Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:56

Wiskunde B ook. En ik kan dat niet aannemen ook. Ik Wil niet horen ‘het is zo’ maar ik wil weten waarom!

Lestrange01

Berichten: 2806
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:56

Aan dat ik al sinds ik 12 ben steeds ijzer en vit d tekort heb (ik prik een keer per jaar), en de dokter zegt iedere keer "Ja slik maar wat multivitamine van de Kruidvat", maar dat helpt duidelijk niet :roll:

Ik vraag me oprecht af of ik me beter zou voelen als ik die tekorten niet heb, en waarom het nooit beter wordt zelfs al slik ik dagelijks vitamine. Maar goed, aan de andere kant, als het echt erg verschil maakte dan zal de dokter wel wat anders zeggen

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:57

Ja echt en ik geloof zeker niet dat een stuiterbal met hetzelfde percentage minder gaat stuiteren steeds, geef me dan een opdracht die ook echt klopt... En verzadigingsniveau like whut, degene die dat verzonnen heeft wil zeker graag leerlingen pesten.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:58

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik al sinds ik 12 ben steeds ijzer en vit d tekort heb (ik prik een keer per jaar), en de dokter zegt iedere keer "Ja slik maar wat multivitamine van de Kruidvat", maar dat helpt duidelijk niet :roll:

Ik vraag me oprecht af of ik me beter zou voelen als ik die tekorten niet heb, en waarom het nooit beter wordt zelfs al slik ik dagelijks vitamine. Maar goed, aan de andere kant, als het echt erg verschil maakte dan zal de dokter wel wat anders zeggen


Misschien kun je naar je voeding kijken of je meer van de voedingsmiddelen kan eten waar je tekorten liggen. Voeding is de basis van de vitamines.

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:00

Ja!! Ik snap je zo goed.
Ik wil altijd heel graag weten waarom iets zo is, maar ik ben er achter gekomen dat je dat bij wiskunde A maar gewoon moet aannemen.. :\

En daarnaast snap ik helemaal geen donder van waar we nu mee bezig zijn, en zelfs de leraar vindt het allemaal maar vaag |o

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:01

Pijn op de borst. Ik heb dat eind juni eens verrekt qua spieren en kan nu alweer niet fatsoenlijk mee dansen met zumba. Naar de ha heeft denk ik geen zin :(

Lestrange01

Berichten: 2806
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:02

kimberly1995 schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik al sinds ik 12 ben steeds ijzer en vit d tekort heb (ik prik een keer per jaar), en de dokter zegt iedere keer "Ja slik maar wat multivitamine van de Kruidvat", maar dat helpt duidelijk niet :roll:

Ik vraag me oprecht af of ik me beter zou voelen als ik die tekorten niet heb, en waarom het nooit beter wordt zelfs al slik ik dagelijks vitamine. Maar goed, aan de andere kant, als het echt erg verschil maakte dan zal de dokter wel wat anders zeggen


Misschien kun je naar je voeding kijken of je meer van de voedingsmiddelen kan eten waar je tekorten liggen. Voeding is de basis van de vitamines.


Ja daar dacht ik ook aan, maar toen ik 12/13 was at ik echt heel gezond en meer dan genoeg :+
Maar nu ben ik 2 jaar vegetariër dus dat zal ook wel z'n invloed hebben

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:04

_Cassidy schreef:
Ja!! Ik snap je zo goed.
Ik wil altijd heel graag weten waarom iets zo is, maar ik ben er achter gekomen dat je dat bij wiskunde A maar gewoon moet aannemen.. :\

En daarnaast snap ik helemaal geen donder van waar we nu mee bezig zijn, en zelfs de leraar vindt het allemaal maar vaag |o


Mijn leraar vindt dit leuk ofzo. Vond het ook erg grappig dat ik chagrijnig werd, omdat ik die rekenmachine eindelijk begin te snappen en ze dit gedoe ineens zonder rekenmachine willen. Ik had denk ik beter afgeweest met geen wiskunde, hoefde ik me daar in ieder geval niet aan te irriteren.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:50

Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:05

Welke boeren gaat t om?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:06

Aan dat ik mijzelf tegenspreek..

En dat ik mij weer 'overheerlijk' alleen voel.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:08

Spoilers..

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:09

Aan mn buurvrouw en haar kinderen die niet normaal volume kunnen praten...

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:11

DezeNaam schreef:
Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')


Ik was even in de war. Ik wou nog reageren met dat er toch geen zorgboerderij in zit? Maar toen zag ik dat je uit België komt :')

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:20

MarJon schreef:
DezeNaam schreef:
Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')


Ik was even in de war. Ik wou nog reageren met dat er toch geen zorgboerderij in zit? Maar toen zag ik dat je uit België komt :')

Oh dit verklaart het, ik dacht al huh???

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:39

België inderdaad, was aan het twijfelen om het erbij te zetten maar dacht; het wordt vanzelf wel duidelijk zeker. :')

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:54

Cowboy55 schreef:
3 uur onderweg geweest om van mijn werk naar huis te komen. Afstand woon-werk enkele reis? 28 kilometer. 1 snelweg en als daar iets gebeurt is iedereen dus binnen 45 minuten de l*l want dan staat op de snelweg en alle omringende wegen alles muurvast......

A2 toevallig?
Het was vandaag zo erg dat ze zelfs bij ons boor de deur al stil stonden. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ik heb m’n tijd op kantoor maar volgemaakt, kon ik meteen iets voor een vriendin uitzoeken. Uiteindelijk pas na 18u vertrokken. Volgens Google zou het nog steeds vast staan voor de deur, maar daar zag ik niks meer van. Ik was toen zo thuis.

Ik erger me aan al die systemen die ge-update willen worden en als je er dan eindelijk mee aan de slag gaat er nog meer ge-update moet worden en als je dan eindelijk zover bent dat je echt kan updaten het systeem gewoon al een uur bezig is met bestanden uitpakken en het balkje geen mm opgeschoten is.
En dan vraagt mijn man zich af waarom ik nooit zij heb om zijn systeem te updaten.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:59

DezeNaam schreef:
Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')


Waarom kan een konijn alleen er nog mee door maar een paard niet?

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:02

Konijn kan er ook niet mee door uiteraard. Bij konijn kon je nog even verzinnen van misschien heeft hij ergens anders nog konijnen zitten of is zijn maatje net dood gegaan. Dat was het 'tipje' zeg maar en toen kwam het paard er nog bij en dacht ik echt van jezus.. Het is toch geen 'toeval' dus. Aangezien hij wel twee varkens samen had zitten dacht ik dat hij misschien toch nog wat meer kennis had. Had meer verwacht. :')

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:25

Trui schreef:
Wiskunde B ook. En ik kan dat niet aannemen ook. Ik Wil niet horen ‘het is zo’ maar ik wil weten waarom!


Ik had gelukkig altijd een hele fijne docent die me wilde vertellen waardoor iets keam. Als je een keer eat wil weten pb maar (doe lerarenopleiding en we zijn nu veel bezig met achtergrond waarom dingen zo zijn, haha). Ik weigerde ook de stelling van Pythagoras toe te passen tot ik het bewijs had gezien :=

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 00:48

%)

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:30

Dorus schreef:
Cowboy55 schreef:
3 uur onderweg geweest om van mijn werk naar huis te komen. Afstand woon-werk enkele reis? 28 kilometer. 1 snelweg en als daar iets gebeurt is iedereen dus binnen 45 minuten de l*l want dan staat op de snelweg en alle omringende wegen alles muurvast......

A2 toevallig?


Yup.

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:34

laraxXxemma schreef:
Ik ben in de status gekomen waarbij ik alleen nog maar kan lachen als ik de toetsstof lees omdat ik veel gewoon niet weet :') Dus ik lach en ik erger me tegelijk


Hier echt precies hetzelfde. Al als ik tijdens een toets dan is het omdat ik er echt geen woord van begrijp :Y)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:38

Dat ik mijn bril thuis vergeten ben.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 09:35

Er wordt wel omgeroepen dat metro b maar tot Marconiplein rijdt, maar niet dat metro A maar tot blaak rijd.. dat hoor je pas als je eenmaal op blaak bent ‘nu uitstappen we rijden niet verder’