vakantieveilingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
mvdende

Berichten: 5685
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 08:13

Citaat:
Maar had je nou niet enorm gebaald als gebleken was dat het eerste bod onder je bijvoorbeeld 205 was geweest? Vind het stiekem best verrot dat je dat kan zien. Want ook al had je het er voor over het gevoel dat je teveel betaald hebt vind ik toch best wel zuur :=


Ja, dan had ik enorm gebaald! Maar had al een keer of 10 geboden op dezelfde veiling op dat moment. Ging eigenlijk nooit goedkoper weg dan 230. Zelfs vaak over de 300. In het begin bood ik dus idd maar 10 of 20 hoger dan het laatste bod, maar miste steeds. Toen was ik er dus klaar mee en gooide er 60 bovenop. Toen kon ik wel op vakantie *\o/*


Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-18 20:12

Hier super tevreden met de stofzuiger!

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:39

Hier ook tevreden, hij is alleen wel stuk sneller leeg. Hij zou 40 min mee moeten gaan maar dat haalt hik echt niet.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:43

mvdende schreef:
Citaat:
Maar had je nou niet enorm gebaald als gebleken was dat het eerste bod onder je bijvoorbeeld 205 was geweest? Vind het stiekem best verrot dat je dat kan zien. Want ook al had je het er voor over het gevoel dat je teveel betaald hebt vind ik toch best wel zuur :=


Ja, dan had ik enorm gebaald! Maar had al een keer of 10 geboden op dezelfde veiling op dat moment. Ging eigenlijk nooit goedkoper weg dan 230. Zelfs vaak over de 300. In het begin bood ik dus idd maar 10 of 20 hoger dan het laatste bod, maar miste steeds. Toen was ik er dus klaar mee en gooide er 60 bovenop. Toen kon ik wel op vakantie *\o/*


Gelukkig dus goed uitgepakt. :D En ik ken het wel hoor, maar dan toch gelijk die angst om teveel te betalen haha. Maar soms moet je er gewoon voor gaan inderdaad :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:47

mvdende schreef:
Citaat:
Maar had je nou niet enorm gebaald als gebleken was dat het eerste bod onder je bijvoorbeeld 205 was geweest? Vind het stiekem best verrot dat je dat kan zien. Want ook al had je het er voor over het gevoel dat je teveel betaald hebt vind ik toch best wel zuur :=


Ja, dan had ik enorm gebaald! Maar had al een keer of 10 geboden op dezelfde veiling op dat moment. Ging eigenlijk nooit goedkoper weg dan 230. Zelfs vaak over de 300. In het begin bood ik dus idd maar 10 of 20 hoger dan het laatste bod, maar miste steeds. Toen was ik er dus klaar mee en gooide er 60 bovenop. Toen kon ik wel op vakantie *\o/*

Is die vakantie ook wel leuk geweest?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

mvdende

Berichten: 5685
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:51

Ja hoor. Op wat kleine dingen na was het echt heel prima. Het was jammer dat in de laatste week van de zomervakantie al de halve horeca dicht was. En mijn honden hatende buren waren niet zo gezellig, maar daar kan Oostappen natuurlijk niets aan doen.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:11

Nee daar kunnen ze niets aan doen inderdaad :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

dekensenzo

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-06-14
Woonplaats: Sloten

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:31

Zag dit topic voorbij komen en ook na jaren maar weer eens op vv gekeken. En gelijk een prullenbak gescoord. Dacht ik probeer het 1x met bieden, een euro hoger dan t hoogste bod en wachten tot de laatste seconde en ik had hem hahaha.. :)
(eerst wel even ook nog snel via google gekeken of de prijs wel klopt, ze fantaseren er wel een leuke winkelwaarde prijs bij zeg.. Jeetje.. 139,95 stond er bij. via google zag ik dezelfde prullenbak op een site voor 49,- Ik heb hem nu voor 35 incl alle kosten :)

http://www.paardendekensenzo.nl Spaanse vlag zweetdekens en halsters

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:30

Ik heb net ook de stofzuiger gewonnen. En betaald :') huidige stofzuiger is zwaar en werkt niet meer zo goed. En straks hoef ik ook niet meer met dat zware ding te sjouwen!

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 15:55

Ik heb 2 setjes sieraden gekocht met Swarovski elementen (ik weet niet wat het normaal zou kosten, maar Swarovski klonk duur :') )

Paar oorbellen + ketting voor 25 per setje

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:07

Hier een set gordijnen. Stond als waarde 159 euro. Keek op internet, kosten ze maar 27 euro. Vandaag zijn ze binnen gekomen, maar zo geweldig als dat ze op de foto leken zijn ze beslist niet. Gelukkig maar 11 euro voor betaald.
Maar je kan op vv nergens een reactie daar over plaatsen. Of heb ik dat stukje nog niet gevonden?

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 20:29

Nog over die stofzuiger maakt ie veel herrie en hoe doet ie het op parket, maakt ie geen krassen? Ik denk er al een tijd aan om een snoerloze te kopen maar ik vind ze erg duur. Echter kan ik nergens reviews vinden van de stofzuiger.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 21:50

Ik heb deze :
Afbeelding
En ben erg tevreden. Erg stil en zuigt ook de kattebakorrel op. Op parket geen probleem

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:44

Telkens als dit topic opduikt in mijn eigen berichten lijst krijg ik ook zin om weer even op Vakantieveilingen te snuffelen, eigenlijk zouden jullie daar commissie voor moeten krijgen :))

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:12


Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:34

moet zo lachen... ben aan het bieden voor een vakantie...zit ik vanmiddag echt van wtf??? word 75 geboden...eronderstaat de koop nu knop vooe.... 72 euro :) :) echt... why??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 21:35

IHN schreef:
moet zo lachen... ben aan het bieden voor een vakantie...zit ik vanmiddag echt van wtf??? word 75 geboden...eronderstaat de koop nu knop vooe.... 72 euro :) :) echt... why??

Omdat mensen dom zijn. :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 00:59

Anoniem schreef:
IHN schreef:
moet zo lachen... ben aan het bieden voor een vakantie...zit ik vanmiddag echt van wtf??? word 75 geboden...eronderstaat de koop nu knop vooe.... 72 euro :) :) echt... why??

Omdat mensen dom zijn. :j


Ik vrees dat ik er ook geen positievere conclusie uit kan trekken. :') Oh ja en lezen is moeilijk en vermoeiend :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

IHN
Berichten: 2332
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 08:59

ow hemel.... slagharen.. 2 kaartjes... 12,50 als je online koopt... bied er net iemand gewoon 43 euro... dat is 48 euro per 2, dus 24 euro per kaartje.... ik vermoed dat die idd niet goed gelezen heeft endacht dat het met overnachting was whahaha.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:55

Onbegrijpelijk dit :+

Let vooral op de waarde en de tijd te gaan

Afbeelding

Ben benieuwd waarop die eindigt maar heb een etentje dus kan het niet controleren :Y)
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 09-11-18 11:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Afbeelding aangepast

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:01

sanso schreef:
Onbegrijpelijk dit :+

De waarde is €438, met nog 3 uur en 36 minuten te gaan.

Ben benieuwd waarop die eindigt maar heb een etentje dus kan het niet controleren :Y)


En waarover ging dit? Een vakantie?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110638
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:19

Ik ben ook benieuwd, kan het niet helemaal volgen waarvan het de waarde is?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 21:23

Cayenne schreef:
Ik ben ook benieuwd, kan het niet helemaal volgen waarvan het de waarde is?



Dat komt vast omdat de afbeelding verwijdert is door de mods, en het in de tekst niet helemaal goed staat.. Bericht aangepast met wat er in de afbeelding te zien was, aldus de mod. Maar juist dat stukje staat er niet in?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 23:05

Nee klopt. Er was €380 geboden op een playstation met Red Dead Redemption, maar de waarde was €483.
Dat geeft dan niet maar de veiling moest nog drie en een half uur gaan :')
Ben benieuwd waarop hij nou uiteindelijk geeindigt is.

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 00:53

DNk voor de pb en de opheldering. :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, cinniz123, Dorella_L, Exorcizamus, Googlebot, GrapeshotBot, Lestrange01, Mars, meniekske, Mo_86, paardje2013, Plus_en_Min, Roosch, saltshaker23, Temeraire, TinkerTreas, YandexBot en 217 bezoekers