Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:02

ScarOfWars schreef:
Oh dat ik zeker fijn hoor! Alleen horeca is helaas echt niks voor mij. Al die stress en hoeveelheid mensen, dat zijn teveel triggers helaas.


En postbezorger?
Geen idee meer hoe het nu is hoor, maar toen het mijn bijbaan was, was het een ideale (bij)baan.
Lekker op jezelf, muziekje op en gaan met die banaan.

Wave after wave


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:32

Benthhh schreef:
ScarOfWars schreef:
Oh dat ik zeker fijn hoor! Alleen horeca is helaas echt niks voor mij. Al die stress en hoeveelheid mensen, dat zijn teveel triggers helaas.


En postbezorger?
Geen idee meer hoe het nu is hoor, maar toen het mijn bijbaan was, was het een ideale (bij)baan.
Lekker op jezelf, muziekje op en gaan met die banaan.


Dat zou ook nog een optie kunnen zijn, dankjewel!

luuntje

Berichten: 13930
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:37

ScarOfWars, is schoonmaken niets voor je?
Mijn zoon maakt schoon in een bejaardentehuis op zaterdagen en in vakanties.
Veel vrijheid en een leuk salaris.

[o]

Tigress

Berichten: 8922
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 23:15

Tigress schreef:
Het enige waar ze over twijfelt is of het al wel kan. Niet zozeer omdat ze zich niet goed voelt momenteel. Ik baal er wat van omdat we het gisteren hebben ingepland. Het is niet dat het al tijden ervoor gepland stond en dit er ineens tussen kwam. Het was haar voorstel om het maandag te doen. Lukt het niet, dan niet natuurlijk, maar de teleurstelling is er wel :(

Helaas, weinig vrienden/vriendinnen, en dan ook nog zeker niet degene die naar een naaktsauna durven te gaan :')

Even gauw wat dingen opgezocht, ik kan tot op de dag zelf nog de reservering verplaatsen _O_
Mocht het morgen niet doorgaan, dan doe ik ze een belletje en verplaatsen we het gewoon. We hebben er al tijden naar uit gekeken, en om hem dan in m'n uppie te doen is gewoon lang niet zo leuk. Dit zou ons moeder-dochter dingetje zijn, en gelukkig is er een optie om dat alsnog te doen met het verplaatsen wanneer nodig :D
Toch een kleine opluchting :o

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 05:03

Dat we met de peuterspeelzaal naar het bos gaan als het om 08:30 droog is.. ik hoop zo dat het regent, want na al die regen en natte sneeuw van gisteren is het bos natuurlijk een dikke modderpoel. Maar het lijkt net om half 9 droog te zijn.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 05:24

Dat dit al de 3de slechte nacht is van baby en baby voor de 2de nacht op rij tegen mij heeft aangeslapen. Nou ja, als je hier en daar 5 minuutjes sprokkelen slapen kunt noemen.

Mo_86

Berichten: 1212
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 06:03

Het weer. Het houdt maar niet op met de regen en storm. Ben het zo vreselijk zat. Zou vooral willen dat die wind eens zakt maar helaas, nog zeker een volle week dagelijks stormachtig pokkeweer...

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 06:13

Mo_86 schreef:
Het weer. Het houdt maar niet op met de regen en storm. Ben het zo vreselijk zat. Zou vooral willen dat die wind eens zakt maar helaas, nog zeker een volle week dagelijks stormachtig pokkeweer...

Dit... net alweer voor de wekker wakker, door een enorme hagelbui op het raam -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 08:16

Dat de kinderen in de vakantie allemaal vroeg wakker zijn, en zodra de eerste schooldag begint ze niet wakker te krijgen zijn. Plus hele oliebol aan sjagerijnigheid over me heen krijg. Jooww ook goedemorgen >;)

Amandavd
Berichten: 12101
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 08:25

Aan de ramp die mijn leven heet.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:13

Ik mis mijn neefje zo ;(

Britta31

Berichten: 13066
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:00

Niet aan geergerd maar verdrietig.Onze kat is dood gereden zaterdag.En onze dochter heeft haar gevonden.Ze is zo verdrietig.Wij allemaal natuurlijk.En ik zeg altijd "doe voorzichtig" tegen de katten als ze naar buiten gaan.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:29

Ach veel sterkte :(:)

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 11:05

Dat ik eind oktober een dinerbon heb gekregen toen ik 5 jaar in dienst was. Maar die is dus schijnbaar al in februari vorig jaar ingekocht omdat we in maart/april van dat jaar heel veel jubilarissen hadden omdat het bedrijf toen 5 jaar bestond. En die bonnen zijn dus maar 1 jaar geldig. Oftewel die van mij is al verlopen terwijl ik hem pas 5 maanden heb. En ik had hem dus bewaard om over 3 weken te gebruiken als we 12,5 jaar getrouwd zijn.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:13

Aan het voorstel van een tegoedbon van 50 euro voor mijn door vervoer gedeukte gasfornuis van 612 euro... er zit schade aan voor, zij en achterkant van het apparaat. Heel aantal deuken en aan de voorkant zelfs een heel stuk naar binnengevouwen.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:35

Dat ik de verkeerde paaseitjes had gepakt en ik geen bon heb. Ik wil geen puur |(

:D

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:44

_Cassidy schreef:
Dat ik de verkeerde paaseitjes had gepakt en ik geen bon heb. Ik wil geen puur |(

:oo Geen puur? Juist wel puur! Met een kop koffie erbij :9k

Schoentje, kerstmuts en [o]

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:51

oomens schreef:
_Cassidy schreef:
Dat ik de verkeerde paaseitjes had gepakt en ik geen bon heb. Ik wil geen puur |(

:oo Geen puur? Juist wel puur! Met een kop koffie erbij :9k

Hahaha het is puur cappuccino :+ Alleen ik wilde zo graag melk cappuccino dat ik toen ik 'cappuccino' zag ik gelijk de eerste de beste pakte zonder goed te kijken :( Van puur moet ik zo niezen!

:D

xPabloBokt

Berichten: 9306
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-19 16:00

Dat mijn kat gister een glas ranja van tafel heeft gegooid toen ik niet thuis was, bovenop mijn laptop. Gelukkig was die dicht en is er niks mee gebeurd, maar mijn muiswieltje stropt nu behoorlijk en ik moet nog 160 foto's nabewerken _-:(

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:23

_Cassidy schreef:
Van puur moet ik zo niezen!

Wat? :')

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:37

Steeph schreef:
_Cassidy schreef:
Van puur moet ik zo niezen!

Wat? :')

Jaa... licht allergisch vermoed ik -O-

:D

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:42

Dat ik maar geen eetpatroon kan vinden..... ik vind niks lekker ik heb nergens zin in. Waarom ben ik nou niet gewoon een foodie die top is met mealprepping en altijd wat klaar kan toveren. En er zelfs vroeg voor wil opstaan. Ik wil nog niet eens opstaan om een smoothie te maken. Dan eet ik wel niet is mijn gedachten |o

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:48

Lau schreef:
Dat ik maar geen eetpatroon kan vinden..... ik vind niks lekker ik heb nergens zin in. Waarom ben ik nou niet gewoon een foodie die top is met mealprepping en altijd wat klaar kan toveren. En er zelfs vroeg voor wil opstaan. Ik wil nog niet eens opstaan om een smoothie te maken. Dan eet ik wel niet is mijn gedachten |o

'Foodie'? 'Mealprepping'? :o?
:)* Ah, een smulpaap en koken. Zeg dat dan.

Gewoon niet extra vroeg opstaan, maar precies op tijd voor een kop koffie/thee en een paar boterhammen? Kost nauwelijks moeite, hoef je geen hipster(b/v)logs voor te lezen/kijken, en vult altijd. Zo niet, dan smeer je er een paar extra. Stuk fruit erbij voor onderweg en je bent nog gezond ook.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:55

_Cassidy schreef:
Steeph schreef:
Wat? :')

Jaa... licht allergisch vermoed ik -O-

:') sorry


Lau schreef:
Dat ik maar geen eetpatroon kan vinden..... ik vind niks lekker ik heb nergens zin in. Waarom ben ik nou niet gewoon een foodie die top is met mealprepping en altijd wat klaar kan toveren. En er zelfs vroeg voor wil opstaan. Ik wil nog niet eens opstaan om een smoothie te maken. Dan eet ik wel niet is mijn gedachten |o

Ik bedenk altijd pas in de winkel wat ik wil eten de komende twee dagen :') heel slecht, maar als ik vandaag wat haal voor overmorgen, eet ik het gewoon niet

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Nyaleti

Berichten: 6005
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:03

Ik snap überhaupt niet hoe mensen aan inspiratie komen om te koken, zonder meteen dure, hippe recepten te googlen. Ben nu een week alleen thuis dus kan klaar maken wat ik lekker vind, maar da's na een week ook wel gedaan :+

Mijn ergenis nu is dat ik niet kan kiezen tussen 2 gerechten om te eten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Binck8, Galja, IASCrawler, Lugea, mariettek, matespony, Queijo, Renee1991, Spike2019 en 67 bezoekers