Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:58

Dat er eentje van onze zwangerschapsclub altijd steken onder water moeten geven. Ik gooi het maar op leeftijdsverschil, aangezien ze wat ouder is dan de meesten, maar er is al genoeg mom-shaming in de wereld...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:59

Ohana_91 schreef:
Dat er eentje van onze zwangerschapsclub altijd steken onder water moeten geven. Ik gooi het maar op leeftijdsverschil, aangezien ze wat ouder is dan de meesten, maar er is al genoeg mom-shaming in de wereld...


Gewoon op aanspreken. Vast onzekerheid, dat moet je meteen de kop indrukken.

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:02

Wat zegt ze dan?

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:20

Ik vraag me af of het onzekerheid is... Ze is al moeder, haar kind is al een stuk ouder dan die van ons, dus ze heeft meer ervaring met het moederschap. Waarom zou ze dan onzeker moeten zijn?

Ik stuur je even een pb britta. Vind dat niet erg netjes om zo openbaar te gooien ;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:26

Onzeker of jaloers. Vergis je niet, zou zomaar kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:30

laraxXxemma schreef:
[naam] schreef:
Afgeslagen auto vanmiddag bij rijles :+ , midden op de rotonde :')

Did i see you? :')

Nee wij waren bij grote rotonde en ik was braaf aan het kijken wanneer ik kon, instructrice keek verder, ziet collega van haar rijschool aan de andere kant hakkelend stoppen en opnieuw vooruit en weer hakkelend stoppen een paar keer achter elkaar.. Allemaal auto's op aan het houden
En we hebben er even smakelijk om gelachen dat wij dat niet waren :') Niet naar de rijder toe hoor want ik was dat ook ooit (en hopelijk toch niet meer :') ) en zo leer je uiteindelijk wel. Maar wel naar de instructeur collega die daar zn plezier aan mocht beleven :')


:') zo slecht was ik niet :') , kan mij voorstellen hoe die persoon zich toen voelde :(:)

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:41

Myrthe3 schreef:
Ben inmiddels geholpen door Fireheart, fijn dat dit zo kan :o

En een wijze les om toch maar eens wat geld bij me te hebben voor noodgevallen :)*



Ik heb standaard 20 euro in het tasje aan mijn autosleutel zitten.
Zodra als dat ik die gebruikt heb wissel ik dat geld direct weer om/ vul op tot 20 euro.
Ik sta iets te vaak ergens zonder contant geld en heb bijna altijd de auto bij me.

Ik irriteer mij vandaag aan boeren die voer bestellen terwijl hun silo nog niet leeg is..
1.5 ton meel niet kwijt kunnen raken.
Dan bigbags vullen om vervolgens toch niet alles erin te krijgen.... Stront irritant.
En dan waren het vandaag 3 boeren die rot bestelt hadden

Nyaleti

Berichten: 6126
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:42

Dat een droomhond zoeken tijd kost, maar ik het liefste er vandaag nog een in huis haal :roll: en ik dus ook reageer op honden die leuk lijken, terwijl ik nu eindelijk de kans heb om mijn favoriete ras te krijgen en ik dus niet voor iets anders moet gaan.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 14:46

hagelslag schreef:
Myrthe3 schreef:
Ben inmiddels geholpen door Fireheart, fijn dat dit zo kan :o

En een wijze les om toch maar eens wat geld bij me te hebben voor noodgevallen :)*



Ik heb standaard 20 euro in het tasje aan mijn autosleutel zitten.
Zodra als dat ik die gebruikt heb wissel ik dat geld direct weer om/ vul op tot 20 euro.
Ik sta iets te vaak ergens zonder contant geld en heb bijna altijd de auto bij me.
*knip*


Ik doe dat ook, maar bewaar dat bij de opbergkoffer bij de ehbo gevarendriehoek enzo :')

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 15:25

Mensen die gaan lopen zeuren over een probleempje met twee miezerige factuurtjes dat allang opgelost is terwijl ik deze weken giga druk ben met testen voor een wereldwijde implementatie.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:23

Dat de kat haarelastiekjes en weet ik t wat naar binnen schuift, maar een doos versnipperen hoeft meneer niet naar binnen te werken dus ligt heel mijn huis nu onder karton |o

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:52

ik sta binnekort tot 00:00 ingeroosterd maar meneer zei dat ik maar tot elf mocht werken wegens leeftijd?

xPabloBokt

Berichten: 9388
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 17:18

School/mezelf/weet niet precies wat.

Kwam praktijklokaal binnen. Vier levende kreeften op de werkbank. Keek er een aan en moest me meteen omdraaien.

Zit nu alleen in de kleedkamer te janken omdat ik geen levend dier op tafel aan kan

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:39

xPabloBokt schreef:
School/mezelf/weet niet precies wat.

Kwam praktijklokaal binnen. Vier levende kreeften op de werkbank. Keek er een aan en moest me meteen omdraaien.

Zit nu alleen in de kleedkamer te janken omdat ik geen levend dier op tafel aan kan


Oh vrouw :( Dat lijkt me verschrikkelijk.

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:42

Ahhh levende kreeft,
Tsja het water moet heet genoeg zijn en dan sterven ze.
Maar het is een raar gevoel. Net al garnalen koken, maar die zijn zo lekker.

Aan de andere kant, het vlees wat je bereid heeft ook ooit geleeft

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:52

Dat de bus net voor m’n neus wegrijd en manlief vrolijk appt dat hij net terug op de zaak is. En dan nog even vrolijk meld dat hij dan ook pas met een half uur bij mij kan zijn. Ik kan ook rekenen! Als je niks fatsoenlijks kan zeggen zeg dan helemaal niks -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:56

Dorus schreef:
Dat de bus net voor m’n neus wegrijd en manlief vrolijk appt dat hij net terug op de zaak is. En dan nog even vrolijk meld dat hij dan ook pas met een half uur bij mij kan zijn. Ik kan ook rekenen! Als je niks fatsoenlijks kan zeggen zeg dan helemaal niks -:(-

en nu laat ie je gewoon staan omdat je lelijk doet? ;) }>

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:08

Ergeren kan ik het niet noemen, maar ik vind het soms wel erg jammer dat ik altijd rustige verjaardagen heb. Vrienden die ik heb, zitten niet echt om de hoek over het algemeen.
Met als gevolg; ik ben jarig, heb tot nu toe enkel mijn opa en oma op bezoek gehad. Mijn broer komt straks ook nog thuis, en dat is al het bezoek wat ik verwacht eigenlijk -O-

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:30

Tigress, gefeliciteerd.
Ook al is het dan een online felicitatie.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:56

Tigress schreef:
Ergeren kan ik het niet noemen, maar ik vind het soms wel erg jammer dat ik altijd rustige verjaardagen heb. Vrienden die ik heb, zitten niet echt om de hoek over het algemeen.
Met als gevolg; ik ben jarig, heb tot nu toe enkel mijn opa en oma op bezoek gehad. Mijn broer komt straks ook nog thuis, en dat is al het bezoek wat ik verwacht eigenlijk -O-

Gefeliciteerd! Y)(^)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:01

gefeliciteerd!

dat heb ik helaas ook elk jaar...

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:02

Dank jullie <3 :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:05

Gefeliciteerd! Hier beetje hetzelfde hoor! Geen grote vriendengroep of partijen mensen waar ik mijn verjaardag mee vier. Mijn vriend had 30-40 man uitgenodigd op zn verjaardag, ik ga meestal gewoon met wat vriendinnen (2-3) op stap. :))

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:33

Gefeliciteerd Tigress :)F

Hier ook een lotgenoot. Los van de hoeveelheid mensen die ik uitnodig komt toch bijna niemand/niemand. Want iedereen is op vakantie :+. Vier het dus vaak met mijn moeder en mijn vriend. Mijn vader komt eigenlijk ook nooit meer naar Nederland voor mijn verjaardag. Als hij me niet een dag te vroeg of te laat belt om me te feliciteren :x

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:44

Mijn enorme dip. Het ging zo goed en nu is alles weer negatief..