Helix piercing

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 17:05

Morgen ga ik eindelijk mijn helix zetten :D maaar: doet het pijn? En aan welke kant hebben jullie heb? Groetjess

Good things are coming down the road, just don’t stop walking


OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:06

Ik heb hem links. Heb hem laten schieten, dus kan je niet zeggen of piercen pijn doet. (i know i know slechte keuze maar is tijd terug)

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:07

Ik heb er in totaal iets van 11 gehad, deed wel zeer maar vroegah schoten ze het nog.

Slapen op die kant was wel een aantal daagjes niet zo fijn, dus hou daar rekening mee. (Als je maar op een kant slaapt tenminste, als je beide zijden afwisselt heb je pech. :D )

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Orthos
Berichten: 380
Geregistreerd: 25-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:08

Heel eerlijk ? Deze deed bij mij echt heel erg zeer. Ik heb hem laten piercen. Heb er daarna nog 1.5 jaar last van gehad, en vaak op het punt gestaan om hem gewoon uit te doen.
Omdat je er altijd met je hoofd op ligt tijdens het slapen, je haar er langs gaat etc. etc. geneest hij moeilijk. Ik heb hem rechts zitten. Maar denk dat dit wel bij iedereen verschillend is hoor ;) Bij mij was het in ieder geval echt een rot piercing. Heb veel liever mijn Daith :P

http://www.groteprijsvan.nl/deelnemer/g ... ea-turtle/

Willen jullie stemmen op deze te gekke band? :) Jullie zullen hen er een droom mee doen laten uitkomen! Please vote!

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:16

Ik heb 'm gehad en het deed vies pijn. Het zetten maar vooral daarna. Heel vaak mijn borstel die erin bleef steken enzo. En toch mis ik 'm wel ;)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:20

Neem je een ringetje? Denk dat een staafje met 2 balletjes nog wel het minst pijnlijk is

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 17:22

Magrathea schreef:
Neem je een ringetje? Denk dat een staafje met 2 balletjes nog wel het minst pijnlijk is


Ik moet ook eerst een staafje

Good things are coming down the road, just don’t stop walking

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:23

De minst pijnlijke piercing die ik heb.
(Of ik had me er enorm van voorgesteld, kan ook)
Linkerkant, soms is slapen wel vervelend en met je cap op en af doen moet je het ook niet vergeten!

Wave after wave

Lavitabella

Berichten: 1692
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:31

Ik heb hem ook links zitten. Ik heb hem nu 7 jaar. Bij mij heel snel genezen. Het piercen deed wel behoorlijk pijn. Ik heb er meteen een ringetje in gehad. Erg fijn met het schoonmaken in het begin vind ik!

Nu heb ik er echt nooit meer last van. Merk niet eens meer dat hij er zit. Alleen voor het werk moet hij eruit maar daarna doe ik hem weer in en geen problemen!

Zoe_97

Berichten: 9443
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:32

Hier deed mijn helix totaal niet pijn (1 geschoten en 1 gepierced). Maar ik vergelijk het dan ook met mijn tragus en neuspiercing. Die helix was echt niets tegenover de andere 2. Even een prikje staafje erdoor en klaar :D

Ik had hem trouwens eerst links, maar nu heb ik hem rechts.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

_Ekenna
Berichten: 2802
Geregistreerd: 25-06-12

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:35


Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 17:38

Zoe_97 schreef:
Hier deed mijn helix totaal niet pijn (1 geschoten en 1 gepierced). Maar ik vergelijk het dan ook met mijn tragus en neuspiercing. Die helix was echt niets tegenover de andere 2. Even een prikje staafje erdoor en klaar :D

Ik had hem trouwens eerst links, maar nu heb ik hem rechts.


En welke kant bevalt het meest?

Good things are coming down the road, just don’t stop walking

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:39

Oei ja mijn tragus zou ik ook niet snel opnieuw zetten :=

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8179
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:43

Ik heb hem links omdat mijn lok/pony naar rechts hangt en ik vond het zetten echt niet pijnlijk. Het helpt als je een handige piercer hebt die het vaker doet. Met mijn derde gaatjes had ik iemand die nieuw was en dat was toch beduidend pijnlijker.
Goed schoonhouden de eerste dagen, meestal krijg je van je piercer iets mee of advies. Volg dat ook goed op!

Cioccolato

Berichten: 6548
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:46

Ik heb 'm rechts. Net als m'n tragus. Ze deden beide geen pijn met zetten. Daarna wel, met slapen, haar borstelen, afdrogen, staart maken en ga zo maar door.
Maar heb het er voor over.


Zoe_97

Berichten: 9443
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 17:47

Mb123x schreef:
Zoe_97 schreef:
Hier deed mijn helix totaal niet pijn (1 geschoten en 1 gepierced). Maar ik vergelijk het dan ook met mijn tragus en neuspiercing. Die helix was echt niets tegenover de andere 2. Even een prikje staafje erdoor en klaar :D

Ik had hem trouwens eerst links, maar nu heb ik hem rechts.


En welke kant bevalt het meest?

Eigenlijk rechts, maar ik denk dat dat komt doordat die gepierced is. Links is mijn kraakbeen door het schieten “verbrijzeld” en is mijn oor nu wat vervormd (die Krul op de hoek is weg). Dat si ook de reden dat ik hem links heb uitgelaten.
Voor de rest maakt het echt niet uit. Ik voel lijn piercings niet eens zitten.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

Peperkroket

Berichten: 6040
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:54

Het verschilt echt onwijs per persoon. Ik heb zowel helix als tragus rechts en helix deed minder pijn met zetten, maar duurde echt vreselijk lang voor het genezen was. Tragus had ik na 2 weken al geen last meer van, helix misschien wel een jaar af en aan.

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:01

Ik heb links een hoge en rechts eentje die lager zit. De eerste is geschoten (wist toen niet beter) en de tweede gestoken, die eerste was op m'n 12 jaar en daar herinner ik mij niéts meer van, ik ben nu 29 dus dat is al een hele eind geleden. Mijn tweede heb ik twee jaar geleden laten zetten denk ik, is vlot genezen, prik viel goed mee. Heb er heel lang niet op geslapen zodat het goed kon genezen en die is rustig gebleven tijdens de hele genezing. Beide zijn wel mooi genezen.

Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:11

Ik heb hem rechts. Ik keek erg tegen het zetten op, maar eigenlijk is het een gemene prik. Ik vond het zo’n vreemd pijnlijk gevoel dat ik niet eens echt last had van de pijn, ik zat meer van wat is dit ? :+

Genezen duurt echter wel lang en ik heb er best vaak last van gehad. Ook als ik naar de kapper ging, deden ze vaak (ondanks dat ik het vroeg) niet al te voorzichtig.. en dat doet zeer !

Sinds gister heb ik eindelijk m’n korte staafje weer in, hopende dat ie deze keer wel blijft zitten want dat is fijner! Dan schuift het staafje niet zo en blijft ie rustig :)

Bienotje

Berichten: 10860
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Helix piercing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:37

Ik vond hem erg pijnlijk. Navelpiercing was een prik ff pijnlijk en direct klaar. Helix door kraakbeen was ook ff pijnlijk en hield tegen mijn verwachting aan.

Heeft ook wel wat onrust qua genezen opgeleverd en met slapen en restjes shampoo als die even minder uitspoelde.

Ben er wel nog altijd erg blij mee, maar zou het niet nog eens doen. Was me toch erg pijnlijk uitgevallen.

Hopelijk bij jouw minder dus, succes!

The unicorn made me do it!

Peperkroket

Berichten: 6040
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 21:48

Niece schreef:
Ik heb hem rechts. Ik keek erg tegen het zetten op, maar eigenlijk is het een gemene prik. Ik vond het zo’n vreemd pijnlijk gevoel dat ik niet eens echt last had van de pijn, ik zat meer van wat is dit ? :+

Genezen duurt echter wel lang en ik heb er best vaak last van gehad. Ook als ik naar de kapper ging, deden ze vaak (ondanks dat ik het vroeg) niet al te voorzichtig.. en dat doet zeer !

Sinds gister heb ik eindelijk m’n korte staafje weer in, hopende dat ie deze keer wel blijft zitten want dat is fijner! Dan schuift het staafje niet zo en blijft ie rustig :)


Oeh ja naar de kapper gaan was inderdaad echt geen pretje. Wat hielp was de piercing afplakken met een pleister.

For the past belongs to both its own time and to the future it creates.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Lizzy__87, Manieki, Relserk, Sjokki en 47 bezoekers