Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:01

Aan mn schoonmoeder, komt ze onaangekondigd langs en zeg ik haar dat het toch echt niet uitkomt wordt ze boos zegt ze : Is goed Iris DAAG! En trekt ze hard de deur achter zich hard dicht.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:32

Boompje1985 schreef:
Aan mn schoonmoeder, komt ze onaangekondigd langs en zeg ik haar dat het toch echt niet uitkomt wordt ze boos zegt ze : Is goed Iris DAAG! En trekt ze hard de deur achter zich hard dicht.

Mijn man kan ook altijd zo bot reageren als ik niet meteen meega in wat hij wil of ik iets zeg wat hem niet aanstaat. Kapt meteen het onderwerp af :\

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:47

Ik heb land van een boer gekocht die is verhuisd en had koeien op het land lopen. Die zijn nu weg, maar terwijl ik even een ronde deed kwam een buurtbewoner naar mij toe. Hele aardige man, maar vertelde mij dus dat er een dood kalf achterin het land lag. Dus hij liep mee en liet het zien. Ben er helemaal naar van.. ;(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:54

Dat ik niet weet wat ik vanavond wil eten. Ik eet alleen vanavond dus mag bestellen maar ik weet gewoon niet wat.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:58

Lau schreef:
Dat ik niet weet wat ik vanavond wil eten. Ik eet alleen vanavond dus mag bestellen maar ik weet gewoon niet wat.

Nasi! :9

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:06

Lau schreef:
Dat ik niet weet wat ik vanavond wil eten. Ik eet alleen vanavond dus mag bestellen maar ik weet gewoon niet wat.

Sushi :j <3

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:09

Lau schreef:
Dat ik niet weet wat ik vanavond wil eten. Ik eet alleen vanavond dus mag bestellen maar ik weet gewoon niet wat.

Pasta *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:22

Kamerindeling.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 17:56

dat van de twaalf uitgenodigenmensen er maar twee naar mijn verjaardag kunnen komen

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 18:40

dat ik naar de sportschool ga en effe lekker hard op de feiten word gedrukt door mijn eigen lichaam
ben het zo zat, ik wil een nieuw lichaam _-:( _-:( _-:(

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 21:03

Dat ik vanuit het niets mijn tablet liet vallen op de grond en nu het beeldscherm 3 flinke sterren heeft. Hij doet het nog wel gelukkig.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 23:38

Aan de Nederlandse handbal dames die de kans op goud weggeven omdat ze nog geen bal naaf elkaar kunnen overgooien.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 02:15

Aan mijn vriend....
Ik wilde even mijn frustratie uiten over mn werk.
Gaat ie weer met allerlei oplossingen komen die niet werken (wat hij ook weet, want heb ik al vaker aangegeven) en nu is hij boos omdat hij vind dat ik die dingen zelf op me hals haal omdat ik niks met zijn oplossingen doe (snappen jullie m nog?).

Terwijl ik vorige week tijdens mijn functioneringsgesprek wel een aantal van die punten heb benoemt (weet mijn vriend ook), maar het ligt nogal complex en is daarom, logischerwijs, niet in een week opgelost.

Een ik snap het lieverd, vet vervelend voor je, is ook gewoon genoeg hee...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 02:30

Volgens mij is het typisch iets voor mannen om met oplossingen te komen haha, en dat is ook niet verkeerd! Mijn vriend doet dat ook altijd. Dus als ik gewoon even wil klagen zeg ik van te voren tegen hem dat ik geen oplossingen hoef maar gewoon even mn hart wil luchten. :))

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 06:46

De meeeste mannen denken oplossingsgericht idd, ik doe hetzelfde als Sanne.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 08:58

Dat mijn man een cadeau voor me heeft gekocht via Amazon. Maw tot dinsdag niet op Amazon kijken

HOEZO DENKT HIJ DAT IK ZOVEEL GEDULD HEB

:') :')

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:42

Dat ik tot half 12 alleen sta op werk en dat echt totaal niet verantwoord vind -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:43

Aan mensen die bepaalde stukken vlees niet eten omdat het dier op zich te schattig is.

Maar een koe of varken is dan geen probleem, want dat ziet er niet zo lief uit. Hoezo hypocriet?

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 09:54

DeMolenhoek schreef:
Aan mensen die bepaalde stukken vlees niet eten omdat het dier op zich te schattig is.

Maar een koe of varken is dan geen probleem, want dat ziet er niet zo lief uit. Hoezo hypocriet?


Precies dit! Bij ons in de winkel staan ze dan naar bijvoorbeeld de konijnenoren te kijken terwijl ze net runderoren op de balie leggwn. 'Kijk nou wat zielig', hoezo? Beter opmaken dan weggooien. Jouw hond is een vleeseter hoor truus :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:04

Amandavd schreef:
De meeeste mannen denken oplossingsgericht idd, ik doe hetzelfde als Sanne.

Ik verbaas me er hier vooral over dat dat door veel vrouwen als iets vreemds wordt gezien. Als je de moeite neemt om een probleem aan iemand te vertellen, dan doe je dat toch in de hoop dat diegene nog ideeën heeft om dat probleem op te lossen, of niet dan?

Moet zeggen dat dit mij wel aan het denken zet. Volgens mij kan ik het commentaar dat ik hier een tijdje terug kreeg ("jij komt steeds met een antwoord op geplaatste ergernissen") nu iets beter plaatsen. Tien tegen een dat die van een vrouw kwam ;)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:11

xDenies schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan mensen die bepaalde stukken vlees niet eten omdat het dier op zich te schattig is.

Maar een koe of varken is dan geen probleem, want dat ziet er niet zo lief uit. Hoezo hypocriet?


Precies dit! Bij ons in de winkel staan ze dan naar bijvoorbeeld de konijnenoren te kijken terwijl ze net runderoren op de balie leggwn. 'Kijk nou wat zielig', hoezo? Beter opmaken dan weggooien. Jouw hond is een vleeseter hoor truus :')

Heeft dat er niet ook mee te maken dat mensen de connectie met waar hun eten vandaan komt verliezen? Van koeien en varkens weet men nog wel dat die 'gewoon' eten zijn, maar konijnen en lammetjes kennen ze alleen nog als huisdieren en van het knuffelen op de kinderboerderij. De tijd dat iedereen wel een aantal boeren in de familie of persoonlijke omgeving had en dat achter op ieder erf nog een rijtje konijnenhokken stond waarvan iedereen wist waar die voor bedoeld waren, lijkt steeds meer te verdwijnen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:11

Dat ik niet een nacht door kan slapen zonder nachtmerries en wakker schrikken. Ik word om 9uur met brandende ogen wakker. -O-

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:14

Ach, 9 van de 10 mensen houd hun konijn niet eens diervriendelijk, dus dan moeten ze niet gaan huilen om die bak met konijnenoren incl vacht :') Iets met verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:22

Aan mijn rooster op vrijdag. 3 uur pauze voor vervolgens SLB les. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:25

Oomens: Wij hebben al te horen gekregen dat wij dierenbeulen zijn omdat wij zelf dieren kweken voor eigen consumptie (konijnen, kippen, schapen) Hoe kunnen wij het over ons hart krijgen om dat schattig lammetje uit de weide te halen en te slachten. Daar zeg je het al: Uit de weide. Geen hormonen, voor geen enkel dier. Geen voeder om snel vet te worden, geen geprop in hokjes. Niet met hun allen op een transportwagen naar het slachthuis. Wij plukken ze gewoon van het gras en nog geen minuut later is het gedaan. Maar ja, dan zijn wij de dierenbeulen want we moeten ons vlees maar in de winkel halen. Ja joh, denk nu eens na 8)7

Hiermee wil ik niet zeggen dat elke boer zo is overigens :)