Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sheran

Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-18 10:51

Hoi allemaal,

Even een topic om de kant te belichten van de koukleumen die met dit weer juist helemaal op hun plek zijn en normaal altijd moeten aanhoren dat ze niet moeten zeuren :D
Ik ben gek op warmte. Niet op zonnen ofzo, maar gewoon op warm weer. Mijn optimale temperatuur ligt zo rond de 29 (voor sporten) -34 graden. Niet de hele tijd koude handen, koude voeten, stijve spieren, rode neus :):). Op mijn werk bijvoorbeeld is het altijd te koud en ik kan me dan gewoon slecht concentreren. Natuurlijk trek ik laagjes aan maar het lijkt net alsof ik mezelf gewoon niet kan opwarmen, dus zelfs met laagjes is het koud. Het ziet er natuurlijk ook een beetje maf uit als iedereen in een T-shirt loopt en jij in thermoboots :P

Nog meer koukleumen?

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:54

Mijn optimale temperatuur is 25-30 graden, 35 is me wel iets te warm maar een paar dagen vind ik dat ook niet erg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:56

Heeeeeeeerlijk! Maar dan wel met water om in te springen er bij.
Vitamine D boost opdoen. <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-08-18 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:56

Ik vind het ook lekker dit, mits het niet te benauwd is.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:58

Oh warmte <3 Ik ben dol op dit weer. Ik vind het alleen wel erg sneu voor de beestjes.
Zelf vind ik het ideaal. Geen pijn! Heerlijk energie voor van alles en nog wat.

Gnome
Berichten: 8441
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:59

Yesyes! Fanatastisch. Moest ook al bijna huilen bij de aankomende voorspellingen... :(

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:59

Zo lang het niet te benauwd is, heerlijk! Ik zeg altijd dat ik pas begin te leven boven de 25 graden :+

35 is me dan wel weer te warm, en 20 met zon kan ik ook nog mee leven. Maar 20 en regen niet :')

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:59

IK IK IK IK!! *\o/* *\o/*
Ik hou van dit weer!

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

josewoos

Berichten: 4809
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:00

*\o/* Dit is helemaal mijn zomer *\o/*

Mij hoor je niet klagen hoor! Oke, boven de 35 word mij ook iets te warm, maar he, dan doe ik ook gewoon 10 stappen minder hard lopen :+

Ik heb juist met kou en vochtige dagen veel lichamelijke klachten, dus met deze temperaturen ben ik op mijn best :D

Het enige wat ik te klagen heb is dat de zomer zo ontzettend snel gaat! Voor je het weet zitten we wer in de regen, wind en kou wat voor je gevoel eeuwen lang duurt :=

Blazee

Berichten: 306
Geregistreerd: 27-06-08
Woonplaats: Smilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:01

Jaaaa *\o/* Ook hier een koukleum die dol is op deze warmte!
Je hoort mij niet klagen met deze temperaturen :D

Hannanas
Berichten: 13005
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:01

Ik!!
Mijn batterijen krijgen een boost bij 30 graden of warmer. *\o/*

Niet banketstaaf maar poetsen.

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:04

Ik ben een enorme koukleum maar de temperaturen van de laatste weken zijn mij te veel. Ik gebruik medicatie waardoor ik de warmte niet kan verdragen. Ik ben deze zomer zelfs al een keer tegen de grond gegaan door de hitte.
Ik vind een graad of 24 heerlijk. Zodra het 27+ wordt dan moet ik mezelf noodgedwongen opsluiten in een ruimte met airco.

Toen ik nog gevoel in mijn benen had sliep ik altijd met dikke sokken aan, ook in de zomer. Op kou kan ik me beter kleden en aanpassen. Ondanks dat ik het altijd koud heb kies ik toch liever voor de winter waar ik onder een dekentje kan kruipen dan een bloedhete zomer waar ik mezelf moet opsluiten. Ik ben echt een buiten mens dus van opsluiten gaat mijn humeur ook echt achteruit.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:06

Ik vind dit weer ook heerlijk! Voor de grap zeg ik altijd dat ik pas een beetje functioneer boven de 25 graden. Ik heb 's avonds nu ook nog gewoon een lange broek en trui aan :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:06

25/30 vind ik wel lekker. Warmer eerder wel maar mijn longen vinden dat noet zo heel fijn. S nachts slaap ik wel maar overdag ben ik nu zo traag als wat. Het is al zo lang bloedje warm hier. Heel koude vries valt me ook goed.

Alleen vochtig weer, warm of koud dan ben ik eem dweil.

Zal dadelijk wel weer wennen worden een lange broek aan en een jas of vest of zo

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:06

*\o/*
Voor mijzelf is dit echt Topweer!
Ik ga het beste op ongeveer 30 graden.
Geen kou en vieze regen. Helemaal goed!
Voor de natuur en de beesten vind ik het niet fijn, deze hele lange droogte.
Mijn paard en ene hond kunnen er wel goed tegen maar de andere hond heeft het enorm warm.
Daarnaast gaat de natuur er helemaal aan en de wilde dieren hebben moeite met eten en drinken vinden.

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17


biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:08

Ik vind dit weer heerlijk als ik geen verplichtingen heb en lekker kan zwemmen en zonnen ! Maar zodra ik moet werken of wat moet doen dan vind ik t vreselijk :=

kerstmuts

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:14

Ja! Ik vind het heerlijk. Ik begin pas echt te functioneren vanaf 20 graden. Tussen de 25 en 30 vind ik een ideale zomertemperatuur en tot 35 graden kan ik uitstekend actief zijn. Daarboven vind ik het zelfs niet lekker meer, iig niet voor langere tijd.

Scheelt ook nog of het droge of vochtige hitte is. Droge hitte trek ik heel goed. Bij vochtige hitte ben ik bij 25 graden al naar. Ik ben ook liever in de woestijn dan in de tropen. ;)

Maar goed, dat ik er prima tegen kan wil niet zeggen dat het de hele zomer maar 30+ moet zijn. Doe mij een zomer met 25-27 graden en regelmatig in de avond of nacht een verfrissend buitje en ik ben compleet in mijn element. :D

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:15

Hier ook, ik vind het heerlijk. Word er wel iets lomer van (vooral als het er benauwd bij is) en sporten doe ik alleen in een ruimte met airco, maar het is zo ontzettend fijn om het niet de hele dag koud te hebben. Vind het naar voor de natuur maar voor mezelf ben ik er heel erg blij mee. Ik ben de laatste weken ook veel vrolijker dan anders :')

~ But I still haven't found, what I'm looking for ~

Voor mijn tekeningen en andere creatieve uitspatting, bekijk mijn DeviantArt

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:16

Ik vind het ook erg lekker mits het niet zo benauwd is.. dan hoor je mij ook klagen haha

Enige is dat ik niet vooruit te branden ben qua trainen met de paarden.

Saluut M2+2
Be Fair M2+10

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:16

<3

moonsparkle
Berichten: 21700
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:24

Mijn leven vind ik het fijnst als het tussen de 20 en 30 is. Ik heb veel meer energie, geniet veel meer van van alles, kom graag buiten, ben minder vaak ziek (eigenlijk in de zomer bijna nooit), minder snel moe. Van mij mag het best het hele jaar door zo zijn, of in ieder geval elk jaar zo'n lange periode met goed weer. Zodra het weer in september regenachtiger en kouder wordt begin ik al af te tellen naar de lente.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 06-08-18 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Captain

Berichten: 21358
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:24

Jaaaa ik ben geboren voor dit weer! *\o/* Iedereen zucht en puft en kreunt, en ik geniet er met volle teugen van! <3

Anoniem

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:28

Ik trek dit weer ook prima. Toen het vorige week 37 graden was had ik het ook wel even moeilijk, maar dat kwam vooral omdat het bij ons in huis ook 33.5 graden was en het niet afkoelt 's avonds door plat dak en bovenste verdieping. Tussen de 25-30 vind ik heerlijk, als ik mijn tempo er maar op aan kan passen. In Nederland zie je vaak dat mensen door blijven rennen, terwijl het in het buitenland vaak op een ander tempo gaat en je overal en nergens airco hebt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wie houdt er wél heel erg van warmte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:31

25-30 graden vind ik heerlijk! Paardlief kan er helaas minder goed tegen dus rijden staat op een heel laag pitje. Zolang het 's nachts maar afkoelt functioneer ik prima met dit weer :)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+: