Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:15

kitlover schreef:
Ik doe sowieso nooit de deur open als ik niemand verwacht. Heeft een tijd geduurd voor mensen dat begrepen.


Ik ook niet idd :')

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:39

Relaxed schreef:
kitlover schreef:
Ik doe sowieso nooit de deur open als ik niemand verwacht. Heeft een tijd geduurd voor mensen dat begrepen.


Ik ook niet idd :')


Neuh ik ook niet dan verstop ik me altijd. :')

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:45

Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:52

LinsxDot schreef:
Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah


Sorry, maar bij een zwembad zou ik ook echt niet om die reden een bedje afstaan aan iemand. Ik wil in het ov best gaan staan voor zwangere vrouwen, maar bij het zwembad een bedje? Neuh.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 17:55

__Sannne schreef:
LinsxDot schreef:
Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah


Sorry, maar bij een zwembad zou ik ook echt niet om die reden een bedje afstaan aan iemand. Ik wil in het ov best gaan staan voor zwangere vrouwen, maar bij het zwembad een bedje? Neuh.

Het gaat me ook niet om het antwoord nee maar om de reactie! Ik vraag het toch gewoon netjes nee is ook een antwoord dikke prima maar de manier waarop erger ik me aan

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:05

Oh, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, dat was mij niet helemaal duidelijk namelijk. Ik dacht dat je je ergerde aan het feit dat diegene zijn bedje niet afstond.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:09

LinsxDot schreef:
Dat we naar zwembad gingen ik om een bedje vroeg aan iemand (nu 29 weken zwanger) en ik werd aangekeken als of ik gek was. Ik kon gewoon op een handdoek op het gras was nog jong hmmm oke bedankt!!!
En uiteindelijk hele wespenplaag om me heen bah



:') :')

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 18:10

__Sannne schreef:
Oh, dan heb ik je bericht verkeerd gelezen, dat was mij niet helemaal duidelijk namelijk. Ik dacht dat je je ergerde aan het feit dat diegene zijn bedje niet afstond.

Nee hoor ben gewoon rond gaan vragen of iemand het bedje wel gebruikte of dat ik er op mocht. Uiteindelijk kwam ik bij een man die zei ja tuurlijk ik ga toch binnen een half uur weg. Normaal hou ik er niet van om rond te vragen maar dacht nee heb je ja kun je krijgen. Alleen na eerste antwoord dacht ik hmmm laat maar. Snap best dat mensen nee zeiden hoor ook helemaal geen probleem.

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:05

Dat ik net het hangertje van mijn ketting liet vallen en hem nu nergens meer terug kan vinden.

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:42

Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:46

Kaulitz schreef:
Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.


Je schaamt je ervoor om naar de dokter te gaan? Het is echt niet oké om zoveel pijn te voelen en ik zou snel een afspraak maken, hopelijk is het snel over :).

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:54

Alaskan schreef:
Kaulitz schreef:
Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.


Je schaamt je ervoor om naar de dokter te gaan? Het is echt niet oké om zoveel pijn te voelen en ik zou snel een afspraak maken, hopelijk is het snel over :).


Ja omdat het alleen in de avonduren is.. iets met zeikerig over willen komen.
Deze week lukt het niet meer om een afspraak te maken ivm werk en de bruiloft van mijn ouders.. iets met prioriteiten! :D

In ieder geval bedankt!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:06

Gezondheid gaat voor. Als je niet kan lopen kan je niet werken dus kan je echt niet ff weg voor een doktersafspraak?

Amber_anne

Berichten: 6905
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:23

Vanavond uit eten gegaan en de service was belachelijk langzaam, hebben een kwartier gewacht toen we aankwamen en uiteindelijk maar gevraagd of iemand kon komen helpen. Personeel was verder ook niet super dus daar gaan we niet weer

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:26

Die mensen die het altijd zwaarder hebben vervelender zijn dan mensen die het altijd beter hebben.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 00:46

Dat mijn kat al dagen non stop loopt te miauwen en ik geen idee heb wat ze moet..

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:55

Krols?

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 01:21

Indestal schreef:
Krols?


Ze is geholpen dus dat denk ik niet. Maar mevrouw is vandeweek het balkon van de buren op geschoten en die hadden de achterdeur open.. ze heeft dus daar binnen gezeten en sindsdien is het hommeles. Ze zeurt constant of ze naar buiten mag en als ik de keuken in ga schiet ze als een speer langs me af om richting balkon te rennen. Ben even ten einde raad, ik zit al 4 dagen met een zeikende kat, ze komt 's ochtends vroeg elke 10 minuten zeurend over het bed rennen en ik ben nu net anderhalf uur thuis van werk en ze is begonnen toen ik binnen kwam en nog steeds niet opgehouden.

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 01:39

Dat ik altijd veel te enthousiast wordt om dingen die helemaal nog niet vast liggen. Nu iets perfects gevonden voor m'n reis, maar weet nog niet eens hoe duur het is en of ze nog plek hebben. Maar in m'n hoofd zit ik al in het vliegtuig er naar toe :+ klap is dan extra hard als het toch niks wordt en dan ben ik weer over de zeik

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 06:35

xPabloBokt schreef:
Ze is geholpen dus dat denk ik niet. Maar mevrouw is vandeweek het balkon van de buren op geschoten en die hadden de achterdeur open.. ze heeft dus daar binnen gezeten en sindsdien is het hommeles. Ze zeurt constant of ze naar buiten mag en als ik de keuken in ga schiet ze als een speer langs me af om richting balkon te rennen. Ben even ten einde raad, ik zit al 4 dagen met een zeikende kat, ze komt 's ochtends vroeg elke 10 minuten zeurend over het bed rennen en ik ben nu net anderhalf uur thuis van werk en ze is begonnen toen ik binnen kwam en nog steeds niet opgehouden.

Alles ook goed met de buren.

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 07:13

Aan mijn opengeschuurde benen van heel de dag in Europa park lopen gister. En moet vandaag ook nog de hele dag.. (maar wel leuk park!)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 07:47

SpikkelFire schreef:
Aan mijn opengeschuurde benen van heel de dag in Europa park lopen gister. En moet vandaag ook nog de hele dag.. (maar wel leuk park!)



Babyolie! Succes!

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:04

Dat ik er al maanden naar uitkijk dat ik m'n abbo kan verlengen,
zeker sinds ik een paar weken terug m'n iphone verloor en nu een Samsung S7 gebruik waar ik een GRUWELIJKE hekel aan heb..
En mij meermaals verteld is geworden dat ik 6/8 kon verlengen en ik nu ga kijken en er staat: 7/8..
UGH. Oké het is 1 dag, geen wereld ramp ofzo. Maar ik vind het zo irritant :')
Er is altijd wel iets bij mij met zulke dingen, waardoor het gewoon niet volgens plan gaat 8)7

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-18 10:53

Marcella schreef:
xPabloBokt schreef:
Ze is geholpen dus dat denk ik niet. Maar mevrouw is vandeweek het balkon van de buren op geschoten en die hadden de achterdeur open.. ze heeft dus daar binnen gezeten en sindsdien is het hommeles. Ze zeurt constant of ze naar buiten mag en als ik de keuken in ga schiet ze als een speer langs me af om richting balkon te rennen. Ben even ten einde raad, ik zit al 4 dagen met een zeikende kat, ze komt 's ochtends vroeg elke 10 minuten zeurend over het bed rennen en ik ben nu net anderhalf uur thuis van werk en ze is begonnen toen ik binnen kwam en nog steeds niet opgehouden.

Alles ook goed met de buren.


Geen idee eerlijk gezegd, het was 's avonds laat dus ik denk dat ze al lagen te slapen. Het zijn vluchtelingen en zoeken sowieso al niet zo veel contact. Spreken ook zeer gebrekkig Nederlands. Maar ik heb ze niet aan de deur gehad dat ze mijn kat in huis hebben gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:17

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt