Jongen bij de trein ontmoet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-18 23:55

Naar aanleiding van al die heerlijke topics waar Bokkers de liefde van hun leven ontmoeten in het openbaar vervoer... Oké, misschien niet helemaal, maar zou dat niet eens ontiegelijk leuk zijn?
Maar goed, ik lees altijd behoorlijk enthousiast mee in dergelijke topics, dus leek het me alleen maar leuk om er zelf ook maar eens een te openen. Want ja hoor, zoals de titel luidt; ik heb een jongen ontmoet bij de trein.

Afgelopen donderdag besloot ik mijn laatste uurtje Duits op school maar eens over te slaan, en ben ik eerder dan normaal naar huis gegaan. Ik had wel even zin om te kletsen, dus besloot ik maar één van mijn vriendinnen te bellen. Met oordopjes in en mijn telefoon in mijn jaszak liep ik dus mooi de trappen van het station op, en was ook lekker gezellig met mijn vriendin aan het kletsen.

Nou ja, kletsen... De stereotypische overdramatische tiener zijnde, was ik natuurlijk volop aan het klagen over hoe warm het was met dergelijke uitspraken als “ik ga kapot” en “ik wil dood”. Natuurlijk zat er toevallig een behoorlijk aantrekkelijke jongen op het bankje, die mij toevallig weer moest horen :')

Maar in plaats van raar weg te kijken en in gepaste stilte te oordelen, trok hij zijn oordopjes uit zijn oren en begon zelfs terug te kletsen! Ik was behoorlijk overdonderd natuurlijk, want hij bleek dus niet alleen knap te zijn, maar ook nog eens aardig en gezellig. Je raadt het vast al... Ik durfde hem absoluut niet te vertellen dat ik aan het bellen was. :+

Dus bleef ik gezellig met hem kletsen, aangezien we beide op dezelfde trein moesten wachten. Mijn vriendin hing al redelijk snel op, gelukkig, die had meteen door wat er aan de hand was.

Nou van het een kwam het ander, en eenmaal aangekomen op het volgende station zouden onze wegen scheiden. Hij vroeg me om mijn Instagram, en sindsdien kletsen we daar gezellig verder. En hij is nog leuker dan verwacht! We hebben veel van dezelfde interesses, redelijk dezelfde humor, en praten gemakkelijk met elkaar. Natuurlijk zie ik hem met mijn stomme tienerkop dan ook best wel zitten _O-


Maar natuurlijk moest hij zojuist even laten weten, dat ‘die enorme spontaniteit waarmee ik met hem in gesprek kwam’ hem deed vermoeden dat ik een rasechte social butterfly ben. Ik ben dus echt precies het tegenovergestelde, en zou normaal nooit zomaar iemand aanspreken gewoon ‘voor de gezelligheid’ :')

Zal ik het hem vertellen? Of zal ik zijn ego sparen, en hem in de waan laten? :+

Oh jeetje wat een gruwelijk lang verhaal, iedereen die dit van begin tot eind heeft gelezen verdient een taart


Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:02

Oeh ik volg haha. Leuk topic :D
Ik zou doen wat je gevoel zegt, of dat je het een keer verteld als je wellicht ooit eens afspreekt? <<)

I'm a space-bound rocketship and your heart's the moon.
And I'm aimin' right at you. <3

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:02

Ik zou het hem gewoon vertellen, zou er zelf wel om kunnen lachen :D

Health Equest - Darmflora-analyses en voedingsadviezen voor je paard

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:28

Whaha, wat mooi. Wat grappig dat hij gewoon een gesprekje met je aanging :') Als ik jou was zou ik het hem gewoon vertellen, ik denk niet dat het heel erg is. Er natuurlijk wel bij zeggen dat je blij bent dat ie toch reageerde :D

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:30

Ohh leuk topic. Nee joh, zoiets moet je vertellen nadat jullie 20 jaar getrouwd zijn haha.

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

laura1987

Berichten: 7128
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 01:19

Kom maar op met die taart!
Ik zou het hem vertellen op een derde date ofzo.
Wel een ontzettend leuke manier om iemand te leren kennen!

https://www.doneeractie.nl/woning-van-f ... CjcnBszQol]HELP bokker Palmera nadat ze alles verloren is na een vulkaanuitbarsting

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:57

Aaaaa wat leuk. Nou niet voor niks je uurtje geskipt :D superleuk dat jullie ook contact hebben. Woont hij beetje in de buurt? En durf je hem te vragen om keer af te spreken.
Haha wat zei je vriendin later?

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:00

Superleuk! :)

Zou nog even wachten met vertellen, maakt de grap nog leuker. Wel echt hilarisch :')
Laatst bijgewerkt door Linde99 op 03-10-18 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

https://www.lindejansen.com
Instructrice Human & Horse in opleiding
Dressuurmatig grondwerk | longeren | werken aan de hand
Omgeving Zuid Holland & Utrecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:10

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Elitedeux

Berichten: 688
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:26

Oehh leuk! Ik ga ook zeker volgen :o

Elite Deux - M2 + 6, M + 2 <3
Jacco - L2 + 5 <3

ELpatcho
Berichten: 3581
Geregistreerd: 25-10-06

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:37

Haha ik zou 'het' vertellen als jullie op je 1 jaar jubileum in een restaurant zitten

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:40

Ha ha wat grappig en leuk!! Ik zou er nog even mee wachten; niet dat het erg zou zijn om het nu te vertellen, maar stel het wordt echt wat maakt langer wachten het misschien nog leuker ^&+ :D

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:57

Wat leuk.

Ik heb me echt dood geschaamd voor de eerste ontmoeting met mijn vriend.
Toen we ong een jaar samen waren, waren we onze eerste ontmoeting aan het bespreken in bed voor we gingen slapen. Hij heeft het ook heel anders ervaren dan mij, waar ik me juist voor schaamde was het geen Wat hij juist leuk vond. :+

Succes TS, en wees vooral jezelf als hij jou niet leuk vind zoals je bent dan is hij je niet waard.

Spoiler:
Life is a dick, sometimes it gets hard for no reason.

Anoniem

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:01

Oooh dit is leuk! :D

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:41

Wat leuk :) Ben benieuwd!

Niet perfect is ook goed

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33779
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:42

Hoe leuk!!! :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:44

Ik zou het gewoon vertellen. :D In wezen vertel je hem dan gewoon dat je het zo gezellig vond dat hij je aan sprak dat je zelfs je telefoongesprek met je vriendin er voor "in de steek" gelaten hebt. :D
Ik zie niet in hoe dát zijn ego zou kunnen kwetsen. ;)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Janneke2

Berichten: 22721
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:48

Y)(^)

Wat een hartstikke leuk verhaal...!

Veel plezier, TS!

Ik volg!!

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:51

Haha heerlijk! Ik ben wel heel benieuwd hoe hij er zo op kwam om met je te kletsen, want als hij niet wist dat je aan de telefoon was moet het voor hem lijken dat je hardop tegen jezelf aan het klagen was? :')

Ik zou met hem afspreken en als het dan nog zo gezellig is kan je hem dat natuurlijk wel vertellen :D Dan heeft hij toch alweer een ander goed beeld van je.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:59

Waar mag ik die taart komen ophalen? :+ of moeten we daarvoor wachten op de trouw :D :D

Ik duim, veel succes! +:)+ in jouw plaats zou ik het wel vertellen dat je niet zo'n spontane social butterfly bent, misschien zelfs dat je eigenlijk aan het bellen was met je vriendin... als de sfeer voldoende goed zit om dat er bij te vertellen :o kwestie dat er geen verkeerd beeld van jou bij hem blijft hangen :j

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Jongen bij de trein ontmoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:09

Ik moet denk ik ook vaker met de trein gaan :')

Wel super leuk zeg!

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-18 11:19

Oh wat heerlijk, al die reacties. Zal even uitgebreid reageren :Y)

dito schreef:
Aaaaa wat leuk. Nou niet voor niks je uurtje geskipt :D superleuk dat jullie ook contact hebben. Woont hij beetje in de buurt? En durf je hem te vragen om keer af te spreken.
Haha wat zei je vriendin later?

Hij woont niet echt in de buurt, helaas, 70km verderop. Maar we zitten wel allebei in Arnhem op school dus dat helpt dan weer wel mee. Ik wíl hem wel vragen af te spreken, maar of ik dat durf is inderdaad wel een tweede... Zit eigenlijk te hopen dat hij dat doet O:)
En mijn vriendin was natuurlijk meteen een enorme lijst vragen aan het appen. “Is hij knap?” “Heb je z’n nummer?” “Wanneer gaan jullie trouwen?” :')

En ja hoor, de taart krijgen jullie allemaal op de bruiloft want natuurlijk zijn jullie allemaal uitgenodigd *\o/* _O-

Ayasha schreef:
Ik zou het gewoon vertellen. :D In wezen vertel je hem dan gewoon dat je het zo gezellig vond dat hij je aan sprak dat je zelfs je telefoongesprek met je vriendin er voor "in de steek" gelaten hebt. :D
Ik zie niet in hoe dát zijn ego zou kunnen kwetsen. ;)

Daar maak je ook weer een heel goed punt, ja. Ik denk niet dat ik het aandurf om het niet te vertellen, gewoon omdat hij het ineens zo specifiek benoemt :')
En inderdaad zoals veel anderen al zeggen zodat hij geen verkeerd beeld van me heeft. Ik moet ook niet hebben dat hij denkt dat ik een typetje ‘iedere vrijdagavond uitgaan’ ben, want ik denk dat de laatste keer dat ik ben uitgegaan echt 4 jaar geleden was :')

Unseen schreef:
Haha heerlijk! Ik ben wel heel benieuwd hoe hij er zo op kwam om met je te kletsen, want als hij niet wist dat je aan de telefoon was moet het voor hem lijken dat je hardop tegen jezelf aan het klagen was? :')

Hier moest ik toch echt even hardop om lachen, nu vraag ik me echt heel erg af wat hij dacht dat ik aan het doen was. Misschien dat vertellen dat ik aan het bellen was het juist allemaal beter maakt, dan weet hij dat ik niet heel debiel in mezelf stond te klagen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:37

Oeeeeeh ik volg! :))


Misschien kunnen we op double-OV-date :+

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-18 12:12

Resistance schreef:
Oeeeeeh ik volg! :))


Misschien kunnen we op double-OV-date :+

Eigenlijk ook nog even de meid van het andere metro jongen topic uitnodigen voor een triple-OV-date _O-

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 12:29

E_J schreef:
Naar aanleiding van al die heerlijke topics waar Bokkers de liefde van hun leven ontmoeten in het openbaar vervoer...

*knip*

Oh jeetje wat een gruwelijk lang verhaal, iedereen die dit van begin tot eind heeft gelezen verdient een taart



Zal ik je een PB doen met mijn adres waar de taart of uitnodiging voor de bruiloft bezorgd kan worden?
Laatst bijgewerkt door Daphara op 03-10-18 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, ellen05, Flippertje, GoogleAdsense, IASCrawler, Jolynne, jooproo, lenaa_tje, Mars, Muga, purny, RenskeFrea, Sorriso, Tink89, Toushie, Winna, Zebrastreep en 196 bezoekers