Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Hoe zou jij reageren?

Niet. Mijn man mag dat zelf oplossen.
82 (30%)
Lachen.
29 (10%)
Een opmerking maken als het te ver ging.
136 (50%)
Niet. We hebben het er thuis wel over.
20 (7%)

Totaal aantal stemmen: 267


Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:16

Arashah schreef:
Ik zou het persoonlijk afwachten en kijken wat Verder gezegt wordt en wat Meer gebeurd. Maar op een gegeven Moment sta ik op en loop weg, zonder emotie.
Dit heet einde relatie. Ik kan toch verwachten dat een man zelf de grenzen aan kan geven, je bent toch al met iemand samen?

En zeker als een man hemzelf en mij opgeven zou voor deze programma, ik ben daar niet blij mee dat hij mij voor schut zet. en ook dat betekend einde relatie.

Je gaat geen vrouw voor schut zetten, je bent met iemand samen omdat je van diegene houd. dan kun je zeker verwachten dat diegene grenzen zet, ik moet mij daar hopelijk niet zorgen om maken.

Ik zou flink pist off zijn, Maar ik het bij zijn van andere mensen houd ik mij meestal nog rustig. Maar als zo iets zou gebeuren, vliegt er bij mij een bom hoog (Word ik pislink, en dat wil geen mens meemaken)


Maar ik moet om sommige reacties hard op lachen, ik zie het al helemaal voor mij :') _O-
Da's toch juist grappig, ik zie er absoluut de humor wel van in. Al zou ik, diep van binnen, anders reageren op het moment an sich.

Maar goed, met mijn volgende lief wil ik sowieso een prank-relatie, ik kan er uren naar kijken op YouTube :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Suzanne F.

Berichten: 49154
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:38

Ailill schreef:
Maar goed, met mijn volgende lief wil ik sowieso een prank-relatie, ik kan er uren naar kijken op YouTube :')


Oh als je mij dan maar met rust laat! :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:59

Hmmm. Ik zou het niet geloven. Zou al vermoeden dat dit een ‘test’ is en uitvogelen wat er nu verwacht wordt. Als mijn vriend niet reageert, zou ik dat wel gauw doorhebben. Dan zou mijn vraag aan hem zijn of hij in het complot zit ofzo? Of waar de camera’s hangen.. en dan de uitleg naar die masseuse dat dit niet helemaal normaal natuurlijk :Y)

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:08

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:
Maar goed, met mijn volgende lief wil ik sowieso een prank-relatie, ik kan er uren naar kijken op YouTube :')


Oh als je mij dan maar met rust laat! :')
Hilarisch, zo heeft ex-lief o.a. ooit met zo'n fel oranje betaald sticker op d'r rug uren door Amsterdam gewandeld :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Suzanne F.

Berichten: 49154
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 21:43

Ailill schreef:
Hilarisch, zo heeft ex-lief o.a. ooit met zo'n fel oranje betaald sticker op d'r rug uren door Amsterdam gewandeld :')


Daarom is het vast ook een ex-lief. :')

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:11

Zijn er al huizen in de fik gevlogen stoelen door de woonkamer enz? Wil niks aan wakkeren hoor maar hou wel van beetje sensatie in de tent

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:14

Ik ben vooral heel benieuwd hoe ik echt zou reageren. Ik denk dat ik niet persé boos zou worden maar er eerder om zou lachen, maar als het echt gebeurt kan het toch heel anders zijn :')

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:20

'Misschien kan je even omdraaien, kan ze de voorkant ook nog even doen. ' En dan gewoon weer gaan liggen zou echt de gaafste reactie zijn :') Dan denkt ie huh >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:15

Speirs schreef:
'Misschien kan je even omdraaien, kan ze de voorkant ook nog even doen. ' En dan gewoon weer gaan liggen zou echt de gaafste reactie zijn :') Dan denkt ie huh >;)

Zou een reactie van mij kunnen zijn.

Of vragen of ik ook zo'n behandeling mag.

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:22

Ik zou het fijn vinden als mijn vriend zelf zij grensen aangeeft.
Doet hij dat niet geef ik nadergand mijn grens aan :Y)

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:25

Ik zou het gewoon zeggen dat ze aan de kant mag gaan en ik het vanaf dan wel zal overnemen, kan ze er nog wat van leren :+

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:58

Mijn reactie
Als ik op de massage tafel lig, probeer ik toch echt te genieten van mijn massage.
Bij de kreunende geluiden zou ik toch wel is op kijken wat er gaande is en een wenkbrauw optrekken.
Ik hoop dat mijn vent toch echt zelf in staat is dat te regelen.
Wordt het een partijtje seks waar ik bij lig, zou ik opstaan weg lopen en bij het dichtdoen van de deur met een vernietigende sarcastische toon zeggen: Als je dan toch vreemd gaat, dan hoef ik dat niet mee te krijgen. Veel plezier

Thuis krijgt hij waarschijnlijk nog 20x de volle laag. Loslaten is de eerste paar uur niet mijn sterkste punt. Misschien schiet ik uit frustratie wel in code drama queen.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italië
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Little_Gift
Berichten: 1777
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:51

Vrouwen die hier zeggen "ik geloof/hoop/denk dat mijn vent toch echt wel zelf zijn grenzen kan aangeven"... is die vent zijn grens dan automatisch daar waar jouw grens ligt?
Kan toch zijn dat die vent net niet zijn grenzen aangeeft, precies omdat die grens bij hem nog niet bereikt is?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57904
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:55

Little_Gift schreef:
Vrouwen die hier zeggen "ik geloof/hoop/denk dat mijn vent toch echt wel zelf zijn grenzen kan aangeven"... is die vent zijn grens dan automatisch daar waar jouw grens ligt?
Kan toch zijn dat die vent net niet zijn grenzen aangeeft, precies omdat die grens bij hem nog niet bereikt is?

Als dat voorbij mijn grens is dan heeft hij blijkbaar geen respect voor mij óf passen we simpelweg niet zo goed bij elkaar als we dachten. In beide gevallen is de korte pijn voor beide de betere keuze. :)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:58

Oh ik weet wel zéker dat zijn grens voorbij de mijne ligt. Maar dat is andersom ook. Het verschil is alleen dat je het niet onder elkaars neus wrijft.

Hij weet heus wel dat ik me gek flirt als ik zonder hem op een feestje sta. Ik zou dat dan weer niet zo doen als we samen zijn.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37215
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:01

Oef lastig dilemma weet niet wat ik gedaan zou hebben. Denk dat ik de dame in kwestie toch niet zo vriendelijk zou hebben benaderd, en vriendlief heel erg hebben ondervraagt daarna. Voor mij zou zoiets niet toelaatbaar zijn. Is toch sex hebben/voorspel tot als ze door zou gaan.

Iets dergelijks aan de hand gehad. In dit geval dan geen relatie maar wel iemand waar ik heel veel mee optrek. In vietnam. Moesten wachten op bus naar vliegveld kamer was al opgezegd en we mochten douchen in hotel. Beiden stijve spieren dus massage geboekt in een en dezelfde ruimte.

Ik was eerst daarna kwam gv binnen. Dametje/meisje vond de massage iets te leuk bij hem overduidelijk >;) :oo en maar giechelen met het meisje dat met mijn rug bezig was. Zij ging ook steeds verder, hoger enz. Duidelijk proberen een reactie te krijgen. Ze spraken alleen vietnamees dus ik kon ze in woorden niks duidelijk maken maar mijn blik was kennelijk zo duidelijk dat het voldoende was om haar te laten indammen. En verder te gaan met gewone massage maar daar was ze ook zo klaar mee toen.

Overigens het slachtoffer heeft er niks van meegekregen, die snurkte heel hard en diep. _O- later wel over gehad. Wat zou hij doen? Melden dat hij er niet van gediend is overigens. Voor mij een uitermate ongemakkelijke situatie en ik ben nog verbijsterd over de brutaliteit van het meisje. :oo 8)7

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:40

De grens van mijn vent is eerder dan mijn grens :+
Dat is echt zo'n lieverd, gaat alleen voor mij. Niemand mag aan hem zitten, alleen ik.
Denk dat ie al niet eens een massage zou willen :')

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022