Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Maflinger_S
Berichten: 12140
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:26

@Granoek: Misschien was hij bang dat hij de (extra) aandacht moest missen?

Sorry, helemaal niet grappig. Vooral omdat ik weet hoeveel moeite je hebt gedaan om die wond te laten genezen. Kan je weer beginnen. In ieder geval weet je nu hoe het wel en niet moet dus het gaat vast goed komen. :(:)

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey


Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:27

Ik wil als verrassing een doosje samen stellen voor iemand die het op het moment moeilijk heeft, aan de andere kant van "het meer" (Ierland). Alleen moet hij wel even reageren wat zijn adres is... -O-

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

Isa_Sofie

Berichten: 222
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:33

Amira_ schreef:
Dat er een Italiaanse feestdag is vandaag waardoor er letterlijk niks te doen is en we vanavond pas terugvliegen.

Hier precies hetzelfde :Y)

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:44

Maflinger_S schreef:
@Granoek: Misschien was hij bang dat hij de (extra) aandacht moest missen?

Sorry, helemaal niet grappig. Vooral omdat ik weet hoeveel moeite je hebt gedaan om die wond te laten genezen. Kan je weer beginnen. In ieder geval weet je nu hoe het wel en niet moet dus het gaat vast goed komen. :(:)

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:47

Dat ik eigenlijk hard aan de slag moet met het huishouden, maar ik zo sloom ben.

12-09-2016 <3
04-04-2019
<3

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:02

Isa_Sofie schreef:
Amira_ schreef:
Dat er een Italiaanse feestdag is vandaag waardoor er letterlijk niks te doen is en we vanavond pas terugvliegen.

Hier precies hetzelfde :Y)

Toevallig toch niet in Milaan he? :+

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Isa_Sofie

Berichten: 222
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:07

Amira_ schreef:
Toevallig toch niet in Milaan he? :+

Haha, nee in de buurt va Genua :o

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:22

Dat ik vannacht mega slecht heb geslapen dus dan maar heel de voormiddag wilde bijslapen, maar de buurtkinderen echt schreeuwend en ruziemakend door de straat liepen. En nu ik uit ellende maar ben opgestaan is het muisstil.

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:34

Aan hele vervelende aggresieve klanten op het werk.

iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 11:49

Gisteren aan de bediening in het restaurant.... we zaten er met 11 personen. 2 kinderen. 10 gerechten kwamen redelijk gelijktijdig naar buiten. 1tje was echt pas 5 a 10 minuten later.... Was nog voor de jongste ook, die moest dus het langste wachten op zijn eten...

Toen ik aan de bediening vroeg waarom het zo lang duurde voordat ie zn eten kreeg, kon er alleen een snauw vanaf dat er 1 frituurpan kapot was, waardoor zijn kipnuggets niet klaar gemaakt konden worden. Toen ik aangaf dat ik het niet echt netjes vond dat ze dan dus de jongste op zijn hele maaltijd laten wachten, liep ze boos weg en heb ik er niks meer van gehoord... Mijn vader heeft betaald dus ik weet niet of ze verder nog iets met de rekening hebben gedaan...

Maar kom op, niet gek dat ik vraag hoe of wat toch?? En aangeef dat ik het niet netjes vind.... Ik bleef echt kalm en vriendlijk, maar andersom niet....

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 12:13

Dat er weer brand is in de buurt en onze hele woonkamer weer vol rook staat omdat de deuren en ramen zo slecht sluiten...

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 13:02

Vanmorgen om 11 uur ofzo achter mn paard aan gerend om hem z'n tranquigel te geven(word zo geënt en hij vind dat nogal spannend) maar ik moest hem echt vastmaken en het tussenhekje dicht doen want het was een kat en muis spelletje. Nu heeft net eindelijk de dierenarts gebeld dat ze er zo aankomt, yeah!

Lady ♥ ~ Ga maar lieverd, de eeuwige groene weides in.. 21-4-2019 & 19-3-2022
It’s not always easy, but it’s always worth it.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 14:44

Dat ik vandaag pas om half drie echt wakker ben geworden ondanks al mijn wekkers... :=

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 14:58

Dat onze dochter helemaal alleen zonder 1 vriendin in een nieuwe klas komt.Gevolg een huilende dochter die niet naar school wil volgende week.Ik heb een email gestuurd naar de school met uitleg.Hoop dat het nog goed komt.Al is het maar 1 vriendin.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 15:03

Britta31 schreef:
Dat onze dochter helemaal alleen zonder 1 vriendin in een nieuwe klas komt.Gevolg een huilende dochter die niet naar school wil volgende week.Ik heb een email gestuurd naar de school met uitleg.Hoop dat het nog goed komt.Al is het maar 1 vriendin.


Maar je dochter kan toch prima nieuwe vriendinnen maken? De school kan niet iedereen maar bij elkaar houden.. Heb het helaas zelf meegemaakt en het is niet anders. Hoop wel voor je dochter dat het lukt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 15:19

Ze is 16 en het is examen jaar.De vriendinnen heeft ze al 4 jaar en de groep is zolang bij elkaar.Gaan ook samen uit enz.Komt er 1 vriendin bij haar in de klas is het al goed.Nu niemand.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 15:27

Britta31 schreef:
Ze is 16 en het is examen jaar.De vriendinnen heeft ze al 4 jaar en de groep is zolang bij elkaar.Gaan ook samen uit enz.Komt er 1 vriendin bij haar in de klas is het al goed.Nu niemand.

Clusters zijn ook niet heel makkelijk!
Maar zit ze niet bij andere vakken wel bij haar vriendinnen?
Het is heel normaal in de vierde klas dat ze alleen Nederlands, Engels, maatschappijleer(als dat in de 4e klas wordt aangeboden ipv 3e) en misschien een sector vak als klas gezamenlijk hebben.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 15:30

Aan dat iemand olie heeft geloosd op een plek waar veel honden lopen.
Mijn hond zat er onder en ik kon blijven wassen omdat het enorm plakte.
Wel enorm blij dat het de gladharige hond overkwam en niet de ruwharige. Vraag mij af of ik het van haar had afgekregen.

Marcella

Berichten: 36580
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:07

Dat er hier net in portiers kantoor iemand binnen kom wandelen met de boodschap dat ik pas na 18.30 uur mag afsluiten en voor die tijd mag ik niet gaan lopen. :')

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:23

Als ze niet dezelfde keuzevakken hebben dan kan dat best wel eens een roostertechnische beslissing zijn geweest. Roosters maken voor groepen met wisselende samenstellingen is geen makkie!
En ik snap dat het fijn en leuk is met vriendinnen in de klas te zitten, maar tijdens de lessen moeten ze toch opletten en tijdens de pauzes kunnen ze elkaar altijd nog opzoeken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:25

Vandaag ergerde ik me aan mijn eigen sociale gedrag en aan langzaam lopende mensen in het centrum.

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

SpikkelFire

Berichten: 6686
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:28

Vandaag aan alles en iedereen.

Timeless design for horse and rider >> https://www.equitare.nl

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:35

Het is niet leuk natuurlijk en nu moet ze wel opletten.Ik heb wel tegen haar gezegt dat als het niet verandert kan worden ze het moet accepteren.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 16:37

Dat ik al 2 maanden weg ben bij mijn vorige werkgever, vorige week eindelijk mijn eindafrekening heb ontvangen en dat nog steeds mijn ATV uren niet kloppen..
Met die niet kloppende ATV uren ben ik al 3 maanden bezig, schijnbaar is dat hogere wiskunde :roll: Terwijl dit uitzendbureau altijd wordt gebruikt voor nieuw personeel, dus je zou zeggen dat ze het CAO kennen :n

Tigress

Berichten: 8919
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 17:12

De hoofdpijn die ik nu al een paar uur heb, en niet wil wegtrekken :(
Kom op lichaam, zet dat ziek zijn even goed door. Aan dit halve gedoe heb ik niks.

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!