Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:58

Ik laat ze dan gaan hoor. Kijk hooguit vanuit het slaapkamerraam of ik kan zien wie het is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:08

Stopknopjes in de bus die niet werken.... ik mag nu een kwartier gaan lopen

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:08

Lau schreef:
Saleisha schreef:
Dat er net iemand aanbelde. Waarom maak je me wakker?? En wat als her slechte intenties zijn..


Maar waarom zou je rond die tijd open doen :')

Bijvoorbeeld als het politie is, of als er echt wat aan de hand is.
Ik ben nog steeds heel blij dat vrienden van ons wél gereageerd hebben toen er midden in de nacht jongeren aan hun deur stonden op de terugweg van een feestje. Die kwamen vertellen dat de vlammen uit hun stal sloegen op dat moment. Moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als zij ook op de klok hadden gekeken, zich omgedraaid hadden en verder waren geslapen.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:14

Collega's die hun troep niet achter hun kont opruimen....

Vind het niet erg om bij hun afwezigheid wat metingen voor hun te doen. Echter vind ik het niet nodig om desbetreffend apparaat eerst schoon te maken voor ik aan de gang kan... ^)


Geld verdienen met het schrijven van artikelen: Klik hier

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:51

De vogel die ineens druk is, lawaaimaker.
De hond die m'n plek pikt
De kat die me continu op laat staan :+

Dat er zoveel mensen thuis verkouden zijn, ik hoef dat echt niet -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:52

Dat ik weer ziek word, en ik in 1.5 maand al 2 keer gegrepen ben door griep. -O-

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:43

Lau schreef:
Maar waarom zou je rond die tijd open doen :')

Heb inderdaad niet open gedaan, wel even uit het raam gekeken maar kon niks raars zien.

Ineke2 schreef:
Ik kan niet slapen.
Dit is creepy, maar het kán ook de politie zijn, heb ik eens gehad. Echter ook niet open gedaan, toen belden ze mij later op mijn telefoon

Maar in elk geval niet zomaar opendoen en “ gewoon “ weer gaan slapen :(:)

Vond het heel creepy inderdaad, was niet alleen thuis gelukkig maar wou niemand wakker maken. Heh de politie belde dan 's nachts aan? Wat was er toen aan de hand? (als ik vragen mag).

Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:14

Kan je dan niet vanuit het raam vragen wie het is.Of door de brievenbus.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:38

In mijn vorige woning had ik dat. Eerst rond 12 uur en deed open (stomme ik) en stond er een junk aan de deur, maar gewoon weer dicht gedaan. 2 weken later weer rond hetzelfde tijdstip en niet open gedaan, maar lag toen ook al op bed. Maar hoorde wel geruzie even later dus vermoed dat mijn oude buurman boos is geworden, haha.

Nou, ik heb ook echt een baalweek.. Alles komt tegelijk. Oma in hospice, tante met herseninfarct, paard die gister in de wei haar been open heeft gehaald aan het hek. Met klap op de vuurpijl dat ik vanmorgen een botsing had met een andere auto (niet mijn fout) en er een dikke deuk in de deur zit nu. Gelukkig was de vrouw wel vriendelijk en handelen we de rest vanavond af na de schadeformulier in te hebben gevuld.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:45

Britta31 schreef:
Kan je dan niet vanuit het raam vragen wie het is.Of door de brievenbus.

Ja in mijn huis is het zo dat mensen die bij de voordeur staan wel naar binnen kunnen kijken (want er is wat licht in de gang aan, kan ik boven niet uit doen) maar ik kan niet zien wie er buiten staat omdat het daar donker is. Overweeg wel om zo'n camera deurbel met app aan te schaffen, dan hoef ik m'n bed niet uit om te kijken.

Independence
Berichten: 1377
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 17:24

Saleisha schreef:
Vond het heel creepy inderdaad, was niet alleen thuis gelukkig maar wou niemand wakker maken. Heh de politie belde dan 's nachts aan? Wat was er toen aan de hand? (als ik vragen mag).

Politie die snachts aanbelt is vaak slecht nieuws. Een familielid die een ernstig ongeluk of zelfs overleden is.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:30

Dat niemand mij terug belt of appt. Maar wel gewoon met telefoon in de handen zitten. Waardeloos gedoe.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 19:31

Mijn god, busreis terug: "ja iedereen moet op dezelfde plek"
Wat zijn we groep 5? Heel leuk na zo'n weekje nieuwe mensen ontmoet kan ik niet eens naast ze in de bus zitten :roll:

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 19:39

Stoelendans in het vliegtuig omdat iedereen in de verkeerde rij zit.
En dat ik op een volle rij van drie zit, m’n collega lekker alleen, en achterin gewoon hele rijen vrij zijn.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 19:53

Mijn buik. Heb de hele dag al buikpijn en buikkrampen inclusief de bijbehorende dunne ontlasting. Hoop oprecht dat het morgen weer over is want vind er niets aan zo in m'n vakantie!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 19:59

Saleisha schreef:
Ineke2 schreef:
Ik kan niet slapen.
Dit is creepy, maar het kán ook de politie zijn, heb ik eens gehad. Echter ook niet open gedaan, toen belden ze mij later op mijn telefoon

Maar in elk geval niet zomaar opendoen en “ gewoon “ weer gaan slapen :(:)

Vond het heel creepy inderdaad, was niet alleen thuis gelukkig maar wou niemand wakker maken. Heh de politie belde dan 's nachts aan? Wat was er toen aan de hand? (als ik vragen mag).


Er was ingebroken in mijn ( lege) auto.
Ik vrij knorrig (want ja eerst wakker van een paar x aanbellen en daarna van de telefoon) vroeg wat er dan zo dringend was?
Ja mevrouw er is ingebroken in uw auto.

Ik “ hebben jullie de daders?”

Nee mevrouw.

Ik diepe zucht en zei” erg jammer, ik zie het morgen wel en hoop dat ik nu nog weer verder kan slapen, dag agent”

Niet bedankt enzo, ik was echt kribbig en teleurgesteld. Mijn nachtrust ernstig verstoord en dan geen daders maar wel kosten voor mij -O-
Maargoed snap wel dat ze mij het wilde laten weten hoor, Maarja kon even niet heel beleefd zijn op dat moment :o

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 20:08

Ineke2 schreef:
Dat ik een ongelovelijk **** dag heb gehad op het werk.


Dit. Precies dit. WAT een chaos.

:D

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 20:40

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn moeder die net belde en 1: beweerde dat ik haar niet had proberen bellen (maar 8 of 9 keer hoor). 2: Haarzelf weer ongelofelijk in de slachtofferrol duwde en 3: Dat ze zei dat als ze zegt dat ik beter nooit was geboren, ik dat wel in de juiste context moet plaatsen. Wtf? Hoe is er voor zo een uitspraak een juiste context :') Doei mens. Afspreken in maart? Nee. Geen tijd joh. April? Wordt ook al heel erg moeilijk. Want weet je ‘moeder’, mijn leven is best aangenaam zonder jou erin! (Wel even in de juiste context plaatsen hé) _O-


Wat verdrietig allemaal.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:31

Myrthe3 schreef:
Dat niemand mij terug belt of appt. Maar wel gewoon met telefoon in de handen zitten. Waardeloos gedoe.

Hier ook, kan ik zo niet tegen. Hoe moeilijk is het om even te reageren

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:51

Dat ik zojuist door een volwassen vrouw (met jonge kinderen) met woorden erg ben gekwetst. Lekker voorbeeld …

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:59

Ineke2 schreef:
Saleisha schreef:
Vond het heel creepy inderdaad, was niet alleen thuis gelukkig maar wou niemand wakker maken. Heh de politie belde dan 's nachts aan? Wat was er toen aan de hand? (als ik vragen mag).


Er was ingebroken in mijn ( lege) auto.
Ik vrij knorrig (want ja eerst wakker van een paar x aanbellen en daarna van de telefoon) vroeg wat er dan zo dringend was?
Ja mevrouw er is ingebroken in uw auto.

Ik “ hebben jullie de daders?”

Nee mevrouw.

Ik diepe zucht en zei” erg jammer, ik zie het morgen wel en hoop dat ik nu nog weer verder kan slapen, dag agent”

Niet bedankt enzo, ik was echt kribbig en teleurgesteld. Mijn nachtrust ernstig verstoord en dan geen daders maar wel kosten voor mij -O-
Maargoed snap wel dat ze mij het wilde laten weten hoor, Maarja kon even niet heel beleefd zijn op dat moment :o

Oei ja ik snap dat je daar niet al te beleefd over kon zijn, wat een oliebol

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:06

Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:14

Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.


Ja echt hè, als ik zo'n typische reactie zie dan zit ik zeker 5 seconden naar de smiley te kijken of hij knipoogt of niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:17

Lestrange01 schreef:
Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.


Ja echt hè, als ik zo'n typische reactie zie dan zit ik zeker 5 seconden naar de smiley te kijken of hij knipoogt of niet :')


Amen, komt heel neerbuigend over die smilie, brrrr.

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 00:14

Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.


Of deze: :o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Eefje_Sammy, Esther, Frieke84, Froukje, MaanNaam, Majestic-12, ogidni, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar en 135 bezoekers