Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 18:12

Aan dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar de pijn is wel al begonnen. Ook echt tijdens het werken, ik had zoveel pijn dat ik mezelf gewoon wit weg voelde trekken. Ugh.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:55

Aan mijn enige """vriendin""". Niet dat ik nog enige verwachtingen had, maar ze heeft de hele vakantie geen woord laten horen, nou oké, prima. Maar dan stuur ik een paar dagen geleden een meme over de anime die we beide leuk vinden, en dan krijg ik een dag later enkel een reactie met een smiley. En vannacht stuurde ik er weer in, en weer alleen zo'n domme smiley. Schijnbaar is meer dan dat teveel moeite :roll:

En dan heb ik haar een paar weken terug iets persoonlijks vertelt, en dan krijg ik vrijwel geen reactie terug en vraagt ze er vervolgens ook niet meer naar. Geen vriendin dus!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:58

ScarOfWars schreef:
Dat de pijn met elke ongesteldheid erger wordt. Ik voel mij zo beroerd..

Dit dus, ik snap echt niet waarom de pijn steeds erger wordt??

Aan dat ik zo onstabiel ben terwijl ik nu juist zo graag het goed wil doen, maar aan de andere kant wil ik mezelf van een brug afgooien. Ugh, waarom kan mijn hoofd nou niet een keertje normaal zijn.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 23:10

Ik heb al meerdere pillen geprobeerd maar moet van elke overgeven. Pijnstillers helpen niet dus ik moet het elke keer maar uitzitten.. ik hoorde juist dat het minder hoort te worden hoe ouder je wordt, niet dus :')