Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 13:55

Dat ik een jas en een trui had besteld op zalando en ik hoopte dat de jas eerder binnen zo komen dan de trui omdat ik die echt nodig heb en de trui dus nu eerder is en ik geen idee heb wanneer m'n jas komt. Ook blijkt nu dus dat de trui uit Bangladesh komt en ik daarom heel erg baal want ik let daar juist zo op. Ugh.

Edit: de jas is nu ook binnen maar die zit bij de mouwen zo strak dat er niks meer onder kan. Dus die mag ook terug. Cadeau voor m'n vriend gekocht in de hoop dat het gaaf zou zijn, blijkt het zo'n made in China bouwpakket van aliexpress. Kan wel janken.
Laatst bijgewerkt door lotthje op 28-11-18 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:58

Dat ik het afscheidskaartje van mijn oma maar niet goed krijg. Morgen moeten ze de deur uit maar niks is goed genoeg.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 12:46

Dat er een auto over mijn mobiel is gereden en ik nu compleet onbereikbaar Ben terwijl ik weet dat mijn moeder me nodig heeft voor het regelen van de begrafenis.
Het kaartje is opgelost. Er gaat nu een foto die ik gemaakt heb op. Maar dat was ook een gedoe.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:14

Mijn telefoon die half gebogen blijkt te zijn aan de rechterkant waardoor mijn geluidsknopjes en aan en uit knop het niet meer doen. Niet handig. Geen geld voor een nieuwe. Vervolgens mijn vader die zegt dat ik de telefoon van mijn oma kan gebruiken. Die afgelopen donderdag overleden is. Nee liever niet.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 23:55

MarlindeRooz schreef:
Emmaa_ schreef:
Aan mijn lichaam. Ik heb zo veel last terwijl ik het zo druk heb op mijn werk en ik ben echt doodmoe.

Weet niet waar je last van hebt, maar met krachttraining is het bij mij opgelost! :))

Ergernis van de dag, twee pijnlijke aften in mijn mond. :+

Hij mij is veel pijn ook opgelost met krachttraining! Zeker aan te raden. Ik erger me aan de nare stemming in ons huis. Ik weet dat het onderdeel van rouw is, maar ik wordt er zo naar van.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 01:11

Maddoxx schreef:
Ik erger me eraan dat ik eigenlijk verliefd ben geworden op een paar westernlaarzen van Stonedeek, maar mijn vriend de opdracht heb gegeven het me telkens uit m'n hoofd te praten als ik iets wil kopen. Hij is er verdomd goed in _O- En al weet mijn verstand dat het goed is om naar hem te luisteren, m'n hart wil die boots hebben {:)-:( :')

Hahaha dit herken ik wel. Mijn vriend doet dat ook altijd. Heeft me ondertussen veel geld en dingen die ik niet nodig had bespaard _/-\o_

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:44

Dat ik maar niet weet hoe ik met deze verdome rouw om moet gaan. Vreselijk.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 11:01

Paard dat weer een schiefel heeft en bijrijders die nooit komen opdagen/ aangeven dat ze komen. :/

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 22:52

Starstable dat continue crasht. Ugh

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:25

Dat ik 20 procent korting heb gekregen op m'n favo merk, en dat die korting er dan vervolgens doodleuk bijkomt met verzendkosten. Had het natuurlijk kunnen weten, maar om nu 40 euro aan liquid lipsticks te kopen gaat me ook wel weer wat ver. En dat terwijl ik aan de andere kant heeeel graag al die kleurtjes wil hebben. Pff :') luxeprobleem.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:31

Die 1 voor mijn examen. Ugh

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:02

MarJon schreef:
Een webwinkel die een trui niet wil terugnemen, omdat het hun best verkochte product is. }:0 Gaat om een trui die na 1 keer wassen, 5 maten groter is geworden. Keurig op 30 graden gewassen en niet in de droger geweest :=

Ik snap wel dat het moeilijk te controleren is, dus eigenlijk had ik ook niet verwacht dat ze hem terug zouden nemen. Maar ik erger me dood aan de reden. Dus. {:}

huh? Kan dat? :o?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 23:40

Die reclameblokken tussen films op tv _-:(

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:07

Dat ik net een lont ben vergeten en er nu volgende week iemand met een extra lont in z'n kaars zit |o

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:56

Mijn vader die alle deuren open heeft laten staan en de hond van mijn schoonmoeder die gewoon weg is gelopen. Beest is hardstikke doof, ik hoop gewoon dat haar niks is overkomen...

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:37

@DeMolenhoek ja ze is terecht. Was bij iemand voor de auto gesprongen en die hebben de politie gebeld, toen heeft de politie hem naar het asiel gebracht en daar kunnen we hem vandaag ophalen. Nu erger ik me aan het feit dat mijn vader nu doet alsof ie niks heeft gedaan en mag m'n moeder even een half uur van haar werkdag opgeven om die hond op te halen. |o

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 11:04

Die toetsen van vandaag...

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:23

League of Legends.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:50

Dat ik niet kan slapen en zo de hele nacht nog doormoet.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:41

nicole_floor schreef:
Benthhh schreef:

Heee zoiets heb ik ook regelmatig! Wordt bij mij steeds operatief verwijderd!
Heb toevallig 7 januari weer een mri ter controle

Mijn vriend heeft dit ook en een collega van mij toevallig ook. Beide zijn ook doof aan een kant. Hoor steeds vaker dat mensen dit hebben.

Mijn moeder heeft dit ook! Die gaat altijd op haar goede kant liggen slapen zodat ze niks hoort snachts. Lijkt me wel makkelijk, ik wordt altijd wakker als de kat weer iets doet.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 11:36

Die idioot die vannacht de mtb van mijn vriend van de oprit heeft gestolen. Ik heb nog gezegd, wil je hem niet binnen zetten? Voel me zo stom nu.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 15:55

xDenies schreef:
lotthje schreef:
Die idioot die vannacht de mtb van mijn vriend van de oprit heeft gestolen. Ik heb nog gezegd, wil je hem niet binnen zetten? Voel me zo stom nu.

Waarom? Jij hebt toch je steentje bijgedragen. Hij heeft hem laten staan :P
Geen idee wat een mtb is maar oke.

Mountainbike inderdaad. Je hebt ook wel gelijk natuurlijk maar dat neemt het gevoel niet weg haha.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 17:50

Asvinia schreef:
Lau schreef:
Is kerst al voorbij..... ben er zo klaar mee...

Dit..

Same

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:55

lotthje schreef:

Dit heeft een leuk staartje gekregen. Via Facebook net toch echt teruggevonden. Politie zei geen enkele kans dat je hem terug vind en wij hadden ondertussen ook niet veel hoop. Blijkt hij al een dag in de buurt bij iemand tegen het hek te hebben gestaan. Vriendje is helemaal blij, zijn kerst kan niet meer stuk haha.