Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:15

Gisteren nog heel duidelijk tegen mijn man gezegd dat ik zaterdagavond wie is de mol ga kijken, staat zelfs in de agenda, spreekt hij vanmiddag half-half af om vrijdag of zaterdag met vrienden uit te gaan eten.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:24

Van mij mag je lieveli! Is alleen wel een kleine twee uur rijden, ik weet niet of je dat ervoor over hebt?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 10:50

Levitate schreef:
@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

Maar het zal toch behandeld moeten worden? Of wil je dan met pijn en een gaatje rond blijven lopen tot het erger wordt en de kosten misschien nog hoger zijn dan wanneer je het meteen had laten doen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 07:53

Dat ik m’n bed weer niet uit kan komen. Ook niet nadat manlief een half uur geleden al appte dag het wsl druk is omdat er al een in de middenberm ligt.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:57

Wc’s die bezet zijn als je echt moet en dat je er wel een hoort doorspoelen maar dat ze dan nog vijf minuten nodig hebben om naar buiten te komen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:47

Dat ik iets geprobeerd heb in excel en ik nu al tien minuten naar een scherm aan het staren ben dat hopelijk op de achtergrond gewoon aan het rekenen is, maar waarvan ik bang ben dat ik opnieuw kan beginnen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 11:24

Dat ik weken amper iets te doen heb en op het moment dat ik m’n tijd aan testen moet gaan besteden ineens iedereen ook ondersteuning heeft.
En dat ik altijd alles zelf mag uitzoeken en als ik vragen heb er nooit iemand beschikbaar is, maar als anderen iets moeten gaan doen ik ineens uren kan besteden aan uitleggen waar ik zelf uren voor nodig heb gehad om het zelf uit te dokteren. En die uren heb ik niet, want aan de andere kant staan er ook weer mensen te gillen die dingen van mij gedaan willen hebben.
Ik weet gewoon teveel -O-
Laatst bijgewerkt door Dorus op 09-01-19 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:52

Dat manlief te lam is om de volle vaatwasser aan te zetten als hij z’n bord erbij zet en ik nu geen yoghurt beker heb om mee naar het werk te nemen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 09:44

oomens schreef:
Dorus schreef:
Dat manlief te lam is om de volle vaatwasser aan te zetten als hij z’n bord erbij zet en ik nu geen yoghurt beker heb om mee naar het werk te nemen.

Vaatwasser open, beker eruit, twee tellen onder de warme kraan, presto!

Ik kan dit echt niet waarderen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 10:25

_Dreamer schreef:
Dreamy schreef:
Die staat er wel, als ik het goede topic in m’n hoofd heb :)

en is nu weer open!

En weer dicht >;)
Ik snap nou die ontbrekende reactie! Ik zag nou bij het tweede slotje ook geen reactie maat nu staat hij er wel.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:44

Collega’s die privé telefoontjes aannemen terwijl je ze iets aan het uitleggen bent.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 14:03

Ik ben ook altijd zo’n watje als het op reizen aankomt. Paar keer voor het werk weg gemoeten en was altijd blij als m’n manager mee ging :o
Of als ik wist dat ik naar mensen ging die ik al had ontmoet :o
En dat was altijd binnen Europa, nu zitten er wat dingen aan te komen dat ik mss naar India of Zuid-Amerika moet en dat is toch wel heel spannend :=
Ghana heb ik toen afgewezen. Dat zou ipv degene die het eigenlijk zou doen zijn omdat die niet mocht vliegen vanwege iets met z’n oren. Maar dat was op zo’n korte termijn gevraagd en ik zou dan ook een week vakantie op moeten geven. Ik schoot al zo in de stress alleen al vanwege het idee en dat ik m’n planning aan moest passen en wat nog meer dat mij dat geen goed idee leek voor m’n eigen gezondheid.

Maar over anderhalve week wsl naar Engeland, dat zie ik dan weer wel zitten!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 12:54

Benthhh schreef:
Vealosz schreef:
Aan dat mijn vriend nooit gelijk het bed uit kan gaan als zijn wekker gaat. Nee, hij laat minstens 3 kwartier lang zijn wekkers door gaan met 1 tot 5 minuten verschil ertussen. Vent, ik hoef er nog niet uit en ik wil nog slapen! _-:(

Als ik er dan wat van zeg is het jaaahaaaa.

Bij ons is het andersom :o

Mijn man is heel gelukkig dat hij veelal uren voor mij moet gaan werken en dus geen last heeft van mijn ritme O:)
Voordeel van dat ik zo slecht wakker wordt is dat ik zelden tot nooit zijn wekker hoor, laat staan dat ik wakker word van hem als hij opstaat :D

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 12:44

Dat ik alleen twee mandarijntjes heb :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 14:27

__Sannne schreef:
Amaris schreef:
mensen die ondanks mijn "doe maar niet" en "pas op ze springt" zeggen 'vind ik niet erg!' 'ze is zo leuk, hallo knappe hond, hai! *aai aai*'

en vervolgens kan ik weer een overenthousiaste labradoodle zien te kalmeren die als een boedha zo braaf naast me zat te zitten, voordat het overenthousiaste medemens de boel weer door de war bracht...

Volgende keer gewoon duidelijk nee zeggen.

Ik kan me daar ook altijd zo aan irriteren. Heb ik die hond eindelijk braaf stil liggen, moet iemand anders haar weer uitlokken _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:34

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 15:08

Dat ik straks voor het werk naar Londen moet. Ik ben absoluut niet bang om te reizen, ben niet alleen, die anderen zijn er al meer geweest dus weten de weg, en toch gaat m’n hart als een razende tekeer.
Ergens in mijn onderbewustzijn vind ik dat reizen helemaal niet leuk en mijn man die dan altijd loopt te mopperen als ik een keer weg moet maakt het er niet beter op.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:26

lieveli schreef:
Dorus schreef:
Dat ik straks voor het werk naar Londen moet. Ik ben absoluut niet bang om te reizen, ben niet alleen, die anderen zijn er al meer geweest dus weten de weg, en toch gaat m’n hart als een razende tekeer.
Ergens in mijn onderbewustzijn vind ik dat reizen helemaal niet leuk en mijn man die dan altijd loopt te mopperen als ik een keer weg moet maakt het er niet beter op.

Is het allemaal gelukt? Londen is heerlijk, ik hoop dat je tussen het werk door ook van de stad kan genieten.

Ja hoor, we zijn veilig geland. Maar m’n fitbit laat hele rare dingen zien := En waarom? Geen idee, misschien stiekem toch veel meer een huismus dan ik dacht?

Mijn collega gaat vanavond naar Canary ofzo een paar vrienden ontmoeten. Wij zijn uitgenodigd, naar ik weet nog niet of ik mee ga. We zitten op Heathrow in het hotel dus dat is een uur met de trein, en weer een uur terug. M’n hotelkamer met een goede serie en m’n lapjes klinkt dan toch iets aanlokkelijker :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:58

Dat er waarschijnlijk iemand in de kamer naast mij ofzo zit te streamen. Ik probeer al een half uit in te checken, maar m’n scherm blijft maar laden.
We zijn veel te lang op kantoor blijven zitten, hebben veel te lang moeten wachten op eten en ik wil gewoon even inchecken en slapen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 23:28

Mensen die vanwege de sneeuw niet meer de weg op durven.
Een dag eerder uit de UK terug gekomen vanwege een afspraak die ik morgenavond heb staan, wat eigenlijk helemaal niet goed uitkwam op het werk, en nou zijn ze bang dat ze op die eerste 500 meter tot de schone weg verongelukken en gaat het waarschijnlijk helemaal niet door.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 12:06

Amandavd schreef:
Aan het feit dat ik op school al twee jaar dezelfde SLBer heb, die geen flauw idee heeft wie ik ben ( ik studeer deeltijd ) en nu ineens een gesprek met mij wilt. Ga gauw weg.

Toen ik van opleiding en instituut veranderde wist ik niet eens wat een SLBer was, laat staan dat ze die op dat instituut hadden of aan wie ik toegewezen was. Tot ik na anderhalf jaar ofzo een mail kreeg dat hij met pensioen ging en ik een nieuwe kreeg. En ik studeerde voltijds, maar stroomde halverwege het derde jaar in.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:06

Dorus schreef:
Mensen die vanwege de sneeuw niet meer de weg op durven.
Een dag eerder uit de UK terug gekomen vanwege een afspraak die ik morgenavond heb staan, wat eigenlijk helemaal niet goed uitkwam op het werk, en nou zijn ze bang dat ze op die eerste 500 meter tot de schone weg verongelukken en gaat het waarschijnlijk helemaal niet door.

En het gezellige avondje waarvoor ik speciaal een dag eerder terug ben gekomen uit de UK gaat inderdaad niet door. Bang voor een beetje sneeuw....
En we hadden gisterenmiddag en vandaag nog heel veel nuttige dingen kunnen doen daar.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 12:52

Ik heb 3,5 dag per week moeten blokken voor testen, maar heb nog geen flauw idee van wat ik moet gaan testen. Ik krijg ondertussen wel een hoop vragen van deze en genen die moeten helpen bij testen. Die hebben schijnbaar een mail gehad waarin eea aan hun is toebedeeld. Geen idee wat, want ik stond niet in de mail.
Dus wat ik nu moet doen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 21:00

Deze week twee keer gevlogen met twee verschillende maatschappijen. Bij beiden moest de telefoon in vliegtuigstand. Kan me ook niet herinneren dat het ooit anders is omgeroepen.

Ik moet wel zeggen dat ik me afvroeg in hoeverre ze in de vlugigheid kunnen zien of je toestel al dan niet in vliegtuigstand staat.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:18

Ik koop altijd setjes van dekbedovertrekken en bijpassende hoeslakens.
Vandaag een nieuwe set dekbedovertrekken gehaald met bijpassende hoeslakens en een nieuw paar hoeslakens voor een set waarvan die versleten waren. In de winkel nog gezegd “dan is dit voor bij deze en die voor bij die set waarvan ze versleten waren”. Gaat manlief gewoon vrolijk die vervangende set bij m’n nieuwe set op het bed doen _-:(