Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 02:08

De beste oplossing: allemaal dezelfde sokken :+
Dan mis je er wel af en toe eentje, maar dat lost zich altijd vanzelf weer op. (Ok, tot je op een gegeven moment bijna geen sokken meer hebt :') )

little_birdy
Berichten: 12225
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 06:21

Steek je hand ewns tussen het rubber van je machine

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 06:36

Aan dat het schijnbaar heel moeilijk is om een deur achter je dicht te trekken.

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 06:39

Aan de wekker. Vroege diensten zijn kwalitatief uitermate teleurstellend

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 07:20

Aan een baas die op vakantie gaat terwijl de tractor ook toen al behoorlijk gaar was. Accu leek (alweer/nog steeds) op sterven na dood, dus het ding liet zich niet meer starten.
Na hulp van een vriendelijke ANWB'er die toevallig in de buurt was (en die door een vrouwelijke collega in een glansvolle damsel-in-distress-rol bereid was gevonden om te helpen), bleek de accu niet meer bij te laden (daar raakt iedere accu op den duur leeg van), en bleek vooral de startmotor verrot. Ding loopt zo stroef dat iedere normale accu er problemen mee zou hebben.

Gelukkig heeft de baas vanaf zijn vakantie-adres wat geregeld...
...tromgeroffel...
Sinds dit weekend hebben we een nieuwe accu -O-
En sinds gisteren is die weer leeg -O-

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:05

Benthhh schreef:
Dat sokken die ik als paar in de was gooi, er niet als paar uit komen en dat je er dus steeds 1tje van een paar hebt.

Van oma geleerd: sokken in een waszak doen. Ben ze nooit meer kwijt :D

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:13

Jeukende muggebulten :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:50

LienC schreef:
Jeukende muggebulten :(


Vicks erop smeren :j

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:13

@Savannah en Theadora
Klopt, ik begrijp het ook wel, maar er was nu net een vacature voor die winkel en ik wil graag iets niet te massaals zeg maar, dus liever een kleine kledingwinkel of dierenwinkel dan een massale supermarkt :') Misschien is er over een half jaar weer plek, maar ik hoop er niet te hard op. Maar suggesties zijn welkom overigens, alleen horeca is niet zo mijn ding.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:19

Eigenlijk was het gisteren.

Was op verjaardag en kwam aan de praat met iemand die ik ken, we kregen het zo over werk, dat ik nog steeds niks had gevonden en studeren. Dus ik zeg gewoon eerlijk "Ja, ik studeer niet wat er is niks wat mij interesseert". Nou ja, zo is het ook. Dankzij mijn depressie (of nasleep van die depressie) is er gewoon niks meer wat mij echt interesseert.
En degene met wie ik in gesprek was had zoiets van "Maar dat kan niet hoor! Er is heus wel iets wat je leuk vind bla bla bla".

Ik hield mijn mond maar, maar had echt zoiets van zou ik het zeggen? Dat er echt niks is wat mij interesseert. Man houd je er toch buiten, ik snap dat je wilt meedenken maar op de manier dat ze dat zei..

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:52

Aan een artikel wat op Facebook gedeeld wordt waarin verkondigd wordt dat paarden prima tegen extreme hitte kunnen.. :n

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:53

Jildau schreef:
Aan een artikel wat op Facebook gedeeld wordt waarin verkondigd wordt dat paarden prima tegen extreme hitte kunnen.. :n



Welke idioot heeft dat bedacht 8)7

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:05

Kairos schreef:
@Savannah en Theadora
Klopt, ik begrijp het ook wel, maar er was nu net een vacature voor die winkel en ik wil graag iets niet te massaals zeg maar, dus liever een kleine kledingwinkel of dierenwinkel dan een massale supermarkt :') Misschien is er over een half jaar weer plek, maar ik hoop er niet te hard op. Maar suggesties zijn welkom overigens, alleen horeca is niet zo mijn ding.


Je zou kunnen kijken in recreatie (dierenparken, pretparken, speeltuinen etc). Misschien zit daar iets leuks tussen.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:15

Dat ik wacht op een telefoontje, maar ze me volgens mij vergeten zijn. Ik bel er zo achteraan, maar ben dan altijd bang dat ze denken: "heb je haar ook weer..."

Sara18

Berichten: 221
Geregistreerd: 06-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:22

Waar ik me vandaag aan geërgerd heb, mensen met kleine kinderen welke gewoon niet opgevoed zijn, rennen door de supermarkt, scheldwoorden roepen waar ik me nog niet eens bewust van was toen ik 10 was en totaal geen respect hebben. Zo.. dat lucht op 8-)

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:40

Het feit dat kinderen vakantie hebben en allemaal mee worden genomen naar de winkels. Ik werk in een winkel waar ook dure spullen staan, waar je gewoonlijk van af blijft als je er niets mee hoeft. Maar dit jochie zat overal aan en zijn moeder deed er niets aan. Ik had al 3 keer gezegd dat je moet kijken met je ogen en niet met je handen. Daarna toch maar de moeder aan gesproken dat hij aan dure spullen zat. Helaas had ze niet het overwicht om het kind op te voeden en deed hij lekker waar ze zin in hadden.
Vervolgens zijn ze weg, blijkt dat hij een half water ballet heeft gecreëerd op de wc's.
Ik snap überhaupt niet waarom je een kind van een jaar of 3 uit het oog verliest. De winkel heeft een hoge trap waar hij zo af zou kunnen vallen.
En nog wel meer kinderen die met dit weer/door de vakantie gewoon te laat naar bed gaan en over vermoeid zijn en daardoor de hele tijd lopen te jengelen in de winkel...

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 14:46

Heerlijk topic! Ik irriteer me aan onze buren, die hebben en kind van 1,5 zoiets en die klep van die moeder staat niet stil, ookal maakt het kind geen geluid. Ja tot ze haar zin niet krijgt dan gaat het keihard schreeuwen. En nee niet even maar vet lang. En dan geven ze haar, haar zin zodat ze stopt met gillen. Tot ze dus weer haar zin niet krijgt. De buurvrouw praat non stop en de helft van de tijd praat ze zingend. Ik hoop dat het snel rot weer word zodat ze binnen zijn :Y)

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:00

ScarOfWars schreef:
Eigenlijk was het gisteren.

Was op verjaardag en kwam aan de praat met iemand die ik ken, we kregen het zo over werk, dat ik nog steeds niks had gevonden en studeren. Dus ik zeg gewoon eerlijk "Ja, ik studeer niet wat er is niks wat mij interesseert". Nou ja, zo is het ook. Dankzij mijn depressie (of nasleep van die depressie) is er gewoon niks meer wat mij echt interesseert.
En degene met wie ik in gesprek was had zoiets van "Maar dat kan niet hoor! Er is heus wel iets wat je leuk vind bla bla bla".

Ik hield mijn mond maar, maar had echt zoiets van zou ik het zeggen? Dat er echt niks is wat mij interesseert. Man houd je er toch buiten, ik snap dat je wilt meedenken maar op de manier dat ze dat zei..


Herkenbaar dit :')
Ik heb ook maar een opleiding gekozen..
Werk inmiddels ook, maar zou best wat anders willen en weet ook echt niet wat :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 15:02

Lieszje schreef:
ScarOfWars schreef:
Eigenlijk was het gisteren.

Was op verjaardag en kwam aan de praat met iemand die ik ken, we kregen het zo over werk, dat ik nog steeds niks had gevonden en studeren. Dus ik zeg gewoon eerlijk "Ja, ik studeer niet wat er is niks wat mij interesseert". Nou ja, zo is het ook. Dankzij mijn depressie (of nasleep van die depressie) is er gewoon niks meer wat mij echt interesseert.
En degene met wie ik in gesprek was had zoiets van "Maar dat kan niet hoor! Er is heus wel iets wat je leuk vind bla bla bla".

Ik hield mijn mond maar, maar had echt zoiets van zou ik het zeggen? Dat er echt niks is wat mij interesseert. Man houd je er toch buiten, ik snap dat je wilt meedenken maar op de manier dat ze dat zei..


Herkenbaar dit :')
Ik heb ook maar een opleiding gekozen..
Werk inmiddels ook, maar zou best wat anders willen en weet ook echt niet wat :+

Ik voelde me er zo rot om.
Ik doe een thuiscursus maar qua opleiding weet ik echt niks. Heb ook het geld niet om een studie te kiezen en dan weer te stoppen.
Men wil mij maar niet aannemen :')

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 16:24

Lau schreef:
Jildau schreef:
Aan een artikel wat op Facebook gedeeld wordt waarin verkondigd wordt dat paarden prima tegen extreme hitte kunnen.. :n



Welke idioot heeft dat bedacht 8)7

Als het hetzelfde artikel is wat ik heb gelezen dan is het een (voormalig) teamveterinair van het Nederlandse spring-, dressuur- en menteam. Zo idioot zal hij dus niet zijn.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:21

Dat ik al ruim 4 weken een bedrijf aan het bellen ben om mijn geld terug te krijgen. Ben er nu echt klaar mee wil gewoon mijn geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:25

Valerie93 schreef:
Dat ik al ruim 4 weken een bedrijf aan het bellen ben om mijn geld terug te krijgen. Ben er nu echt klaar mee wil gewoon mijn geld.


Och jaa, irritant is dat.. ik zit al ruim een maand achter mijn laatste loon aan, terwijl ik gewoon wekelijks betaald kreeg..

xsensibel

Berichten: 1463
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:30

haha regelmatig heb ik dingen waar ik me aan erger..

Ik werk in een patatzaak, daar maak je de gekste dingen mee. Ik had vandaag een vrouwtje die wilde wat onderhandelen in de prijs (3,15) van haar patat. “Mag ik m ook niet voor 2,50 hebben”
Nee mevrouw, prijs is vast.. en dan gaan ze nog een discussie aan ook

Ben je helemaal mal _O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:36

Waar ik me zowat elke werkdag aan stoor: klanten die binnenwandelen in de winkel en recht op je af lopen om te vragen waar iets staat, zonder zelf even rond te kijken. En niet gewoon vriendelijk even "excuseer mevrouw, maar zou ik even wat mogen vragen? Waar kan ik de haarkleuring vinden" maar echt gewoon naast je komen staan: "haarkleuring?!" :roll: en vaak staat het dan ook nog eens vlak voor hun neus.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 17:46

billionache schreef:
Waar ik me zowat elke werkdag aan stoor: klanten die binnenwandelen in de winkel en recht op je af lopen om te vragen waar iets staat, zonder zelf even rond te kijken. En niet gewoon vriendelijk even "excuseer mevrouw, maar zou ik even wat mogen vragen? Waar kan ik de haarkleuring vinden" maar echt gewoon naast je komen staan: "haarkleuring?!" :roll: en vaak staat het dan ook nog eens vlak voor hun neus.



Dat dus! Ik zie ze gewoon binnenkomen en meteen vragen waar het ligt.