Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 11:18

Dat ik gisteren vergeten ben slobber te maken en er nu een hele zielige pony voor het hek staat.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:09

Aan de meest onvriendelijke portiers ooit. Vraag me echt af hoe ze het zo hoog in hun bol hebben gekregen.

Zijn met momenten echt onvriendelijk tegen mensen. Nu oké, gisteren was ik naar buiten gegaan, maar als je terug naar binnen wilt moet je terug in de rij aanschuiven. Ja, ook als je al een bandje hebt! En die rij is echt lang.
Nu lieten ze mij dus wel direct terug gewoon binnen aangezien mijn vrienden binnen waren. Maar dan lijkt het precies alsof je hun dankbaar moet zijn, terwijl het volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is dat je niet helemaal in de rij moet gaan staan als je al een kaartje hebt.

Maar later op de avond was het al als je de deur uitliep 'Als je nu naar buiten gaat blijf je buiten'. Ik vraag me oprecht af of ze dat kunnen maken.
Ook even voor de duidelijkheid, in de club is het echt warm en er is geen buitenplaats, ja er is een rokersruimte maar dat is niet bepaald verfrissend... Ik was ziek dus ik wou graag af en toe gewoon even buiten kunnen zitten. :') (En ook als ik niet ziek ben ga ik op fuiven gewoon graag even naar buiten.)

Ben er al meerdere keren geweest en soms lijkt het echt gewoon persoonlijk te zijn hoe ze met mensen omgaan, als ze je niet mogen om wat voor reden dan ook doen ze belachelijk. Nu doen ze tegen mij vrij normaal maar toch. Lees net verschillende recensies en er zijn toch wat mensen die er hetzelfde over denken.

Ik begrijp niet dat er niks aan gedaan wordt.. Als je nog niet even buiten mag gaan verluchten om vervolgens niet meer binnen te mogen... :')

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:32

Aan het feit dat bijna iedere westernshop singels heeft vanaf 26'', en mijn merrie toch echt gewoon 22'' nodig heeft. Dat mijn vaste singel shop ineens geen 22'' meer heeft en ik me nu dus rot heb gezocht en uiteindelijk bij Agradi :') de desbetreffende westersingel in 22'' heb gevonden.

Fijn!

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 17:23

Verrekte vliegen. Zijn de dazen zo goed als weg zijn er miljoenen aan vliegen die irriteren

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:56

Dat ik veelste veel eten heb gemaakt

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:25

Waarom het nou bijna nooit gewoon 'stil' is. Altijd wel iemand die herrie moet maken. En dan vooral die mensen die zo hard moeten praten, muziek erbij. Ja joh alleen op de wereld. :')

Dusss raam maar weer dicht en ventilator aan. :=

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:29

Meliaforever schreef:
Waarom het nou bijna nooit gewoon 'stil' is. Altijd wel iemand die herrie moet maken. En dan vooral die mensen die zo hard moeten praten, muziek erbij. Ja joh alleen op de wereld. :')

Dusss raam maar weer dicht en ventilator aan. :=


Thank god ben ik dus niet de enige die dit ervaart.

Ja, ik wil mijn hutje op de hei....

VenoSnorlax

Berichten: 4520
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:29

Aan de bizarre hoofdpijn en gigantische moeheid die zelfs aanhoud voor 3 dagen als ik 9 tot max 10 uur slaap ipv 8

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:33

xDenies schreef:
Meliaforever schreef:
Waarom het nou bijna nooit gewoon 'stil' is. Altijd wel iemand die herrie moet maken. En dan vooral die mensen die zo hard moeten praten, muziek erbij. Ja joh alleen op de wereld. :')

Dusss raam maar weer dicht en ventilator aan. :=


Thank god ben ik dus niet de enige die dit ervaart.

Ja, ik wil mijn hutje op de hei....


Ik denk dat je zelfs daar herrie hebt. :') misschien is een bunker een beter idee.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:44

Anke98 schreef:
Aan de bizarre hoofdpijn en gigantische moeheid die zelfs aanhoud voor 3 dagen als ik 9 tot max 10 uur slaap ipv 8


Misschien slaap je nu te veel?

Edit typfout

VenoSnorlax

Berichten: 4520
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:08

JCDJK schreef:
Anke98 schreef:
Aan de bizarre hoofdpijn en gigantische moeheid die zelfs aanhoud voor 3 dagen als ik 9 tot max 10 uur slaap ipv 8


Misschien slaap je nu te veel?

Edit typfout



Nu de 3de nacht( afgelopen nacht) pas die 9 a 10 uur geslapen de andere nachten gewoon nog 8 dat dus helaas uitgesloten

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:10

Vind dat echt altijd wel grappig. Ik woon in een studentencomplex en hier is het heerlijk stil. :+

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:43

xDenies schreef:
Meliaforever schreef:
Waarom het nou bijna nooit gewoon 'stil' is. Altijd wel iemand die herrie moet maken. En dan vooral die mensen die zo hard moeten praten, muziek erbij. Ja joh alleen op de wereld. :')

Dusss raam maar weer dicht en ventilator aan. :=


Thank god ben ik dus niet de enige die dit ervaart.

Ja, ik wil mijn hutje op de hei....

Oh ja!
Ik kan zo genieten van absolute stilte om me heen. Met een goed boek of een handwerkje.
De continue omgevingsgeluiden kan ik heel goed buiten sluiten (doorgaande weg achter ons huis, snelweg even verderop en aanvliegroute van het vliegveld), maar mijn man die op de meest ongelukkige tijden begint te banketstaaf, en maar blijft banketstaaf, en ook nog per direct reactie verwacht, is een stuk lastiger buiten te sluiten.
Hij kan overigens die omgevingsgeluiden heel slecht buiten sluiten, dus ik lig ook geregeld wakker omdat hij weer loopt te klagen over iets wat ik allang niet meer hoor omdat ik me er van afsluit.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 22:49

De kat die het wel tof vond om een levende muis mee naar binnen te nemen, er 10min achterna te lopen en daarna besloot dat ze er wel klaar mee was :roll: gevolg: Kat nu weer buiten en ik zit hierbinnen met een muis onder de koelkast.

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 23:11

Ik voel me echt zo'n mislukkeling nu.. en dat ergert me..

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 23:57

Ik ben herriemaker vandaag :+ Normaal nooit, altijd een ergeraar maar staat niet zo ontiegelijk hard dat ze het een verdieping hoger horen geloof ik. Heb het even nodig. Over paar minuutjes de oordopjes weer in.

Ik erger me compleet aan mijzelf, mijn zelfvertrouwen heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Normaal redelijk te handelen en te relativeren en dan is het zo over maar blijf er dit keer een beetje in hangen.

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:29

(Niet perse vandaag maar gewoon altijd) Ik erger me er aan dat ik zo verlegen ben en niet eens met mensen een gesprek aan durf op het internet

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:33

Ik kan juist heel slecht tegen stilte. Als mijn airco snachts niet san staat moet ik echt muziek oczo aanzetten.

Ik erger me aan mensen. Die steeds van plan en gedachten veranderen, make up your minds

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:34

TessaxQuincy schreef:
(Niet perse vandaag maar gewoon altijd) Ik erger me er aan dat ik zo verlegen ben en niet eens met mensen een gesprek aan durf op het internet


dan zit je goed hier! <<)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:01

TessaxQuincy schreef:
(Niet perse vandaag maar gewoon altijd) Ik erger me er aan dat ik zo verlegen ben en niet eens met mensen een gesprek aan durf op het internet

Zwaaien kan ook
:wave:

My god oh my god.. gewoon wat op mn telefoon in bed, ik op mijn zij en zijkant telefoon rust op matras. Besloot er zo'n langpoot letterlijk tussen mij en mijn telefoon in door te lopen :brr: oh my god ik vind spinnen niet erg in een hoekje van mn kamer maar in bed en dan ook nog letterlijk minder dan 10 cm van mijn hoofd vind ik niet leuk %)
(We zijn nog niet in slaap, nog lange niet nog lange niet)

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:35

Giolli schreef:
TessaxQuincy schreef:
(Niet perse vandaag maar gewoon altijd) Ik erger me er aan dat ik zo verlegen ben en niet eens met mensen een gesprek aan durf op het internet


dan zit je goed hier! <<)


Ja, maar dan moet ik eerst een gesprek beginnen. :o Ik praat ook niet zoveel in topics

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:48

DezeNaam schreef:
Aan de meest onvriendelijke portiers ooit. Vraag me echt af hoe ze het zo hoog in hun bol hebben gekregen.

Zijn met momenten echt onvriendelijk tegen mensen. Nu oké, gisteren was ik naar buiten gegaan, maar als je terug naar binnen wilt moet je terug in de rij aanschuiven. Ja, ook als je al een bandje hebt! En die rij is echt lang.
Nu lieten ze mij dus wel direct terug gewoon binnen aangezien mijn vrienden binnen waren. Maar dan lijkt het precies alsof je hun dankbaar moet zijn, terwijl het volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is dat je niet helemaal in de rij moet gaan staan als je al een kaartje hebt.

Maar later op de avond was het al als je de deur uitliep 'Als je nu naar buiten gaat blijf je buiten'. Ik vraag me oprecht af of ze dat kunnen maken.
Ook even voor de duidelijkheid, in de club is het echt warm en er is geen buitenplaats, ja er is een rokersruimte maar dat is niet bepaald verfrissend... Ik was ziek dus ik wou graag af en toe gewoon even buiten kunnen zitten. :') (En ook als ik niet ziek ben ga ik op fuiven gewoon graag even naar buiten.)

Ben er al meerdere keren geweest en soms lijkt het echt gewoon persoonlijk te zijn hoe ze met mensen omgaan, als ze je niet mogen om wat voor reden dan ook doen ze belachelijk. Nu doen ze tegen mij vrij normaal maar toch. Lees net verschillende recensies en er zijn toch wat mensen die er hetzelfde over denken.

Ik begrijp niet dat er niks aan gedaan wordt.. Als je nog niet even buiten mag gaan verluchten om vervolgens niet meer binnen te mogen... :')


Hieraan.

Hier een beveiliger.
Denk je werkelijk dat we elke gezicht kunnen onthouden? Wij zijn ook maar mensen, en kunnen geen meerdere dingen tegelijk. Als we met 1 persoon bezig zijn, kunnen we niet ondertussen met de 2e aan de praat gaan. Dat is pas onvriendelijk. Dus gewoon hop, achter in de rij. Dan maar een minuut later binnen.

En ik heb ook vaker gezegd, als je nu naar buiten gaan blijf je buiten. Heeft meer te maken met of de drukte, of de aankomende sluitingstijd.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:56

Maar, je hebt vaak toch een polsbandje of een stempel?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:59

Alsnog, achter in de rij. Kan geen meerdere personen tegelijk controleren. Ik vind het pas onvriendelijk als ik het contact met persoon 1 moet onderbreken, omdat persoon 2 een bandje/stempel heeft en er zo nodig direct in moet.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 02:03

Nou, dat is wat. Discotheek waar wij ‘vroegah’ heen gingen stonden die uitsmijters altijd met mensen te praten en te ouwehoëren, als ik er niet tussendoor mocht stond ik er nu nog.

Maar dat zal wel iets van de grote stad zijn dan. :D