vakantieveilingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Shephard

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-09-13

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:04

Ik heb ook al meerdere malen gebruik gemaakt van vakantieveilingen.nl en over het algemeen wel positief!

Het onbeperkt pannenkoeken eten was de reservering via vakantieveilingen niet doorgekomen bij het restaurant.
Gelukkig toen toch een tafel gekregen.

Elk jaar, al zo'n 6/7 jaar op rij, koop ik de walibi fright nights tickets ook via vv. Wel heb ik altijd het idee dat er 'nepmensen' meebieden waardoor het bedrag soms flink omhoog gaat. Of dit waar is weet ik niet, maar soms is dat wel super frusterend.

Oohh en ik kreeg een keer privéberichten op facebook van iemand die bood op hetzelfde. Die persoon wilde weten of ik het wel echt was die bood....

~if the world falls apart, just fall in to space~


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 18:07

Ja t is nu echt hopen op tickets voor zo min mogelijk

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:54

Net iemand gehad die 79 bood op iets wat 79 waard is. Dan kan je t ook bij Walibi zelf halen en iemand anders die korting gunnen :+

Een koude trui, is geen goede trui.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:57

Ik heb weer paintballen gewonnen (die worden zo vaak geveild, hahaha). De vriend van mijn zus wil graag paintballen, dus ik heb die even gewonnen voor een euro :+

Verder nog een keer klimmen en nog een keer paintballen gewonnen. Ik bied wel eens op hotels maar ik vind de prijs vaak te hoog worden. Ook had ik net bijna twee planten, maar ik had niet door dat de veiling op zijn einde liep en was dus overboden :')

*pum*

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:02

Ik aas nog steeds op kaartjes voor de Apenheul maar ze gaan nu voor veel te veel weg vind ik. Dinsdag is mijn vrije dag en op een bepaald tijdstip is het meestal erg rustig op Vakantieveilingen dus dan gaat ze vaak goedkoper weg.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:35

Danielleeee_ schreef:
Ik heb weer paintballen gewonnen (die worden zo vaak geveild, hahaha). De vriend van mijn zus wil graag paintballen, dus ik heb die even gewonnen voor een euro :+

Verder nog een keer klimmen en nog een keer paintballen gewonnen. Ik bied wel eens op hotels maar ik vind de prijs vaak te hoog worden. Ook had ik net bijna twee planten, maar ik had niet door dat de veiling op zijn einde liep en was dus overboden :')


Ik hoor over dat paintballen altijd dat er zo weinig kogels bij de prijs inzitten dat je wel flink moet bijkopen en dus alsnog een hoop geld kwijt bent..

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

ChanelR
Berichten: 192
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:54

.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 02:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Chanel R <3
B+8

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:16

Alwiene schreef:
Danielleeee_ schreef:
Ik heb weer paintballen gewonnen (die worden zo vaak geveild, hahaha). De vriend van mijn zus wil graag paintballen, dus ik heb die even gewonnen voor een euro :+

Verder nog een keer klimmen en nog een keer paintballen gewonnen. Ik bied wel eens op hotels maar ik vind de prijs vaak te hoog worden. Ook had ik net bijna twee planten, maar ik had niet door dat de veiling op zijn einde liep en was dus overboden :')


Ik hoor over dat paintballen altijd dat er zo weinig kogels bij de prijs inzitten dat je wel flink moet bijkopen en dus alsnog een hoop geld kwijt bent..

Oh echt? Dat is wel een beetje jammer.. Maar goed dat je het zegt, dan kan ik daar in elk geval rekening mee houden :)

*pum*

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 00:03

ChanelR schreef:
fohadie schreef:
Ik aas nog steeds op kaartjes voor de Apenheul maar ze gaan nu voor veel te veel weg vind ik. Dinsdag is mijn vrije dag en op een bepaald tijdstip is het meestal erg rustig op Vakantieveilingen dus dan gaat ze vaak goedkoper weg.


Oeps dan zijn we waarschijnlijk tegen elkaar aan het opbieden haha :D :o


Ik heb nog niet geboden. Gaan me veels te duur weg. Heb een bepaalde prijs in mijn hoofd en meer ga ik er niet voor betalen. Jij al gewonnen?

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:38

Mijn tip voor dierentuin kaartjes: plaats op Facebook in je groepen in de buurt dat je kaartjes zoekt. Vaak winnen mensen deze met vriendenloterij. Heb vaak 4 kaartjes gratis die ik mag overnemen of max 30 euro. Marktplaats wil ook lonen. Ik had 8 kaartjes voor avifauna voor 50 euro. Mijn dochter had een erg leuk kinderfeestje :D

Ik ben echt niet anti VakantieVeilingen, maar heb gemerkt dat dingen bijna net zo duur weggaan als de normale prijs.

Overigens ook weleens mazzel gehad hoor. Had voor 100 euro een week zuid Frankrijk gewonnen. Mooie plek, super schoon huisje en Nederlandse eigenaren. Oostappen ooit voor 35 euro gewonnen. Kostte alleen veel meer natuurlijk door het lakenpakket wat je verplicht bent af te nemen. Was leuk maar de hygiene was bagger. Roompot is hier altijd prima bevallen. Alleen de prijzen waarvoor het nu weggaat is net zoveel op elke andere site. En vaak kan je dan veel beter kiezen uit datums.

Paintballen ook weleens gedaan. Uiteindelijke stand was dat we 60 euro pp kwijt waren alsnog. Aan 50 ballen heb je echt niks. Dus ik zeg: Google eerst het bedrijf en vergelijk goed de prijzen.

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:39

Ik word gek van die mensen die dan bam gelijk 50 euro bieden ^&+

Een koude trui, is geen goede trui.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:21

Ik heb een fotoshoot voor 1 euro ( oke met administratie kosten van 5 euro erbij) maar toch leuk. Incl. Haar styling en make up voor max 4 personen.
Is niet ver weg.

En 2 kaartjes voor de winterfair in Ahoy voor 10 euro ( incl. administratie kosten) dan is het nog leuk :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:28

Hier ook ooit een fotoshoot gedaan voor 1 euro van de hond. Zou het niet snel weer doen maar kreeg gewoon 1 foto digitaal mee.
De reden dat ik jet niet meer zou doen was omdat ik me erg bezwaard voelde tegen de fotograaf. Die man neemt de tijd, bereidt voor en dar alles voor 1 euro. Of krijgen zij een vast bedrag van VakantieVeilingen?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 08:31

Ehm tja bezwaard voelen waarom? De fotograaf doet mee met voorwaarden die VakantieVeilingen bied.
Zo’n fotograaf krijgt als hij / zij een goede fotoshoot doet mond op mond reclame en dat levert vaak weer goed betaald werk op.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 09:41

Schuur_ schreef:
Hier ook ooit een fotoshoot gedaan voor 1 euro van de hond. Zou het niet snel weer doen maar kreeg gewoon 1 foto digitaal mee.
De reden dat ik jet niet meer zou doen was omdat ik me erg bezwaard voelde tegen de fotograaf. Die man neemt de tijd, bereidt voor en dar alles voor 1 euro. Of krijgen zij een vast bedrag van VakantieVeilingen?

Als het gaat zoals bij ons krijgen zij inderdaad een (belachelijk laag) vast bedrag. En moet je hopen op de extra bestedingen die er bij kunnen, in ons geval dus wanneer gasten ontbijt er bij boeken, in ons restaurant eten etc

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:58

Sunrise19 schreef:
Mijn tip voor dierentuin kaartjes: plaats op Facebook in je groepen in de buurt dat je kaartjes zoekt. Vaak winnen mensen deze met vriendenloterij. Heb vaak 4 kaartjes gratis die ik mag overnemen of max 30 euro. Marktplaats wil ook lonen. Ik had 8 kaartjes voor avifauna voor 50 euro. Mijn dochter had een erg leuk kinderfeestje :D

Ik ben echt niet anti VakantieVeilingen, maar heb gemerkt dat dingen bijna net zo duur weggaan als de normale prijs.

Overigens ook weleens mazzel gehad hoor. Had voor 100 euro een week zuid Frankrijk gewonnen. Mooie plek, super schoon huisje en Nederlandse eigenaren. Oostappen ooit voor 35 euro gewonnen. Kostte alleen veel meer natuurlijk door het lakenpakket wat je verplicht bent af te nemen. Was leuk maar de hygiene was bagger. Roompot is hier altijd prima bevallen. Alleen de prijzen waarvoor het nu weggaat is net zoveel op elke andere site. En vaak kan je dan veel beter kiezen uit datums.

Paintballen ook weleens gedaan. Uiteindelijke stand was dat we 60 euro pp kwijt waren alsnog. Aan 50 ballen heb je echt niks. Dus ik zeg: Google eerst het bedrijf en vergelijk goed de prijzen.



Ik gebruik mijn facebook amper maar bedankt voor de tip. De kaartjes gaan vandaag weer superduur eruit, kan ik beter met Kruitvatkorting kopen. ;) Maar blijf het in de gaten houden voor een prikkie.

Haha, hebben jullie de speciale Rumag veilingen gezien? Alleen gister en vandaag. Belachelijk hoog bieden mensen!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:27

Ik snap niet dat Rumag zo populair is? Mij zegt het in elk geval niks :')

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:37

Ineke2 schreef:
Ik snap niet dat Rumag zo populair is? Mij zegt het in elk geval niks :')

Ik begrijp het ook niet :') Ik ken Rumag wel, maar wie wil er nou zoveel betalen voor en sauna met die man? Of voor geiten knuffelen met die man? Die man ken ik in elk geval niet. Houd ik denk ik ook maar zo :+

*pum*

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:37

Ik snap het ook niet. Ken die hele vent niet eens (Dacht dat "Rumag" meerdere personen waren..)

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:43

Ik dacht dat rumag heel veel mensen was idd :')

Ik wil proberen slagharen kaartjes voor weinig te scoren. Althans, als ze weer zo'n show doen met vuurwerk en de lichtjes show.

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

wyoming

Berichten: 2499
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:32

Sunrise19 schreef:
Ik dacht dat rumag heel veel mensen was idd :')

Ik wil proberen slagharen kaartjes voor weinig te scoren. Althans, als ze weer zo'n show doen met vuurwerk en de lichtjes show.


Ik heb eventueel nog 2 kaartjes van Slagharen ter overname (tot 28 okt geldig).

Dat van Rumag snap ik ook niet helemaal.

Mijn vakantie via VakantieVeilingen was niks, of Naja mijn man vond het niks.

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:34

wyoming schreef:
Sunrise19 schreef:
Ik dacht dat rumag heel veel mensen was idd :')

Ik wil proberen slagharen kaartjes voor weinig te scoren. Althans, als ze weer zo'n show doen met vuurwerk en de lichtjes show.


Ik heb eventueel nog 2 kaartjes van Slagharen ter overname (tot 28 okt geldig).

Dat van Rumag snap ik ook niet helemaal.

Mijn vakantie via VakantieVeilingen was niks, of Naja mijn man vond het niks.



Waar was je ookalweer heen geweest? En waarom vond je man het niets?

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:36

Ik ben een weekje op vakantie geweest binnen Nederland via vakantieveilingen. Was echt een hel en zeker niet voor herhaling vatbaar. De losse weekendjes weg in het verleden waren wel altijd prima.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:45

Hoezo dan? Er staat toch duidelijk bij wat je krijgt dus ik snap het eigenlijk niet zo?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

mvdbijl

Berichten: 3673
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:46

Ik heb zo vaak iets voor een euro gewonnen maar vergeet de bonnen altijd te gebruiken.

Tip, kijk tijdens grote voetbalwedstrijden, songfestival etc. Dan kijkt ook bijna niemand.

Paintballen is altijd drama. Kom.je daar heb je 50 balletjes, koop je altijd nog voor 40 euro bij p.p. en had je beter rechtstreeks een pakket kunnen boeken.

Tegenwoordig kijk ik meer op groupon maar ook daarvoor geld lees alle kleine lettertjes goed.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Jolynne, Lalidan, luuntje, Maren, YandexBot en 201 bezoekers