inhoud kledingkast van jouw kind!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:33

Dankzij jullie heb ik de kledingkast van zl opgeruimd. :') Thnx.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:35

Ik ga vandaag ook aan de slag.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:50

Haha goed bezig Iris!

Hier tuinbroeken van OshKosh, LH en Greylabel.
Zit nog te twijfelen of ik de warm grey van LH er bij ga aanschaffen.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:22

Sunrise19 schreef:
Waar halen jullie tuinbroeken? Ik kom het weleens tegen maar het is het allemaal net niet vaak. Iemand van jullie bekend bij loods of stock? Daar shop ik vaak. Is weleens 4 voor 25 euro etc. Schoenen ook mega goedkoop. Verkopen o.a Le Chic, guess en dat soort merken. Zit op een paar locaties in Nederland en je kan via de Facebook pagina ook dingen bestellen.



Little hedonist
Phil&phae
Zara

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:27

Afbeelding

En nu netjes houden. Heb er een plank tussenuit gehaald zodat de hangkleding ook netjes kan hangen. Sokken en maillots zitten in een mandje.

Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 15:42

Heb 1 zoontje van 4. Ben helemaal niet van merken of iets, koop wat ik leuk/mooi vindt. Er ligt van name iT, cars tot zeeman in, c&a, ter stal, bertus ten hoor, WE ect.
De kast staat er op dit moment zo bij. Er kunnen nu inmiddels wat broeken en overhemden uit wat te klein is.
Qua schoenen, heeft hij altijd een stel sportschoenen van meestal Adidas, en koop vaak bij van Haren schoenen.

Afbeelding

Ik hou er wel van om hem er een beetje stoer eruit te laten zien :o

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:50

Voor de gene die kriebelende handen kreeg van mijn mijn kast :') Vandaag is alles over gegaan naar haar nieuwe kamer en kast.


Afbeelding


Afbeelding

2 vuilniszakken met te kleine kleding voor de kringloop. Een klein doosje met zomerkleding voor dochter 3. En een bijna lege kast voor dochter 2 :D

Susan jouw kast ziet er ook weer netjes uit.

Ik hou trouwens ook wel van de kleding van van de Ven. Voor mijn dunne meiden valt dat vaak lang en slank. H&M valt bovenkleding vaak veel te wijd en de skinny broeken zijn snel stuk omdat die vaak van stretch zijn en dun. Ik wil de skinny broeken van de WE nog proberen. Maar momenteel zijn ze allebei in de jurkjes en rokjes fase.

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 06:53

Netjes kaygee :j

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 07:19

Ja ziet er goed uit!
Er is wel nog ruimte over zie ik O:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 07:20

Netjes Kaygee en idd dat wordt shoppen :D

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 08:41

Wat een nette kasten weer , shoppen is nooit erg toch?
( en leuk om te zien dat er nog meer katten nieuwsgierig zijn, die van ons probeert altijd in de kast te slapen :D )

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 17:54

Nou inderdaad! Al zal ik meer voor de oudste moeten gaan shoppen. Bizar hoe ze in de zomervakantie de lucht in gaan...

Onze kat mag normaal gesproken niet in de slaapkamers. Maar nu tijdens mijn zwangerschap volgt hij me overal op de voet.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 20:39

Komt door de zon dat ze zo groeien denk ik. Die van ons is ook omhoog geschoten. Volgens haar was haar pony gekrompen :')

simongek

Berichten: 5337
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:44

SusanH schreef:
Komt door de zon dat ze zo groeien denk ik. Die van ons is ook omhoog geschoten. Volgens haar was haar pony gekrompen :')



Wou dat mijne daar eens last van had.

Heeft al 2jr 104 110 aan.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 07:34

Ik ben ook opzoek naar pokon voor baby’s. Er hangt zulke leuke kleding klaar in de volgende maat! Zal haar vandaag even in de zon leggen anders.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 07:40

Mijn dochter heeft ook zo'n periode gehad, bij maat 110. Was toen drukker met andere dingen als de lucht in gaan.

Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 07:48

MizzMontana schreef:
Ik ben ook opzoek naar pokon voor baby’s. Er hangt zulke leuke kleding klaar in de volgende maat! Zal haar vandaag even in de zon leggen anders.


Heb je zo'n tuinsproeier met zo'n waaier? Daar als de zon weg is, een half uur onder leggen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:11

Iris82 schreef:
MizzMontana schreef:
Ik ben ook opzoek naar pokon voor baby’s. Er hangt zulke leuke kleding klaar in de volgende maat! Zal haar vandaag even in de zon leggen anders.


Heb je zo'n tuinsproeier met zo'n waaier? Daar als de zon weg is, een half uur onder leggen.


En beetje bemesten :j

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:12

Mijn schoonouders passen vanmiddag op, ik zal het onderdeel beregenen en bemesten op het to-do lijstje zetten.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:16

MizzMontana schreef:
Mijn schoonouders passen vanmiddag op, ik zal het onderdeel beregenen en bemesten op het to-do lijstje zetten.


Wil hun gezicht wel zien als je dit meedeelt :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 10:02

Hier staat wassen en manicure/pedicure altijd op het to do lijstje van mijn ouders. Groeien doen ze hard zat.....
Als het goed is is vandaag alle kleding uit de was en kan ik dat weer uitzoeken en kijken wat ik mis nog. Denk longsleeves en lange broeken en mailliots/leggings

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:46

Zo alles gelezen :+ :')

Kinderen zijn vijf, twee en een half en bijna tien maanden.
Kledingkast is niet heel erg vol, nu ook enkel zomerkleding erin, ze zijn de laatste tijd flink gegroeid dus winterkleding moet nieuw.

Qua merkjes, weinig merken eigenlijk, ik naai tegenwoordig heel veel.
Koop heel soms wat bij Kiabi maar daar moet ik eigenlijk mee ophouden, na een keer wassen ben ik eigenlijk altijd teleurgesteld (ok voor die prijs, maar als naden scheef trekken vind ik dat toch zonde.

Mijn man bemoeit zich niet met de kleding, als we samen gaan winkelen betaalt hij anders betaal ik.

Mijn oudste trekt alles aan wat ik hem geef, de middelste wil soms een andere jurk aan op die dag maar alles wordt wel gedragen.

De jongste accepteert uiteraard alles.
Die heeft heel weinig zelfgemaakte kleding, had van zijn broer nog kleding liggen namelijk.
Spijkerbroeken zijn hier van GAP, Zara en Name It.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:06

Lekker binnen aan het rommelen met dit gure weer, de zomerkleding die dit jaar nog net paste heb er uit gehaald.
Waar bewaren jullie de kleding in die te klein is? Ik wil het op zolder gaan zetten maar wil het wel graag goed opslaan.

Haar kast, vlnr jurkjes, rokjes, vestjes, shirtjes en tuinbroeken en wat spul op de groei. Onderop leggings, broeken, maillots en 2 vesten die ik liever niet op een hanger heb. Die zijn wat zwaarder en rekken dan zo uit bij de schouders. Hebben jullie nog tips voor goede kleerhangers? Heb er nog maar eentje over :Y)
Rompers en sokken liggen in de commode.

Afbeelding

Voor hem voor op de legplank bovenkleding en achterop de broeken. Hij komt er toch duidelijk slechter vanaf wat hanggedeelte betreft, hangend alleen wat overhemden en spul wat nog te groot is. Hier ook rompers en sokken in de commode.
Duidelijk voorkeur voor groen/blauw en maar een enkel ander kleurtje, ga ik op letten bij de volgende aankopen, maar deze kleurtjes staan en wel goed!

Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9255
Geregistreerd: 23-03-05

Re: inhoud kledingkast van jouw kind!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:13

Lekker alles uitgeruimd!

Ga ik zo ook even doen. Denk dat t-shirts wel echt weg kunnen nu. Deel zal volgend jaar iig in voorjaar nog wel passen.

Wat te klein is gaat in pamperdozen per maat naar zolder. Voor de volgende en om weg te doen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:15

Wij hadden de kleerhangers bij Ikea vandaan. Ik heb net een hele partij aan mijn zusje meegegeven voor haar jongens. Kleding maat 140 heeft grotere hangers nodig als de hangertjes die ze als baby en peuter had.

Ik doe oude kleding weg. Er komt geen nr 2 en doorverkopen vind ik teveel gedoe. Mijn schoonzus heb ik ook wel eens geprobeerd iets door te geven maar onze kleding is niet goed genoeg voor mijn nichtjes. Dus daar ben ik mee gestopt het te vragen.