Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Hoe zou jij reageren?

Niet. Mijn man mag dat zelf oplossen.
82 (30%)
Lachen.
29 (10%)
Een opmerking maken als het te ver ging.
136 (50%)
Niet. We hebben het er thuis wel over.
20 (7%)

Totaal aantal stemmen: 267


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 21:26

Ik zat mensenkennis te kijken op SBS en vind dat zeer vermakelijk. :D mijn partner en ik hadden het er daarna over wat wij zouden doen.
Heb er voor de leuk ook nog even een poll aan toegevoegd!

Stel;
Jij en je man hebben een duo massage. Een vrouw masseert jouw man en gaat daarin (veel) te ver. Grijp jij in en zeg je er wat van of laat je jouw man dit zelf oplossen?

Mijn man gaf aan niets te zullen zeggen omdat hij vindt dat het uit mijzelf moet komen. Ik had denk ik wel even afgewacht op zijn reactie, maar als het te ver ging wel een opmerking gemaakt. Ik zou denk ik wel flink in de lach schieten, maar mijn man zou dus een week niet te genieten zijn hierdoor. :=

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. :D


Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:30

Ik vind dat mijn vent dat zelf mag regelen en als dat niet gebeurt regel ik het wel denk ik. :D

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:30

Omdat het zooooo'n ongemakkelijke situatie is zou ik vooral heel hard lachen denk ik. En hij zoekt het maar lekker zelf uit, ik ga mij er niet mee bemoeien. Ik mag eigenlijk toch hopen dat hij uit zichzelf ingrijpt aangezien het niet echt oké is als een vrouw dat bij hem zou doen :+ En anders weet ik ook meteen hoe het ervoor staat :')

Ik ken het programma overigens niet, waren daar nog bepaalde uitkomsten of hoe reageerde ze daar? Ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door Pistasche op 13-09-18 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

heb vertrouwen, houd moed

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:30

Wat versta je onder veel te ver?

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 21:33

Lizz schreef:
Wat versta je onder veel te ver?



Het begint met een massage. Dan zegt de masseuse:
Ik zal je billen eens goed masseren
Is dit goed of hou je meer van hard?
*gaat op dhr zitten* oh ik voel dat je het leuk vindt. (‘Aar jij ligt met hoofd naar beneden op je buik dus dat zie je niet. :D )

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 21:33

Pistasche schreef:
Omdat het zooooo'n ongemakkelijke situatie is zou ik vooral heel hard lachen denk ik. En hij zoekt het maar lekker zelf uit, ik ga mij er niet mee bemoeien. Ik mag eigenlijk toch hopen dat hij uit zichzelf ingrijpt aangezien het niet echt oké is als een vrouw dat bij hem zou doen :+ En anders weet ik ook meteen hoe het ervoor staat :')

Ik ken het programma overigens niet, waren daar nog bepaalde uitkomsten of hoe reageerde ze daar? Ben benieuwd!


Veel vrouwen blijken toch in te grijpen. :j

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:34

Huh? Waarom zou ik moeten reageren als een dame te ver gaat bij een massage? Volgens mij kan hij dat prima zelf. Zolang er geen gezellig onderonsje ontstaat tussen die twee zoekt hij het maar lekker uit _O-

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:34

Ik zou niks doen, laat manvrouwlief het zelf maar oplossen en zo niet heel veel plezier ermee en ik zie je thuis wel weer verschijnen. +:)+

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Hutcherson

Berichten: 7290
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:39

Ik zou een hint geven met (sarcastische) humor. Iets als in, 'wil je mijn billen eerst even masseren' of 'zo, is dit met happy end ook?'.
Als mn partner dan zn mond niet open trekt zou ik rechtop gaan zitten en aangeven aan de dame: 'aangezien vriendlief mn hint niet snapt,.....'en dan verzin ik iets waardoor we weggaan.
Ik zou daar zeker wel wat over zeggen ja.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:48

Giolli schreef:
Pistasche schreef:
Omdat het zooooo'n ongemakkelijke situatie is zou ik vooral heel hard lachen denk ik. En hij zoekt het maar lekker zelf uit, ik ga mij er niet mee bemoeien. Ik mag eigenlijk toch hopen dat hij uit zichzelf ingrijpt aangezien het niet echt oké is als een vrouw dat bij hem zou doen :+ En anders weet ik ook meteen hoe het ervoor staat :')

Ik ken het programma overigens niet, waren daar nog bepaalde uitkomsten of hoe reageerde ze daar? Ben benieuwd!


Veel vrouwen blijken toch in te grijpen. :j


Is toch ook wel makkelijk praten hier zo, op zo'n moment doe je misschien toch wat anders. Kan mij best voorstellen dat je pislink kan worden. Maar ik zou niet perse de masseuse 'de schuld' geven. Ik zou vooral van mijn vriend verwachten dat hij zelf ingrijpt. Hopelijk hoef ik het nooit te ondervinden :')

heb vertrouwen, houd moed

Palmera

Berichten: 9444
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:42

Ach, dit soort dingen zijn vermakelijk. En verder hoor ik het wel als hij liever een open relatie heeft of bij me weg wil. Tegen die tijd reageer ik wel een keer. :)

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:54

Ik vermoed dat ik een opmerking als "bof jij even schat :D " zou gooien of knoerdhard lachen omdat ik weet hoe ongemakkelijk mijn vriend zich dan voelt :')

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 23:00

In dit programma zaten alle mannen in het complot dus die zeggen natuurlijk niets en genieten volledig van hun massage. Die duurt 30 minuten en de vraag is wanneer de vrouwen er wat van zullen zeggen. Geen enkele vrouw heeft dat tot de 30 minuten vol gehouden. Ze ging op een gegeven moment ook echt wel heel ver. :')

Onderschrift

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 23:00

Ik vermoed dat mijn kerel daar zelf wel op reageert. Hij is de meest trouwe vent die ik ken. En dat soort acties zou ie direct stoppen.

Zo niet. Kan masseuse een flinke poedersuiker opmerking van mij verwachten en heeft vriendlief trammelant omdat ie niet ingrijpt :+

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 06:29

Ik zou denk ik een opmerking maken van: Wordt er bij mij ook nog iets spannends gedaan? :+

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 06:47

Gianti schreef:
Ik vermoed dat ik een opmerking als "bof jij even schat :D " zou gooien of knoerdhard lachen omdat ik weet hoe ongemakkelijk mijn vriend zich dan voelt :')

Dat ja :)) Ik zou erom moeten lachen omdat ik weet dat mijn vriend dat vreselijk zou vinden. Die zou nooit vrijwillig aan zo’n programma mee doen gelukkig haha

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 06:52

Gianti schreef:
Ik vermoed dat ik een opmerking als "bof jij even schat :D " zou gooien of knoerdhard lachen omdat ik weet hoe ongemakkelijk mijn vriend zich dan voelt :')

Dit... mijn vriend vind het net zo vreselijk als ik gok ik. :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 06:57

Ik ben dan toch wat jaloerser aangelegd en zou haar aan haar haar eraf slepen :')
Mijn vent zou er namelijk niks van zeggen die vind het wel best. Of juist wel om het meisje te waarschuwen en een beetje te beschermen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:01

Ik laat het lekker gaan... als ik er niet bij ben zal hij ook zelf grenzen moeten aangeven.
Ik denk dat ik het wel heel erg komisch zou vinden, want ik gok dat hij heel ongemakkelijk en zenuwachtig wordt als het gebeurt. Dan is het wel een beetje jammer dat je zijn hoofd dan niet kan zien :+

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Wennii

Berichten: 2308
Geregistreerd: 29-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:13

Ik vraag me dan alleen af hoe dat zit, want weten alleen die mannen dat ze meedoen aan het programma en hun vriendinnen niet en hebben ze zich dan stiekem opgegeven of weten die vrouwen dat er wat komt maar weten ze niet wat? Of hoe werkt dat?
Want als ze niet op de hoogte zijn dan is dat toch ook best een rotstreek van de vriendjes in kwestie, dat ze hun vriendin in zo'n situatie plaatsen, puur om te kijken hoe ze reageert :(:).

Om gelijk antwoord te geven op de vraag; Ik zou als ik niks door zou hebben dat het om een opgezette situatie gaat waarschijnlijk zeggen dat ze normaal kan doen en anders mag ze vertrekken :Y).
Als ik het ook maar een beetje door zou hebben dat hij me zit te pranken... ooooh dan zou die het krijgen jonge :Y) Dan zou ik gewoon vragen of ze de voorkant ook even wilde doen, dan had ik tenminste een avondje rust :'). Alsjeblieft mens maak het af want anders is het WEER zover vanavond, ik word knettergek van m. Kan ik m niet gewoon hier laten zometeen? :')

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking

Divers

Berichten: 1058
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:48

Suzanne F. schreef:
Ik zou denk ik een opmerking maken van: Wordt er bij mij ook nog iets spannends gedaan? :+

+:)+ _O- :')

Dan maak ik maar zin.

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:57

Wat is iedereen hier vriendelijk :') ik had haar aan de oren weggetrokken, zodra ik merk dat hij er niks van zegt :=

                                                                              alles is liefde

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:01

PureSG schreef:
Wat is iedereen hier vriendelijk :') ik had haar aan de oren weggetrokken, zodra ik merk dat hij er niks van zegt :=


Hoezo haar? Het is toch je partners verantwoordelijkheid om zijn eigen grenzen aan te geven? Kennelijk was die nog niet bereikt :+

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:03

Oh, met de partner is ook het laatste woord dan nog niet gesproken hoor _O-

                                                                              alles is liefde

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:04

PureSG schreef:
Oh, met de partner is ook het laatste woord dan nog niet gesproken hoor _O-


_O- :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Duhelo, EmptyWords, Fantast, Fenn, Fleur_Laura, janneke584, Laura1982, M_aris, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, mirriezz, Muronia, Plonspony, SemrushBot, spookyskippy, Steenbok12, Tigress, Wopkebrok, XXInKA en 51 bezoekers