Ik had hem ooit wel eens gezien, maar was het weer vergeten. Ik ben heel benieuwd. Het lijkt me een ideaal ding, mischien ook om in de zomer even af te koelen in de tuin. Ik heb hem besteld bij tegeldepot.nl. Iemand daar ervaringen mee? Levertijd is 2 weken? Ik kon hem zo snel nergens anders vinden, overal uitverkocht.


Hier via die site inderdaad :j Heb de blauwe gekozen, die kwam gelijk dezelfde week nog. De rest duurde wat langer volgens mij, denk dat heel Bokt ineens een Bath Bucket koopt _O-
Netjes geleverd overigens, alles aanwezig en de doos is goedgekeurd door de katten :j

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:13

Ohnee ik heb te lang gewacht en hij is pas weer leverbaar vanaf 21 januari 2019... iemand die niet tevreden is en hem te koop heeft staan toevallig? :D

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:14

Oh dat meen je niet!! Ik wilde er ook 1 bestellen.

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:14

Ja echt super zonde, er is geen enkele kleur meer

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:18

Heb er gister voor het eerst hier in liggen dobberen. Even wennen na mijn eigen heerlijke bad op pootjes. Maar na wat even heen en weer proberen toch ruim een half uur erin gehangen. Met tegenzin eruit omdat de telefoon ging. Enige is mijn linker knie vindt buigen niet zo fijn, maar dat ging ook. Lekkerste iets onderuit hangen en pootjes over de rand heen, :D

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:21

Haha Karuna, nu baal ik alleen nog maar meer dat ik hem niet kan bestellen :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:24

Ook in bijvoorbeeld duitsland niet te krijgen of op marktplaats kijken?

Ik ben thuis gewoon verwend met mijn ook niet zo grote bad in mijn mega badkamer (ok een oude meuk niet meer waterdicht en kapotte tegels maar hee ik heb een bad. Het enige dat goed is in de hele badkamer). :P hier alleen een douche in ene mini nieuwe doucheruimte. Ding past er net in al moet ie eerst over de wc getild worden. Douche scherm inklappen en past echt net. 4 cm over in totaal _O- eigenaar heeft er drie keer ingezeten na operatietje. Maar ik ga er zeker vaker in nu het kouder is. Wat badolie van huis mee :))

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:27

Op marktplaats alleen 1 in Maastricht en die is al gereserveerd, normaal staan eronder allemaal advertenties van winkels die het ook verkopen maar die zijn er nu ook allemaal niet meer

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:31

Oh dat meen je niet!! Ik wilde er ook 1 bestellen.