Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli
ClaudiaHS schreef:Ik zou gewoon de automatische incasso blokkeren op je bankrekening
Wij zijn in 2015 'geëmigreerd naar DL en hadden een tv abonnement bij caiway.
Netjes de boel opgezegd maar ze bleven na opzegging de maandelijkse kosten incasseren.
Toen gewoon de incasso geblokkeerd en de laatste gestorneerd en nooit meer wat van weer gehoord
Destination schreef:Waar is dat gescheld nou weer goed voor Als je vriendelijk bent, bereik je over het algemeen veel meer...
Verder had je beter je oude abonnement door kunnen laten lopen, hij was daarna maandelijks opzegbaar geweest. Of je had zwart op wit moeten laten zetten dat je hem tussendoor op kon zeggen.
Ineke2 schreef:Er iets mij niet duidelijk, waarom heb je een nieuwe abbo afgesloten? Tot nu toe heb ik nooit gehad dat ze een lopend abbo uit zichzelf niet meer lieten doorlopen? Dan kun je gewoon per maand opzeggen. Had wel iets makkelijker geweest
Maar... wat staat er in de voorwaarden van het abonnement, het is belangrijk daar goed naar te kijken.
Tiggs schreef:Ineke2 schreef:Er iets mij niet duidelijk, waarom heb je een nieuwe abbo afgesloten? Tot nu toe heb ik nooit gehad dat ze een lopend abbo uit zichzelf niet meer lieten doorlopen? Dan kun je gewoon per maand opzeggen. Had wel iets makkelijker geweest
Maar... wat staat er in de voorwaarden van het abonnement, het is belangrijk daar goed naar te kijken.
Dit..
Het is toch logisch dat je een abo van 2 jaar ook voor die tijd moet afnemen? Anders wel de lusten en niet de lasten zegmaar..
Zammie schreef:Ze heeft dat toch gevraagd in de winkel? Later nog een keer. Dat jullie het blijkbaar normaal vinden dat deze medewerkster zo zit te liegen, begrijp ik niet helemaal...
Croo schreef:Wellicht is er sprake van miscommunicatie, omdat, als ik het goed begrepen heb, bij emigreren binnen de EU niet kosteloos kan worden opgezegd. Dit is ook wel logisch, aangezien je je abonnement gewoon binnen de EU kan gebruiken en er dus niet direct een reden meer is om op te zeggen. Buiten Europa kan het wel kosteloos, aldus het KPN forum: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnemen ... ren-447192
bigone schreef:https://www.kpn.com/faq/9389
kijk dit even na, gewoon ook schriftelijk op zeggen is mogelijk. Maak een kopie van je uitschrijving, alle gegevens erbij en dan moet het gewoon goedkomen, succes met de emigratie, waar gaan jullie wonen??
Gebruikers op dit forum: Flying_Angel, Googlebot, pillow en 58 bezoekers