Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:49

Ik was bezig met de regels lezen van het bedrijf waar ik als uitzendkracht tijdelijk ga werken en het is zoveel info dat ik er gewoon overdonderd van ben, bang ben om het allemaal fout te doen en nu eigenlijk gewoon niet meer wil..


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:11

Ineke2 schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik was bezig met de regels lezen van het bedrijf waar ik als uitzendkracht tijdelijk ga werken en het is zoveel info dat ik er gewoon overdonderd van ben, bang ben om het allemaal fout te doen en nu eigenlijk gewoon niet meer wil..

Laat het je moeder eens lezen en vraag dan wat je niet begrijpt en of zij het in andere bewoording kan uitleggen wat er bedoeld word?
Als dat niet kan, kun je ook het uitzendbureau zelf bellen of beter nog langsgaan en die uitleg vragen. Hou in je hoofd dat ze niet bijten en je heel graag zullen helpen.


Het punt is, ik snap het allemaal wel maar het is gewoon zoveel dat mijn brein het niet kan verwerken en dat het er voor zorgt dat ik er eigenlijk gewoon helemaal tegen op zie omdat ik ben fouten te maken omdat ik die regels weer zo snel vergeet..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:17

Ineke2 schreef:
Zulke moeilijke regels zullen het toch niet zijn? Het belangrijkste is nog altijd: Kom op tijd, doe je werk zo goed mogelijk. Houd je aan de normale fatsoen normen en waarden en heel belangrijk berg je mobiel op tijdens werktijd.


Moeilijke regels zijn het inderdaad niet. Maar, helaas, ben ik enorm vergeetachtig (en dat lijkt ook steeds erger te worden), dus ben ik gewoon bang dat ik de meest knullige fouten ga maken, puur en alleen omdat ik een van die regels ben vergeten. En misschien valt het ook wel mee, maar de paniek schiet er gewoon in, als ik er alleen al over nadenk.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:32

Lieszje schreef:
Al gestopt met bloeden Lenaa_tje?
Moet het niet gehecht worden?

Komt goed ScarOfWars!
Niet te druk over maken :(:)

Beterschap Robijntjah


Dankjewel :)


Ineke2 schreef:
Niet teveel nadenken :)
Als je het even niet meer weet kun je het tijdens het werk ook nog gewoon vragen.


Ja daar heb je ook weer gelijk in, dankjewel!

We zullen zien of het meevalt, ik begin maandag..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:35

Ineke2 schreef:
Heel veel succes! Je kunt het, echt waar!


Dankjewel! <3

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:32

Trui schreef:
jullie laten me huilen en ik ben niet eens ongesteld :+

ik ben gewoon niet blij met mn uiterlijk, hoe k eruit zie en hoe weinig moeite t kost voor mensen in mn omgeving om er goed uit te zien en hoe veel moeite t voor mij kost... word er zo moe van


Ik weet precies hoe je je voelt. En hoe stom het misschien ook klinkt en hoe moeilijk het ook kan zijn.
Zodra je je uiterlijk accepteert, zal het een stuk makkelijker worden.
Ik vind mijn uiterlijk ook niks, maar ik heb het geaccepteerd en ik merk gewoon dat ik mijzelf steeds een beetje mooier begin te vinden.
Tuurlijk zijn er altijd nog dingen die ik echt niet mooi vind, maar er is vooruitgang.
Hopelijk heb je er iets aan..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:13

Dat de wekker morgen om half 6 gaat..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:29

Dat ik zo misselijk ben en dat ik er echt vreselijk tegen op zie om morgen te gaan werken..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:39

hagelslag schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat ik zo misselijk ben en dat ik er echt vreselijk tegen op zie om morgen te gaan werken..



Je kunt het *\o/*
Wat voor baan heb je?


Ik ben uitzendkracht voor een productie bedrijf. Tis best te doen :)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:06

Mijn pijnlijke rug

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 09:38

Dat het uitzendbureau en het bedrijf waar ik werk zo omslachtig doen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 11:05

Ik heb een shirt gekregen van een Amerikaanse vriend (super lief hoor!) Maar ik weet niet wanneer ie komt, dan vind ik zo rot want hij wilde ook niet vertellen wat voor shirt het is.. Alleen dat hij het wel wat voor mij vond. Dan kan ik erg slecht tegen wachten :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:23

Het uitzendbureau..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:52

Calixae schreef:
Dat ik 3 weken bezig ben met afvallen (gezonder eten en sporten) maar gewoon echt geen grammetje afgevallen ben. Had echt het idee dat ik op de goede weg was. |o

Dat komt wel! Komt mede doordat je sport, dan maak je spiermassa aan en dat weegt zwaarder als vet.
Als ik jou was zou ik gaan meten, de cms worden wel minder namelijk :)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:59

Ja maar, dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat als ze zo graag verschil wilt zien dat ze dan gewoon moet opmeten omdat ze misschien wel afvalt maar omdat ze ook sport dat niet zo snel opvalt.
Ik zeg niet dat ze meteen al kilo's aan spieren heeft gekweekt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:01

Okay dan, weer wat geleerd.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 23:15

Het was zelfs op het nieuws dat gegevens waren gelekt..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:43

Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:04

Lestrange01 schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..


Dit dus, ik snap echt niet waarom de pijn steeds erger wordt??

Aan dat ik zo onstabiel ben terwijl ik nu juist zo graag het goed wil doen, maar aan de andere kant wil ik mezelf van een brug afgooien. Ugh, waarom kan mijn hoofd nou niet een keertje normaal zijn.


'Gelukkig' ben ik niet de enige dus.. ben zelfs al overgestapt van pil omdat ik het bin de vorige ook ineens had..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:12

Oh bah.. gelukkig heb ik dat niet (kan al slecht overgeven) maar ik heb mij serieus nog nooit zo beroerd gevoeld, pijnstilling helpt dan ook niet meer.
Wist niet dat het minder moest worden naarmate je ouder word.. dam gaat het hier ook goed mis :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:18

MarlindeRooz schreef:
Dat ik met koorts en keelpijn onder 2 dekbedden en een fleecedeken lig te rillen... morgen werken en vervanging is er niet. -O-

Oh jakkes.. lekker rustig aan doen morgen! Beterschap!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:54

Het bedrijf waar ik als uitzendkracht werkte, man doe niet zo moeilijk man..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:41

Dorus schreef:
ScarOfWars schreef:
Het bedrijf waar ik als uitzendkracht werkte, man doe niet zo moeilijk man..

Daar was je toch vorige week ofzo pas begonnen? Wat is er dan gebeurd?


Ja. Ik mocht de toegsngsdruppel niet mee naar huis, waarmee je dus het gebouw naar binnen moet. Dus moest ik maar aan mensen vragen of ze mij naar binnen willen laten, wat betekent dat ik dus 10 minuten of langer (korter kan ook) zou moeten wachten op iemand.
Nu doen ze moeilijk over 7 minuten (terwijl dat de exacte tijd is dat ik uitklokte (die uren moet je via uzb declareren)).

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:14

Dorus schreef:
ScarOfWars schreef:

Ja. Ik mocht de toegsngsdruppel niet mee naar huis, waarmee je dus het gebouw naar binnen moet. Dus moest ik maar aan mensen vragen of ze mij naar binnen willen laten, wat betekent dat ik dus 10 minuten of langer (korter kan ook) zou moeten wachten op iemand.
Nu doen ze moeilijk over 7 minuten (terwijl dat de exacte tijd is dat ik uitklokte (die uren moet je via uzb declareren)).

Dat uitzendkrachten de toegangspas weer moeten inleveren komt wel vaker voor. Daar zou ik me niet zo druk om maken.
Maar waarom zou je 10 minuten moeten wachten? Als iedereen op hetzelfde tijdstip moet beginnen dan kan dat nooit zo lang duren voor er iemand anders komt die naar binnen gaat.
Declaraties naar het uitzendbureau worden standaard op kwartieren afgerond. Ook daar zie ik geen rare dingen. Die tijdklok moet je echt niet zo letterlijk op de minuut nemen, daar ga je jezelf de rest van je level geen plezier mee doen als je dat doet.


Ik heb je even een pb gestuurd :)