Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 15:06

Aan het gezin tegenover ons op de camping. Ze blijven maar tegen de kinderen mauwen. “Doe niet dit, doe wel dat, houd op, ga poepen, broek aan”
Horendol word ik er van.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:59

iirrssjjee schreef:
Die stomme "collectes" aan de deur met die tablets.... Een euro of 2 wil ik best in je bus gooien, maar ik ga niet meteen voor n minimum bedrag van 10 of 15 euro storten... en dan meteen weer ergens aan vastzitten, rot maar op haha.

Daar doe ik ook niet aan mee. Ik ga m’n gegevens niet op een wildvreemde z’n tablet invullen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:14

Wij (mijn broer, zus en ik) hadden op die leeftijd legio baantjes via uitzendbureaus. Nooit moeite gehad werk te vinden en we maakten ook altijd alle weken van de zomer vol.
Maar we waren dan ook niet zo kieskeurig in werk. Werk is werk, zeker op die leeftijd, je doet het toch om een zakcentje bij te verdienen? Toch niet om carrière te maken?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 23:02

Jikkeee schreef:
Dat als ik mijn haar niet 3000000x per dag kam, er steeds gruwelijke knopen in ontstaan. Heb eindelijk de lengte die ik wil, wil mijn haar niet :roll:. En om het steeds in een knot te draaien vind ik dan ook jammer. Dan kan ik het beter afknippen maar dat wil ik niet.

Ik heb een of andere olie van ik meen Guhl. Die doe ik in m’n haarpunten en dan klit het minder.
Verder op tijd puntjes laten knippen, maar dat doe ik ook veel te weinig :o

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 15:28

Dat er een heel stuk verderop een stukje bos in brand staat, de rookwolken komen over de bergtop heen en dalen neer in ons dal, maar er is verder niets te zien. Alleen mijn man (zoon van een voormalige brandweerman) is allemaal scenario’s aan het benoemen die mij gigantisch onrustig maken.
Als ik zeg dat hij daar mee moet kappen en even naar de wc ga is hij ineens verdwenen als ik terug kom en heeft de hond alleen gelaten bij de caravan.
Als hij weer terug is gaat hij gewoon weer door met z’n doemscenario’s.

Ik ben blij dat de rookwolken ondertussen een stuk minder zijn. Kan m’n hartslag weer wat omlaag.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 00:03

MarlindeRooz schreef:
De horse event indoctrinatie van bokt. :+

Oh ja, verschrikkelijk. Zit weer weken vast aan die “ga jij naar horse event” knop naast je naam en de enige manier om er vanaf te komen is erop te reageren. En ik weiger aan de rest van Bokt kenbaar te maken wat mijn intentie is.

Mijn grootste ergernis vandaag zijn die drie domme grieten aan de andere kant van de pad. Er geld al weeeeeken een kampvuurverbod op de camping vanwege de droogte. Eind van de middag hebben we in de rook gezeten van een bosbrand een 5-10 kilometer verderop met enkel bos en een beek tussen ons en de brand. En die grieten steken gewoon vrolijk een kampvuur aan. _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 16:01

En die stomme vraag die naast je naam staat als je een bericht plaats? Die valt niet te omzeilen. Ik ben echt van mening dat Bokt te ver doorslaat met z’n horse event indoctrinatie.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 21:09

Dat ik snotverkouden ben met deze hitte.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 23:34

Dat de temperatuur in ons huis tijdens de vakantie opgelopen is tot 27,6 graden beneden in de huiskamer. De bovenverdieping is zo te voelen nog enkele graden hoger, maar m'n klok-thermometer doet het niet meer dus ik heb geen idee hoeveel warmer.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 22:28

RosaLisa schreef:
Me droger kapot is en het helaas niet zo warm is om het buiten te hangen.

Wind doet ook veel! Ik heb vandaag twee trommels was buiten gehangen om te drogen, waren beide heel snel droog.
Zolang het droog blijft en buiten hangt droogt het uiteindelijk wel en blijft het fris ruiken. Beter dan binnen iig!

Dat ik dacht dat die festivals op aquabest altijd tot 23u duurden. Vandaag staat de wind zo onze kant op dat ik letterlijk mee kan genieten en blijken ze pas om 0u te stoppen _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:43

xDenies schreef:
Meliaforever schreef:
Waarom het nou bijna nooit gewoon 'stil' is. Altijd wel iemand die herrie moet maken. En dan vooral die mensen die zo hard moeten praten, muziek erbij. Ja joh alleen op de wereld. :')

Dusss raam maar weer dicht en ventilator aan. :=

Thank god ben ik dus niet de enige die dit ervaart.

Ja, ik wil mijn hutje op de hei....

Oh ja!
Ik kan zo genieten van absolute stilte om me heen. Met een goed boek of een handwerkje.
De continue omgevingsgeluiden kan ik heel goed buiten sluiten (doorgaande weg achter ons huis, snelweg even verderop en aanvliegroute van het vliegveld), maar mijn man die op de meest ongelukkige tijden begint te banketstaaf, en maar blijft banketstaaf, en ook nog per direct reactie verwacht, is een stuk lastiger buiten te sluiten.
Hij kan overigens die omgevingsgeluiden heel slecht buiten sluiten, dus ik lig ook geregeld wakker omdat hij weer loopt te klagen over iets wat ik allang niet meer hoor omdat ik me er van afsluit.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:01

Dat mijn vakantie voorbij is, ik een halve dag achter m’n bureau zit en al weer hoofdpijn heb. Zou m’n bureau dan echt omlaag moeten? En hij staat al op standje kabouter -O-
Laatst bijgewerkt door Dorus op 13-08-18 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 14:53

Maflinger_S schreef:
Of je hebt een bril nodig ...

Of ...

Hebben jullie niet iemand die dat soort dingen controleert bij de medewerkers?

Giolli schreef:
Dorus, heb je al eens een andere stoel geprobeerd?

De sterkte van m’n bril is onlangs nog gecontroleerd en we hebben niemand die officieel aangewezen is om zorg te dragen voor een goed afgestelde werkplek. Als je het mij vraagt heeft het gros hier z’n bureau ook te hoog of te laag staan, maar aangezien niemand dat boeit blijft dat zo. Ik weet er zelf wel eea van dus probeer het voor mezelf zo goed mogelijk te regelen.
Stoelen hebben we hier in twee soorten: verstelbare bureaustoelen en niet-verstelbare vergaderstoelen. Ik maak uiteraard gebruik van die eerste ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 19:20

Dat m’n USB stick vanochtend niet in m’n tas zat. Net heel m’n tas ondersteboven gehouden en geen USB stick. Alles bekeken waar ik hem het laatst heb gehad en nog steeds nergens te bekennen.
En het is zo’n mini geval van 1x1x0,5 cm en m’n man is net met de stofzuiger rond geweest :=

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 22:22

Het gaat echt helemaal nergens over hier vandaag _O-

Dorus schreef:
Dat m’n USB stick vanochtend niet in m’n tas zat. Net heel m’n tas ondersteboven gehouden en geen USB stick. Alles bekeken waar ik hem het laatst heb gehad en nog steeds nergens te bekennen.
En het is zo’n mini geval van 1x1x0,5 cm en m’n man is net met de stofzuiger rond geweest :=

En m’n USB stick is terecht *\o/*
Na het volledig uitspitten van m’n tas en ook nog eens op z’n kop houden van de stofzuigerzak *hoest proest* nog steeds geen USB stick. Gaat m’n man m’n tas nog eens overhoop halen (“nee, heb er net alles weer netjes in zitten!”), komt hij te voorschijn van tussen de autopapieren. Zaten dus precies achter het ritsje waar ik hem altijd goed wegstop.
Stomme USB stick _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:43

Ik denk dat lauwe cola niet eens het grootste probleem is. Wat dacht je van houdbaarheidsdatum? Als ze dit geintje al maanden flikt kan het goed dat de achterste blikjes ondertussen de houdbaarheidsdatum voorbij zijn.

Ik erger me aan collega’s.
Mijn baas heeft begin dit jaar naar mijn vakantie gevraagd vanwege bepaalde projecten waar mijn hulp bij nodig is. Dus eerste week van januari ingediend en goedgekeurd.
Komt de projectmanager een maand voor mijn vakantie aanzetten met de planning besproken met de externe partij. Ja hoor, midden in mijn vakantie moet er getest worden. Dus wordt er maar iemand anders aangewezen.
Net een dag terug van vakantie en wat blijkt? Drie mensen zijn drie dagen bezig geweest om de verplichte velden te identificeren die al lang bekend zijn om vervolgens spaak te lopen op het gebruik van waarden die ze nooit hadden mogen gebruiken en uiteindelijk is er dus niets getest. Kan ik weer een halve dag lopen sleutelen om die fouten te herstellen en wel een succesvolle test erdoor te krijgen. Iets wat ik in een half uur had kunnen doen hadden ze bij het maken van de planning rekening gehouden met mijn vakantie die al lang en breed vast stond.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 14-08-18 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:50

Die ja :Y)
Maar als je het bureau dat dit regelt inschakelt dan kunnen ze er toch met een sleutel in en dan zien ze dat toch meteen? Gewoon oproepen dat ze komen controleren.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 07:24

Dat ik toen ik wakker werd nog ‘even’ op m’n telefoon keek voor ik uit bed ging en vervolgens kon rennen naar de tandarts.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:23

Als ze niet dezelfde keuzevakken hebben dan kan dat best wel eens een roostertechnische beslissing zijn geweest. Roosters maken voor groepen met wisselende samenstellingen is geen makkie!
En ik snap dat het fijn en leuk is met vriendinnen in de klas te zitten, maar tijdens de lessen moeten ze toch opletten en tijdens de pauzes kunnen ze elkaar altijd nog opzoeken.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:01

Dat mijn concentratieniveau vandaag super laag is en ik daarnaast continue gestoord word met relatief onbenullige vragen en opmerkingen van anderen waardoor ik al de hele ochtend probeer ergens aan te beginnen, maar ik helemaal niks van de grond krijg.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 13:22

Vraag je aan een collega iets te testen en in een bepaald veld ABC0000122 in te vullen, vergeten ze de ABC en gaat het dus per definitie fout.
En ondertussen zitten ze een uur ergens binnen te banketstaaf over niks en kan je niet verder _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 09:23

Britta31 schreef:
deksel schreef:
Aan dat er alleen oud brood is. Ik moest vroeg op voor werk dus bevroren brood is niet handig. Ik had nog gevraagd 'is er brood voor morgen?'. Ja dat was er, oud brood :=

Maar als het pauze is is het brood toch ontdooit.Gewoon bevroren smeren.

Voor lunch is dat een optie, maar ik gok dat ze graag had ontbeten met een boterham ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 11:31

casperzazoe schreef:
Ik heb net m'n rijbewijs en het rijden in onze ouwe Opel gaat helemaal prima maar bij elk stoplicht valt ie uit.. dat moet echt snel gedaan zijn, voor dat ik een stop(licht)fobie krijg 8)7

Even een grote lege parkeerplaats opzoeken en het stilstaan en optrekken oefenen. Even goed zoek wat het moment is tijdens het opkomen van de koppeling dat je met gas erbij moet komen. Het is een gevoel dus gewoon even oefenen op een plek dat je niet opgejaagd gaat voelen van anderen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 14:52

Dat we voor de teambuilding eerst de keus kregen uit activiteit A of B waarbij ik voor A gekozen heb omdat ik B echt drie keer niks vind. Maar nu is er schijnbaar zoveel animo voor B dat ze het programma aangepast hebben en iedereen A en B gaat doen _-:(
Waar een dergelijke activiteit al min of meer een verplicht nummertje is voor mij heb ik er nou al helemaal geen zin meer in :r

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:40

_O-

Aan die werkmannnen die gewoon hun bus op de oprit parkeren terwijl er aan de straat ruimte genoeg is.
Hallo! Ik heb die auto die je vast zet nodig om naar m’n werk te gaan! Dat jullie om 8u beginnen wil niet zeggen dat iedereen om 8u begint!