Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 20:32

Dat ik na 1 strandrit helemaal niks meer kan, het me steeds duidelijker word dat er nooit geen eigen paard gaat komen want mijn lichaam trekt dat niet -O- just shoot me :+

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 20:40

deksel schreef:
Aan mijn telefoon. Scherm is kapot gegaan en ik kan er niks aandoen.
Die ligt nu bij de maker en deze telefoon is zo vervelend. Ach ja

Oh en aan de super drukke vriendjes die m'n broertje voor z'n verjaardagsfeestje heeft uitgenodigd. Argh.

AAAAAAHHHHHRHJAH, scherm is weer gemaakt. Maar wat een poedersuiker, nu is de koptelefoonaansluiting aan het poedersuiker. Ik hoor wel iets maar het lijkt van heel ver weg en de achtergrondmuziek is meer voorgrondmuziek en de voorgrondmuziek is achtergrondmuziek. Oh en ik snap geen ene zak van wiskunde again en ik ben ongesteld en ik wil gewoon eigenlijk slapen en even alles overslaan maar ja dat gaat niet. -O- -O- -O- -O-

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-18 21:40

Dat ik in mijn vingertopje heb gesneden op het werk..

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:46

Aan het hondenluik 3 deuren verderop incl de bijbehorende gefrustreerde jackrussel die om de haverklap naar buiten stormt. Eigenaar is dan een dag of 2 weg en laat het beestje thuis.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:50

Boompje1985 schreef:
Aan het hondenluik 3 deuren verderop incl de bijbehorende gefrustreerde jackrussel die om de haverklap naar buiten stormt. Eigenaar is dan een dag of 2 weg en laat het beestje thuis.


Lekker aso.... arm beestje

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 22:48

Dat ik niet weet of ik Mn wekker gewoon vroeg wil zodat ik rustiger aan kan doen, of wil uitslapen nu ik het tweede uur begin...

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 23:08

Het weer en een paard zijn spieren die daar flink op reageren. Weer wees eens duidelijk, deken op of af maar niet constant wat anders :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 08:05

Dat ik toen ik even wakker was, eens wilde kijken op mijn telefoon hoe laat het is... word ik wakker met het scherm alsof mijn wekker afgaat, maar niet met Mn wekker geluid. Ja dan werkt een wekker volgensmij niet :’)

Maar goed ik heb me dus dik een uur verslapen nu hierdoor

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:13

Dat ik eindelijk ziek ben maar me nu dus irriteer aan de giga keelpijn en verkoudheid

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:38

Dat ik veel te kort geslapen heb, mn trein niet rijdt en mn metro ook niet rijdt

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:39

De site van EJ :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:55

Lau schreef:
Boompje1985 schreef:
Aan het hondenluik 3 deuren verderop incl de bijbehorende gefrustreerde jackrussel die om de haverklap naar buiten stormt. Eigenaar is dan een dag of 2 weg en laat het beestje thuis.


Lekker aso.... arm beestje


Ja het beestje kan er niks aan doen, ik heb ook al geprobeerd om een gesprek aan te gaan maar ze zijn Russische en spreken amper Engels.

Mijn frustratie van vandaag is mn vriend. Mn dochter heeft al 3 dagen koorts, ik ben ook ziek en slaap daardoor ook weinig maar och wat zijn mannen toch zielig als ze ziek zijn en klagen erover want ja dat kunnen ze goed. En dan nog mijn tony chocolade reep helemaal opeten want ja die van hem was 3 dagen geleden al op dus dan pak je gewoon de reep van een ander. |o

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 10:54

@Boompje1985 die van mij mocht dan lekker naar de winkel om een nieuwe te gaan kopen als hij zo "ziek" is.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:06

Oh jee, gelukkig weet mijn man dat mijn chocolade heilig is. Zeker op bepaalde momenten. Gisteren kwam hij met een reep chocolade thuis van de boodschappen omdat hij wist dat ik een poedersuiker heb gehad <3

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:57

Dat de collegezaal vol zat. Ik was ook te laat (2 minuten) door de treinen en bussen die niet reden maar ben er dus voor niks heen gegaan

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:55

Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:20

Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?


Wilden ze bij mij ook eens zeggen “nee je mag niet” ik loop gewoon weg joe joe.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:22

Dat er een of andere nieuwe zelfmoordchallenge is. Wie bedenkt die shït...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:26

SavannahNx schreef:
Dat er een of andere nieuwe zelfmoordchallenge is. Wie bedenkt die shït...


Say what :wow:

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:29

Amira_ schreef:
Dat de collegezaal vol zat. Ik was ook te laat (2 minuten) door de treinen en bussen die niet reden maar ben er dus voor niks heen gegaan


Huh?? Dus je mag de collegezaal niet meer in omdat die vol is??? Hoe the hell moet je dan je lessen volgen??

Lestrange01 schreef:
Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?


Ik was gewoon gegaan hoor.... en meteen erna door naar de directie. Zijn ze helemaal waus....

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 15:56

Goede challenge voor de docent die op school dacht mij tegen te kunnen houden. Als ik echt moet, dan ga ik. Desnoods neem ik al mijn spullen wel mee en beëindig ik ter plekke de les. Wc is een basisbehoefte wat school je niet mag ontnemen hoor. Tijdens toetsen ok. Maar verder...

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:04

iirrssjjee schreef:
Amira_ schreef:
Dat de collegezaal vol zat. Ik was ook te laat (2 minuten) door de treinen en bussen die niet reden maar ben er dus voor niks heen gegaan


Huh?? Dus je mag de collegezaal niet meer in omdat die vol is??? Hoe the hell moet je dan je lessen volgen??

Mocht wel hoor! Maar ik ga echt niet 2 uur achterin de zaal staan met mn laptop :=

Erger me nu aan de wind, word er zo onrustig van in mn hoofd terwijl ik nu juist probeer te leren.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:09

Dat de pakket dienst weer eens te laat is. Ik heb nog meer te doen dan te wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:24

Mijn jaloezie.. Ik wil heel blij zijn voor iemand maar dat gaat daardoor even niet..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 16:46

Lau schreef:
SavannahNx schreef:
Dat er een of andere nieuwe zelfmoordchallenge is. Wie bedenkt die shït...


Say what :wow:


Ja ken je The BlueWhale Challenge nog? zoek maar op Momo Challenge. Er is al 1 meisje dood.