Creepy! TV sprong ineens aan uit zichzelf!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_Judith

Berichten: 3943
Geregistreerd: 09-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:23

Bij mij begint iedere ochtend mijn printer te spoken -O-

Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 22:23

Smallheal schreef:
Ik zou een gohsthunter in schakelen gezien je het niet eens met met 'toeval' :+

Kijk nogmaals even naar de foto, hoe kan ik nou bij de AB komen van de ene punt van de tafel naar de andere? Ik ruik hier een paar 'jaaaaaa-jaaaaa....' mensjes... ;(
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 13-10-18 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Have You Hugged Your Horse Today?

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:24

TS wat wil je nu horen dan? Snap dit topic totaal niet. Mensen proberen uitleg te geven hoe het kan komen maar jij wil blijven volhouden dat er paranormale dingen gebeuren? eeeh tjha...doe er wat mee zou ik zeggen als je er last van hebt.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 22:25

Donkydonkje schreef:
TS wat wil je nu horen dan? Snap dit topic totaal niet. Mensen proberen uitleg te geven hoe het kan komen maar jij wil blijven volhouden dat er paranormale dingen gebeuren? eeeh tjha...doe er wat mee zou ik zeggen als je er last van hebt.

Ja zou ik graag willen maar wat? hoe? ik wil wel nog de rest van dit jaar in een NORMALE WONING verblijven... :o En niet één waarin vanalles onverwacht gebeurd...
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 13-10-18 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Have You Hugged Your Horse Today?

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:26

CoonArt schreef:
Goed, we hebben dus al dozen die spontaan van de kast vallen, geklop op de slaapkamer muur (zeldenheid!), buren zijn nooit thuis, deuren die spontaan de volgende dag op een kier staan, licht in de vitrine die 's-avonds uit staat en de volgende ochtend aan...

En nou weer die TV

Dit kan toch geen toeval zijn??

Arashah schreef:
Ik zou ook een harTverzakking krijgen :')


Mij hoef je echt niet te verbeteren, had het zelf al gezien, ik woon eenmaal niet in Nederland en typ daardoor niet altijd correct Nederlands ;)

Ontopic: zou inderdaad ook met stroom te maken kunnen hebben, in vroegere woning hadden wij dat probleem ook.

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:27

Daar weet google vast raad mee of maak een serieus topic aan waarin je dit kunt vragen. ;)

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 22:27

Donkydonkje schreef:
Daar weet google vast raad mee of maak een serieus topic aan waarin je dit kunt vragen. ;)

Ja maar als ik daarmee begint wordt ik weer ongelovig 'aangekeken'... Dit topic was echt serieus bedoelt over wat ik vanmiddag had meegemaakt... Maar blijkbaar geloofd niemand me... Dan zou ik zeggen: had je erbij moeten zijn...

Have You Hugged Your Horse Today?

Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:32

CoonArt schreef:
Maar blijkbaar geloofd niemand me...

GeloofT

Is je toetsenbord nu ook al behekst?

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Thioro

Berichten: 3986
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:32

Komt er ook een creepy kind met zwart haar uit?


Wij hadden vroeger ook een tv die beetje eigenhandig aanfloepte of van kanaal wisselde.
Wij gaven de katten maar de schuld.
Altijd een kat in huis hebben, die zijn verantwoordelijk voor alle gekke dingen en rare geluiden :Y) .

In het echt zal het vast wel een fout draadje of kortsluiting ergens geweest zijn.

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:38

Ach zo heb ik meerdere keren een spook gehad die wel van een muziekje houdt. Bij 3 verschillende radio's (1 niet eens in hetzelfde huis) opeens keihard de muziek hard zonder dat ik er aan zat. Keer of 5/6 gebeurd denk ik. Zou ook wel stroom zijn ofzo geen idee. Schrok me iedere keer dood door die keiharde muziek. :')

Zou me er niet te druk over maken in ieder geval. Snap goed dat je er van schrikt maar zal vast niks ernstigs zijn. Als je straks maar kan slapen... :=
Laatst bijgewerkt door Calixae op 13-10-18 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kom je hier vaker? <<)

J_emma

Berichten: 811
Geregistreerd: 16-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:41

CoonArt schreef:
J_emma schreef:
Lollige huisgenoot met een afstandsbediening? Deden wij vroeger ook weleens, met zo'n universeel ding de straat door. Of leerlingen die het smartboard op afstand aan en uit zetten.. ;-)

Huisgenoot? Welke? Ben de enigste in huis.


[ [url=m/pXkPLR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dacht ik omdat je het had over inloop een paar deuren verderop
Ik dacht dat het een soort appartementjes in 1 gebouw waren ofzo.

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 22:44

J_emma schreef:
Dacht ik omdat je het had over inloop een paar deuren verderop
Ik dacht dat het een soort appartementjes in 1 gebouw waren ofzo.

Nee nee, ik woon op 31 en de inloop is op 37. :)

Have You Hugged Your Horse Today?

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:45

Ik kon de kerstboom van de buren uit en aan zetten :P

Maar heb ook weleens gehad dat mijn oude radio, die toen echt nog geen idee had van een AB, door bleef spelen toen ik allang de stekker eruit getrokken had. Toen heb ik ook een paar nachten niet zo lekker geslapen...

cinniz123

Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:51

Zou me ook dood schrikken hoor.
Mocht je echt denken aan geesies zou ik witte salie branden.
Ik heb een tijd gehad dat 2 kinderen elke nacht om dezelfde tijd gingen huilen en de oudste had het steeds over een meneer.
Ik ben heel nuchter en dacht gewoon toeval maar oma begon over witte salie en dacht gewoon proberen kan geen kwaad.....vanaf toen sliepen beide kinderen door dus sinds dien heb ik wel een vraagteken bij dat onderwerp.

Maar t kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk.
Ik heb vroeger zo’n radio gehad,heel irritant >;)

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Creepy! TV sprong ineens aan uit zichzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:53

Onze tv doet dat regelmatig.. we zijn er nog niet uit hoe het komt. We hebben de software al laten vervangen. Volgens de fabrikant kan het liggen aan een kleine stroomonderbreking (gebeurt wel eens, zeker in een oud huis) waardoor hij aan springt.

Julius <3

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 22:58

Donkydonkje schreef:
TS wat wil je nu horen dan? Snap dit topic totaal niet. Mensen proberen uitleg te geven hoe het kan komen maar jij wil blijven volhouden dat er paranormale dingen gebeuren? eeeh tjha...doe er wat mee zou ik zeggen als je er last van hebt.


Zat het me net af te vragen

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 22:59

cinniz123 schreef:
Zou me ook dood schrikken hoor.
Mocht je echt denken aan geesies zou ik witte salie branden.

Van de ASVZ (Begeleid Wonen) mogen we geen open vuur in de woningen (vanwege brandgevaar), dus ook geen kaarsen...

Have You Hugged Your Horse Today?

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:00

Donkydonkje schreef:
TS wat wil je nu horen dan? Snap dit topic totaal niet. Mensen proberen uitleg te geven hoe het kan komen maar jij wil blijven volhouden dat er paranormale dingen gebeuren? eeeh tjha...doe er wat mee zou ik zeggen als je er last van hebt.


Zat het me net af te vragen

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:00

CoonArt schreef:
cinniz123 schreef:
Zou me ook dood schrikken hoor.
Mocht je echt denken aan geesies zou ik witte salie branden.

Van de ASVZ (Begeleid Wonen) mogen we geen open vuur in de woningen (vanwege brandgevaar), dus ook geen kaarsen...


Bespreek het met de begeleiding

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 23:01

tokedri schreef:
Donkydonkje schreef:
TS wat wil je nu horen dan? Snap dit topic totaal niet. Mensen proberen uitleg te geven hoe het kan komen maar jij wil blijven volhouden dat er paranormale dingen gebeuren? eeeh tjha...doe er wat mee zou ik zeggen als je er last van hebt.


Zat het me net af te vragen

Er is gewoon hier... IETS... in huis. Call me crazy.

Have You Hugged Your Horse Today?

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Creepy! TV sprong ineens aan uit zichzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:04

Ok je bent gek en gestoord. Ik vind echt dat je dingen zoekt om aandacht te trekken. Nu je zin?
De nieuwsuitzending bleef net hangen. Misschien was het wel m’n huisgeest die wilde weten dat hij er was maar het zat toch echt in de uitzending.
Net zoals bij jou even de stroom weg was. Kan gebeuren.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Koper

Berichten: 30232
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:06

CoonArt schreef:
cinniz123 schreef:
Zou me ook dood schrikken hoor.
Mocht je echt denken aan geesies zou ik witte salie branden.

Van de ASVZ (Begeleid Wonen) mogen we geen open vuur in de woningen (vanwege brandgevaar), dus ook geen kaarsen...

Wierook is ook geen kaarsen.

Tja, als je echt denkt dat er wat is... dat kan. Maar waarom zou een entiteit jou dan om hulp vragen? Als entiteiten zich openbaren is dat meestal omdat ze je hulp nodig hebben. Gerommel met elektriciteit is een nogal onhandige manier om dat te doen. Ze kunnen dan namelijk alleen aangeven dát ze er zijn, maar niet wat ze nodig hebben. Het gebeurt wel, ik zeg niet dat het niet voorkomt. Als je het niet prettig vindt kun je ze toch gewoon vragen om weg te gaan? Als een entiteit hulp wil en jij wil die hulp geven dan kun je ook gerust aangeven dat dat dan op jouw voorwaarden gebeurt. Je bent geen open spreekuur :')

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Creepy! TV sprong ineens aan uit zichzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:10

Haha zo loop ik m'n ouders wel eens te treiteren die de tv in de kamer hebben. Een Samsung is zo verbonden met een Samsung telefoon en daar zit zelfs een afstandsbediening op.
Lollig, maar doodeng als 't mij zou overkomen _O-


Jolliegirl

Berichten: 32954
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:12

purny schreef:
Ok je bent gek en gestoord. Ik vind echt dat je dingen zoekt om aandacht te trekken. Nu je zin?
De nieuwsuitzending bleef net hangen. Misschien was het wel m’n huisgeest die wilde weten dat hij er was maar het zat toch echt in de uitzending.
Net zoals bij jou even de stroom weg was. Kan gebeuren.



Ik vind deze reactie echt ongepast!


Velen van ons weten dat deze bokkers begeleid woont en zich smders kan uitdrukken dan anderen.
Om hem dan, al dan niet voor de gein uit te maken voor gek vind ik echt belachelijk!

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Creepy! TV sprong ineens aan uit zichzelf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 23:14

Ik kan inderdaad met mijn Samsung telefoon verbinden op Samsung televisies van paar huizen verderop :') nouja nooit echt gedaan maar hij geeft het wel als optie. Wellicht dat het zoiets is?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Corien_, DWitzel, fleurtjeuh, LWDaisy, mika11, mosimonster, Novastar, Nustice, ryukapple, Silenna, tessaaa24, topsylover, Urona447 en 160 bezoekers