Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:42

Ik ben niet bewust single. Maar ik denk dat er bij mij iets mis is met mij :Y)
Ik wordt niet verliefd, ik mis dat stukje chemie.
Er zijn zat leuke mannen die mij aanbidden om het zo maar te zeggen.
Ze zijn stuk voor stuk erg lief, hebben een eigen leven. Zijn zeker niet onaantrekkelijk. Maar dat laatste stukje chemie ontbreekt.
Terwijl ik zelf wel heel graag wil, maar je kunt het niet afdwingen.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com


lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:43

Ook ik ben een verstokte vrijgezel. :+
Soms mis ik het wel om 's avonds lekker tegen iemand aan te kruipen ofzo, maar niet genoeg om toch maar een relatie aan te gaan.
Aromantisch ben ik niet, bij mij komt de keuze vanuit een relatie die me dusdanig heeft gesloopt dat ik geen zin meer heb in dat gedoe.
Mss dat dat ooit in de toekomst veranderd, dat zie ik dan wel weer. :)

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:43

daantjuhhh schreef:
Ik ben niet bewust single. Maar ik denk dat er bij mij iets mis is met mij :Y)
Ik wordt niet verliefd, ik mis dat stukje chemie.
Er zijn zat leuke mannen die mij aanbidden om het zo maar te zeggen.
Ze zijn stuk voor stuk erg lief, hebben een eigen leven. Zijn zeker niet onaantrekkelijk. Maar dat laatste stukje chemie ontbreekt.
Terwijl ik zelf wel heel graag wil, maar je kunt het niet afdwingen.


Maar weet je wel wat je wil voelen dan? Qua chemie? Ik heb namelijk ook nooit echt kriebels en vlinders oid.. Als ik dat soms lees bij anderen.. :+

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:44

Ik wijs geen heel leuke man af als die zich aan zou dienen, maar ik ben gewoon heel kritisch wat dat betreft. Dat klinkt misschien alsof ik een mega ego heb, ik ben zelf niet perse een 'catch' en heb best wat negatieve eigenschappen. Maar ik ben gewoon erg gelukkig single en er moet veel gebeuren voor ik daar iemand zo pertinent aan wil toevoegen. Ik mis helemaal geen arm om me heen of seks of zoiets. En ik heb daar geen negatieve ervaringen mee, heb best leuke relaties gehad (ok 1 is niet zo leuk gestopt maar dat ging om iets heel anders).

Maar ik heb er gewoon niet zo'n behoefte aan, ik heb het nooit fijn gevonden om aangeraakt te worden door wie dan ook. Niet zolang ik niet mega verliefd ben :o .

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:48

Relaxed schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik ben niet bewust single. Maar ik denk dat er bij mij iets mis is met mij :Y)
Ik wordt niet verliefd, ik mis dat stukje chemie.
Er zijn zat leuke mannen die mij aanbidden om het zo maar te zeggen.
Ze zijn stuk voor stuk erg lief, hebben een eigen leven. Zijn zeker niet onaantrekkelijk. Maar dat laatste stukje chemie ontbreekt.
Terwijl ik zelf wel heel graag wil, maar je kunt het niet afdwingen.


Maar weet je wel wat je wil voelen dan? Qua chemie? Ik heb namelijk ook nooit echt kriebels en vlinders oid.. Als ik dat soms lees bij anderen.. :+


Ja. Want in het verleden heb ik dit wel gehad bij mijn vorige relatie.
Als ik hem dan zag staan werd ik gewoon week in mijn benen!
Als ik een berichtje kreeg van hem kwam er een lach op mijn gezicht die ik niet kon onderdrukken.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:49

@ daantjuhhh, ik ben maar 2x in mijn leven verliefd geweest. Het kan best goed dat dat bij jou ook gewoon komt hoor! Bij de eerste duurde het 3 maanden voor het opkwam :o .

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:49

ooh ik ben best een catch hahha niet perse qua uiterlijk trouwens.
maar mannen zien dat niet :P, die denken bij mij maar aan 1 ding en worden niet verliefd in de zin van relatie.
Heb mij daarbij neergelegd (meestal)

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:52

Sintara schreef:
@ daantjuhhh, ik ben maar 2x in mijn leven verliefd geweest. Het kan best goed dat dat bij jou ook gewoon komt hoor! Bij de eerste duurde het 3 maanden voor het opkwam :o .

Ja maar ik kan dus niet mooi weer spelen 3 maanden lang.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:54

Ik heb iemand gehad die ik al 3 jaar kende voor ik ineens verliefd werd.
Wil niet zeggen dat je dan een relatie aangaat, maar eerst gewoon als vrienden eerst leren kennen en als er dan later iets uitgroeit is dat leuk

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:55

Zolang je er eerlijk over bent is dat toch niet erg? Die man kan best zelf beslissen of hij het ok vind of er liever mee stopt.

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:57

Ik kan prima alleen leven. Ik heb nu wel een vaste relatie maar mijn vriend laat me gwn mijn ding doen. Net als ik bij hem.

Wilt hij avond/weekend weg veel plezier. Of van mij part een week.

Voordeel is wel. De meeste dagen kan ik mijn paard(en) overdags doen. Omdat ik maar 2,5 dag werk. De 2 dagen dat ik werk en in de avond zou moeten gaan, is hij zelf ook weg.

Uiteraard leven we niet langs elkaar heen en maken we ook tijd voor elkaar.

Stel t gaat om wat voor rede uit, zie ik mijzelf niet snel een ander vinden. Want Ind sommige vriendinnen hebben een vent, waarvan ‘verpliccht’ weekend samen moet zijn.. maar andersom zie ik t ook.. meiden die hun vent behoorlijk onder de duim hebben.

Ik vind dat je elkaar vrij moet laten en kan dat niwt houdt t op voor mij,

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:01

ohh bijna alle relaties om mij heen zijn zó geforceerd! Ik word er al ongemakkelijk van om erbij in de buurt te zijn. Eén relatie is er alleen maar om dan hoe dan ook toch nog een kind te krijgen. Eentje omdat ze niet zonder iemand, wie dan ook, kunnen. Eentje omdat het gewoon wel makkelijk is..

Zo komt het althans op mij over. Ik hoef dat allemaal echt niet :D

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:05

Sintara schreef:
Zolang je er eerlijk over bent is dat toch niet erg? Die man kan best zelf beslissen of hij het ok vind of er liever mee stopt.

Dat klopt zeker.
Dat is zelfs nu op dit moment aan de gang.
Maar het is wel erg lastig.
Ik ben heel eerlijk geweest, hij geeft aan dat hij dat waardeert en niets wil forceren.
Maar toch heeft hij een bepaalde verwachting.

Ik vind dat weer erg lastig, ik ben bang dat ik hem moet teleurstellen.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Cookies
Berichten: 6573
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:12

Mijn relatie woont 1100 km verderop. We zien elkaar ongeveer 1 x in de maand een paar dagen, we gaan vaak samen op vakantie. Soms zien we elkaar ook weken niet.
Ik heb geen zin meer in een vriend die bij me in de buurt woont en spontaan binnen komt vallen. En van samenwonen krijg ik het Spaans benauwd. Dat wil ik echt nooit meer. (mijn vorige relatie was niet zo leuk zeg maar)

Voel ik me eenzaam? Nee eigenlijk helemaal niet. Ik ben graag alleen.

Come over to the dark side, we have cookies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:13

MiniMeLona schreef:
Tja of je het bewust partnerloos kan noemen bij mij weet ik niet, maar ik doe overduidelijk geen enkele moeite om mannen te ontmoeten, of mijzelf een beetje representabel ten toon te spreiden. En zelfs bij een heel lekker exemplaar denk ik tegenwoordig: “neeh is het scheren niet waard”.

Herkenbaar :')
Ik zou het wel leuk vinden om weer eens verliefd te zijn, en vind het lang niet altijd leuk om alles altijd zelf te moeten doen, dus heel bewust partnerloos ben ik niet. Maar ik doe er werkelijk helemaal niets voor om iemand te ontmoeten. En ik moet er niet aan denken om een deel van mijn vrijheid kwijt te raken.
Als je nou toch 20, 30 jaar of langer bij elkaar bent, dan kan ik me echt niet voorstellen dat je dan na zoveel jaar als je 's morgens wakker wordt en naar je partner kijkt denkt: <3 *\o/* of zelfs maar :)
Ipv: pfff :\ :O _-:( -O-
Lijkt me mooi, maar ik kan dat niet, denk ik.

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:14

daantjuhhh schreef:
Sintara schreef:
Zolang je er eerlijk over bent is dat toch niet erg? Die man kan best zelf beslissen of hij het ok vind of er liever mee stopt.

Dat klopt zeker.
Dat is zelfs nu op dit moment aan de gang.
Maar het is wel erg lastig.
Ik ben heel eerlijk geweest, hij geeft aan dat hij dat waardeert en niets wil forceren.
Maar toch heeft hij een bepaalde verwachting.

Ik vind dat weer erg lastig, ik ben bang dat ik hem moet teleurstellen.


Dat snap ik helemaal.. Dat heb ik zelf ook gehad. Ik heb ook wel eens gehad dat ik te vroeg had verteld dat er wel wat ging fladderen. Juist dat gevoel dat hij wel wat verwacht geeft dan echt druk, en dat werkt niet :(

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:26

Ik ben ook vrijgezel.
Heb drie jaar samen gewoond, nadien niemand meer en dat is ondertussen 9jaar geleden. Om een of andere reden, ben ik niemand meer tegen gekomen met wie het klikt. Ik zit nu in zo een vast patroon van werk en paarden, dat ik niet echt meer iemand tegen kom.
Tinder heb ik geprobeerd, maar je komt er veel mannen tegen die alleen eens een ander willen proberen.
Ik ben ook geen uit-persoon. Na een drukke dag, geniet ik meer van lekker in de zetel met een kop thee.
Helaas schrikt dat blijkbaar veel mannen af, ook de paarden en de honden. Amper vakantie mogelijk.
Dus ja, al lang vrijgezel en over het algemeen geniet ik er wel van. Maar ergens, hoop ik toch wel eens de ware te vinden.

Insta : @aristo_dressage
“Pat the horse, slap yourself and do it again” Carl Hester

Roodvos

Berichten: 6643
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:30

Marie_Anne schreef:
MiniMeLona schreef:
Tja of je het bewust partnerloos kan noemen bij mij weet ik niet, maar ik doe overduidelijk geen enkele moeite om mannen te ontmoeten, of mijzelf een beetje representabel ten toon te spreiden. En zelfs bij een heel lekker exemplaar denk ik tegenwoordig: “neeh is het scheren niet waard”.

Herkenbaar :')
Ik zou het wel leuk vinden om weer eens verliefd te zijn, en vind het lang niet altijd leuk om alles altijd zelf te moeten doen, dus heel bewust partnerloos ben ik niet. Maar ik doe er werkelijk helemaal niets voor om iemand te ontmoeten. En ik moet er niet aan denken om een deel van mijn vrijheid kwijt te raken.

Nou ja, dit dus.
Niet bewust een keuze om verstokt vrijgezel te zijn, maar ik ben ook niet (meer) op zoek. Als ik een leuke man tegen het lijf loop sta ik er voor open, maar zonder is het ook goed. Mijn probleem is vooral dat ik het merendeel van de mannen gewoon dom vind, en domme mannen zijn niet aantrekkelijk.
En ik vermoed dat andersom veel mannen, ook de exemplaren die ik wel leuk vind, mij te overrompelend slim en zelfstandig vinden en het daardoor niet aandurven.

Ik heb wel eens gezegd: alle mannen zeggen desgevraagd dat ze een zelfstandige vrouw willen. Maar als er dan echt een zelfstandige vrouw voor ze staat gaan ze op de vlucht.

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]




Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:31

Krijgen we weer die standaard antwoorden...heb je vast de ware nog niet ontmoet... :+ :') :')

Ik moet er ook niet aan denken om voor langere tijd met iemand te zijn en vooral niet om samen te wonen. Lat-relatie zou nog wel kunnen denk ik :+ Maar doe ook graag mijn eigen ding, heb mijn eigen ruimte nodig en geen behoefte aan iemand anders in huis. Voor af en toe gezellige dingen enzo, prima hoor, maar niet teveel. :') Doe ook geen moeite om iemand te ontmoeten, want vermaak mezelf prima :D Heb 3 honden, doe mij maar een puppy erbij. Veel schrikken trouwens ook al van 3 honden haha, nou als je honden niets vind kan je gelijk vertrekken.

Suzanne F.

Berichten: 49153
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:35

Jahoor hier bewust partnerloos, al 11 jaar. Zou het echt niet meer willen, ik ben erg gelukkig zo.
Ik heb alleen geen paarden meer dus de titel gaat voor mij niet op.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Re: Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:46

Oh ik zeg ook zoiets Roodvos: Zolang mijn spreekwoordelijke ballen in mijn broek groter zijn dan die van menig kerel, raak ik toch niet aan de vent.

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:49

Ik ben niet bewust partnerloos, maar wel al sinds de brugklas geen relatie (zo ver als je die korte bevliegingen relaties kunt noemen, zonder dat meegeteld nooit een echte relatie gehad) en heb ook nooit zin gehad moeite te doen, als in optutten, uitgaan, etc.. Hoor ook vaak wat mensen allemaal opgeven en hoe ze soms discussies over elkaars hobby's of 'geen tijd hebben voor elkaar' voeren. Dat voelt altijd wel ongemakkelijk en dan roep ik al heel snel dat ik niks wil beginnen met iemand. Zit zelf ook mentaal wat lastig in elkaar, dus zal ook enorm moeten wennen aan het idee echt een relatie te hebben als het dan toch op mijn pad komt, zeker als ik al jaren alleen ben en dat ook wel echt prima vind. Dus er moet al iemand enorm veel moeite gaan doen om mij op andere gedachtes te brengen.
Familie lijkt het inmiddels ook opgegeven te hebben te vragen waar die vriend is, het is nu meer hoe het met 'mijn vriend op stal is' :Y)

Maar zeggen dat ik nooit een relatie wil hebben zal ik niet snel doen. Het is lekker makkelijk en rustig zo in mijn eentje, maar wie weet ooit in de toekomst kom ik iemand tegen. Schat die kans klein in, dat wel, maar wie weet, wonderen zijn de wereld nog niet uit :)) Ondanks de minpuntjes van relaties wat ik zo hier en daar (en een hele nare ervaring van een familielid) hoor en meemaak, lijkt het mij ook wel fijn. Maar ik ben dus ook al jaren alleen dat ik ook denk van mwa.. ik vermaak mij ook prima zo alleen met vrienden, collega's en stalgenoten. En de beestjes thuis en op stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:52

Roodvos schreef:
Nou ja, dit dus.
Niet bewust een keuze om verstokt vrijgezel te zijn, maar ik ben ook niet (meer) op zoek. Als ik een leuke man tegen het lijf loop sta ik er voor open, maar zonder is het ook goed. Mijn probleem is vooral dat ik het merendeel van de mannen gewoon dom vind, en domme mannen zijn niet aantrekkelijk.
En ik vermoed dat andersom veel mannen, ook de exemplaren die ik wel leuk vind, mij te overrompelend slim en zelfstandig vinden en het daardoor niet aandurven.

Ik heb wel eens gezegd: alle mannen zeggen desgevraagd dat ze een zelfstandige vrouw willen. Maar als er dan echt een zelfstandige vrouw voor ze staat gaan ze op de vlucht.


Echt, je laatste alinea, precies zoals ik het altijd ervaar :j zo had ik laatst eindelijk weer eens een date waarbij we echt aan elkaar gewaagd waren.. Haakt ie na een dag alsnog af met gel*l over gevoelens (na 1 date :roll:) , terwijl we echt een leuke klik hadden :n

Sintara

Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:09

Ik vind mannen vaak zo dramatisch. Wat je meestal hoort over dat ze niet over hun gevoelens kunnen praten ervaar ik compleet tegenovergesteld. Misschien trek ik het aan ofzo. Zelfs midden in de kroeg storten ze heel hun hart bij me uit en huilen enzo..
Een goede vriend van mij is depressief geweest en dat heb ik geweten: elke keer weer! 8)7 . Het ergste is nog wel dat ze dan op een gegeven moment uitgehuild zijn en dan al snotterend half dronken en bezweet een knuffel willen terwijl ik dat zo haat.

Maarja je moet iets voor je vrienden overhebben :P (vreemden duw ik gewoon weg hoor)

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

Dee_Es

Berichten: 3663
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:18

Relaxed schreef:
Roodvos schreef:
Nou ja, dit dus.
Niet bewust een keuze om verstokt vrijgezel te zijn, maar ik ben ook niet (meer) op zoek. Als ik een leuke man tegen het lijf loop sta ik er voor open, maar zonder is het ook goed. Mijn probleem is vooral dat ik het merendeel van de mannen gewoon dom vind, en domme mannen zijn niet aantrekkelijk.
En ik vermoed dat andersom veel mannen, ook de exemplaren die ik wel leuk vind, mij te overrompelend slim en zelfstandig vinden en het daardoor niet aandurven.

Ik heb wel eens gezegd: alle mannen zeggen desgevraagd dat ze een zelfstandige vrouw willen. Maar als er dan echt een zelfstandige vrouw voor ze staat gaan ze op de vlucht.


Echt, je laatste alinea, precies zoals ik het altijd ervaar :j zo had ik laatst eindelijk weer eens een date waarbij we echt aan elkaar gewaagd waren.. Haakt ie na een dag alsnog af met gel*l over gevoelens (na 1 date :roll:) , terwijl we echt een leuke klik hadden :n



Dit zie ik ook veel om me heen. Ik heb nogal intelligente en zelfstandige vriendinnen en dat kunnen al die mannen die op zoek zijn naar een zelfstandige vrouw toch niet helemaal aan. Heel suf.

TS, er bestaat niet 1 format voor een relatie en ook als je al een relatie hebt kan deze nog van vorm veranderen. Het enige wat belangrijk is is dat jij en je partner op 1 lijn zitten. Dat de rest van de wereld een andere invulling geeft aan een relatie doet er niet toe.

Blade B+13 [PR214,5] L1+12 [PR 216] L2 + 13 [PR 206] M1 + 19 [PR 220] M2 + 7 [PR 191]