Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:40

Ik erger me eraan dat je tegenwoordig voor ieder stom baantje een diploma moet hebben gehaald en ook nog relevante werkervaring moet hebben.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:44

De mensen hier in de binnenstad.. Ze kijken niet op of om. Van de week al bijna mijn voet tussen de spaken gehad van iemand die zomaar van de stoep af kwam fietsen en laatst ook al iemand die mij af sneed waardoor ik vol op de rem moest. Mensen, te voet, die ook zo over steken zonder uit te kijken.. Maar ook op het fietspad als men met 2 man naast elkaar fietst en ik bel, ze niet achter elkaar gaan maar dichter naar elkaar toe zodat ik er dan echt net langs kan piepen.
En dan nog slenteraars of mensen die voor je stil gaan staan midden op de stoep of in de winkel.. Jup, vakanties zijn weer voorbij. :+

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:50

StillAngel schreef:
Ik erger me eraan dat je tegenwoordig voor ieder stom baantje een diploma moet hebben gehaald en ook nog relevante werkervaring moet hebben.



Ja |( hoe kom je dan aan die ervaring???

Gelukkig gaat dat bij mijn diploma wel meevallen, maar ik hoor enorm veel vrienden met hetzelfde probleem.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:07

SinneJ schreef:
StillAngel schreef:
Ik erger me eraan dat je tegenwoordig voor ieder stom baantje een diploma moet hebben gehaald en ook nog relevante werkervaring moet hebben.



Ja |( hoe kom je dan aan die ervaring???

Gelukkig gaat dat bij mijn diploma wel meevallen, maar ik hoor enorm veel vrienden met hetzelfde probleem.


Inderdaad.. bij mij scheelt t dat ze geen werkervaring zullen vragen (ga nu naar mijn tweede jaar en heb al 2 banen aangeboden gekregen, voordelen van het onderwijs in willen :+ ) maar hoor inderdaad om me heen dat ze veel vragen om mensen onder de 25 met 10 jaar werkervaring ofzo

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:13

Trui schreef:
‘Mevrouw heeft u misschien 50 cent’
‘Nee sorry’
‘appelflap das toch niet normaal paasei is toch niet normaal meer jezus’

Ja sorry ik heb alleen Mn pinpas bij me :')



Dit herken ik wel, heb op het moment alleen maar 20 en 10 centen en euro's. Tja sorry maar daar heb je dan vrij weinig aan :=

vikawiek

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:12

deel 2 van de edit hel: eindelijk een nieuw en goed programma gevonden die fijn werkte, moet je betalen om de film te exporteren, als je dat niet wil krijg je een watermerk over het hele ding -:(-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:19

IEDEREEEEEN.
Die wilt met me afspreken komt 1 uur van te voren “mn moeder is jarig ik kan niet” alsof je dat al niet het hele jaar wist.
De ander slaapt gewoon door de tijd heen.
De ander weet al een week dat ik kom en dat ik om 1 uur uit ben, en die gaat gewoon wat leuks doen met dr vader en verwcht dat ik wel even een half uurtje op het station 3 bussen mis, of helemaal naar haar toe kom om dan samen naar haar thuis te reizen.

Ben er helemaal klaar mee.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:20

vikawiek schreef:
deel 2 van de edit hel: eindelijk een nieuw en goed programma gevonden die fijn werkte, moet je betalen om de film te exporteren, als je dat niet wil krijg je een watermerk over het hele ding -:(-


Is dat Movavi?
Ik had dus precies hetzelfde. Baalde als een stekker.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:23

Mensen die €5 bieden op een ongebruikt studieboek die nieuw €80 was

Marcella

Berichten: 36713
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:33

Dat het stervenskoud is op mijn werkplek.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:42

Dat mijn kiespijn zo erg is geworden na mijn 1e wortelkanaal behandeling dat ik vandaag nog een keer naar de tandarts moet. Dat ze alles weer open gaan maken om de ontsteking weg te halen, ik heb al zo’n hekel/angst voor de tandarts. Bah..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:02

Test poging nummer 10 voor programma B: en weer lopen we spaak omdat ze gewoon nog niet klaar zijn met het programma A. En maandag begint een nieuwe kracht die programma A mag gaan vullen via programma B. “Desnoods rechtstreeks in programma A als we programma B niet op tijd aan de praat krijgen”. Nou nee, dat gaat een beetje moeilijk worden als programma A al niet fatsoenlijk ingeregeld is.

En ik wil naar huis, want m’n lapjes liggen als het goed is al op de mat en ik wil zeker weten dat meneer de pakketbezorger m’n draadjes niet mee terug neemt omdat er niemand thuis is.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:59

Nu even aan mezelf: als ik iets wil, moet het ook meteen. Dus gister contact gehad met potentiële verzorger. Vanmorgen de vraag wanneer ik kon afspreken. Dus drie opties gegeven waaronder vandaag: nog geen reactie. Ook niet gelezen.

Logisch als ze werkt oid, maar ik word dan erg ongeduldig..

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 15:26

Marocje schreef:
Nu even aan mezelf: als ik iets wil, moet het ook meteen. Dus gister contact gehad met potentiële verzorger. Vanmorgen de vraag wanneer ik kon afspreken. Dus drie opties gegeven waaronder vandaag: nog geen reactie. Ook niet gelezen.

Logisch als ze werkt oid, maar ik word dan erg ongeduldig..


Herkenbaar.. zodra ik iets in mijn hoofd heb moet het ook gelijk en soms kan ik echt chagrijnig worden als ik dan toch nog even moet wachten of nadenken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 15:51

Aan dat mijn ouders weer thuis zijn en dat ik nu alweer een zuur humeur heb.

Ik moet echt op mijzelf.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 16:20

Dat mijn motor rijles prut ging.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 16:27

ik heb vanavond een bruiloft en ik weet dat ik er van ga genieten. Maar heb een intensieve week gehad en ben doodop. Dus heb net geslapen en wil het liefst verder slapen tot morgenvroeg. :=

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 18:36

Dat ik echt helemaal kapot ben en nog tot 21 uur vanavond moet werken :z

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:20

Okay dus.. mijn ouders weten nu dat ik dus uit huis wil en dat ik mij (zonder reden) aan mijn vader erger (zo'n beetje alles wat ie doet) en dat vond mijn pa niet zo mooi om te horen (snap ik, ik vind het ook niks).

Dus tja weet niet wat ik nou moet voelen..

vikawiek

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:33

Merexa schreef:
vikawiek schreef:
deel 2 van de edit hel: eindelijk een nieuw en goed programma gevonden die fijn werkte, moet je betalen om de film te exporteren, als je dat niet wil krijg je een watermerk over het hele ding -:(-


Is dat Movavi?
Ik had dus precies hetzelfde. Baalde als een stekker.

De gene die ik nieuw had geprobeerd ja, werkte fijn vergeleken met wat ik als eerst had. Maar ik ga echt niet betalen voor zoiets. Ze kunnen me de boom in. De gene die ik waar ik niet mee overweg kon was de nieuwe versie van iMovie. Ik heb het uiteindelijk wel uitgevogeld, maar of het nu beter is dan de vorige versie betwijfel ik zeer.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:53

Aan het humeur van de mensen vandaag. Jeetje. Hallooo als ik u een fijne dag wens mag je dat ook terug wensen hoor. Of gewoon even terug praten? Sta mijn best te doen om u vriendelijk te behandelen maar jij jullie en iedereen behandelen mij vandaag als een stuk str*&nt!!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:57

Dat mijn dressuurles vandaag helemaal niet zo lekker ging. Hengst had de laatste paar dagen mogen dekken dus rijden had die geen zin in, en al helemaal niet lekker in de buitenbak met dit mooie weer als je zicht hebt op die mooie merries in de weides 8)7

Mo_86

Berichten: 1235
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 20:29

Dat ik anderhalve week geleden ziek ben geweest, en dat het nu fijn terug komt, maar dan nog een tandje erger. Heb momenteel een intiemere relatie met de toiletpot dan met m’n vriend. Tel daarbij koorts op. Daaag, leuke weekendplannen, hallo bed...

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 21:32

Iejoorr schreef:
Dat ik echt helemaal kapot ben en nog tot 21 uur vanavond moet werken :z


Je bent lekker klaar! Weekend nu?

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 22:19

StillAngel schreef:
Iejoorr schreef:
Dat ik echt helemaal kapot ben en nog tot 21 uur vanavond moet werken :z


Je bent lekker klaar! Weekend nu?

Nee, morgen nog een dag helaas ;(
Ben echt helemaal gesloopt :oo