Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kinke schreef:Piuni, jij denkt dat een eventuele leidinggevende niet weet hoe ze te werk gaan? Dit is werknemer nr.2 die ik sprak, minstens zo erg als werknemer nr. 1.
Krijg nu wel visioenen van Bokkers die dit callcenter gaan bellen om ze lastig te vallen
Kinke schreef:no way dat ik deze Pipo's ga bellen, die weten heel goed dat ze fout bezig zijn. Zijn ontelbare vergelijkbare verhalen als die van mij.
Kinke schreef:Piuni, zoals ik in mijn openingspost al schreef, ze gebruiken verschillende nummers.
GoldenHero, je hebt me op een idee gebracht, ik ga het eerder voorgestelde idee over dat wij wanbetalers zijn met jouw wietplantage verhaal combineren
Rex_Rolfo schreef:Froukje schreef:"Ja maar mevrouwtje, u betaald nu veel te veel!"
Ja hè, hoe denk je anders dat ik dat geld dat ik met de wietplantage verdien opkrijg
Of "maakt niet uit, ik heb net de loterij gewonnen"
lizy29 schreef:Dat klinkt alsof het tijd is even een heel lang durend muziekfilmpje op te zoeken op YouTube (bv klassieke slaapliedjes baby), een momentje geduld te roepen als ze bellen en de telefoon naast het muziekje te leggen
Snadrem schreef:Ik had het met een of andere loterij die me steeds belde om lid te worden.
"Dag mevrouw, met die en die van de loterij, wilt u .."
Ik: "Heb ik gewonnen????!"
"Nou, da.."
Ik (schreeuwend): "JAAAAAAAAAAA GEWONNEN JAAAAAAAAAAA (etc)"
Duurde niet lang voor ze ophingen.
Shadow0 schreef:Rhijnauwen, daar moet je nog mee uitkijken. Ik werd gebeld voor iets anders, iets waar ik wel om verzocht had en waar ik belang bij had. Maar die wist zo'n telefonische-verkoop-toon aan te slaan dat we binnen een minuut ruzie hadden
Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Es_ther, Facebook, flooooo, GoogleAdsense, Jara, Lian, Lotusje555, lynn_Joy, paljaslaura, Peerke_, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Xanthippe, xKatinkii en 216 bezoekers