Verdrietig op verjaardag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 12:54

Hoihoi,


Heel sneu topic en een beetje pathetisch :')

Vandaag ben ik jarig en 20 geworden, en ik had eigenlijk heel erg veel zin in mijn verjaardag.

Maar ik werd wakker met direct al een prutgevoel. Ben verdrietig en down.
Weet niet precies hoe het komt, maar jammer is het wel.

Toen ik op de fiets zat naar werk, kon ik wel huilen. Heel gek gevoel.

Ik wil eigenlijk ook niet meer ouder worden lijkt het wel? :')

Ik denk omdat ik vind dat ik nog vrij weinig bereikt heb, en omdat vanaf deze leeftijd mensen relaties krijgen, trouwplannen maken, kinderwens hebben etc etc.

Ik heb dat allemaal niet, vind het niet erg verder.

Maar heb vandaag een naar en oliebol gevoel.

Sorry voor het zeuren, moet het even kwijt :')

Groetjes!


Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:56

Trouwplannen, kinderwens? 20?

Doe niet zo raar :Y)

Zeur het even lekker van je af en ga bijvoorbeeld vanavond heerlijk uiteten met familie/vrienden/vriendinnen whatever.

Fijne verjaardag!

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Merel_Brit

Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 12:57

Ten eerste: Gefeliciteerd!

Je bent nog maar 20, relaties, trouwplannen, kinderen, je hebt er nog zoooo veel tijd voor! Leef je eigen leven, het heeft geen zin om een ander als maatstaf te nemen wat je "bereikt zou moeten hebben". Als jij maar gelukkig bent.
Ik ben ook altijd down op m`n verjaardag, snap je gevoel dus heel erg goed!

[o]
"Great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget"
Highness B+10, L1+20, L2+12, M1+16, M2+11, Z1+12, Z2+11

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:03

Ik snap je helemaal! Maar dat van relaties, kinderwensen, die handel - laat het aan je voorbijgaan. Zolang de mensen die die plannen hebben het niet keihard in je gezicht wrijven, is het nog oké. :)

Happy birthday! Ik ben dit jaar 21 geworden en ik zit volgend jaar in mijn tweede jaar unief ipv dat ik afstudeer, dus het is allemaal eigen aan elke persoon, dat ritme. Laat mensen niet op je neerspreken, dat is alles :j

Want ook ik heb ondervonden dat dat een favoriete bezigheid is van sommige 'vriendinnen'. Negeren die handel en verdergaan met je eigen doelen!

Prairy
Berichten: 9058
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:07

Het leven begint bij 40, je hebt dus nog wel even te gaan :P

Gefeliciteerd met je verjaardag, neem een paar happen chocoladetaart en geniet ervan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:09

Haha oh sorry dat ik lach, maar dit had ik zelf geschreven kunnen hebben. Ik was daadwerkelijk niet helemaal fit op mijn verjaardag maar had er ook geen zin in en voelde me wat down. Dit jaar wel minder dan vorig jaar moet ik zeggen trouwens.
Ik ben 28 geworden (eind Juni) en ga over 2,5 week beginnen met mijn studie om eindelijk een MBO diploma te halen. Terwijl ik al sinds mijn 16e/17e mijn VMBO op zak heb en dus nu 11/12 jaar later nog een keer een MBO diploma ga halen.
Daarnaast wou ik vroeger altijd jong (rond m'n 24e zeg maar) kinderen krijgen , huisje boompje beestje en ga zo maar door. Nu heb ik mijn kinderwens laten varen, woon ik alleen met mijn 2 katten, heb ik al jaren een onstabiele relatie en ben ik niet echt gelukkig in het huis waar ik in woon.
Oftewel, i know how you feel :x :P
En ja ook ik besef dan wel eens weer op mijn verjaardag pff nu ben ik zo oud en heb nog niks bereikt. Helemaal als je de mensen om je heen wel ziet gaan samenwonen, afstuderen, m'n beste vriendin die zwanger is etc. :P

Ik hoop dat dit je weer een beetje "hoop" geeft, je bent net 20, in mijn ogen piepjong, het komt echt wel goed met je :D
En natuurlijk van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^) *\o/*

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:11

Ach .. kom hier ... dikke knuffel :(:) .

Je bent nog hartstikke jong. Je hoeft nog helemaal niks bereikt te hebben. En trouwens, wat betekent "bereikt hebben" ? In mijn ogen ben je wat waard wanneer je een mooi karakter hebt. :*

Probeer toch een beetje van je dag te genieten. Het is jouw feestje vandaag *\o/* . Gelukkige verjaardag!!

Don't take anything for granted

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:12

Gefeliciteerd!

Moet je ongesteld worden per toeval? :')

tiwi1969

Berichten: 7628
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:14

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Je bent 20, jong, sprankelend en gaat langzaam van het echte leven proeven. Met vallen en opstaan en vooral met heel veel fun!
Geniet, ontdek en feest!
Met 30 kan je ook nog settelen, maak vooral nu wat moois van je jonge leven.

Ik ga mijn eigen weg en heb mijn eigen doelen. Pak daar gerust van mee, maar ga je eigen weg.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:14

Sjonge.... het is nog wat vroeg voor een midlifecrisis hoor :D

Beetje jammer dat je tienerjaren nu voorbij zijn, maar in je twintiger jaren wordt je leven pas echt leuk vond ik :P Hoewel de dertiger jaren me nu ook wel bevallen.

[o]

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:14

Ik denk dat we met z'n allen ons te zeer "verplicht" voelen om happy te zijn op zulke dagen. Als jij je k*t voelt vandaag, dan is dat zo. Gewoon even uit huilen, daarna diep ademhalen en even denken aan alle leuke dingen in je leven die je al hebt. :) Je bent nog een heel jaar 20. Dan vier je dat gewoon op een dag dat je je wél in de mood voelt om te vieren. :j

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:19

Snorlex schreef:
Trouwplannen, kinderwens? 20?

Doe niet zo raar :Y)

Dit! Hier heb je nog jaren voor joh! Dit soort plannen had ik ook echt niet toen ik 20 werd :+
Maak je niet druk en geniet van je dag, 20 is nog hartstikke jong! :Y)

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:26

Nou ja, gek kind! Je bent pas 20, alles ligt nog open! Ik was op mijn 20e bezig met alle feestjes aflopen, niks trouwen en kinderen, bah.

Gefeliciteerd met je verjaardag, je beste jaren komen er NU aan *\%/*

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:28

Moet je niet gewoon ongesteld worden? Dan heb ik ook altijd van zulke belachelijke gedachten. En zoals hierboven al wordt verteld, trouwen, kinderen, relaties? Je bent pas 20!!

Gefeliciteerd trouwens!

_Nancy

Berichten: 14091
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:30

Ik was blij toen ik 20 werd, eindelijk geen tiener meer!

Ik dacht helemaal niet aan trouwen of kinderen krijgen, dat kwam pas rond mijn 25e (pas.. Ik ben nu 26 :'), niet getrouwd, wel met een kind)

En gefeliciteerd!

♥ Happiness has arrived! ♥
♥ Jasper 17-06-2018 ♥
♥ Mathijs 24-09-2019 ♥

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:32

Ik had op mijn 18e ook van die belachelijke ideeën, dat ik toch echt wel ging settlen als ik 23 was en dat ik voor mijn 30e getrouwd zou zijn en een huis zou hebben enzo :') Gaat vanzelf weer over. Even lekker daar sip over zijn mag natuurlijk, komt helemaal goed.

Ik ben nu 26 en van al die plannen is nog helemaal niks terechtgekomen en het kan me ook bijzonder weinig schelen.

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:33

Geniet er van dat je pas 20 bent en nog alleen, salaris delen en kinderen hebben en trouwen is echt niet zo leuk als je denkt hoor :') ga op reis ga de wereld zien en geniet er van!

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:33

Gefeliciteerd!!

Wees blij dat je op je 20e nog niet getrouwd bent met kinderen ;-)

Daar heb je nog 20 jaar de tijd voor!

Ga lekker met je vriendinnen op stap en geniet van je vrijheid.

Ps ik ben morgen jarig, ik word 45. En het leven is nog steeds leuk ;-)

~Turbohoof Solutions ~

froukje_

Berichten: 207
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:34

Haha dit klinkt wel bekend. Voor mij was 20 ook wel een soort grens ofzo. Terwijl je nog genoeg tijd hebt. Je bent nog maar op een kwart van je leven en hebt nog zo lang voor je. Geniet van je verjaardag en laat het lekker op je af komen. Je komt vanzelf een leuk persoon tegen waarmee je je leven wil delen en kinderen krijgen enz.

En natuurlijk gefeliciteerd :D

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:36

20! Ben je mal! Van harte gefeliciteerd!
Vier feest! Doe gek! Je hoort nog bij de jongeren!
Mijn eerste echte vaste relatie had ik pas vanaf mijn 25e, Mijn laatste studie ronde ik af op mijn 32e, getrouwd ben ik niet (wil ik ook niet) en mijn dochter is 3,5!

oh en ik ben 40..
Ik wil ermee zeggen: voel je jong en vrij, echt! En je bent niet ouder, alleen maar wijzer!
Ik wilde al die huisje boompje beestje dingen niet op mijn 20e hoor!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Kaka

Berichten: 4812
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:39

Moet je niet toevallig ongesteld worden? Een dag van tevoren voel ik me ook altijd de meest waardeloze niksnut op deze wereld. 2 dagen later is dat gevoel weer weg en vind ik mezelf weer best te pruimen.

Geniet toch een beetje van je verjaardag! En: gefeliciteerd!

Wit beyond measure is man's greatest treasure

daantjuhhh

Berichten: 26857
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:40

Hahahaha. Ik ben 34 en heb nu pas het gevoel dat ik denk aan trouwen en kinderen.

Huis kopen hoef je trouwens niet persee een relatie voor te hebben.
Ik heb ook een huis alleen gekocht.

Op mijn 20ste was ik vooral bezig met reizen, de wereld ontdekken, mensen leren kennen.
Op je 20ste ben je echt nog bezig met je ontwikkeling.

Ik weet ook zeker dat als je 30 wordt en je kijkt terug naar je eigen topic dat je denkt van? Whut? _O-

Het komt allemaal goed, geloof mij.

Oh en gefeliciteerd. *\o/*

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:25

Gefeliciteerd!

En het is JOUW verjaardag, dus je mag je voelen zoals JIJ wilt.

Op je 20ste hoef je ook nog helemaal niets bereikt te hebben, maar ben je vooral nog heel veel aan het leren over het leven. Dus geniet van dat proces en iedereen ontwikkeld zich uniek en anders dus vergelijk jezelf niet met anderen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-18 14:28

Lieverds <3

Ik moet vast binnenkort weer ongesteld worden, hou t niet meer bij haha.

Kinderen komen nooit bij mij dus dat ik weer een zorg minder :')

Ga straks wel chocolade etc naar binnen proppen.

Het stomste is dat ik ook nog geen reden heb om me zielig te voelen haha.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Verdrietig op verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:44

Op je 20ste met een vervelende vent en poepluiers opgezadelt zitten is ook niet alles, hoor. ;)

Trek liever je plan hoe jíj dat wilt en wees dasr gelukkig mee.

Van harte!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, evelien1000, kaatje89, Tigerboy, Urona447 en 174 bezoekers