Ben Ik Bedrogen ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:56

Beste ts
Ik wil je dit advies geven laat die vent met rust hij laat duidelijk zien dat hij niet met je verder wil of contact wil.

En waarom wil. Je het uit hem krijgen? Laat hem met rust en ga verder met je leven want nu lijk je beetje de hopeloze date ex die nu alles uit die man wil krijgen als ik niet alle reacties had gelezen dan had ik gedacht dat je 16 was sorry maar je kan beste gewoon verder gaan met je leven.


Heel veel sterkte in ieder geval

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:22

enjoymyhorse schreef:
Als een man dit zou doen bij een vrouw is het een enge stalker en moet de politie gebeld worden.
Doet een vrouw dit bij een man zou het goed zijn en zelfs wel leuk?

Laat gaan laat gaan. Je kunt je energie beter in wat positiefs kwijt.
lekker een dagje wellness, of shoppen of naar het strand met het paard.


Nou inderdaad! Vrouwen kunnen ook stalken en als TS hem niet met rust laat, is ze precies dat aan het doen (imo)

nine1987

Berichten: 8324
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:26

Wauw, en jij bent 44? :=

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:30

Als je het er persé uit wil krijgen en hem een hak wilt zetten geef je hem toch alleen maar de bevestiging dat het een verstandige zet was die vrouw (jij dus!) na 12 dagen aan de kant te schuiven.
Als je dat graag wilt moet je dat doen. Ik vind het in ieder geval heel sneu als een volwassen vrouw zich zo verlaagt.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:35

Ts, je bent letterlijk en figuurlijk genaaid. Hopelijk heb je van die ene keer genoten, niets mis met een onenightstand maar meer zit er niet in. En moet je met zo’n figuur ook niet willen. Wanneer je hem toch heel puberaal een hak wil zetten( lukt niet want hij heeft gekregen waar hij op uit was) plaats dan leuke plezierige foto’s op je Facebook en laat zien dat je lol in je leven hebt. In plaats van als een wraakzuchtige Kenau hem proberen te pakken.

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:42

Laat het los, laat het gaaaaaaaan :)ddd

Maar echt... laat het los.
Hij wil niks, en hij heeft ook geen verantwoording aan jou af te leggen hiervoor.
Oké, het had wat netter en eerlijker gekund, ben ik zeker met je eens.
Maar puberaal wraak nemen... dan zit er toch echt een heel klein steekje bij je los :+ daarmee kom je nogal obsessief over.
Dus laat het lekker gaan en ga verder met je leven en op zoek naar iemand die jouw gevoelens wel kan beantwoorden. Daar wordt je echt een heel stuk gelukkiger van :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:43

Mijn ex-date was net zo.... vanaf het begin meteen vol in “de relatie”, hij had binnen no time een hele toekomst voor ons uitgestippeld en wilde continu samen zijn. Ik kreeg het daar Spaans benauwd van en heb het uitgemaakt (ben wel eerlijk geweest over waarom). Dat kon hij niet accepteren en hij ging met zijn emoties alle kanten op en toen het hem duidelijk werd dat er echt geen kans was dat het goed zou komen werd hij boos en ging hij mij stalken toen ik niet meer op zijn berichten reageerde. Een man van 42 die zich gedraagd alsof ik zijn levensgeluk verwoest heb door er een punt achter te zetten na korte tijd.

Ik kan je garanderen dat zijn gedrag voor mij alleen bevestig heeft dat ik het beste besluit ooit gemaakt heb! Ik hoef die idioot noot meer te zien of spreken, brrr dat soort mensen die het niet los kunnen laten zijn gewoon eng.

Wat denk je te winnen TS door hem een hak te zetten? Hij wil je echt niet terug hoor! Alles wat je gedaan en gezegd hebt sinds hij er een punt achter zette en alles wat je nu nog wil doen, zal alleen voor hem bevestigen dat hij een heel wijs besluit heeft gemaakt door het te beëindigen.

Misschien moet je mijn ex maar gaan daten, het leest alsof jullie twee een goede match zouden kunnen zijn.

fransje23

Berichten: 15355
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:47

Wees verstandig wis zijn nummer, ga een avond huilen met Tony, Ben&Jerry en een fles wijn en ga verder met je leven!

Je fantasie is aan de loop gegaan waarschijnlijk omdat je graag een relatie wilt? Helaas wil deze man dat duidelijk niet, misschien wilde hij gewoon alleen sex?

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:56

Te desparate graag willen....daar wordt je toch helemaal eng van.....

( Beste raad hier gelezen: wis zijn nummer, ga een avond huilen met Ben&Jerry en een fles wijn en ga verder met je leven )

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:10

Wat hij wel of niet gaat doen, of hij gelogen heeft of niet, zou stoppen je er druk om te maken.

Je hebt veel te snel toekomst plannen gemaakt, gebeurd wel eens als je verliefd wordt. Allemaal heel vervelend maar door te blijven appen en vragen zet je nu alleen maar jezelf voor schut.

Nummer wissen, adios! Eet een reep chocolade en door..

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 13:47

Ik ben echt helemaal klaar met hem en houd de eer aan mezelf. Jammer dat hij niet eerlijk was om te zeggen dat het alleen maar voor een date was, dat had ik ook al goed gevonden. Ik wil ook een keertje fun hebben :o . Ja ik weet dat liefde maakt en had het al veel eerder door kunnen hebben , uit ervaringen door eerdere date met mannen. Dat is nu wel meer dan 5 jaar geleden . Ik kon al veel uit een gesprekje via app of fb of skype halen van toen. Maar nu niet.

Ik heb sinds gisterenavond wel super veel lol gehad hier op Bokt en het leverde wel 134 berichten op. *\o/*

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:07

Wendy schreef:
Waarom? Als het TS goed doet om hem een hak te zetten, dan is daar toch niets mis mee? Ik snap niet helemaal waarom ze zich ineens boven hem moet stellen?
Ik kan me voorstellen dat ze zich gekwetst voelt en dat even kwijt moet, prima toch?
Kan ze daarna weer verder.

Waar gaat het heen met de mensheid, echt waar...

TS kan beter de eer aan zichzelf houden.
Liezel1 schreef:
Liefdesverdriet?!
TS is 44 en heeft die kerel 12 dagen gekend....
De eieren in mn koelkast zijn nog langer houdbaar....


Muhahahahaha :')
Laatst bijgewerkt door Sees op 19-09-18 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:10

Zo snel als de liefdesverdriet er was, zo snel issie ook weer verdwenen _O-

Goedzo TS dat je de eer aan jezelf houdt, je hebt er niks aan om hem een hak te zetten... de enige die je er uiteindelijk mee hebt ben je zelf :D

Anoniem

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:13

TS je mag best verdrietig zijn hoor, maar je zal er denk ik goed aan doen als je zijn nummer en alle berichten lekker verwijderd. Ik heb het idee dat je jezelf erg tegenspreekt, komt niet erg gezond over op mij, eerlijk gezegd.
Toen ik je OP las dacht ik ook eerder dat het om een puber meisje ging, en als ik dan lees hoe je je het ene moment ontzettend rot voelt en het andere moment lacht en roept ik hou de eer aan mezelf, schrik ik daar toch een beetje van.
Verwijder lekker alles van die vent en ga door met je leven, je mag je best verdrietig voelen maar net als wat bijna iedereen zegt koop een bak ijs zet een zielige film op en ga een avond zitten janken, gooi alles er uit maar laat die man gewoon met rust. Move on, let it go, etc...

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:13

M_aaike schreef:
meggiemeg schreef:
In eerste instantie reageer je gekwetst TS en vervolgens sla je door naar de andere kant, hoe kan dat?


Laten we alvast een diagnose stellen, in welk hokje past TS volgens bokt? Op basis van grondig onderzoek ga ik voor manische depressiviteit


Hmm. Onder andere dat eerst iedereen tips geeft, vervolgens TS suggesties geeft van grappige verhalen en daarna als TS er grappig op reageert, maar verder nergens zegt er mega veel mee te doen. Wijt bokt minstens 3 pagina's aan herhaling met TS weer de grond in trappen.

_/-\o_ :') Soms weet ik weer precies waarom je bokt niet serieus moet nemen.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:16

Iets meer begrip voor de gevoelens van de ts mag best. Die man is niet eerlijk geweest en heeft (onbewust) met haar gevoelens gespeeld. Dus niet gek dat ze hem een hak wil zetten toch? Al ben ik het ermee eens dat je er niks mee op schiet.

Ts vervelend dat het niet wederzijds is en dat hij het niet eerlijk heeft durven te zeggen. Zo'n man ben je beter kwijt dan rijk. Ik snap je gevoel, maar uiteindelijk zal het je niks opleveren. Dus ga lekker door met je leven en stop je energie in je zelf en mss wel een man die het wel waard is. Dat levert op de lange termijn meer op

sneeuwpop

Berichten: 4404
Geregistreerd: 19-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:20

jansje73 schreef:
Ik ben echt helemaal klaar met hem en houd de eer aan mezelf. Jammer dat hij niet eerlijk was om te zeggen dat het alleen maar voor een date was, dat had ik ook al goed gevonden. Ik wil ook een keertje fun hebben :o . Ja ik weet dat liefde maakt en had het al veel eerder door kunnen hebben , uit ervaringen door eerdere date met mannen. Dat is nu wel meer dan 5 jaar geleden . Ik kon al veel uit een gesprekje via app of fb of skype halen van toen. Maar nu niet.

Ik heb sinds gisterenavond wel super veel lol gehad hier op Bokt en het leverde wel 134 berichten op. *\o/*


Fijn dat je er klaar mee bent en de eer aan jezelf houdt.
Top!

Achterom
Berichten: 23030
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:35

Sees schreef:
Wendy schreef:
Waarom? Als het TS goed doet om hem een hak te zetten, dan is daar toch niets mis mee? Ik snap niet helemaal waarom ze zich ineens boven hem moet stellen?
Ik kan me voorstellen dat ze zich gekwetst voelt en dat even kwijt moet, prima toch?
Kan ze daarna weer verder.

Waar gaat het heen met de mensheid, echt waar...

TS kan beter de eer aan zichzelf houden.

En dat doet TS dus ook, helemaal prima.
Maar heel eerlijk gezegd: ik snap niet zo goed waarom iedereen altijd maar roept dat je de eer aan jezelf moet houden als iemand je heeft gekwetst en oneerlijk is geweest.
Mag dat dan zomaar zonder consequenties, omdat 'je je niet moet verlagen tot dat niveau'? Omdat je 'aan je reputatie moet denken'? Betekent dat dan zomaar dat iemand oneerlijk mag zijn en je mag kwetsen?
Wat is er mis met laten weten wat iets met je doet? Ik zie daar echt geen kwaad in, het is niet alsof TS voorstelde om zijn huis in brand te steken ofzo.
Overdrijven is ook een vak.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:37

Ze heeft toch al aangegeven dat ze het er niet mee eens is Wendy?? Hij is blijkbaar zo'n zak dat hij daar niet op reageert. Waarom aan een dood paard trekken?? Je zegje doen en klaar is toch prima. Waarom "wraak nemen". Vind ik persoonlijk heel kinderachtig en totaal niet bij een volwassen persoon passen ;)

Sees

Berichten: 6189
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:41

Wendy schreef:
En dat doet TS dus ook, helemaal prima.
Maar heel eerlijk gezegd: ik snap niet zo goed waarom iedereen altijd maar roept dat je de eer aan jezelf moet houden als iemand je heeft gekwetst en oneerlijk is geweest.
Mag dat dan zomaar zonder consequenties, omdat 'je je niet moet verlagen tot dat niveau'? Omdat je 'aan je reputatie moet denken'? Betekent dat dan zomaar dat iemand oneerlijk mag zijn en je mag kwetsen?
Wat is er mis met laten weten wat iets met je doet? Ik zie daar echt geen kwaad in, het is niet alsof TS voorstelde om zijn huis in brand te steken ofzo.
Overdrijven is ook een vak.



Jij had het over een hak zetten zodat TS zich beter zou voelen. Inderdaad overdrijven is ook een vak, ik ben het helemaal met je eens :roll:.

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:44

Wendy schreef:
Mag dat dan zomaar zonder consequenties,

Euh, ja? Of mag ik ook die voetganger de komende tijd naschelden omdat die nog even snel voor mijn reeds optrekkende auto door zijn rode licht rent?

Waarom moet in godsnaam alles consequenties hebben? Je zult maar voor iedere (denk)fout gestraft worden zeg!
We hebben het hier toch niet over grove delicten en wetsovertredingen?

Achterom
Berichten: 23030
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:48

Palmera schreef:
Wendy schreef:
Mag dat dan zomaar zonder consequenties,

Euh, ja? Of mag ik ook die voetganger de komende tijd naschelden omdat die nog even snel voor mijn reeds optrekkende auto door zijn rode licht rent?

Waarom moet in godsnaam alles consequenties hebben? Je zult maar voor iedere (denk)fout gestraft worden zeg!
We hebben het hier toch niet over grove delicten en wetsovertredingen?

Klopt, we hebben het over iemand voorliegen na een date.
En dat is blijkbaar oké, volgens een heel aantal mensen hier :j daar mag je niet boos over worden, daar moet je boven staan.

Duidelijk.

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:49

Hè wat rot TS dat het zo is gelopen, op naar de volgende date!

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:54

@Wendy: je mag best boos zijn, maar er ook bovenstaan. Iemand willen straffen, gaat imo veel te ver.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:57

We kennen alleen TS de kant van het verhaal...

Dat iemand gekwetst is hoeft niet de bedoeling van die man te zijn geweest. Misschien vertelde hij juist een leugen om het voor TS en dr emoties makkelijker te maken. Maakt het niet goed, maar ja... hoe vertel je iemand die hals over kop verliefd op je is, dat je het (na elkaar in het echt gezien te hebben) totaal niet ziet zitten?

Hij heeft het helaas niet eerlijk verteld, maar hopelijk is het bericht nu dan toch over gekomen.