Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:50

Lau schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 23 september naar de beurs van reptielen en exo knaag in houten wil, maar dat mijn moeder dat weekend weg is. Dus ik heb geen vervoer.
Dat is nog niet eens zo erg, maar als ik dan via 9292 mijn route probeer te plannen met ov, dan ben ik opeens ruim drie uur onderweg en moet ik 6 keer overstappen? Met de auto is het net 40 minuten!

Ik moet dan naar Schiedam centraal, dan terug naar Rotterdam centraal, vervolgens weer terug naar Schiedam centraal en dan door naar Utrecht. Ik word gek van 9292! Hoe vaak dat ding me al helemaal verkeerd heeft gestuurd is ontelbaar. Maar ik moet wel gaan want ik heb spullen nodig.. ugh -O-



Probeer de ns reizen app


Bedankt! Daar is de reistijd nu 2.5 uur... Ik zal er even over na moeten denken


Foaly

Berichten: 4818
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:56

Wat is je vertrekpunt? Ik wil ook wel even voor je kijken want als het normaal 40 minuten met de auto is, lijkt het me stug dat het OV er meer dan 2 uur over doet..

Edit: in de randstad dan he :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:03

Foaly schreef:
Wat is je vertrekpunt? Ik wil ook wel even voor je kijken want als het normaal 40 minuten met de auto is, lijkt het me stug dat het OV er meer dan 2 uur over doet..

Edit: in de randstad dan he :')


Spijkenisse heemraadlaan metro! An graag want ik ben echt enorm slecht in dit soort dingen. Ik raak in dat kwartiertje van spijkenisse naar Rotterdam nog verdwaald :')

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:13

Vaak moet ik met de ns app en de 9292 app om de beste route te zoeken dus snap je probleem wel

VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:21

Arethe schreef:
Anke98 schreef:
Aan mn oren.. zit met waarschijnlijk een beginnende oorontsteking aan beide oren en moet t nog minstens 2 dagen uitzitten omdat ik nog in egypte zit

Pas je wel op? Vliegen met een oorontsteking is niet echt aan te raden..


Sterker nog, het mag hoogstwaarschijnlijk niet. 2x mocht ik niet vliegen. Daarnaast 1x wel gedaan, het was verschrikkelijk. En dat is nog heel genuanceerd uitgedrukt.[/quote]

Ik was al heel erg bang om ermee te gaan vliegen dit maakt t niet beter maar zou niet weten wat anders

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Foaly

Berichten: 4818
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:26

Afbeelding


Hoop dat het leesbaar is, maar dit is volgens mij je beste optie :)

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:39

Foaly schreef:
[ [url=m/FTbXcI.png]Afbeelding[/url] ]


Hoop dat het leesbaar is, maar dit is volgens mij je beste optie :)


Bedankt! Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon in een keer van heemraadlaan naar Rotterdam centraal door kan gaan, aangezien de metro er wel langsgaat :=

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:42

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 23 september naar de beurs van reptielen en exo knaag in houten wil, maar dat mijn moeder dat weekend weg is. Dus ik heb geen vervoer.
Dat is nog niet eens zo erg, maar als ik dan via 9292 mijn route probeer te plannen met ov, dan ben ik opeens ruim drie uur onderweg en moet ik 6 keer overstappen? Met de auto is het net 40 minuten!

Ik moet dan naar Schiedam centraal, dan terug naar Rotterdam centraal, vervolgens weer terug naar Schiedam centraal en dan door naar Utrecht. Ik word gek van 9292! Hoe vaak dat ding me al helemaal verkeerd heeft gestuurd is ontelbaar. Maar ik moet wel gaan want ik heb spullen nodig.. ugh -O-


Je mag pb doen ik woon daar.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:06

Dat mijn kantenmaaier er na 10 minuten mee stopte ;(

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:13

aan mezelf -:(- ik word doodmoe van mijn onzekerheid -O- -O-

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

KenJeMe
Berichten: 577
Geregistreerd: 21-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:46

Ik erger me aan mensen die aandacht vragen op Facebook of insta met altijd zielige of ziek zijn verhalen.
En mensen die hier dingen zeggen dat ze gaan doen of hebben gedaan wat echt banketstaaf koek is. Die hier leven in een soort fantasie wereld, maar in werkelijkheid wel anders is.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:47

Aan mijzelf. Een directe collega heeft der voet gebroken en ik wilde der graag een kaartje sturen. Nu twijfel ik al een halfuur wat er in moet...
Terwijl ze met beterschap waarschijnlijk ook blij is. Voelt toch nog wat anders dan alleen via whatsapp.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:25

Arethe schreef:
Anke98 schreef:
Aan mn oren.. zit met waarschijnlijk een beginnende oorontsteking aan beide oren en moet t nog minstens 2 dagen uitzitten omdat ik nog in egypte zit

Pas je wel op? Vliegen met een oorontsteking is niet echt aan te raden..


Sterker nog, het mag hoogstwaarschijnlijk niet. 2x mocht ik niet vliegen. Daarnaast 1x wel gedaan, het was verschrikkelijk. En dat is nog heel genuanceerd uitgedrukt.[/quote]

Ik was al heel erg bang om ermee te gaan vliegen dit maakt t niet beter maar zou niet weten wat anders[/quote]
Bij het hotel waar je zit bij de receptie vragen om een arts? Die kan je oorontsteking gewoon behandelen en je vertellen of je ermee mag vliegen... Waarschijnlijk moet je daar betalen, maar dit kun je thuis gewoon claimen bij je reis/ziektekosten verzekering.

Mocht de arts zeggen dat je niet mag vliegen (want als de oorontsteking ernstig genoeg is kan door het drukverschil je trommelvlies scheuren!!), bel je reisverzekering. Daar zijn ze voor, die helpen je de extra dagen te overbruggen (regelen onderdak) en nieuwe vliegtickets!


Ik heb me heel erg geërgerd aan het CIBG (overheidsinstatie...), dat mij eerst vertelde dat ik echt langs moest komen (uur rijden), om vervolgens daar te melden dat ik prima dat formuliertje op had mogen sturen -O-
Laatst bijgewerkt door Levitate op 12-09-18 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:25

Lestrange01 schreef:
Foaly schreef:
[ [url=m/FTbXcI.png]Afbeelding[/url] ]


Hoop dat het leesbaar is, maar dit is volgens mij je beste optie :)


Bedankt! Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon in een keer van heemraadlaan naar Rotterdam centraal door kan gaan, aangezien de metro er wel langsgaat :=


Even wat anders. Is het nog steeds een pendelbus van Utrecht Centraal naar vlakbij de Expo? Want dan kan je beter thuis blijven. Daar pasten toentertijd maar negen mensen in. Geloof mij nou dat er meer dan 50 man stond :')

Persoonlijk zou ik lekker in December gaan. September is niet zo heel groot. Tenzij je voor de terrarium hal komt, die is altijd wel gewoon groot dacht ik.

Have fun!

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:37

Bedankt! Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon in een keer van heemraadlaan naar Rotterdam centraal door kan gaan, aangezien de metro er wel langsgaat :=[/quote]

Even wat anders. Is het nog steeds een pendelbus van Utrecht Centraal naar vlakbij de Expo? Want dan kan je beter thuis blijven. Daar pasten toentertijd maar negen mensen in. Geloof mij nou dat er meer dan 50 man stond :')

Persoonlijk zou ik lekker in December gaan. September is niet zo heel groot. Tenzij je voor de terrarium hal komt, die is altijd wel gewoon groot dacht ik.

Have fun![/quote]

Ik kom voor beide.. voer voor mijn hamster & en lampenkappen en twee nieuwe grotten (een maat groter) voor een van mijn slangen. Maar ik bedacht me nu net dat de persoon waar ik mijn voederdieren haal waarschijnlijk ook gaat, en ik kan eventueel vragen of ze mij mee willen nemen of anders de spullen willen meenemen voor me

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:58

De ns app werkt anders dan de nssite. Mijn man gebruikt altijd de app, ik de officieele site. We krijgen altijd twee totaal verschillende adviezen.

Als je op de site kijkt, zie je dat je idd de metro rechtstreeks naar Rotterdam kan nemen, dan de intercity nAar Utrecht cs en verder lopen, bus of ovfiets. Ben je 1u en 40 min. onderweg ongeveer.

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:59

Dat je voor een beetje paard al zoooo veel geld kwijt bent

Roze schoentje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:03

Francieen schreef:
Dat je voor een beetje paard al zoooo veel geld kwijt bent

Ongeveer 14 euro voor een kilo. Valt mee toch? :9

sorry, heel flauw, maar daar dacht ik aan bij een beetje paard

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:04

Anoniem schreef:
Francieen schreef:
Dat je voor een beetje paard al zoooo veel geld kwijt bent

Ongeveer 14 euro voor een kilo. Valt mee toch? :9


Dachten eigenaren maar zo :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:33

Dat mijn telefoon nog steeds kapot is, en het er ook niet uit ziet alsof die het nog gaat doen.. terwijl hij net een half jaar oud is -:(- ^)

:D

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:30

Brandalarm wat 5 minuten geleden random afging.... Pfff helemaal wezenloos geschrokken en nog voor we uit bed waren was hij alweer uit..... Het kan niet de batterij zijn, want hij zit aangesloten op de elektra....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:35

iirrssjjee schreef:
Brandalarm wat 5 minuten geleden random afging.... Pfff helemaal wezenloos geschrokken en nog voor we uit bed waren was hij alweer uit..... Het kan niet de batterij zijn, want hij zit aangesloten op de elektra....


Ghost

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:25

Weeeer wakker worden met nekpijn... echt shoot me.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:31

De kou en dan 20 minuten moeten wachten op Zwolle station :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 07:33

MarlindeRooz schreef:
Weeeer wakker worden met nekpijn... echt shoot me.


I feel You :(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Christina, ComscoreBot, Eskimo, Fenn, GoogleAdsense, History_, Joy_Mennings, LieZ_Horses, LilChar, noviceh, Pellelilly, scrabbel, Tucktuck, YandexBot en 152 bezoekers