Ongeluk gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:17

Ik rij dus wel eens in mijn moeders auto............ maar dan zijn we toch gewoon verzekerd........ (oja stom.......... die knul had geen rijbewijs) Stom, was ik even vergeten......... Blont

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 17:41

wat een verhaal.. sterkte met je nek.

en hoe gaat dat nu verder met het stukje in de krant??
kan wel begrijpen dat je hartstikke boos bent..
sterkte in ieder geval!!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 20:44

Het blijft allemaal erg vaag en er zitten veel haken en ogen aan. Ik begreep van mijn ouders dat de auto verzekerd was en dat dat voldoende is (hij was dus blijkbaar van iemand anders) maar goed het ligt nog aan een hele hoop dingen had de bestuurde toestemming?? enz...

Met mijn nek gaat het prima, is niet stijf meer en kan alles weer doen. Heb nog een piep klein beetje last van spierpijn.
Ik heb niet meer naar de politie gebeld over het krantenberichtje, ik ben er eigenlijk wel klaar mee, wordt er nog steeds boos van maar waarschijnlijk wordt je toch met iets slaps weggestuurd. Ik wil het liefste dat alles snel geregeld is, dat er voor mijn ouders een goede auto is (ik hoop dat de oude gemaakt kan worden maar dat horden we volgende week pas en daar ben ik bang voor van nie....) en dat het ook goed komt met de verzekering enzo.

Het is toch belachelijk ik deed niks fout hield me aan de regels en iemand anders zorgt voor een hele hoop overlast. Als de auto Total Loss wordt verklaard krijgen we alleen de dagwaarde maar terug en daar hebben mijn ouders nooit een "nieuwe" auto voor. (die ze wle nodig hebben want we hebben een eigen bedrijf)

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:21

dat is inderdaad heel frustrerend hè, ik had toen precies hetzelfde. Ik had een superleuk autootje, een wat ouder type, maar heel goed bijgehouden en mijn vriend had hem helemaal naar zijn zin verbouwd.... je kent het wel, verlaagd, sportvelgjes, getinte raampjes, striping, spoilertjes, lekker geluidje (megaboxen) erin..... alles weg. En wat kregen we terug, nog geen 200 gulden. Terwijl het autootje nog super goed reed en zonder problemen door de apk zou zijn gekomen.... voor 200 gulden kan ik geen andere (vergelijkbare) auto kopen.... dat vond ik achteraf nog het meest frustrerend.... en dan zegt iedereen, maar je bent er zelf gelukkig goed uitgekomen... ja dat is natuurlijk wel zo.. maar toch.
Die andere reed in een vette leasebak en had de volgende dag alweer een andere auto voor de deur staan.
ik kan er nog boos om worden...

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 10:19

Prima schreef:
Misschien had tie wel gedronken. Ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Ze hebben hem thuis opgepikt.


Ja dat is best mogelijk. Toen mijn moeder door een vent met teveel drank op aangereden werd is hij ook weggerent nadat bleek dat de politie eraan kwam. Maar omdat hij dus weg is gegaan geld een blaastest niet meer, hij kan namelijk wel in die 5 min dat hij weg is geweest een fles wijn achterover hebben geslagen. Zowwww achtelijk!!!! Boos!

En dat terwijl iemand hem voordat hij wegreedt heeft zien drinken... telt ook niet.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:16

Juval ik had dus precies hetzelfde!
De tegenpartij reed in een leasebak en had dezelfde dag nog een andere.
(terwijl ik nu al meer dan een week zonder auto zit Boos! ) Gelukkig had ik iets minder problemen met de verzekering want op dit moment wordt mijn auto gelukkig gemaakt voor bijna 3000 euro!

De waarde die ik anders uitgekeerd had gekregen (was nog een beetje afwachten wat het zou worden) zou afgeleid worden uit de prijzen van een vergelijkbare auto op dit moment.
Natuurlijk heb je niet precies dezelfde auto terug maar alle extra's worden wel meegewogen in deze beslissing. Heb de expert zelf nog gesproken en die kwam met een geschatte dagwaarde (nog zonder de extra's meegewogen te hebben omdat dit niet meer van toepassing was aangezien hij gemaakt zou worden) die heel erg dicht in de buurt lag van de prijs waarvoor ik een vergelijkbare auto zou kunnen kopen.

Viel me dus mee!
Raar dat jullie er dan zo weinig voor kregen??
Want koop je uberhaupt iets wat rijdt voor minder dan 200??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 14:19

gatver Esther wat een rotzooi!
Wat een eikel ook zonder rijbewijs.Dat doe je toch niet?
Hopelijk komt alles in orde.
Kun je 'm anders aanklagen voor de schade?
Als hij geen verzekering heeft dat hij hetzelf moet betalen?
Stuur Ilindra anders even een PB die is politieagent wel niet in Apeldoorn maar misschien kan zij je vertellen hoe zoiets te werk gaat.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 16:41

kaj schreef:
Juval ik had dus precies hetzelfde!
De tegenpartij reed in een leasebak en had dezelfde dag nog een andere.
(terwijl ik nu al meer dan een week zonder auto zit Boos! ) Gelukkig had ik iets minder problemen met de verzekering want op dit moment wordt mijn auto gelukkig gemaakt voor bijna 3000 euro!

De waarde die ik anders uitgekeerd had gekregen (was nog een beetje afwachten wat het zou worden) zou afgeleid worden uit de prijzen van een vergelijkbare auto op dit moment.
Natuurlijk heb je niet precies dezelfde auto terug maar alle extra's worden wel meegewogen in deze beslissing. Heb de expert zelf nog gesproken en die kwam met een geschatte dagwaarde (nog zonder de extra's meegewogen te hebben omdat dit niet meer van toepassing was aangezien hij gemaakt zou worden) die heel erg dicht in de buurt lag van de prijs waarvoor ik een vergelijkbare auto zou kunnen kopen.

Viel me dus mee!
Raar dat jullie er dan zo weinig voor kregen??
Want koop je uberhaupt iets wat rijdt voor minder dan 200??


Ik heb het ook gehad, en was gewaarschuwd dat ik weinig terug zou krijgen, hooguit 300 Euro zei mijn garage. Gelukkig had ik een fijne taxateur die de auto flink hoger heeft geschat dan hij waard was. Wrs omdat het een oldtimer was en er net een nieuwe APK op zat. Ik heb er 800Euro voor gekregen en ik mocht het 'wrak' houden. Ik heb de nodige spullen eraf gesloopt en heb de rest van de auto voor 100 Euro verkocht. Ik zie mijn auto nu in delen voorbij komen op marktplaats *LOL*
Btw; De BMW die op mij klapte had 3 schrammen Boos!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:34

nou veel sterkte dan, hopelijk word de auto niet total loss verklaard dan...
zou wel zwaar poedersuiker zijn..