Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 15:45

Amira_ schreef:
M'n broertje. Hij zou vandaag 2 filialen voor mij schoonmaken, maar hij mocht het ook morgen doen als vandaag echt niet kon. Nu gaat ie het dus morgen doen, maar puur omdat ie tot 2 uur in zn bed heeft gelegen. Hij is daardoor ook nog eens strontchagrijnig. Het wordt echt steeds lastiger om met hem in een huis te wonen _-:(


Moet hij niet naar school of iets?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 23:04

[/quote]Moet hij niet naar school of iets?[/quote]
Hij heeft geen school en geen werk +:)+ Zorgt dus ook voor extra irritatie[/quote]

Maar hoe oud is hij dan? Want dan is ie toch leerplichtig of zo niet dan wel werk moeten hebben. Wel erg irritant ja... Ik had zo’n ex die niks wilde en niks deed.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 14:02

Wind :evaw:

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 19:58

Dat ik wel een voldoende heb voor mn examen, wat ik niet verwacht had maar echt zo’n lelijke “net voldoende” namelijk een 5,7. Ik weet niet of ik blij of geergerd ben haha.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:48

Dat mn werk zich niet aan afspraken houdt en dat ik ov-er-al achteraan moet gaan omdat zij het niet doen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 08:14

Fireheart schreef:
Dat kleine Citroëns/Toyotas/Peugots worden terug geroepen en laat dat nou nét mijn auto zijn... heb net mijn APK en kleine beurt achter de rug :')

https://www.ad.nl/auto/kleine-peugeot-t ... ~a77ba7df/


Oef, die van mn schoonmama moest bijna gekeurd worden. Heb haar ook ingelicht dank je wel voor het delen!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 12:40

Nachtmerries... :(
Gebeurtenis in Utrecht waar ik heel dichtbij zat heeft er toch onbewust best in gehakt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 04:13

xPabloBokt schreef:
MarcoBorsato schreef:
Fotooooooo


Wil je niet zien, is niet goed voor je maag :Y)


Ik wil ook zien. Kan wel wat hebben :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:48

Dat mn moeder om het minste of geringste iedere week 2 keer per week het liefst naar de dokter gaat en nu boos is dat ze geen pillen meer krijgt voor t een of t ander. Als er straks echt een keer wat is dan word ze niet meer serieus genomen...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:11

__Sannne schreef:
Dat levensmotto topic. Mijn hemel. :')


Kan iemand linkje van dit topic plaatsen?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:47

wemkelover schreef:
Ow ja dat bokkers altijd gefeliciteerd worden als ze jarig zijn. Ben ik een keer jarig wordt dat genegeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n slechte indruk achterlaat...


Gebeurd vaak hier op Bokt. Ook al ik iets post, 0 reactie en als een ander hetzelfde post dan wel. Iets met kliekjes op bokt. Nou bijdeze nog gefeliciteerd! <3

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:52

Mijn klasgenoten (en vriendinnen). Ik ga met 2 meiden uit de klas goed om maar t gebrek van motivatie vanuit hun kant irriteert mij zo erg. De ene is 16, en die meld zich regelmatig ziek, of gaat halverwege de dag naar huis. De ander is 24 jaar, woont op zichzelf, woont 5 minuten van school vandaan en is elke dag ongeveer 3 uur te laat. Ze was om 09:00 wakker zei ze in de groepsapp en ze zegt dat ze half 1 misschien net red. Ik weet niet waarom maar ik word zo geirriteerd van beide meiden.... Je bent 16 oke, puber enzo, maar als je 24 jaar bent, dat moet je intussen toch wel verantwoordelijk genoeg zijn?

Pffff. -:(-

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:38

__Sannne schreef:
Dat het zulk heerlijk weer is maar ik binnen zit te leren voor mn tentamens.


Ga je buiten leren?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:13

Dat ik de motivatie voor school elke week totaal verloren ben.. Onzinnige rare opdrachten en ook nog eens erg veel.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:09

Ik denk dat ik ziek ga worden ofzo, echt nergens zin in en wil gewoon in bed blijven maarja toch onderweg naar school zometeen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:15

Dat we een toets hadden en wij voor een vraag 2 minuten hadden om na te denken, maar dat de computers om de haverklap vastliepen maar de tijd doorging. En vervolgens was de vraag dan fout omdat de tijd op was. En dan een docent die zegt “gewoon rustig afmaken”. Heel erg vervelend dit. Daardoor heeft t gross van de klas een onvoldoene gehaald.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:29

Wat moet de docent anders zeg? Raak in paniek en ga in een hoekje huilen?

Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan de helft een onvoldoende heeft gehaald op een vraag.
[/quote]
Ik denk dat ze voor elke vraag 2 minuten hadden. Als de computers dan telkens vastlopen, is de kans best groot om een onvoldoende te halen.[/quote]

Ah zo. Dan zou ik als docent alsnog zeggen rustig afmaken maar dan daarna een oplossing zoeken. Dan is die voldoende idd niet fair.[/quote]


Valt niet veel rustig af te maken als de computer vastloopt. Idd 15 vragen van ieder 2 minuten bedenktijd en de tijd liep dus door terwijl het scherm helemaal vastliep.
Er hebben er inmiddels 2 een voldoende die een goedwerkende computer hadden in dat lokaal.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:19

Gisteren dacht ik dat ik ziek zou worden, en nu ben ik super verkouden en keelpijn en lig in bed omdat ik lamlendig ben. Geweldig. En ik moet straks werken tot 00:00. Great.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:56

Dat mn vriend vannacht om 00:00 jarig is, maar een nachtdienst heeft tot 04:30. Nu ben ik als verrassing bij zijn ouders en gaan we om 00:00 langs en ben ik vannacht ineens in zijn bed. Maarja ik had hem liever hier gehad :(

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 17:12

Mijn kat, die nooit zo is geweest, zag ik gisteravond toen ik stond te roken naar binnengaan via een openstaand dakraam bij de buurvrouw. Via deze weg gaat ie altijd bij mijn moeder op het raam staan als ie snachts buiten is en naar binnen wilt. En nu zag ik hem dat bij de buurvrouw doen. Niet okee.. En zo is hij ook helemaal niet, hij is meestal bang voor vreemde mensen en als mijn haar andere zit is ie zelfs bang voor mij.. Gelukkig aangebeld en de buurvrouw heeft hem toen weer via het raam naar buiten gezet. Hij heeft wel de goede buurvrouw uitgekozen, want daarnaast stond het raam open van een gezin die met de gehele buurt problemen heeft en ruzie maakt met iedereen.

Stom beest... Echt niet okee.. Hoop dat ie gewoon verdwaald was en dit niet vaker gaat doen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:30

Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:57

ScarOfWars schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..


Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar kan je geen afspraak maken bij een andere dokter en dat die je laat doorverwijzen?


Ja, alle dokters raden fysio aan. Ook alle keren netjes gevolgd, niets geholpen steeds waren ze “klaar en vonden ze het goed genoeg”.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 17:19

Dat ik doodsbang ben voor die dikke zwarte spinnen, maar dat ik doodmaken ook zo sneu vind. Maar toch moet en zou die uit mn zicht zijn... Jeetje word wat als ik op mezelf woon.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 01:18

oomens schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik doodsbang ben voor die dikke zwarte spinnen, maar dat ik doodmaken ook zo sneu vind. Maar toch moet en zou die uit mn zicht zijn... Jeetje word wat als ik op mezelf woon.

En daarom heb je hem maar gewoon in de winkelstraat gedumpt? Vind ik ook niet echt netjes hoor.


Hahaha, ik moest hem toch ergens laten :o

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:08

Aan alles eventjes, maar vanmiddag voor t eerst in de 9 jaar dat ik mn paardje verzorg een fotoshoot gepland staan, ben zo benieuwd!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fjord_brucht, future_vet, Imhrien, MyWishMax, Nimby, Pantykous, scappa, xLoki en 22 bezoekers