Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 12:10

Aan dat ik vandaag naar school ging en dat het bleek uit te vallen... mijn enige les.. dus ik ben voor niets uit bed gekomen

En ook dat onze buren besloten om negen uur te gaan boren voor meer dan een uur lang??? Waarom kan dat niet wat later in de middag (ze hebben geen baan, zijn met pensioen).

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:55

Ladybird schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik vandaag naar school ging en dat het bleek uit te vallen... mijn enige les.. dus ik ben voor niets uit bed gekomen

En ook dat onze buren besloten om negen uur te gaan boren voor meer dan een uur lang??? Waarom kan dat niet wat later in de middag (ze hebben geen baan, zijn met pensioen).

9.00 is toch best een normaal tijdstip voor door de week? Zelfs in het weekend zou ik dat acceptabel vinden :')

Het ging er meer om dat ze de hele dag de tijd hadden en het precies om 9 uur sochtends moest... en vrijdag is de enige dag dat ik uit kan slapen |(

Ik ergerde me vandaag aan de medewerkers in de nagelsalon. Ja ik weet het, aan komen zetten met een vervelling van mijn slang en vragen of ze die op mijn acryl nagels willen verwerken is nogal raar, maar als je dan zo nieuwsgierig en geschokt ben vraag dan gewoon waarom ik dat wil. Ipv dat ik anderhalf uur lang omringd ben door druk pratende(thaise of Chinees of zo) medewerkers die elke stap wilde zien. Het eind resultaat is prachtig dus ik vergeef het ze maar ik voelde me nogal opgelaten

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 16:21

Alaskan schreef:
Citaat:
Het ging er meer om dat ze de hele dag de tijd hadden en het precies om 9 uur sochtends moest... en vrijdag is de enige dag dat ik uit kan slapen |(

Ik ergerde me vandaag aan de medewerkers in de nagelsalon. Ja ik weet het, aan komen zetten met een vervelling van mijn slang en vragen of ze die op mijn acryl nagels willen verwerken is nogal raar, maar als je dan zo nieuwsgierig en geschokt ben vraag dan gewoon waarom ik dat wil. Ipv dat ik anderhalf uur lang omringd ben door druk pratende(thaise of Chinees of zo) medewerkers die elke stap wilde zien. Het eind resultaat is prachtig dus ik vergeef het ze maar ik voelde me nogal opgelaten

Ben nu wel beniewd naar een foto :) . Als je dat zou willen laten zien natuurlijk haha.

Ja hoor :)

Afbeelding

Afbeelding

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 12:23

Dat ik nu al onredelijk erg gestrest ben over de toetsweek, en over dat ik vanaf volgende week op de brood afdeling ga werken. Ik ben zo bang het beide te verpesten

En dat ik geen oog dicht gedaan heb vannacht omdat ik elk half uur wakker werd. Ten minste wel de maansverduistering gezien maar leuk is anders

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:07

Ik heb al eerder op de brood afdeling gewerkt dus ik weet hoe het gaat, maar juist omdat ik daar dus "ontslagen" ben, maak ik me zorgen. Ik was namelijk net wat slordig en dat is soms best lastig om op te letten.

Gefeliciteerd met slagen trouwens!!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:44

Aan dat ik zojuist gigantisch op mijn bek ben gegaan toen ik aan het fietsen was :') ik maakte niet eens een bocht, en zoveel mensen zagen het.

Gelukkig houd ik heel veel van sneeuw dus neem ik het vallen maar voor lief

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 20:01

Aan dat ik me zo rot voel vandaag.. wat nu verergerd wordt omdat mijn vriendin foto's plaatst met haar bff. Dat meisje is verliefd op haar en ze hebben beide gedronken en op de foto's zijn ze... nogal close.. ik ben bang dat nu met drank in het spel er meer gebeurd dan alleen knuffelen en handen vasthouden

En dan ook nog mijn wiskunde toets verpest en zoooo gestrest zijn

Tijd om mijn speakers asociaal hard zetten en daughter te luisteren |( |( |(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:14

Aan dat ik over twee minuten een Nederlands toets heb waarbij ik of een betoog of een artikel moet schrijven. Probleem is dat ik helemaal niet snap wat ik moet doen en waar ik op moet letten, de afgelopen twee weken was de leraar ziek en daarvoor was het vakantie en de week daarvoor was hij ook ziek, dus ik heb het niet kunnen vragen. En mijn klasgenootjes zijn er ook niet echt duidelijk over *zucht*

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 11:49

Linda1997 schreef:
@lieveli, nou gelukkig nog 1 iemand die er om kan lachen, de meeste mensen in de zaal inclusief ik konden dat niet echt :=

theadora99 schreef:
Ik ben nu zo benieuwd welk concert :+

Concert van BTS (Koreaanse boy group), en er zaten dus een paar pubers tussen die het normaal vinden om als een bezettende te gaan gillen naar een screen. En het dan gek vinden dat kpop fans vaak een slecht imago hebben :Y)

Aah, de fangirl scream. Die is best lastig in te houden

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 09:32

Aan dat ik mijn Engels toets compleet verpest heb. Het was een luistertoets en hij skipte opeens van 11 naar 14 en ik was dus ik paniek en stak mijn hand op. Maar de leraar had gezegd dat als je de opname pauzeerde dat je een 1 kreeg dus terwijl ik wachten ging de vraag door en de leraar zei dat ik gewoon verder moest gaan maar ondertussen was het al bij vraag 17 |(

Iedereen had dat probleem alleen ik was de enige die het "als je pauzeert wordt je programma afgesloten en krijg je direct een 1" heel letterlijk nam en dus niet pauzeerde, ook omdat ik de eerste was bij wie het gebeurde ;(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:29

Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 12:22

Ineke2 schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin boos op mij is omdat ik haar kant niet kies terwijl zij iemand aan het pesten is.

Kan me niet schelen dat we een relatie hebben maar je ben 20 en gaat niet iemand zo de grond in trappen. Daar kan ik zo niet tegen! Wees dan maar lekker boos op mij

Heel goed +:)+

Heb in het verleden ook een collega die door een andere collega gepest werd ( ging echt verder dan wat plagen) ook geholpen door de pestende collega zelf eens een paar x flink voor schut te zetten door hem “ te pakken” met zijn eigen opmerkingen.
Daarnaast ook onze supervisor op de hoogte ervan te brengen (die werkte wegens omstandigheden toen thuis)

Het pestgedrag hield toen vrij snel op, want tja het was niet zo leuk als er om jezelf gelachen werd ipv de collega die je peste <<)

xPabloBokt schreef:
Lestrange01 schreef:

Goed van je dat je niet blind reageert. Is de gepeste persoon je onbewust dankbaar voor :)

Helaas zal ik er niets aan kunnen doen want volgens mijn vriendin doet ze "niets verkeerd" en met lange afstandsrelatie kan ik haar moeilijk aan haar haren mee sleuren :') . Maar het gaat mij er vooral heel erg om dat ik voor niemand, ook niet voor haar, onrechtvaardig gedrag in mijn ogen goedkeur. En dat negeren, boos zijn of wat dan ook er niet voor zorgt dat ik zwicht en me niet laat manipuleren. Daar heb je bij mij echt een verkeerde aan :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:27

Alles, mezelf, school, mijn rot groepsgenootjes die niks uitvoeren en mijn vriendin. En dat mijn slang in vervelling is dus ik kan hem niet eens knuffelen |(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 20:07

Aan dat ik morgen overmorgen moet werken, het is vandaag uitgegaan met mijn vriendin en ik kan alleen maar janken. En ik heb twee toetsen maandag en een op dinsdag waarvan we pas donderdag de datum wisten en ik nog helemaal moet leren

Kan ik het verdrietig zijn niet even uitstellen tot na de toetsen...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 21:43

Alles ik kan me nergens op concentreren en moet leren voor mn rot levensbeschouwing toets. Ethiek? Genetische manipulatie? Wtf man waarom hebben we nog lbs in ons examenjaar |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 23:27

Dat ik zojuist een enorme terugval heb gehad en het kan niemand iets schelen en ik kan er niet tegen dat ik geen controle heb over mezelf. Normaal ben ik altijd in controle...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:26

Aan dat ik zo gemeen ben voor mezelf.. Ik kwel mijn eigen lichaam zo alsof het mij ooit iets aan heeft gedaan. Ik snap niet dat ik dat mezelf aan kan doen en toch doe ik het. Stom stom stom

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 15:46

Aan dat ik door privé omstandigheden (met mijn moeder..relatie verbroken) een beetje een stapje terug heb gedaan van het pws, waar ik steeds alles voor deed. Ik heb mijn gedeelte ook allang ad. Maar dat mijn twee groepsgenootjes dan ook niet het initiatief nemen om aan het laatste deel te gaan beginnen. Ze verwachten dat ik weer alles ga doen... echt nu even niet..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 17:29

Aan dat ik me plots heel ziek voel. Een soort vreemde pijn in mijn borst, bijna zo'n soort steek als wanneer je heel lang hebt gerend, ik ben zo duizelig en "trek wit weg" en nu ben ik ook opeens misselijk. Maar ik ben op mijn werk... nu even zitten zodat ik in ieder geval niet flauwval ofzo
Echt waarom begint dit niet ná mijn werk???

Edit: en nu hoor ik opeens vrijwel niets meer met mijn linker oor??? Leuk voor de klanten...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 07:50

Kouddd. En ik wilde hartjes vormige bananen pannenkoekjes maken voor mijn moeder dus ik helemaal vroeg opstaan .. hebben we geen bananen meer..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 07:55

oomens schreef:
Lestrange01 schreef:
Kouddd. En ik wilde hartjes vormige bananen pannenkoekjes maken voor mijn moeder dus ik helemaal vroeg opstaan .. hebben we geen bananen meer..

Gewone pannenkoeken dan maar?

Met alleen ei? :+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 08:28

Lau schreef:
[b]
oomens schreef:
En melk en bloem uiteraard. Zijn bananenpannenkoeken niet gewone pannenkoeken met schijfjes banaan erop? Zoals appelpannenkoeken met appel en spekpannenkoeken met spek zijn?

Nee,
Dat zijn pannenkoekjes van een geprakte banaan met een ei. En sommige mensen doen er nog melk bij maar dat hoeft niet :)

Klopt! Ei met geprakte banaan, super simpel en maar twee ingrediënten :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 22:55

Aan dat ik nu pas net thuis ben gekomen en dus een uur moest overwerken alleen maar omdat een andere afdeling nog niet klaar was maar ik kon niet meehelpen maar mocht ook niet naar huis en dus moest ik maar in de kantine wachten :roll:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 20:28

Mijn pws partners |o |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 23:19

Aan dat ik gisteren heel ivan's bak heb verschoond en opnieuw georganiseerd heb en dat hij nu nog chagrijniger is dan gewoonlijk en plots niet meer uit mijn hand wil eten. Echt ik dacht dat ik hier de autist was die niet tegen veranderingen kan :+