Ben Ik Bedrogen ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 20:04

Beste Bokkers ,

graag wil ik dit van me afschrijven. Op zondag 2 september (´18) opende ik mijn topic: Liefde op het eerste gezicht ook na 13.5 jaar ? We hadden al ruim een dag of 12 echt super leuk contact met elkaar en we keken er beide na uit op ons weekendje samen , we konden beide bijna niet meer wachten tot het zover was. Onze weekendje samen was dan ook super gezellig en vooral erg fijn. Ik voelde me bij hem op mijn gemak en ook vooral vertrouwd. Al liep onze weekendje samen wel anders af , hij had erg last van zijn rug wat ook duidelijk zichtbaar was en hij zit in een schiet groep dat op zondag ochtend gaat schieten, zal eerst niet doorgaan op zondag 2 september , op zaterdag kreeg hij te horen dat het toch doorging dus besloot ik dat ik maar eerder na huis zal gaan. Hij had me dan ook netjes thuis afgezet omdat ik zelf geen auto heb. Ik was die dag heel erg happy voelde mij super goed en dacht dat ik een nieuwe vriend er aan over zal houden.

Maar toen ...., laat op dezelfde avond een paar uurtjes later toen ik mijn topic had gepost kreeg ik een appje van hem waar ik wel erg hard van schrok. En echt met tranen in mijn ogen zat. Ik weet dat hij heel graag wil gaan wonen in Amerika en gaan werken bij Homeland Security en hij vertelde dat hij een paar dagen geleden een email uit Amerika had binnen gekregen dat hij per januari 2019 daar kan gaan werken. Daar zit je dan vol van liefde en hoop op een mooie toekomst samen met hem, krijg je het te horen via een appje.

Vanaf maandag 3 september is onze contact ook erg hard veranderd, hij reageert maar nauwelijks en het leuke is er ook echt vanaf. Ik heb aan tot zondag (16 september) geprobeerd om het contact weer op hetzelfde te krijgen maar tevergeefs , het heeft geen zin meer. Ik hoopte dat het nog goed zal komen maar nu heb ik er wel een harde hoofd van en me er maar bij neer moet gaan leggen dat het niet meer goed zal komen tussen ons.

Ook al appte hij mij op 10 september dat hij er wel hard over aan het nadenken is hoe hij het allemaal moet gaan doen met zijn vrienden/kennissenkringen en familie en dit geldt ook voor mij om zo min mogelijk mensen teleur te stellen. Natuurlijk ga je hier wel over aan het nadenken , want dit beslist je niet binnen een paar dagen , hij heeft een super grote vriendenkring van 35 man en dan zijn familie nog. Zijn appje vind ik dan nog we erg veel in het midden want hij zal toch heel wat mensen teleur stellen.

Na dit appje van hem heb ik hem 2 super lange appjes gestuurd over mijn gevoelens voor hem en dat ik er toch volledig achter staat in wat hij ook beslist. Mijn appjes die ik na hem stuurde kwamen dan ook echt uit mijn hart en zeker niet om hem verplicht te laten antwoorden. Nee dat wilde ik niet want dan was ik hem al eerder kwijt.

Helaas reageerde hij op mijn 2 speciale lange appjes niet meer terug. Dus ik weet het ook echt niet meer . Aan een kant zegt mij gevoel dat hij het ook niet weet met wat hij nu moet doen. Aan de ander kant moet ik me er ook nu echt bij neer gaan leggen dat het echt over is en dat het alleen bij onze ene weekendje samen is gebleven. :( |(

Een ding weet ik wel zeker , onze super gezellige maar vooral fijne weekendje samen dat pakken ze ons nooit meer af. :o

Hoe voel ik me nu ? Heel erg verdrietig natuurlijk. ;( ;( . Ik ben er echt kapot van. Wat heb ik al veel tranen laten vallen van die ene appje van hem van 2 september. Wat zegt mijn gevoel volhouden tot dat hij weet wat hij zelf wil dat hij zal gaan of niet? Ik geef het niet zomaar op , maar zoals het nu gaat tussen ons zegt eigenlijk al meer dan genoeg.

Moet ik hem nu gaan loslaten , of moet ik me bedenken dat ik bedrogen ben?

Het loslaten doet ook erg veel pijn. Vooral wetende dat hij erg vaak in de buurt bij mij kan zijn want hij is vrachtwagenchauffeur. Hij rijdt op een melkwagen , een boerderij zit bij mij in de straat :D maar daar komt hij alleen maar s´nachts ( rond een uurtje of 03:30 ) dus de kans ik ook groot dat ik hem nog wel eens tegen zal komen.

Ik weet het echt niet meer wat ik nu moet doen.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:08

Komt op mij over alsof hij toch niet met je verder wil en te laf was om dit gelijk in het weekend te zeggen.

Goof

Berichten: 28769
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:09

Hoe kome je van vrachtwagenchauffeur via een emailtje te werk bij Homeland Security vraag ik me af? >;)

Maar dat terzijde; waarom zou je bedrogen zijn?
Jullie hebben een paar keer gedate en hij kiest nu voor een andere toekomst. Jij bent zelf degene die er vanuit ging nu een relatie te hebben. zo werkt dat niet in het leven.
Als hij niet meer reageert zegt dat genoeg over zijn interesse in jou. Ik zou het loslaten.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:09

Ik denk dat je niet zozeer bedrogen bent, maar dat het gevoel van zijn kant gewoon niet hetzelfde is als hoe jij je voelt. Dat is natuurlijk helemaal niet leuk, maar ik denk dat hij dit niet direct durft te zeggen. Waarschijnlijk hoopt hij dat hij, door het contact te laten verwateren, niet eerlijk tegen je hoeft te zijn.

Ik zou je wel adviseren om niet teveel moeite erin te steken als je steeds amper een reactie terug krijgt. Dat zou mijn eer te na zijn.
In ieder geval sterkte, liefdesverdriet is niet leuk.

Oehlala
Berichten: 4304
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:10

Een chauffeur op een melkwagen gaat bij homeland security werken?

Uh ja. Ik denk gewoon loslaten ts.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:10

Je wist dat hij ooit naar Amerika wou gaan en toevallig heeft hij nu het (in zijn ogen dan) ideale aanbod gekregen om deze droom te verwezenlijken. Hij pakt deze met beide handen aan en dat is zijn goed recht. De manier hoe hij het laat 'afweten' is natuurlijk niet netjes, maar hij kan natuurlijk niet verwachten dat jij alles gaat laten vallen om met hem naar Amerika te trekken, dat is gewoonweg onrealistisch. Wat je moet doen? Het laten voor wat het is, er zijn namelijk meer als genoeg mannen die hier rondlopen, waar je ook 'het' gevoel zult hebben en hiermee een toekomst kunt opbouwen.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:11

Ik ben ook nog op zoek naar het deel waar je bedrogen wordt, ik heb het nog niet gevonden.

Denk dat je best gewoon verder gaat.

BigOne
Berichten: 38210
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:12

Sorry, maar een vrachtwagenchauffeur die is aangenomen in Amerika bij Homeland Security??? Wie houd wie nu voor de gek??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:13

Ik ken je vorige topic niet, maar als ik het goed begrijp heb je iemand van vroeger opnieuw ontmoet, je had 12 leuke dagen en toen kreeg hij bericht dat hij in 2019 in de VS mag gaan werken, en sindsdien houdt hij het contact steeds meer af.

Het enige wat ik me afvraag op basis van deze openingspost is: hoe heeft hij je dan bedrogen??
Als je iemand een paar dagen kent en je krijgt ineens bericht dat jouw jarenlange grote wensdroom om te werken in een ander land eindelijk uitkomt, dan is het in mijn ogen vrij logisch dat dat voor gaat? Waarom is dat bedrog?
Jammer dat hij zijn baan leuker vindt dan jou, maar dat kan toch gewoon gebeuren?

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:14

He's not that into you.
Geniet van wat je gehad hebt, meer gaat het niet worden.
Vaag verhaal.

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:15

Tja na het lezen van je openingspost denk ik: “He’s just not that into you.”
En ja dat is vervelend als jij wel die vlinders in je buik had na dat weekend maar goed dat hoort er ook bij.
Alle andere dingen over dat hij naar Amerika wil en hier veel vrienden heeft dat is allemaal ruis.
Je bent niet bedrogen... en ja je moet hem wel loslaten...
Maar je mag er best verdrietig over zijn dat het niet zo is gegaan als je zelf had bedacht.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:15

Ik denk dat hij grootheidswaanzin heeft of een enorme fantasie :D

Maar vind het wel vervelend voor je. Ik zou hem niks meer sturen en het laten gaan.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:16

bigone schreef:
Sorry, maar een vrachtwagenchauffeur die is aangenomen in Amerika bij Homeland Security??? Wie houd wie nu voor de gek??

Hij nogsteeds haar toch :+
Denk dit het bedrog gedeelte is in het verhaal.

Hutcherson

Berichten: 7346
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:18

Bedrogen worden is toch iets anders dan een man die voor zijn toekomst kiest?
Bovendien noem je dat je hem geappt heb dat je altijd achter zijn keuze staat, maar dat sta je toch niet? Je wilt toch niet dat hij gaat?

Is het echt zo'n probleem als je een leueke date hebt gehad en het wordt verder niks (ondanks dat je gevoelens al verder gevorderd waren?).
Dat is toch gewoon een kwestie van bedenken 'das jammer' schouders ophalen en doorrrr.
Tijd heelt alle wonden.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:20

12 dagen contact, een weekend weggegaan en nu tranen met tuiten. Heel banketstaaf TS, maar ik denk dat je wel hard van stapel loopt. Vooral dat je je nu bedrogen voelt. Waarmee dan?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:22

Het is toch duidelijk? Hij is gewoon niet geïnteresseerd in je. Ja dat is poedersuiker maar niet het einde van de wereld. Even janken en weer doorgaan!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 20:23

bigone schreef:
Sorry, maar een vrachtwagenchauffeur die is aangenomen in Amerika bij Homeland Security??? Wie houd wie nu voor de gek??


Hij was beroeps militair geweest en kan daarom daar werken heeft hij mij verteld.

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:24

Cinderella schreef:
12 dagen contact, een weekend weggegaan en nu tranen met tuiten. Heel banketstaaf TS, maar ik denk dat je wel hard van stapel loopt. Vooral dat je je nu bedrogen voelt. Waarmee dan?

Ja, dit dus. We weten natuurlijk niet wat er precies in due twee lange en speciale appjes stond, maar wellicht heb je hem daar gewoon mee afgeschrokken?

Goof

Berichten: 28769
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:26

jansje73 schreef:
bigone schreef:
Sorry, maar een vrachtwagenchauffeur die is aangenomen in Amerika bij Homeland Security??? Wie houd wie nu voor de gek??


Hij was beroeps militair geweest en kan daarom daar werken heeft hij mij verteld.


Ik ben wel benieuwd in welke functie dan?
Ik gok dat je een klein beetje in de maling bent genomen TS.

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:28

Ik schat zo in dat je ook in de maling bent genomen :') Hij had gewoon zin in een verzetje en dacht daarna wegwezen.
Lekker een vent zoeken die wel serieus is en hem laten zitten. En misschien volgende keer iets rustiger aan doen;)

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:28

Zelfs als het allemaal niet waar is, zelfs als hij de rest van zijn leven in een melkwagen rondjes rond de kerk van Lutjebroek gaat rijden:
Afbeelding

Dan nog veranderd dat de uitkomst niet: hij ziet duidelijk geen toekomst hierin. Dus jank 2 dagen mee met ieder krijsnummer wat je kan vinden, eet 2 pints Ben&Jerrys en ga opzoek naar een leukere vent!

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:31

Ach jeetje te balen voor je. Ik snap dat je verdrietig bent alleen denk ik dat je verwachtingspatroon niet gelijk is met die van hem. Als hij niet meer reageert op je apjes zou ik hem toch loslaten als ik jou was

Palmera

Berichten: 9454
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:32

Ik zie er ook niet zo de meerwaarde van in om je nog te gaan zitten bedenken of je bedrogen bent of niet.
Duidelijk is dat hij het niet ziet zitten, leg je daar maar gewoon bij neer en ga door met een mooi leven leiden.
Al die vragen kwel je jezelf mee.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:35

Je voelt je bedrogen TS, je bent het niet.

Als het waar is dat hij een aantal dagen voordat jullie het weekendje samen weg gingen bericht had gekregen dat hij per januari 2019 in de VS kan werken, dan heeft hij blijkbaar jullie weekendje samen willen afwachten om het je te vertellen.

Hoe je het ook wendt of keert, uit jullie (gebrek aan) communicatie daarna blijkt wel dat hij jou niet in zijn toekomst ziet. Laat het los.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:35

Hou toch eens op met appen. Praat met elkaar. Hij ziet je gewoon niet zo zitten, kan gebeuren.