Toen ik klein was...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Re: Toen ik klein was...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 22:18

God ja, de Bijlmerramp, het fatale ongeluk van princess Di, de vuurwerkramp in Enschede en 9/11... weet nog precies waar ik was toen ik het hoorde...

musiqolog
Berichten: 3329
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-18 21:54

Goed nieuws: mijn broertje heeft vandaag Thuis in het Milieu op mijn pc werkend gekregen! Hij wilde het per se zelf spelen maar was meteen twee keer game over: eerst omdat hij het chemisch afval in de vuilnisbak had gegooid, daarna omdat hij de krant door de wc had gespoeld. :D (Kwestie van op de verkeerde knoppen drukken...)

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Toen ik klein was...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 09:14

Je had toch ook van die lolly met een spin of insect er in of een sleutel hanger.

Ik had ook Zon vogel die steunde met zijn snavel op een driehoek. Dat ding draaide over uren.

9/11 was ik op stage die eigenaar zette toen de tv aan in de winkel

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 11:47

musiqolog schreef:
Goed nieuws: mijn broertje heeft vandaag Thuis in het Milieu op mijn pc werkend gekregen! Hij wilde het per se zelf spelen maar was meteen twee keer game over: eerst omdat hij het chemisch afval in de vuilnisbak had gegooid, daarna omdat hij de krant door de wc had gespoeld. :D (Kwestie van op de verkeerde knoppen drukken...)

Heb ik laatst ook weer gespeeld n.a.v. dit topic 8-) ik ging na een paar dagen af omdat ik het poppetje 1 dag niet naar het toilet had laten gaan :')

Timon en pumba ijs <3 eerst was dat knetterijs (geweldig, ik zou dat weer zo kopen als ik het tegen kom), later werden het insecten snoepjes. Elke keer als ik mee mocht naar de supermarkt stond ik bij de ijsafdeling voor die dingen :')