dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 19:45

Piuni, jij denkt dat een eventuele leidinggevende niet weet hoe ze te werk gaan? Dit is werknemer nr.2 die ik sprak, minstens zo erg als werknemer nr. 1.
Krijg nu wel visioenen van Bokkers die dit callcenter gaan bellen om ze lastig te vallen :D


Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:52

Kinke schreef:
Piuni, jij denkt dat een eventuele leidinggevende niet weet hoe ze te werk gaan? Dit is werknemer nr.2 die ik sprak, minstens zo erg als werknemer nr. 1.
Krijg nu wel visioenen van Bokkers die dit callcenter gaan bellen om ze lastig te vallen :D


Ik probeer je alleen maar te helpen he?

Misschien dat hij dat inderdaad niet weet. Hij hoort zich namelijk ook gewoon aan de regels te houden.
Mijn leidinggevende is ook niet de hele dag met mij bezig en heeft ook wel meer dingen te doen. Mijn belplek zit zelfs ver van mijn leidinggevende af dus als ik in theorie zou willen zou ik ook alles kunnen roepen en zeggen. Uiteraard doe ik dit niet want daar schieten ik en de klant geen bal mee op, maar in theorie zou ik dit dus wel kunnen. Wie weet is dat daar ook het geval.

Wie niet waagt, wie niet wint :)

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 19:53

no way dat ik deze Pipo's ga bellen, die weten heel goed dat ze fout bezig zijn. Zijn ontelbare vergelijkbare verhalen als die van mij.

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:55

Kinke schreef:
no way dat ik deze Pipo's ga bellen, die weten heel goed dat ze fout bezig zijn. Zijn ontelbare vergelijkbare verhalen als die van mij.


Ik snap inderdaad dat je ze liever niet belt maar hoe denk je er dan vanaf te kunnen komen?

Kun je het nummer trouwens niet laten blokkeren? Aangezien je aangeeft dat het een bekend nummer is? Dan ben je er wel in een klap vanaf.

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:55

Voor energiemaatschappijen heb ik nog een leuke die ik zelf nu na vele gemiste oproepen etc 2x via telefoon en 1x via de deur heb opgehangen;

Ze zeggen een mooie aanbieding te hebben, en als ik tijd heb ga ik er op in. Ik hen namelijk wel geïnteresseerd want mijn energie rekening is toren hoog door mijn wietplantage.

Dan is het vaak stil en hang ik op.

Ik wil best iemand te woord staan maar niet als ze me lastig vallen. Aan de deur vind ik het vervelendste want vaak kijken ze naar binnen.

Rex & Jazz

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 19:58

Piuni, zoals ik in mijn openingspost al schreef, ze gebruiken verschillende nummers.
GoldenHero, je hebt me op een idee gebracht, ik ga het eerder voorgestelde idee over dat wij wanbetalers zijn met jouw wietplantage verhaal combineren :D

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:01

Kinke schreef:
Piuni, zoals ik in mijn openingspost al schreef, ze gebruiken verschillende nummers.
GoldenHero, je hebt me op een idee gebracht, ik ga het eerder voorgestelde idee over dat wij wanbetalers zijn met jouw wietplantage verhaal combineren :D


Oh excuses, daar heb ik denk ik over heen gelezen :o
Wel heel vervelend dat je zo vaak gebeld wordt en zo te woord wordt gestaan, hopelijk kom je er snel vanaf!

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:15

Och hier was het ook 2 weken lang raak. Vaders ging er elke keer op in dus ze bleven bellen, soms wel 5x op een dag.
Tot ze 's avonds belden en ik de telefoon te pakken kreeg, een Marokkaan of Turk die al met een veel te grote mond zijn verhaal begon. Heb hem op een niet al te vriendelijke toon vermeld dat ze moeten ophoepelen omdat we duidelijk staan ingeschreven staan bij het bel me niet register.
"Ja maar mevrouwtje, u betaald nu veel te veel!".. Toen begon ik te koken en na een "Woah, rustaaaaag' heeft ie opgehangen en zijn we ook niet weer gebeld. :')

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Rex_Rolfo

Berichten: 5377
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:23

Froukje schreef:
"Ja maar mevrouwtje, u betaald nu veel te veel!"

Ja hè, hoe denk je anders dat ik dat geld dat ik met de wietplantage verdien opkrijg :+

Of "maakt niet uit, ik heb net de loterij gewonnen" *\o/*

Froukje
Forever young

Berichten: 10835
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:35

:))

I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

lizy29

Berichten: 6238
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 03:18

Dat klinkt alsof het tijd is even een heel lang durend muziekfilmpje op te zoeken op YouTube (bv klassieke slaapliedjes baby), een momentje geduld te roepen als ze bellen en de telefoon naast het muziekje te leggen :+

https://www.bokt.nl/markt/ad/522801/pension-midden-frankrijk
[HK] [VOLG] Ons project in Frankrijk

Qimm

Berichten: 15155
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:27

Rex_Rolfo schreef:
Froukje schreef:
"Ja maar mevrouwtje, u betaald nu veel te veel!"

Ja hè, hoe denk je anders dat ik dat geld dat ik met de wietplantage verdien opkrijg :+

Of "maakt niet uit, ik heb net de loterij gewonnen" *\o/*


'minder betalen is voor het ordinaire gepeupel, ik pleeg de volle som te betalen voor mijn [vul maar in]'

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Marije_jiplover

Berichten: 25301
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:36

Mijn vader had ook een keer iemand voor veel goedkopere energie aan de telefoon.
Mijn vader: "maar meneer, ik wil helemaal niet zo goedkoop mogelijke stroom, ik heb zonnepanelen dus ik heb belang bij zo duur mogelijke stroom!"
Toen was het gesprek ook snel afgelopen _O-

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:39

lizy29 schreef:
Dat klinkt alsof het tijd is even een heel lang durend muziekfilmpje op te zoeken op YouTube (bv klassieke slaapliedjes baby), een momentje geduld te roepen als ze bellen en de telefoon naast het muziekje te leggen :+


Haha precies dit! Heb ooit zonne indiaanse vent een half uur aan de lijn gehouden zo. Irritant gedoe bah


Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:44

Ik had het met een of andere loterij die me steeds belde om lid te worden.

"Dag mevrouw, met die en die van de loterij, wilt u .."
Ik: "Heb ik gewonnen????!"
"Nou, da.."
Ik (schreeuwend): "JAAAAAAAAAAA GEWONNEN JAAAAAAAAAAA (etc)"

Duurde niet lang voor ze ophingen.

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-18 07:37

_O-
jullie zijn grappig :D

Es_ther

Berichten: 18708
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 07:55

Snadrem schreef:
Ik had het met een of andere loterij die me steeds belde om lid te worden.

"Dag mevrouw, met die en die van de loterij, wilt u .."
Ik: "Heb ik gewonnen????!"
"Nou, da.."
Ik (schreeuwend): "JAAAAAAAAAAA GEWONNEN JAAAAAAAAAAA (etc)"

Duurde niet lang voor ze ophingen.


Oeh, die vind ik leuk :')

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:05

Ik ben ook 2 weken lang meerdere keren per dag gebeld. Eerst drukte ik ze steeds weg maar weed er gek van. Ook op mijn werk via mijn mobiel. Na de zoveelste keer opgenomen ze de huid volgescholden en opgehangen en al sinds 2 weken geen telefoontjes meer. Kon het nummer niet blokkeren omdat het een onbekend nummer was. Was 1 of andere lotterij. Ook ik sta in het bel me niet register maar het helpt geen zak. Ze blijven toch wel bellen.

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Wennii

Berichten: 2310
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:10

Oh dat is inderdaad echt vreselijk irritant.... die reacties hier, geniaal :') ik ben meer van het gewoon niet opnemen als het een prive/onbekend nummer is wat bijvoorbeeld begint met 020. Als ze me echt moeten hebben dan spreken ze maar in. Tenzij ik natuurlijk een telefoontje verwacht van bijvoorbeeld ziekenhuis oid, die bellen ook altijd prive, maar dan weet je dat vantevoren wel.

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:12

Geef ze mijn nummer maar en zeg maar dat hij een nieuw nummer heeft...
Wacht wel tot ze het hebben ingevoerd en dat ze het oude nummer niet meer hebben.

Ik lust ze wel!

"Hoolands is niet mijn goeiste vak." --"Dyslexie?"--
Nee, rekenen ligt me beter.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:18

Rex_Rolfo schreef:
Ik zeg gewoon "nee dank u, geen interesse" en hang dan op zonder reactie af te wachten.


Ik geef ook geen kans iets te zeggen en hang op.

Maar dat scheidsrechterfluitje!!!!
Ja, ook erg favoriet vroeger bij mensen die last hadden van hijgers.

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 13:06

Shadow0 schreef:
Rhijnauwen, daar moet je nog mee uitkijken. Ik werd gebeld voor iets anders, iets waar ik wel om verzocht had en waar ik belang bij had. Maar die wist zo'n telefonische-verkoop-toon aan te slaan dat we binnen een minuut ruzie hadden :=

Daar heb je gelijk in, maar ons vaste telefoonnummer gebruiken we eigenlijk zelden en er wordt eigenlijk ook alleen nog gebeld op dat nummer met verkooppraatjes

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

robbie88

Berichten: 2082
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 14:03

ik heb wel eens na direct te zeggen dat ik geen interesse had, zeker een half uur mee gekletst allemaal totaal onzinnige antwoorden geven, en dan aan het eind weer zeggen, zoals ik al had vermeld heb ik totaal geen interesse, maar gelukkig heb je nu een half uur lang niks binnen gehaald en niemand kunnen bellen..

Cranio sacraal therapeut
Tante rikie : dressur L1 springen 120 +13 cross L +1
Siem : L1+1
Vinted kast : https://www.vinted.nl/member/37950822-marjon1982518

Skessa_
Berichten: 10600
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 14:29

Normaal gesproken als je zegt ik beroep me op het recht van verzet dan beginnen ze gelijk te piepen en druipen ze wel af.

Tuigje

Berichten: 399
Geregistreerd: 10-01-08

Re: dubieus callcenter, hoe kom ik hier vanaf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 14:44

Ik heb het gebeld worden door anonieme nummers uitgeschakeld, lekker rustig joh :D

HET LEVEN IS RUIGER MET EEN TUIGER!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Es_ther, Facebook, flooooo, GoogleAdsense, Jara, Lian, Lotusje555, lynn_Joy, paljaslaura, Peerke_, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Xanthippe, xKatinkii en 216 bezoekers