Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:40

Ik wil altijd wel proeflezen voor taal, maar ook qua biologie/psychologie. Studeer zelf pyschobiologie, dus wellicht heb ik wel wat ideetjes om het vanuit een biologisch punt te steunen :)

Nikita :knuffel:


Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:41

Ik wil altijd meelezen. Zelf psycholoog, met al heel wat ervaring.

Als je er iets aan hebt, graag!

Anoniem

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:48

Tof, dank jullie. Jullie hebben PB :)

Libera

Berichten: 3963
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:54

Grote droom was toch wel om de paarden bij huis te hebben, en die is onlangs uitgekomen.

Een andere droom was om met mn eigen gefokte, zelf opgeleide paard PSG te mogen rijden, en dat gaan we hopelijk volgende jaar waarmaken!

Nog zat andere dromen... maar dan word het echt een lange lijst :')

Volg ons project in Washington!
Van overwoekerde bende naar paarden paradijsje :D

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 05:09

Joolien, wat een onwijs gaaf idee! Heel veel succes, ik volg het graag :D


kimendana
Berichten: 160
Geregistreerd: 28-08-08
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 06:43

Wat super tof! Ik heb geen verstand van psychologie, maar daarintegen wel veel verstand van Formule 1 :D Mocht je daar iemand voor nodig hebben, mag je me pb'en hoor!

What doesn't kill you, makes you stronger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 11:53

Inmiddels zijn we al even verder. Helaas gaat het minder vlot dan ik wil, al mag ik daar misschien zelf wat meer achteraan. Ik kreeg geen reactie van Robert Doornbos, en ik dacht ach laat ik gewoon mn solli brief gaan schrijven, maar het voelt toch prettiger om dit met enige voorkennis te doen. Dus heb ik nog een aantal mensen gemaild. ik merk nl toch dat ik het heel graag wil. Ondanks dat ik het lichamelijk misschien niet aan kan, ik het al benauwd krijg als ik bedenk lang weg te zijn van mn man en Klaaz de kat. Maar toch zet ik door, want ik weet dat dit alles overkoombaar is, en dat ik gewoon spijt krijg als ik het niet probeer.
Ik heb inmiddels wel wat mensen gesproken over mijn idee wat ik wil inbrengen, en iedereen is behoorlijk enthousiast :)) Dus mocht het nou zo zijun dat het nog niet bestaat, dan is de kans weer een stukje groter at het gaat lukken. Daar aan denkend word ik al helemaal super enthousiast :D
Dus ik heb goede hoop dat het nog zomaar kan lukken ook, en dat maakt het ook wel weer een beetje eng :')

BigOne
Berichten: 38040
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Welke droom werd voor jou werkelijkheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 12:05

Mijn dromen als klein meisje, tja veel zijn uitgekomen. Paarden, kinderen , veel dieren, boerderij en een geweldige vent. Daarnaast natuurlijk ook dromen die nooit in vervulling zullen gaan zoals nog een keer terug in de tijd gaan en met mijn ouders , schoonouders en grootouders op een bankje zitten en praten.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.