Als vrouw(en) alleen naar een parenclub, veilig?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Als vrouw(en) alleen naar een parenclub, veilig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 13:51

Ja, een raar onderwerp misschien maar omdat het me bezighoudt vraag ik het toch eens op Bokt.

Een goede vriendin van me is overtuigd vrijgezel, was tot nu toe alleen van de 'friends with benefits' relaties en vreemde Tinderdates. :+ Dat is ze zat en na een aantal engerds is ze nu op zoek naar 18+ activiteiten in een veiliger setting. Ze heeft het idee opgevat om naar een parenclub te gaan in haar eentje. Het is een club waar behalve paren dus ook vrouwen maar ook mannen alleen mogen komen. Ik vind het toch een beetje een eng idee maar misschien komt dat omdat ik er niet bekend mee ben. Misschien is de setting inderdaad veilig (ik neem aan dat er een soort toezicht is?) , aan de andere kant komen mensen natuurlijk niet om te klaverjassen dus is het dan niet zo dat mensen zich opdringen?

En de laatste vraag, mag je er ook naartoe als je niks op 18+ gebied wilt doen? Ik wil namelijk best mee, ik ga wel aan de bar zitten, maar ik hoef niet mee te doen. ;)
Ervaringen hoor ik graag, mag ook via PB. Ze is overigens halverwege de 30. Er zijn niet alleen maar oude mannetjes daar? :+


fleurtjeuh
Berichten: 10254
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Als vrouw(en) alleen naar een parenclub, veilig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 14:02

[LZP] Niet monogame relaties op bokt?
Hierbij een topic over niet monogame relaties en dat soort dingen, daar vind je denk ik wel mensen die er wat meer kennis van hebben.
Er daar wil ik alvast aan toevoegen, er zijn ook clubs waar mannen niet alleen naar binnen mogen.
De sfeer in de clubs is vaak heel gemoedelijk, rustig en respectvol.

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19216
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 14:21


Corelli

Berichten: 9989
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Als vrouw(en) alleen naar een parenclub, veilig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 14:31

Er loopt op het forum van Viva een swingerstopic geloof ik en daar zitten veel parenclubbezoekers in. Misschien kun je/kan zij daar eens polsen naqr ervaringen.

Verder is geloof ik het motto “niets moet en alles mag” dus denk dat je vast mee kan :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Casca, HELder, miereneter, xChoco, YandexBot en 35 bezoekers