Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:03

Dat, als mijn vriend kookt, de keuken babyvrij moet zijn. Begrijpelijk. Maar als ik kook en vraag of hij op baby let, hij met baby in de keuken komt, baby op de grond zet en haar laat kruipen, terwijl hij gezellig komt kletsen. Gevolg: Een baby die in mijn benen hangt en ik die het niet veilig vind.

Wederom een typische mannen ergernis dus :D Gelukkig heeft hij ook heel veel positieve kanten :D

DeMolenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:52

nicole_floor schreef:
Doen mensen dit serieus?

Ja. Bevallingsmafia. En als je bent bevallen moet je nog oppassen aan wie je het zegt ook want voor je het weet is kind er 3 uur uit en is het halve dorp al verwittigd. Ook de deurbel eruit knallen is een aanrader want iedereen denkt dat ze zo speciaal zijn dat ze het kind per direct mogen zien. Is kind er nog maar 4 uur uit, sta je al ruzie te maken omdat niemand jou rust gunt.

Eenmaal het om baby’s gaat worden mensen aasgieren en verdwijnt elk grijntje fatsoen.