Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 20:05

Aan dat ik altijd mezelf wil spoilen wanneer ik een serie kijk. Geduld Nikki!!! Geduld en controle :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:14

Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.

Ja echt hè, als ik zo'n typische reactie zie dan zit ik zeker 5 seconden naar de smiley te kijken of hij knipoogt of niet :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:58

Aan dat ik plots overspoelt word met liefdesverdriet en ik ontzettend erge migraine heb... en dat ik over een uur naar werk moet tot 11, geen flauw idee hoe ik dat ga overleven net zo'n hoofdpijn..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:04

Aan dat mijn verstandskiezen aan het doorkomen zijn, heeeel langzaam. Het stopt steeds en dan voel ik ze niet voor een paar weken, maar nu is het weer begonnen en het voelt vervelend :')

Oh en dat ik uitgerekend vandaag tijdens mijn aller eerste bezoek aan het Rijksmuseum na 2 maanden weer ongesteld moest worden waardoor ik zo verschrikkelijk veel pijn in mijn benen had (heb) dat ik in elke zaal even moest zitten zodat ik niet flauw zou vallen van de pijn. Ik had zo graag er meer van kunnen genieten..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:07

Dat mijn rot groepsgenootjes de afspraak niet zijn na gekomen het pws NIET af is. Ik ben echt bijna aan het janken want dit komt niet meer goed |(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 13:46

Aan dat het pws nog steeds niet af is en ik mezelf ondertussen wel van een brug af kan gooien. Ik heb alles gedaan wat ik kon, maar mijn groepsgenootjes doen geen flikker

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 14:41

Benthhh schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat het pws nog steeds niet af is en ik mezelf ondertussen wel van een brug af kan gooien. Ik heb alles gedaan wat ik kon, maar mijn groepsgenootjes doen geen flikker

Laat je dit je begeleider ook weten?

Ja allang... Heb haar zelfs deze vakantie moeten storen omdat ik echt niet meer wist wat ik moest doen. Maar helaas kan mijn begeleider ook niet vanaf een telefoon schermpje mijn groepsgenootjes "dwingen". 1 is namelijk op vakantie en de ander begint altijd direct een smoesje te verzinnen over waarom het haar niet lukt om eraan te werken. (Het had ondertussen al 15 februari af moeten zijn. Ik was halverwege januari al klaar...)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:55

casperzazoe schreef:
Dat ik m'n ex echt zo erg mis terwijl dat nergens op slaat en het te laat is om er iets aan te veranderen :n

Ik snap je helemaal :(:)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:13

Aan dat ik zeg dat we nog maar tot maandag hebben en dat de deelvragen echt morgen af moeten zijn

En dat de bitch dan reageert: "ja sorry hoor dat ik er even een dagje niet aan gewerkt heb"

een dagje??? Je bedoelt de afgelopen zeven maanden!

Ik ga niets zeggen, want ik zit aan mijn derde glas alcohol en ik ben vastberaden de volwassenen te blijven wat op dit moment niet gaat lukken. Maar echt de stress die ik door hun ongemotiveerde gedrag heb!!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:24

Aan dat een van mijn groepsgenootjes geen ruk heeft gedaan aan de presentatie voor het pws. Die vanavond is. Vanavond. We hebben haar hierop aangesproken waar ze slecht op reageerde, en zijn daarna naar de begeleider gegaan. Dat vond zij een "klote streek" en gaf aan geen communicatie meer met ons te willen hebben.

Ze is nu niet komen opdagen terwijl we hadden afgesproken om tijdens de pauze te oefenen en het door te nemen. Ze heeft nog niets toegevoegd aan de presentatie en ik ben bang dat ze helemaal niet op komt dagen vanavond. Deze presentatie is super belangrijk voor mij en juist omdat mijn moeder komt kijken wil ik iets laten zien waar ik trots op ben.. Maar als 1/3 van onze presentatie mist dan gaat dat niet lukken... onze begeleider heeft expliciet gezegd dat ik niet haar werk mag gaan doen zodat ze goed ons individuele werk eraan kan beoordelen. Hoe kan iemand zo verschrikkelijk zijn? En nog boos zijn wanneer ze erop aangesproken wordt ook! |( echt ze mag in een heel diep gat vallen, de stress die dit mij bezorgt..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 12:37

Ja ik probeer het ook los te laten, mijn deel is goed en mijn deel doe ik in mijn eentje (mijn groepsgenootje doet een deel met haar samen) dus ik kan prima mijn verhaal doen zonder dat er iets mist. Maar toch. Het pws was voor mij heel belangrijk en ik keek er zo lang naar uit on het te doen, dan is het zo'n teleurstelling als het op deze manier gaat. En idd als ze niet op komt dagen zal ik dat zeggen (ik begin namelijk).

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 17:55

Aan dat ik een manga wil lezen, maar ik manga's altijd zo lastig lezen vind op een schermpje en het lastig te volgen vind. Ugh.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 23:06

Aan dat ik spacecake heb gekocht met mijn moeder, maar dat we drie uur later nog steeds niks voelen. Beetje teleurstellend -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 16:57

Aan dat ik inmiddels, 21 uur later, nog steeds me een beetje ziek voel. Hoort het niet allang uitgewerkt te zijn???

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 08:08

Aan dat ik op een een of andere manier dacht dat het een goed idee was om vannacht tot 3 uur snachts op te blijven om fanfiction te lezen. Ik haat mezelf nu echt :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:20

Benthhh schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik op een een of andere manier dacht dat het een goed idee was om vannacht tot 3 uur snachts op te blijven om fanfiction te lezen. Ik haat mezelf nu echt :')

Hehhehe altijd met FanFiction

Echt super random maar ik heb een jaar vwo tto gedaan (dus Engels onderwijs), en ik kon aan het einde van het jaar nog steeds slecht Engels. Maar toen begon ik in de zomer vakantie daarna met het lezen van fanfiction en ben ik binnen zes weken van "ik moet Google translate bij elke Engels tekst gebruiken" naar "ik kan vrijwel elke Engelse tekst zonder problemen lezen" gegaan :'). Het is ergens goed voor geweest!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:36

Aan dat mijn rij instructeur 30 minuten voordat we les zouden hebben mij een berichtje stuurt met dat hij griep heeft. Kijk ik vind het niet erg dat hij ziek is maar hij had het me op zijn minst wat eerder laten weten

En aan dat ik voor het eerst sinds maanden mascara op HAD maar toen ik naar school fietste alles op mijn wangen zat. En dat mijn schoenen doorweekt zijn dus nu heb ik het koud. Stomme regen.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:40

Aan dat ik zo'n impulsieve trut ben. Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar waarom kan ik nooit iets normaal doen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:37

Steeph schreef:
Rebecca schreef:
Steeph allergietje ervoor die heb ik ook :') , eet het daarom niet

Is geen allergie, het komt door de enzymen die er in zitten. Iedereen heeft er last van wanneer je verse ananas eet :j

Ja klopt, ik heb er altijd last van maar blijf toch door eten :+. Bij ananas uit blik is dat niet zo omdat het enzyme er niet meer in zit, maar dat is weer een stuk minder lekker...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 19:32

deksel schreef:
Ik haaaaat ongesteld zijn zo erg.

Wie niet :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 07:32

Ja maar "disrespect" is toch ook een woord... of heb ik het nu verkeerd

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 09:56

Tica_81 schreef:
Lestrange01 schreef:
Ja maar "disrespect" is toch ook een woord... of heb ik het nu verkeerd

In het engels wel ja.

Omg dit is echt erg, ik was er heilig van overtuigd dat disrespect Nederlands was :+

Maar goed in het Engels haal ik "respectless" en "disrespectful" ook gewoon door elkaar :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 00:56

Aan dat het bijna 1 uur snachts is, ik fanfiction aan het lezen ben terwijl ik ramen noodles eet en morgen om 7 uur op moet om voor het eerst naar mijn toekomstige school te gaan.

Ik ga hier spijt van krijgen

Edit: ik erger me nog meer aan dat ik geen extra Chili poeder en cajun kruiden op mijn noodles heb gedaan, alleen die bij het zakje zelf zitten. Nu zijn mijn noodles niet pittig genoeg maar is het te koud om helemaal naar beneden te lopen :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:59

Aan dat het zo koud is vanochtend, en dat ik zo gespannen ben, ik heb studiekeuzecheck dag ofzo voor hbo rechten, en het kan ieder moment beginnen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:59

Aan dat ik me niet zo lekker voel, wat niet handig is als je in een druk restaurant zit.

En aan het gedrag van mijn mondeling Engels partner. We hadden al conflict door haar werk (die ze dus niet deed) aan ons pws. Maar nu moeten we dus samen ons Engels mondeling doen (ik ben goed in Engels en zij is de enige die net zo goed is als ik dus we moesten samen := ). Dus ik vraag gisteren via whatsapp of we vrijdag (de dag van de toets) even kunnen zitten om voor te bereiden (We krijgen namelijk ook een cijfer op onze voorbereiding!). Zoals gewoonlijk word ik genegeerd, dus ga ik vanmiddag even naar haar toe op school. Ze draait letterlijk haar rug naar mij toe nadat ze me een vuile blik geeft. Alsof ik ooit een naar woord over/tegen haar gezegd heb. Gvd dit is belangrijk voor mij! Ik wil een 9 blijven staan voor Engels!

Ik ga morgen wel even langs bij de Engels leraar, maar het is gewoon zo poedersuiker dat het zo moet. Ik had het veel liever gewoon even in het echt opgelost. Ik ben haar kinderachtige gedrag zo zat, kijk dat we elkaar niet mogen is een feit maar dat leg je toch naast je neer wanneer het gaat om een cijfer? Het is namelijk zo dat als zij niet de juiste vragen aan mij stelt ik niet goed kan laten zien wat mijn spreek vaardigheden zijn, ik ben dus afhankelijk van wat zij mij vraagt.