Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:42

Ik kom uit [plaats], ergens halverwege afspreken is voor mij ook wel te doen! :)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:50

Janinevv schreef:
Wat super leuk topic. Ik ben zelf aan de andere kant van de camera er achter dus. Hoe worden jullie Altijd benaderd? Ik zoek namelijk nog portfolio modellen, en was er benieuwd naar.


Ik word niet benaderd. Ik plaats zelf oproepjes op mijn sociale media of er iemand zou willen oefenen voor zijn of haar portfolio zodat ik kan oefenen voor mijn.

Ben eens benaderd door een fotograaf die even over het hoofd zag dat ik aan de andere kant van Nederland woonde. Deze begon ook niet netjes met iets als ‘ik zoek modellen voor mijn portfolio’ maar deze begon gelijk ‘hoe lang ben je hoe oud ben je heb je ervaring wat zijn je maten.’

Ik heb deze meneer maar gezegd niet mee te willen werken.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 00:16

Ik snap wel dat hij misschien een bepaalde maat nodig had. Het is maar net hoe je iets formuleert.. toch?

We kunnen ook in een groepje wat organiseren?

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 01:07

Ohh wat leuk dat ik dit nu zie :)

Reageer morgen even uitgebreider. Maar dit ben ik :p
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Ben haarmodel, maar doe t voor de fun, zoveel shoots en opdrachten doe ik niet.

Ben ook wel eens model voor een kennis van mij die handgemaakte schorten maakt/verkoopt.

Daarnaast kom ik niet in de buurt van de maten.

Ohja woon in Enschede OV, en t zou me heel tof lijken om portfolio op te bouwen, vind die stap alleen heel eng ofzo :')

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:29

Citaat:
@antje_vip waarom doe je het niet meer?


Tis gewoon een beetje verwaterd denk ik... Op een gegeven moment was ik er eventjes klaar mee, maar nooit de draad weer opgepakt :P

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 13:16

Gaaf die poercing hierboven hoor!

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 13:42

Wat een leuk topic.

Ik shoot ook graag voor de lol. De foto's die ik heb zijn allemaal van shoots via bokt.
Dus dat vind ik heel leuk om te doen. Zou wel meer willen. Maar heb ook echt de maten niet. Ben maar 1.58. En inmiddels ook al wel een beetje te oud denk ik.
Voor volgende wwek staat er een shoot met MUA op de planning. Dat lijkt me ook heel gaaf!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:39

AlwaysH schreef:
Hee mief, zeg net dat dit juist bedoelt is voor mensen die niet de maten hebben etc. :P
Kan ze wel goed foto's maken?


Jaja, iets met lezen en chronische vermoeidheid.
Nee :') ze kan niet scherpstellen, kan niet de camera zelf instellen, snapt er niks van. En dan gaat ze doen of ze heel goed foto's kan maken... :') en ermee opscheppen


Ik heb een kleine maat 38, ben 1 meter 177 maar niet echt een afgetraind lichaam :')

Even kijken of ik een foto van mij kan vinden... gevonden. Zou ook een gave locatie zijn om professionele foto's te maken, maar even op en neer naar Londen is niet te doen. Dit was een verstopt trappenhuis in het Science Museum :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Miefje op 17-09-18 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:44

Maar die maten, is dat ook belangrijk voor bijvoorbeeld boktmeetings?
Ik heb in principe maar 36/38 afhankelijk van hoe het valt, maar mijn lichaam is niet helemaal in verhouding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:29

Ik meld me ook, ben zelf ook erg onzeker, wel al van jongs af aan vaker voor de camera gestaan.
Op latere leeftijd zijn mijn tanden iets gaan verschuiven waardoor mijn voortanden wat scheef staan, daardoor lach ik niet graag meer op foto's terwijl ik uit automatisme altijd wel gewend was te lachen, vond zelf ook altijd dat ik een mooie lach had, als ik dus eens weer op de foto ging of selfies maakte lachend baalde ik daar erg van en werd ik alleen maar onzekerder.
Een week of 3 geleden heb ik voor de Vriendin (tijdschrift) een interview + fotoshoot gehad, gewoon voor de lol, daar lach ik wel op alle foto's terwijl ik dat eerst eigenlijk niet echt durfde, de foto's die ik uit die serie al heb gezien ben ik wel tevreden mee dus doet m'n zelfvertrouwen wel weer goed.

Afbeelding
Dit was rond 2008, was ik dus een jaar of 18. "perfect smile" (in mijn ogen).

Afbeelding
Dit was uit mijn hoofd in 2012. Nog steeds erg tevreden met mijn lach, een stuk zelfverzekerder ook voor mijn gevoel, kwa uitstraling ook.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is beide van begin 2015, hier zat ik duidelijk lekker in m'n vel en was ik redelijk actief met shoots doen :)


Afbeelding

Afbeelding

2016, hier zie je al wel iets van de verschuiving van mijn voortanden, maar nog niet zo erg dat ik deze foto's zelf met moeite bekijk ofzo..


Dan een sprong vooruit, maart 2018, voor het eerst in lange tijd weer eens een shoot waar een foto uitgekomen is waar ik op lach die ik niet verschrikkelijk vind, wel zie ik zelf in een foto als deze toch meer onzekerheid terug dan in de vorige foto's.
Afbeelding

Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik haha,
Hier nog een laatste foto van 3 week geleden in Amsterdam, de foto's van de fotoshoot mag ik natuurlijk niet plaatsen dat mag pas nadat het blad is uitgekomen.
Ook hier zie ik vooral zelf mijn scheve voortanden maar toch ben ik inmiddels weer iets minder hard over/tegen mezelf en kan ik er wel enigszins blij mee zijn :)

Afbeelding

Oh ja en ik ben zelf ook hobby fotograaf dus sta ook graag achter de camera :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:53

Esmee_98 schreef:
Maar die maten, is dat ook belangrijk voor bijvoorbeeld boktmeetings?
Ik heb in principe maar 36/38 afhankelijk van hoe het valt, maar mijn lichaam is niet helemaal in verhouding :')

Ja, boktfotografen willen alleen maar 1,75 mtr en langer, en 95-60-90 maten (cm van borst, taille heup).

:') Kidding, nee joh :P

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:54

Ik dacht dat t zelfs 55 was :')

Grapje :p

Zit zelf op 88 72 100

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:55

Oh ik weet t ook niet meer precies hoor. Kan ook zijn dat de maten weer verandert zijn :P

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:57

Gister gemeten.. nu vergeten.

Borst rond de 82, taille 65 volgensmij, en heup 70.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:58

Joolien schreef:
Esmee_98 schreef:
Maar die maten, is dat ook belangrijk voor bijvoorbeeld boktmeetings?
Ik heb in principe maar 36/38 afhankelijk van hoe het valt, maar mijn lichaam is niet helemaal in verhouding :')

Ja, boktfotografen willen alleen maar 1,75 mtr en langer, en 95-60-90 maten (cm van borst, taille heup).

:') Kidding, nee joh :P

Hahaha, ja geen idee. Heb er echt geen ervaringen mee _O-

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:59

Ik heb nog nooit m'n maten opgemeten _O- Ook maar is doen :D

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:01

Jaaa, ik denk dat ik die van mij liever niet wil weten... :\
Ben best wel onzeker over mijn lichaam en behoorlijk gevoelig voor cijfertjes. Durf bijvoorbeeld ook niet op de weegschaal, heb geen flauw idee hoe veel ik weeg :o

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:10

Ik kom me ook even melden! Ik ben 14 jaar en ondertussen 6x gescout, maar ik ben te lang... ja dat hoor je niet vaak maar ik ben 1.83M en de max is 182,5:( Voor de rest prima maten! 87-62-88 toen ik nog echt probeerde het wereldje binnen te komen waren mijn maten 85-60-86

Dit zijn de eisen:
Een borstomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter
Een tailleomvang hebben van maximaal 61 centimeter *
Een heupomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:27

murphypower schreef:
Ik kom me ook even melden! Ik ben 14 jaar en ondertussen 6x gescout, maar ik ben te lang... ja dat hoor je niet vaak maar ik ben 1.83M en de max is 182,5:( Voor de rest prima maten! 87-62-88 toen ik nog echt probeerde het wereldje binnen te komen waren mijn maten 85-60-86

Dit zijn de eisen:
Een borstomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter
Een tailleomvang hebben van maximaal 61 centimeter *
Een heupomvang hebben van gemiddeld 86 centimeter, maar maximaal 90 centimeter


Even een beetje offtopic, maar jij kent Jesse ook toch? :D

Geen idee wat mijn maten zijn, maar ik weet wel dat ik waarschijnlijk niet in het ideaalplaatje pas. Zal het eens opmeten. Ben ook niet gescout ofzo, alleen bizar veel interesse van 'fotografen' die waarschijnlijk iets anders voor ogen hebben dan portretfoto's :')

Eilinora

Berichten: 11915
Geregistreerd: 23-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:29

Ooit wel eens voor de fun fotoshoots gedaan bij oud leraar van de opleiding.

Aantal jaren geleden nog gave foto's gehad van eliane van schaijk.

Verder eigenlijk niet in opdracht, nooit aangedurfd en heb er inmiddels ook het figuur niet meer voor.

Een aantal van de foto's van eliane van schaijk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:32

Hoe bedoel je dat laatste Miefje?

Ik wordt sinds ik m'n sleeve heb wel vaker gevraagd voor echt hele toffe shoots! :D

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:36

Dat er veel fotografen zijn die interesse hebben in een fotoshoot met mij, maar daar waarschijnlijk nogal andere bedoelingen mee hebben dan alleen foto's. Hebben dan ook een vaag account met rond de 100 volgers, worden niet gevolgd door modellenbureau's etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:46

Mwa denk niet dat je daar standaard vanuit moet gaan hoor. Ook fotografen moeten ergens beginnen... Ik heb mijn portofolio sinds kort op insta staan maar wordt ook niet gevolgd door allerlei bureau's enzo hoor :')
Gewoon altijd vragen of er iemand mee mag, als ze nee zeggen weet je genoeg ;) Zo niet, er zijn echt niet alleen maar rotte appels, en gewoon nooit alleen gaan als je een fotograaf niet kent.

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:52

In het verleden deed ik wel shoots met fotografen die ik dan via een facebook groep had, ik keek altijd eerst wel even op hun pagina en als ik me er niet goed bij voelde gebeurde er ook niks, als het wel goed zat merkte ik dat wel, meestal had ik sowieso eerst wel even een gesprek met hun via de facebook chat, elkaar een beetje leren kennen voor we een datum prikten, ik gaf dan gewoon aan me daar prettiger bij te voelen.
Als ze dat oké vinden etc. deed ik het gewoon en was het 9 van de 10 keer een leuke ervaring. Anders kan je inderdaad altijd vragen mag ik iemand mee nemen en dat dan ook doen, of als je nog wel onzeker bent zeker even iemand laten weten waar je bent :)

Janinevv

Berichten: 13241
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:54

Jullie zijn allemaal mooie dames hoor!
Ik ben wel jaloers haha.

Maar als jullie zin hebben in een shoot omgeving Overijssel. Of een meeting/shoot dan doen we dat gewoon ;)