Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37106
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:59

Mmmm bel je met een vaste telefoon? Hoor je wel een kiestoon?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 10:04

Het is nu wel gelukt. Wachttijd van 13 minuten..

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37106
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:05

Succes.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

LoveBodin

Berichten: 4335
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 10:12

xPabloBokt schreef:
Het is nu wel gelukt. Wachttijd van 13 minuten..


Telefoon op speaker leggen en wat anders gaan doen?

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:00

Buikpijn wordt erger en ik moet vanavond werken... ga maar een kruik maken. -O-

laraxXxemma

Berichten: 4687
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:25

Aan dat ik best een leuk bedrag verdien met 2 dagen werken en dat het gewoon niet eens genoeg is voor de huur van een beetje een woonruimte... excl -O-

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Marcella

Berichten: 36532
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:33

Dat sommige mensen op de moestuin echt rekening houden met het feit dat mijn tuin gefreesd moet worden. Alleen hebben ze een hekje gebouwd dus de frees kan nu niet op mijn tuin komen. -:(-

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:43

dat kinderen morgen uit logeren gaan zodat wij (vriend en ik) ook even tijd voor ons zelf hebben.
Heeft de jongste nu verhoging, nou maar hopen dat het daar bij blijft. Maar ik vrees het ergste.

Grote broer geboren op 7-7-14
Kleine broer geboren 7-11-18

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:35

Dat elke dag gevraagd wordt of er iemand kan werken die avond, plan gewoon genoeg mensen in |o

Lestrange01

Berichten: 2787
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:46

sureido schreef:
Dat elke dag gevraagd wordt of er iemand kan werken die avond, plan gewoon genoeg mensen in |o


Dit

Kairos
Berichten: 2682
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 15:03

sureido schreef:
Dat elke dag gevraagd wordt of er iemand kan werken die avond, plan gewoon genoeg mensen in |o


Bij ons is dat alleen als er mensen vrij zijn en als er niemand reageert plannen ze gewoon iemand in :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 15:07

Huh, ik vind niet dat je iemand die vrij is zomaar ‘s avonds kan inplannen.

Hier worden roosters 2 weken vtv gegeven, en je kan er vanuit gaan dat het restaurant altijd vol zit (goed landelijk keten) dus waarom plan je in hemelsnaam niet genoeg mensen.

Justme_Lisaa

Berichten: 2160
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 16:04

Dat mijn pakket vastgehouden is door de douane en ik dus bang ben dat ik extra kosten mag gaan betalen -O- .

[o]

Kairos
Berichten: 2682
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 16:31

sureido schreef:
Huh, ik vind niet dat je iemand die vrij is zomaar ‘s avonds kan inplannen.

Hier worden roosters 2 weken vtv gegeven, en je kan er vanuit gaan dat het restaurant altijd vol zit (goed landelijk keten) dus waarom plan je in hemelsnaam niet genoeg mensen.

Ik bedoel meer dat er dan gewoon wordt gevraagd: wie wil er maandag werken? En als er dan niemand reageert plannen ze gewoon iemand in die niet vrij is :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 17:19

Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Britta31

Berichten: 13051
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 17:51

Aan het vaatdoekje op het aanrecht van de buurvrouw :r

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Merexa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:10

@CalipsoLover
Oh dit herken ik zo erg. Niet eens van Colléga's maar mensen van buitenaf die denken dat ze de boel beheren. Toevallig ook vaak in diezelfde leeftijdscategorie. Ene oor in andere oor uit is het dan. Maar als je er ook nog mee moet samen werken.. Misschien toch ook maar met je bazin in gesprek gaan en het op een vriendelijke manier uitleggen.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Dorus

Berichten: 13167
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:57

CalipsoLover schreef:
Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Eerlijk? Ik vind dat best normaal om een keer 15/20 minuten extra te maken als het werk daar naar vraagt. Ik merk bij ons op het werk ook dat er meerderen zijn die stipt na 8 uur werken de deur achter zich dicht laten vallen en dat wekt heel wat irritaties op bij de mensen die niet op de minuut zitten te kijken. Ik weet niet of het toeval is, maar de eerste groep zijn voornamelijk de jongere.
Neemt niet weg dat zijn manier van communicatie, zoals ik het uit jou omschrijving opmaak, niet echt subtiel is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-19 18:58

Kairos schreef:
sureido schreef:
Huh, ik vind niet dat je iemand die vrij is zomaar ‘s avonds kan inplannen.

Hier worden roosters 2 weken vtv gegeven, en je kan er vanuit gaan dat het restaurant altijd vol zit (goed landelijk keten) dus waarom plan je in hemelsnaam niet genoeg mensen.

Ik bedoel meer dat er dan gewoon wordt gevraagd: wie wil er maandag werken? En als er dan niemand reageert plannen ze gewoon iemand in die niet vrij is :’)


Dat mag je weigeren als het minder dan 2 weken vantevoren wordt geroosterd.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:58

Aan bepaalde uitspraken die mijn vader doet.. Word er niet goed van, maar hij luistert maar niet. Moet mezelf telkens toespreken dat ik er niet op in moet gaan en hem moet negeren, naar God wat lokt hij een irritatie uit.

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:22

Dorus schreef:
CalipsoLover schreef:
Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Eerlijk? Ik vind dat best normaal om een keer 15/20 minuten extra te maken als het werk daar naar vraagt. Ik merk bij ons op het werk ook dat er meerderen zijn die stipt na 8 uur werken de deur achter zich dicht laten vallen en dat wekt heel wat irritaties op bij de mensen die niet op de minuut zitten te kijken. Ik weet niet of het toeval is, maar de eerste groep zijn voornamelijk de jongere.
Neemt niet weg dat zijn manier van communicatie, zoals ik het uit jou omschrijving opmaak, niet echt subtiel is.

Ja soms blijf ik ook wel eens tien minuten langer hoor, ik ben nooit om 16u stipt klaar laat staan buiten. Ik maak altijd mijn taken af, maar om dan om 16u nog aan iets nieuws te beginnen ben ik al snel terug een half uur bezig, en daar word ik niet voor betaalt. Ik ruim mijn troep netjes op en behandel de laatste klanten. Als het je eigen zaak is vind ik dat iets anders natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij ook niet echt een reden of een voet om op te staan, ik werk tot 16u staat er in mijn contract, niet meer of minder en ben altijd ruim op tijd in de zaak. Ik klaag ook niet dat ik 10min vroeger begin te werken dan mijn uren beginnen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:31

Probeer ik eens iets te doen met iemand, vergeet ie compleet de tijd.. Kijk, als ie hier was geweest (in NL) dan was het geen probleem geweest.. maar we hebben een tijdzone van een aantal uur..

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:40

ScarOfWars schreef:
Probeer ik eens iets te doen met iemand, vergeet ie compleet de tijd.. Kijk, als ie hier was geweest (in NL) dan was het geen probleem geweest.. maar we hebben een tijdzone van een aantal uur..


Dan ben ik wel heel benieuwd wat dat dan zou zijn :oo

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:42

Alles, echt gwn alles. Ik ga maar vroeg naar bed denk ik

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:42

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:
Bedankt lieve mensen <3


Ik wilde dit filmpje op je fb zetten maar laat ik het hier delen, misschien vrolijkt het meer mensen op.

[ Video ]


Dit helpt :')
Ik ga nog een keer kijken en doen alsof hij mijn naam zingt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, BLEXBot, blondies, Bo_Y, carineken, chocky84, Eefje_Sammy, Fly_high, LiDi, Manieki, Marcella, ogidni, roosjenat, rosalie_a, SusanH en 71 bezoekers