Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:29

Amira_ schreef:
Dat de collegezaal vol zat. Ik was ook te laat (2 minuten) door de treinen en bussen die niet reden maar ben er dus voor niks heen gegaan

Huh?? Dus je mag de collegezaal niet meer in omdat die vol is??? Hoe the hell moet je dan je lessen volgen??

Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

Ik was gewoon gegaan hoor.... en meteen erna door naar de directie. Zijn ze helemaal waus....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:31

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn werk rooster plots veranderd is. Ze willen nu dat er iemand zondag op de slagerij staat en dat ben ik dus. Dat betekent dat ik vanaf nu geen enkele vrije dag heb en elke dag vroeg op moet staan.

Dit mag niet hoor! Kijk maar in je cao. Bij de meeste cao's moet je 2 achtereen volgende dagen in de week vrij zijn!! (Mag dus bv ook dinsdag-woensdag zijn)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:41

Lestrange01 schreef:
Dat ben ik ook hoor, maar de dagen dat ik vrij ben heb ik gewoon school dus dan moet ik nog steeds vroeg op staan en ben ik tot laat in de middag bezig. Ik wilde zo graag mijn zondag vrij houden zodat ik huiswerk kon maken en uit kon slapen en op kon laden..

Ah zo... En mag je werkgever jou verplichten om te werken dan?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:02

Aan dat ik geen rit meer kan maken bij Rijmaaran aangezien maandag alle rijpaarden weggaan en a.s. weekend helemaal volgepland staat |(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:56

Dat de weddingplanner van onze locatie ermee stopt |(
Snap het wel, over 2 jaar gaat het plat... Maar toch is het echt heel jammer. De eigenaar neemt t allemaal wel over, maar ik had echt een goede klik met die meid!!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 12:25

De ene man gister naast The Lion King die bijna tegen me aan in sliep viel (ja echt :+ )
En de man die daarnaast zat die zijn telefoon heel belangrijk vond en zijn geluid ervan niet had uitgezet....

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 23:24

Corendon..... Mijn moeder kan niet inchecken voor haar vakantie naar Cyprus. Want haar paspoort zou niet lang genoeg geldig zijn... Maar voor Cyprus zijn daar geen regels voor.... En natuurlijk niet meer te bereiken, dus in paniek, want vertrek is vrijdag en als ze een nieuw paspoort wil hebben kan dat natuurlijk niet meer (spoedpaspoort moet voor 15.00 uur, en ze kan pas om 16.30 uur terecht bij de gemeente...)...

Morgen maar meteen bellen en hopen dat het een systeemfout is....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:19

Waikiki schreef:
iirrssjjee schreef:
Corendon..... Mijn moeder kan niet inchecken voor haar vakantie naar Cyprus. Want haar paspoort zou niet lang genoeg geldig zijn... Maar voor Cyprus zijn daar geen regels voor.... En natuurlijk niet meer te bereiken, dus in paniek, want vertrek is vrijdag en als ze een nieuw paspoort wil hebben kan dat natuurlijk niet meer (spoedpaspoort moet voor 15.00 uur, en ze kan pas om 16.30 uur terecht bij de gemeente...)...

Morgen maar meteen bellen en hopen dat het een systeemfout is....

Of het nou wel of niet geldig is voor het desbretreffende land ik zorg altijd dat mijn paspoort mínstens een half jaar tot langer geldig is. :j

Hij is na thuiskomst nog 5 maanden geldig, en ik zou dan ook echt geen nieuw paspoort aanvragen, je kan m tenslotte nog 5 maanden gebruiken. Die krengen zijn duur helaas -O- . Zeker als je v.t.v. het e.e.a. opzoekt en er geen regels aan verbonden zijn.

Gelukkig blijkt het een fout in het systeem te zijn, die standaard paspoorten weigert die onder een half jaar geldig zijn :+ Dus ze kan gewoon mee op haar paspoort alleen zal ze dan moeten inchecken op Schiphol zelf i.p.v. online

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:45

Maartje9 schreef:
Aan het feit dat er bij mijn bijbaantje iets mis is gegaan met de salaris uitbetaling. Gevolg: geen salaris uitbetaald gekregen door een onbekend probleem. Wordt als het goed is wel opgelost, maar pas bij de volgende uitbetaling krijg ik het in principe. Echt waardeloos dat ze verwachten dat ik door hun fout even een maand zonder loon blijf zitten...

Je mag hier dan rente vragen over je niet uitbetaalde loon! Ze moeten dan meer uitbetalen. Zeker de moeite waard om aan te geven. Het is een fout, kunnen ze niks aan doen, maar een maand zonder loon zonder compensatie kan ook niet... Ik zou hier een probleem hebben om mijn hypotheek te betalen (zonder mijn spaargeld daarvoor te hoeven aanspreken).

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:07

Maartje9 schreef:
iirrssjjee schreef:
Je mag hier dan rente vragen over je niet uitbetaalde loon! Ze moeten dan meer uitbetalen. Zeker de moeite waard om aan te geven. Het is een fout, kunnen ze niks aan doen, maar een maand zonder loon zonder compensatie kan ook niet... Ik zou hier een probleem hebben om mijn hypotheek te betalen (zonder mijn spaargeld daarvoor te hoeven aanspreken).

Wat fijn dat je dit zegt! Ik heb even gegoogled en daar kom ik inderdaad het een en ander tegen over een wettelijke verhoging voor de vertraging en rente. Staat alleen dat dat over het bruto loon wordt berekend, dus ik weet niet of dat ook opgaat voor een 0-uren contract... :+. Maar in ieder geval bedankt!

Ik stuur je even een PB!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 15:29

Afbeelding
Deze joekel op mn werk....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:28

Amber_anne schreef:
iirrssjjee schreef:
[ [url=m/oRfIR2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze joekel op mn werk....

Oh met fiets God, is dit in nl

Uhm ja :')

Nu hebben we onder ons (15 dames) gelukkig een mannelijke manager die ons uit de brand heeft geholpen :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:17

Dat mijn sportcamera niet meer oplaad (of nouja, wel oplaad, maar niet aan gaat).... Zaterdag op vakantie en dan ga ik duiken. Daar wilde ik m gaan gebruiken.... Maarja, dan kunnen ze hem voor reparatie opsturen, ben ik m twee weken kwijt |(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:49

Aan de Youtube reacties onder een filmpje van Mensenkennis...

Die gaat over Homo's die zogenaamd worden geweigerd door de café-manager. Maar al die misselijkmakende homofobe reacties... |(

Weet eerlijk gezegd niet of ik geërgerd of verdrietig moet zijn....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:17

xDenies schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan de Youtube reacties onder een filmpje van Mensenkennis...

Die gaat over Homo's die zogenaamd worden geweigerd door de café-manager. Maar al die misselijkmakende homofobe reacties... |(

Weet eerlijk gezegd niet of ik geërgerd of verdrietig moet zijn....

Jeetje wat bizar. Ik snap vaak niet wat er nog in mensen hun hoofd om gaat .. Ik heb deze aflevering gekeken en vond het heel tof dat die mensen juiste opstapte door het achterlijke gedrag.

We bloeden allemaal rood. We zijn gewoon gelijk.
Jammer dat andere daar anders over denken :(

Ik werd ook enorm blij van het filmpje! Zo fijn hoe die mensen meteen opkwamen voor ze! Maar toen ik de reacties ging lezen werd ik alleen maar verdrietiger...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:37

Dorus schreef:
JCDJK schreef:
@dorus je kan toch best een wasje aanzetten? Wordt je dan gebeld als je nodig bent?

Het systeem ligt bij ins plat. Ik word gebeld of geappt als het systeem weer werkt. En als het systeem weer werkt word ik geacht meteen die kant op te gaan. Ik kan dan dus niet nog een uit wachten tot m’n was klaar is.

Maar je was kan best wachten tot je evt weer terug thuis bent met uithangen hoor.... Gaat niet meteen stinken! ;)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:32

Dat ik meerdere C&A filialen af gegaan ben voor een bepaalde trui, deze maar online heb besteld (en uiteindelijk in de winkel op ben gaan halen) om er vervolgens achter te komen dat de trui onder de bleek/vale vlekken zit... Meteen retour gestuurd, in de winkel niet te bestellen en hem thuis opnieuw willen bestellen, is hij niet meer op voorraad in mijn maat..... Ben echt niet blij....

Ik zou voor mijn moeder een rok bestellen bij H&M, nog maar een paar beschikbaar. Ik snel in mijn winkelmandje gedaan, kan ik vervolgens niet inloggen op mijn Ideal. 2 minuten later nog een keer geprobeerd, uitverkocht!

Het is niet mijn dag om te shoppen vandaag -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 00:00

iirrssjjee schreef:
Dat ik meerdere C&A filialen af gegaan ben voor een bepaalde trui, deze maar online heb besteld (en uiteindelijk in de winkel op ben gaan halen) om er vervolgens achter te komen dat de trui onder de bleek/vale vlekken zit... Meteen retour gestuurd, in de winkel niet te bestellen en hem thuis opnieuw willen bestellen, is hij niet meer op voorraad in mijn maat..... Ben echt niet blij....

<knip>

Ik een maatje kleiner besteld (de bestelde was net iets te groot, dus eentje kleiner proberen). Maar er moest iets bij voor de gratis verzending (geld pas vanaf 19,00 en die trui alleen was 12,00). Dus ik m ook in een maatje groter (evt voor iemand anders).

Krijg ik net een mail dat mijn maat uitverkocht is en de grotere maat onderweg is -:(-.
Kijk ik op de website, valt mijn bestelde maat gewoon nog te bestellen, en is de grotere maat uitverkocht!!!! Ik snap er niks meer van.

Morgen bellen naar de klantenservice want word hier wel helemaal gek van..... Winkel zit ook niet echt om de hoek dus moet er speciaal naartoe...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 16:52

Trui schreef:
pepernoten maken toch geen geluid als je kauwt :+

Ze bedoelt denk ik kruidnoten...

Ik erger me aan mensen die kruidnoten, pepernoten noemen :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:12

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 23:18

Dat ik een kat voor mn deur had die heel erg leek op n kat die al 8 weken vermist word (ong 5 km verderop). Ik die meid gecontacteerd. Zij gekomen, twijfelde heel erg. Dierenambu gebeld om chip uit te lezen, vervolgens een uur erop gewacht om erachter te komem dat die kat niet van hun was :(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:06

billionache schreef:
Dat ik straks nog moet gaan werken. Ik vind het echt vervelend om een namiddag te moeten werken, heb 't gevoel dat ik niks aan m'n dag heb omdat ik in de voormiddag toch alleen maar zit te 'wachten' tot ik moet vertrekken :=

+1 :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 09:34

oomens schreef:
Britta31 schreef:
Dat het watje van het wattenstaafje in mijn oor achter bleef.

Die dingen zijn ook helemaal niet bedoeld om in je oor te steken (maar iedereen doet het.

Waar zijn ze dan voor? :o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 23:31

Aan de buurman die na het lossen al 2,5 uur zo geparkeerd staat;
Afbeelding

Ja al aangesproken, nee hij doet er niks mee....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:38

Aan het feit dat ik een bonnetje zoek van Van Haren, maar nadat ik mijn hele tas ondersteboven heb gehouden en alle bonnetjes heb bekeken, er 3 van Van Haren zijn, maar precies niet die ik moet hebben. Zucht :+