Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 10:23

Aan mijn broers.... Vandaag is mijn moeder jarig en we lopen al dagen met ideeën wat we gaan doen met mn moeder. Maar puntje bij paaltje word er nog maar door 1 gereageerd van de 3 en dan zitten we dus nu eigenlijk met zn 2en te wachten of er nog wat gaat gebeuren of niet..?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 10:29

De collega's waarmee ik pauze hou, waarvan er eentje in haar thuis-taal staat te bellen :\ :evaw:

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 10:39

iirrssjjee schreef:
Aan mijn broers.... Vandaag is mijn moeder jarig en we lopen al dagen met ideeën wat we gaan doen met mn moeder. Maar puntje bij paaltje word er nog maar door 1 gereageerd van de 3 en dan zitten we dus nu eigenlijk met zn 2en te wachten of er nog wat gaat gebeuren of niet..?


Oh dat hebben we hier ook altijd met een groep van 5. Uiteindelijk bestel ik altijd wat en stuur ik gewoon tikkies. :+ Of ik koop wat van mijzelf alleen en laat ze het lekker uitzoeken.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 10:55

Giolli schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan mijn broers.... Vandaag is mijn moeder jarig en we lopen al dagen met ideeën wat we gaan doen met mn moeder. Maar puntje bij paaltje word er nog maar door 1 gereageerd van de 3 en dan zitten we dus nu eigenlijk met zn 2en te wachten of er nog wat gaat gebeuren of niet..?


Oh dat hebben we hier ook altijd met een groep van 5. Uiteindelijk bestel ik altijd wat en stuur ik gewoon tikkies. :+ Of ik koop wat van mijzelf alleen en laat ze het lekker uitzoeken.


Dit gaat alleen niet om het cadeau, maar een activiteit. Ik heb een broer die in brazilie woont en eentje studeert in Utrecht. Dus we zijn eigenlijk nooit met zijn allen bij elkaar. Dus wilden eigenlijk iets leuks gaan doen, maarja....

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:30

Ik zou gaan lunchen met je moeder en je broer en de rest moet maar zien.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:36

Juist, zo deed ik dat ook. :evaw: Het hoeft niet hoor, het mág.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:42

Het wachten bij de autoverhuur. We zijn hier nu een kwartier en nog steeds dezelfde mensen worden geholpen als toen we hier aankwamen. Er zijn er nog 4 voor ons dus het is echt niet te hopen dat het bij iedereen zo lang duurt -O-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:48

Aan de jongen achter me in het vliegtuig die tijdens de instructies riep ‘JA EN NU GAS GEVEN!’ nou dat was nog een beetje leuk.

En nu zit ie heel de tijd te zeiken ‘we hadden al thuis kunenn zijn’ (lees we hebben 15 minuten vertraging) ‘ik moet nog op de Xbox’ ‘meneer doe normaal ga vliegen ofzooo’ ‘ik moet nog fort nite spelen’ ‘duurt laanggggg’

En heel veel ge- pfffff, aaghhhhh, nouuuhouuuu.

Ja je gaat echt niet sneller de lucht in als je dit doet hoor

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 11:49

Een vacature ergernis
Geen eigen vervoer, geen technische beroepen. En wat krijg ik???
Van Tempoteam een mail voor vacature Carglass service monteur in Amersfoort. Reisafstand is minimaal 57 km.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 12:23

Aan paarden die niet aan de kant gaan als ik met de kruiwagen langs wil in de wei! :\

VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 12:23

Aan mn eigen kater en mn vriend die ineens vanalles wilt doen presies op dit moment

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 12:24

M'n veulentje is vannacht geboren en ik moet morgen en maandag gaan werken... En ik doe 12u shiften

En mag/kan geen verlof nemen pff ik ben een beetje boos nu

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:44

SavannahNx schreef:
friendly schreef:
Horse event haters. Iedereen zeurt er zo heerlijk over maar LEES EROVERHEEN! Je hoeft niet aan te geven wat je doet. Je hoeft niet te bekijken wat een ander doet. Je hoeft de reclames en topics niet te lezen, dus who cares als een ander dat wel doet? >;)


Nah, je kan er niet echt voor kiezen om het niet te lezen want het staat overal. Je kan er niet omheen kijken :+

Oh wat een onzin zeg. Je ziet het bericht dan misschien wel staan maar je hoeft m dan niet inhoudelijk te lezen. Scrollen of wegklikken. Makkelijker kan het niet.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:01

En die stomme vraag die naast je naam staat als je een bericht plaats? Die valt niet te omzeilen. Ik ben echt van mening dat Bokt te ver doorslaat met z’n horse event indoctrinatie.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:04

Nou ik kan goed om dingen heen lezen maar toch staat het overal. := en ik dacht dat je 13 was i.p.v. 28 door je toon in je berichten. :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:20

Dorus schreef:
En die stomme vraag die naast je naam staat als je een bericht plaats? Die valt niet te omzeilen. Ik ben echt van mening dat Bokt te ver doorslaat met z’n horse event indoctrinatie.


Indd die stomme vraag mag van mij echt wel weg. Kunnen ze niet een apart stuk voor HE maken en die gewoon vast zetten op de hoofdpagina. Dan kunnen de mensen met interesse daar lekker kletsen, lezen en aangeven dat ze gaan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:25

Ik lees bokt altijd op mijn mobiel en ik heb het nog nergens voorbij zien komen, behalve naast mijn naam. Daar op nee geklikt en verder geen banner of wat gezien. Misschien een tip als je je zo ergert dat je het niet meer volhoudt? ;)

www.m.bokt.nl

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:28

MarlindeRooz schreef:
Nou ik kan goed om dingen heen lezen maar toch staat het overal. := en ik dacht dat je 13 was i.p.v. 28 door je toon in je berichten. :=

Oh geweldig. Omdat iemand zich irriteert aan andermans irritatie is diegene meteen een jong grietje? Dan hadden er wel andere woorden gebruikt. Wat je niet interesseert hoef je niets mee te doen. Zo ook die vraag. Al zou ik het best logisch vinden als er ook een optie “ik wil mijn keuze niet kenbaar maken” zou zijn. Maar verder vind ik het echt doorslaan dat geklaag elk jaar.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:40

friendly schreef:
Maar verder vind ik het echt doorslaan dat geklaag elk jaar.


Ach, ze kunnen er ook wat mee doen :') Het lijkt ieder jaar wel meer te worden. Maar verder negeer ik het gewoon.

Jorex

Berichten: 9929
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:02

Ik erger me er ook aan, want zelfs al zou ik gratis kaartjes krijgen dan alsnog zou ik er niet heen willen gaan. Tis mij te druk, ik ga liever iets zoals paard & koets, maar dat staat dan weer nergens massaal aangegeven op bokt hoe en wanneer dat is terwijl dat ook een paardenevenement is. Misschien dat er hooguit 1 miezerig topicje over geopend wordt. Ik pleit voor een HK topic van HE waarin iedereen die gaat zich gezellig kan melden zodat de rest van de gebruikers geen "last" heeft.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:16

Werkelijk alles, ben niet vrolijk te krijgen op het moment.. Vriendin had nog niet genoeg oliebol over zich heen gehad afgelopen tijd mocht nog wel een schep bovenop. Baal dat ik nu een maand 'zonder' haar (en andersom) moet doen aangezien ik 300 km verderop werk.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:38

Steeph schreef:
Dat mijn nieuwe fiets (misschien net een maand oud) HELEMAAL ONDER DE DONKERGROENE VERF-SPETTERS ZIT! -:(- -:(-

Vanochtend is er aan de voorkant geverfd zonder aankondiging van de huisbaas. Ik ben zo onwijs boos! Kan ik een nieuwe fiets eisen? Er af halen heb ik natuurlijk al geprobeerd. Met de hand krijg ik het er niet af, met grover geschut heb ik nog niet geprobeerd omdat het een gloedje nieuwe fiets is en ik bang ben om alleen maar meer te beschadigen...

Ik wil graag even zeggen dat deze irritatie weg is. De verf is er gister avond door mijn huisbaas netjes afgehaald en vandaag heeft het bedrijf een presentje gebracht :)

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:24

Dat mijn vader niet naar het buitenland op vakantie wil. Ik wil dolgraag eens naar Noorwegen, Zweden, Australië, Zwitserland of Amerika, hij wil niet deugen. Nou ja, dan ga ik later maar sparen voor een grote reis ofzo :')

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:37

Ik kan me vandaag heel erg ergeren aan alle mensen die snel op hun teentjes zijn getrapt en geïrriteerd doen. Is het de warmte ….? Nou, nieuwtje; hebben we allemaal last van! :Y)

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 19:40

Steeph schreef:
Steeph schreef:
Dat mijn nieuwe fiets (misschien net een maand oud) HELEMAAL ONDER DE DONKERGROENE VERF-SPETTERS ZIT! -:(- -:(-

Vanochtend is er aan de voorkant geverfd zonder aankondiging van de huisbaas. Ik ben zo onwijs boos! Kan ik een nieuwe fiets eisen? Er af halen heb ik natuurlijk al geprobeerd. Met de hand krijg ik het er niet af, met grover geschut heb ik nog niet geprobeerd omdat het een gloedje nieuwe fiets is en ik bang ben om alleen maar meer te beschadigen...

Ik wil graag even zeggen dat deze irritatie weg is. De verf is er gister avond door mijn huisbaas netjes afgehaald en vandaag heeft het bedrijf een presentje gebracht :)

Wat attent zeg! +:)+