Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 18:40

Dat ik mezelf ergens in heb gewerkt en me nu af vraag of het het allemaal wel waard is. |o

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 19:06

Aan mezelf, dat ik nog geen zak uit heb gevoerd vandaag van de dingen die ik had willen doen.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:46

Aan dat ik me echt verschrikkelijk voel en niets helpt en t alleen maar erger wordt

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:56

Meliaforever schreef:
Dat bijna niemand van (bord)spelletjes houdt. Kan het moeilijk in me eentje spelen helaas. :')

Hier ligt mijn (bescheiden) verzameling ook stof te happen ;(

Dat ik na een prachtige wandeling zo uitgeput ben dat ik gewoon in slaap val op de bank en na een paar uur eigenlijk helemaal niks hersteld ben. Ik ben dus bang dat het zo een verhuizing naar de bovenverdieping word en ik weer niet aan m’n lapjes toe kom.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:25

Aan die ellendig brandende ogen (door hooikoorts?) die ik krijg in het vakantiehuis. Niks aan zo :'(

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:33

Waarom zijn schoenen zo duur -:(-

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:39

Saleisha schreef:
Aan die ellendig brandende ogen (door hooikoorts?) die ik krijg in het vakantiehuis. Niks aan zo :'(


Als vakantiehuis poetser kan ik je zeggen dat je eens achter de kast moet kijken... Dikke stof laag heb ik ook altijd last van :+

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:04

Mezelf, dat ik alleen maar negatief kan denken :(

vikawiek

Berichten: 1485
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:37

Dat ik door m'n Autisme me niet kon concentreren en dinsdag een portretopdracht klaar moet hebben, die is dus nog maar halverwege

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:38

CharIsabella schreef:
Saleisha schreef:
Aan die ellendig brandende ogen (door hooikoorts?) die ik krijg in het vakantiehuis. Niks aan zo :'(


Als vakantiehuis poetser kan ik je zeggen dat je eens achter de kast moet kijken... Dikke stof laag heb ik ook altijd last van :+

Oei :+ goeie tip, ik ga even checken!

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 22:51

Dat ik het idee heb dat ik volgende week niks heb om mijn dagen mee te vullen. En dat ik niet weet wat voor een hobby ik moet gaan doen. Eigenlijk wil ik voornamelijk iets uit mijn huis. Maar ik heb dus geen idee wat :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 01:43

Dat ik niet kan slapen omdat ik aan het overthinken (Nederlandse begrip even kwijt) ben, hier stress van krijg en nu hoofdpijn heb. %)

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 01:47

Dat ik voor Mn vriend alles klaar aan t leggen ben omdat ie nu weg moet voor zijn werk en meneer ligt nog in bed.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 06:59

Ik voel me hondsberoerd.. moet ook nog de hele dag werken..

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 07:49

Dat het na een weekend zonder verwarming en zonder computers al ruim 22 graden is op kantoor om 7.30

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:04

Dat ik al wéken verkouden ben en het lijkt maar niet op te houden. Elke keer als ik denk dat het bijna over is, is het de volgende dag weer terug bij af. Heerlijk een verstopte neus :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:34

Eske_B schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn hak die al sinds april zeer doet. Ben het zat, kan niet winkelen (want lopen) en geen schoenen kopen (want alle schoenen behalve mijn asics doen zeer). :x

Hielspoor? Zijn speciale behandelingen voor :)

Ik weet wat het is, te weinig vet onder mijn hak door overbelasting. Maar ze kunnen er weinig aan doen.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 09:02

Dat ik de laatste 4 werkdagen het consultatiebureau probeer te bellen maar ik kom er niet door. En vandaag zijn ze überhaupt niet te bereiken. Krijg je een email adres wat onverstaanbaar is. Morgen probeer ik het nog 1 keer en anders komen ze er vanzelf achter dat we niet op de afspraak komen. |o |o |o

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 09:33

Dat ik woensdag gebeld ben of ik op gesprek wilde komen voor een interne sollicitatie, dat is fijn. Maar dat het voor de dag erop was, waar ik al andere werkzaamheden verschoven had zodat ik op de groep kon staan, was minder handig. Dat de dag erop bleek dat er zo weinig kinderen kwamen (want niet afgemeld en ook niet gebracht), en ik gewoon op gesprek gekund had. Dat mij gezegd was dat ik teruggebeld zou worden om een nieuw moment te prikken (werd woensdag al gezegd), maar ik nog niet gebeld ben, waardoor ik ga stressen en in paniek schiet 'wat als ik niet meer gebeld word?'. Wat natuurlijk onzin is. Nu heb ik de persoon zelf gemaild, maar het is een werkdag weer, en nog niks gehoord (wat logisch is want zo laat is het nog niet), en ik weer begin te stressen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 09:37

Dat ik een aantal deadlines heel hard voor me uit geschoven heb waardoor ik nu de hele week ontzettend hard moet werken om alles nog af te krijgen. Niet onmogelijk, maar ik heb gewoon echt geen zin om hard te werken deze week.

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:09

Dat ik heel gestrest ben en dus thuis ben gebleven

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:18

@Amira, mijn vriend zijn eczeem is echt volledig onder controle nu hij dagelijks Toleriane Ultra smeert, zowel voor het gezicht als de oogcontouren. Hormonen zalf hoeft echt maar heel uitzonderlijk nu. Heeft hiervoor van alles geprobeerd, en nu gaat het al meer dan een half jaar goed!

Ik erger mij aan dat ik uitgerekend vandaag ziek ben. Er wordt een project voorgesteld op t werk waar ik bijna alles voor gedaan heb, en nu gaan minder actieve leden (die gewoon afwachten tot ik het doe en mij desnoods uiteindelijk zelfs mailen 'doe jij dat misschien even') met de pluimen lopen :(

Jorex

Berichten: 9940
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:49

Dat ik binnen een uur tijd nu alweer naar de wc moet -O-
Ik denk een blaasontsteking.

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:58

Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien! :oo
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had -O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:03

Dat ik een week geleden een aanvraagformulier heb afgedrukt, ingevuld , ingescand en doorgestuurd naar de verantwoordelijke die deze nog moet nakijken en handtekenen. Krijg ik vandaag een mail dat de deadline voor indienen vandaag is en ze nog niks hebben ontvangen. En ik met het ingevulde exemplaar naar school moet om de verantwoordelijke het persoonlijk te laten handtekenen en dan zelf naar het secretariaat moet brengen. Uhh, ik moet werken de hele week en ga geen 1u30min reizen naar school en terug voor een papiertje 8)7 Ze regelen het zelf maar!