Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 06:26

Dat ik ziek aan het worden ben :(. Voelde het zondag al opkomen, maar het komt maar niet door.... Vandaag laatste werkdag en dan weekend tot en met zondag dus hopelijk zet het dan goed door... Ben ik er maar weer vanaf.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 12:51

Dat ik een product een maand geleden terug heb gestuurd, volgens de in de mail beschreven beschrijving.
Nu hebben zij het product nog steeds niet binnen, maar ze weigeren een vergoeding... Pfff lekker dan... 20 euro weg, eerst omdat het product niet werkte zoals bedoeld, maar nu helemaal omdat het product gewoon verdwenen is.....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 13:20

Dat ik meer dan een maand geleden een product heb teruggestuurd. Bedrijf heeft nog niks binnen, maar is ook niet ban plan om te betalen al is het maar een deel.... Word hier echt moe van....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:41

lotthje schreef:
Dat ik het afscheidskaartje van mijn oma maar niet goed krijg. Morgen moeten ze de deur uit maar niks is goed genoeg.

Laat het even voor wat het is... Morgen op de post doen maakt niet uit. Ze bezorgen toch dinsdag pas. Dus je kan er nog even over denken. Desnoods gaat ie maandag pas op de post!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:51

Foaly schreef:
Snap ik en ik heb ook niets tegen 's ochtends vliegen. Maar ik heb geen auto of iemand die kan rijden in de buurt, dus om 06.35 vliegen (wat betekent om 05.00 uiterlijk op Schiphol zijn), dat red ik gewoon niet zonder me in allerlei bochten te wringen. Plus, dan heb ik wel de hele dag maar dan ben ik zo duf dat ik daar alsnog niets aan heb :') Was het een uurtje (of twee) later geweest, had het een stuk makkelijker gemaakt.

En de dag van te voren alvast die kant op en een nachtje in vd Valk slapen? Heb je gratis transfer naar het vliegveld. Gaat vanaf 4.30 geloof ik al.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 11:35

DeMolenhoek schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat mijn werk door een interne fout de uitbetaling van mijn loon heeft geblokkeerd.

Ging eerst vrijdag uitbetaald worden, dan maandag en nu is de man die het ging regelen ziek? Ik zou deze maand dan maar niets krijgen?

Kijk even goed in je cao en contract! Bij te laat uitbetalen kun je een extra vergoeding krijgen! Echter moet je dit dan wel zelf aangeven.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:03

Tigress schreef:
Het gore lef van sommige mensen om de tank vol te gooien, en vervolgens gewoon weg te rijden -:(-

Gelukkig komt de vette rekening ze alsnog tegemoet! Incl (ik geloof) 95 euro "administratiekosten".

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 01:15

Aan mijn vriend....
Ik wilde even mijn frustratie uiten over mn werk.
Gaat ie weer met allerlei oplossingen komen die niet werken (wat hij ook weet, want heb ik al vaker aangegeven) en nu is hij boos omdat hij vind dat ik die dingen zelf op me hals haal omdat ik niks met zijn oplossingen doe (snappen jullie m nog?).

Terwijl ik vorige week tijdens mijn functioneringsgesprek wel een aantal van die punten heb benoemt (weet mijn vriend ook), maar het ligt nogal complex en is daarom, logischerwijs, niet in een week opgelost.

Een ik snap het lieverd, vet vervelend voor je, is ook gewoon genoeg hee...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:39

oomens schreef:
Amandavd schreef:
De meeeste mannen denken oplossingsgericht idd, ik doe hetzelfde als Sanne.

Ik verbaas me er hier vooral over dat dat door veel vrouwen als iets vreemds wordt gezien. Als je de moeite neemt om een probleem aan iemand te vertellen, dan doe je dat toch in de hoop dat diegene nog ideeën heeft om dat probleem op te lossen, of niet dan?

Moet zeggen dat dit mij wel aan het denken zet. Volgens mij kan ik het commentaar dat ik hier een tijdje terug kreeg ("jij komt steeds met een antwoord op geplaatste ergernissen") nu iets beter plaatsen. Tien tegen een dat die van een vrouw kwam ;)

Maar ik zeg net dat hij weet dat de oplossingen die hij noemt gewoon niet kunnen! En dat weet hij. Dat maakt de frustratie nog erger. Soms is het lekker om gewoon even flink te klagen en klaar! Niet alles is op te lossen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:43

Saleisha schreef:
Dat ik dat ene huis absoluut niet uit mn hoofd krijgen, maar het is nèt te duur.. maar zooo fijn en nieuw en ik wil het. :+

Niemand in de omgeving die je even een extra zetje kan geven? Of zelf nog ergens een verborgen spaarpot?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:02

Tigress schreef:
Ik erger me juist aan alle mensen die lopen te klagen over het vuurwerk. Al helemaal degene die vinden dat het verboden moet worden -O-

Verboden moet het gewoon worden... Al die regels omtrent vuurwerk zijn er niet voor niks... En als mensen zich daar niet aan houden, tsja heel jammer maar dan maar niet....
Ik ben daardoor doodsbang ervoor. En ik durf eigenlijk al 2 dagen niet naar buiten omdat er hier ook alleen maar afgestoken word....
Als ze het alleen op de 31e binnen de afgesproken tijden doen, helemaal prima. Maar het word elk jaar vroeger dat ze beginnen...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:53

Gisteren. Ik ging nog even gauw wat boodschapjes doen. Toen ik aan kwam zat er een hondje zonder baas buiten (midden tussen alle knallen door).
Kwartiertje later was ik klaar en liep im naar buiten, arme beestje zat er nog steeds :(. Laat het hondje verdorie thuis!! Even gauw naar binnen voor n brood of pak melk ok, maar deze persoon is langer dan ik binnen geweest en ik was er dua al n kwartier!

En dat ze hier tot 4 uur snachts bezig zijn geweest met afsteken... Ik kon er niet van slapen. Ik slaap al moeilijk in. En val je bijna weg ineens een mega harde knal |(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 12:38

DeMolenhoek schreef:
Dat alles financieel zo enorm ruk blijft gaan. We kunnen veel minder sparen dan gehoopt/gedacht. De onverwachtse kosten blijven maar komen. Daarbij heb ik ook al elke maand €600 loon te kort en ze weten nog niet wanneer ze dat in orde krijgen. Als alles nu eens wat wil opschieten en ons nu eens betaald waar wij gewoon voor werken dan hebben wij elke maand €1000 extra. Maar nee, er zitten fouten in de berekening en ze proberen dat al 3 maand op te lossen. -O-

Als jij je werkgever hierover in gebreke stelt kun je rente krijgen over je gemiste loon!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 07:37

Dat ik vanaf 3 uur wakker heb gelegen en vandaag weer mn eerste werkdag heb sinds 2,5 week :(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 12:38

MarlindeRooz schreef:
Huisgenoten...
1. Komt een enorme putlucht uit zijn kamer, heb de voordeur maar open gezet. :+
2. Nooit thuis
3. Laat het hele aanrecht vol etensresten staan. Pannen nog op het vuur met eten er in. Staat te meuren. :=
4. Heeft al 2,5 week een logee en die roken en blowen de hele dag met de ramen dicht ofzo. En ik maar de wc en badkamer schoonhouden die ik met hun deel. Maar ik ga wc papier niet meer aanvullen. Ga niet voor 4 man (mijn vriend is er nu ook) wc papier kopen en aanvullen steeds. :=

Mogen jullie raden wie morgen om 9:00 uitgebreid gaat stofzuigen en schoonmaken. Want dan slapen ze nog allemaal. (Ja om 12:00 ook nog wel) _O-

Wc papier lekker op je kamer houden! Als je gaat rol mee. Terug naar je kamer, rol mee terug. Dan leren ze het echt wel af }:)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:55

Fennadev schreef:
Dat SBS 6 halve films uitzend. :roll:
Nu mis ik het leukste uur van de film Titanic.

Gaat na hart van Nederland weer verder... Neemt niet weg dat het altijd heel irritant is...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 09:55

Esaqar schreef:
Aan dat ik mezelf te dik vind.
Ben 1.84 en weeg nu 72 kilo, maar mijn doel is weer 67 kilo.
Ik ben niet echt dik. Maar wat meer heupen misstaat nogal met borsten die je met een vergrootglas moet zoeken. :')

Doe eens niet zo gek!! Ik ben 1.63m en ik weeg 66kg. Ik vind mezelf op het randje. Als jij 67kg weegt, heb je ondergewicht!!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 10:33

Lestrange01 schreef:
Nou blijkbaar willen ze alleen nog maar 15 jarige op mijn afdeling, dus zou ik zodra mijn contract in april afloopt weg moeten. Alleen omdat ik ook ingewerkt ben op de brood afdeling wil mijn leiding gevende ook aan mijn baas vragen of ik na de afloop van mijn contract daar mag werken, omdat ik volgens hun wel heel goed werk. Dit hoor ik maandag of dinsdag, dus ik hoop dat dit kan!

En de overheid maar roepen dat er door de 24-maanden regeling veel meer vaste banen komen... Ja leuk... Maar niet voor mensen van n jaar of 18/19 die in een supermarkt oid werken....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:31

Dat ik nog boodschappen moet doen, maar het hele dorp op zn gat ligt ivm vernieuwing, dus ik moet lopen. Maar aangezien het poepweer is, ik daar echt geen zin in heb :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 11:59

Zalando...
Mijn moeder heeft meerdere jurken in 1 zending teruggestuurd. Nu zijn ze 1 jurk kwijt en mag zij verdorie geld gaan betalen.....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 23:27

Grote kans dat ik mijn "droom"auto moet verkopen... Het is n opel astra en wilde m al van kleins af aan.... Sinds december al 2 jaar in bezit en elke dag gelukkig ermee als ik m voor de deur zie staan <3

Vriend krijgt einde van het jaar waarschijnlijk n lease auto van de zaak, dus moet de astra weg (ik gebruik m maar 2x pw)., want die word dan te duur om voor de deur te laten staan. Er komt uiteraard een andere goedkopere auto voor terug, maar ik wil m niet kwijt |(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 18:46

Dana01 schreef:
Dat de schade van mijn twingo van 4 maanden oud op meer dan 12000 is geschat, ik dus een nieuwe moet gaan regelen en dat deze ellende me door de gewijzigde bpm dus gewoon geld gaat kosten terwijl ik notabene stil stond toen ik aangereden werd en de tegenpartij alle schuld heeft toegegeven -:(-

Maar dan krijg je toch alles vergoed/uitbetaald?? Of ben je niet all risk verzekerd?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:05

hagelslag schreef:
Collega _-:(
Weer wat stuk rijden aan de vrachtauto.
En dan kreeg ik net te horen van een andere collega dat hij wil gaan zeuren bij de planners dat ik de auto hem smerig overgeef.
Maar dat vind ik eigenlijk ook weer grappig... Want ehm ja dat gebeurt wel eens dat er geen tijd is om de auto schoon te maken van binnen. En als ik 5 minuten te laat in principe binnenkom ga ik niet de auto eerst schoonmaken en dan overgeven. Nee ik geef direct de auto over zodat hij kan gaan werken

Ik zou als ik jou was een keer een klacht over die collega indienen.... Man man man wat een gezeik heb jij altijd zeg!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 11:01

Al die mensen die mij boos aankeken net :+. Het parkeerterrein van de supermarkt is vernieuwd. Er zijn 3 in/uitgangen, waarbij er van eentje éénrichtingsverkeer is gemaakt. Je kan er bij deze dus alleen uitrijden. Dus ik rijd daarheen, staat er een auto. Zij stak gelijk al haar hand op van, ooh oeps sorry. Aangezien er voor mij meer ruimte was om uit te wijken, ben ik in z'n achteruit gegaan. Ik daarna weer verder, blokkeert een volgende auto de route, zijn vrouw stapt uit (oké wacht ik daar toch op). Vervolgens wil hij verder rijden naar mij toe en kijkt hij me boos aan. Dus ik kijk boos terug, wijzend naar het bord recht voor zijn snufferd. Vrouw kijkt mij ook boos aan en seint dat ik achteruit moet (nee doe ik niet, dan moet ik door een smal stukje en dan twee bochten maken, hij staat verkeerd en hoeft maar een klein stukje achteruit om mij er langs te laten kunnen). Inmiddels staat er een auto achter hem, die er langs wil (wil een andere straat in). Man maakt het zichzelf alleen maar moeilijker. Vrouw komt naar me toe; Kun jij niet achteruit? Ik; Kan wel, maar het éénrichtingsverkeer, u mag hier niet inrijden. Zij; Kan ik toch ook niet ruiken? Ik; Er staat letterlijk een bord voor je neus... Ik ga niet mezelf in een smal straatje achteruit rijden met het risico dat er een ander aankomt, die verwacht het niet.

Rij achter die man werd alleen maar groter, en achter mij ook. Uiteindelijk is hij toch afgedropen, voor mij achteruit gegaan. Ik en het rijtje weggereden, en die man ging alsnog door het straatje, de kant op die hij wilde (serieus, de inrit is 50m verder, als het al 50m is...).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 14:13

SavannahNx schreef:
Dat ik me zo onzeker voel en zo graag wil verstoppen omdat ik een puistje heb... echt hoor... poedersuiker onzekerheid...

Klinkt stom, maar plak er een blarenpleister oo! Werkt top!