Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:46

Waarom gaat niks in mijn leven zoals het zou moeten gaan? Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar het is zo stront vervelend dat altijd alles tegen zit.

Dinsdag avond punt voor een vak terug gekregen, 5.0, nagekeken door een andere docent dan de mijne. Gister inzage en toch nog 0,6 er bij gekregen voor iets wat fout gerekend was, wat mijn eigen docent wel goedgekeurd zou hebben. Nu dus uiteindelijk een 5,6.

Studie loopbaan begeleiding (SLB) gesprek; ik kom met een eigen invulling voor een curriculum aanvullende activiteit, mijn SLB'er vraagt een motivatie met humor. Ik een motivatie geschreven met humor door de competenties net wat te buigen zodat het bij mijn activiteit past. Mag ik weer een nieuwe motivatie gaan schrijven, want die competenties horen er niet bij. Ook zag hij nog steeds niet wat het voor meerwaarde zou hebben bij mijn opleiding. Uiteindelijk vielen we terug in dezelfde discussie als de twee voorgaande gesprekken, dus heb ik gezegd dat ik wel een andere activiteit zoek waarbij er minder weerstand gegeven wordt. Want als het om kennis verbredende MOOC's gaat, dan kan alles en hoeft niets een motivatie te hebben. Witheet weg gelopen uit het gesprek, ik ben die vent zo zat.

Ik zou om 11:20 opgepikt worden voor een proefles, 11:35 is er nog niemand. Uiteindelijk gebeld, blijkt de instructeur ziek, maar heeft niemand mij wat laten weten. appelflap mijn hele dag daar omheen gepland. En ook dat komt wel goed, uiteindelijk. Maar ik ben er zo klaar mee.

En dan moet ik straks ook nog van 3 tot 9 werken, ik hoop dat ik niet achter de kassa zit, want ik heb mijn dag week niet

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:52

Mijn klasgenoten (en vriendinnen). Ik ga met 2 meiden uit de klas goed om maar t gebrek van motivatie vanuit hun kant irriteert mij zo erg. De ene is 16, en die meld zich regelmatig ziek, of gaat halverwege de dag naar huis. De ander is 24 jaar, woont op zichzelf, woont 5 minuten van school vandaan en is elke dag ongeveer 3 uur te laat. Ze was om 09:00 wakker zei ze in de groepsapp en ze zegt dat ze half 1 misschien net red. Ik weet niet waarom maar ik word zo geirriteerd van beide meiden.... Je bent 16 oke, puber enzo, maar als je 24 jaar bent, dat moet je intussen toch wel verantwoordelijk genoeg zijn?

Pffff. -:(-

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Bloemetje75
Berichten: 1977
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:37

De meneer die hier in de straat tussen de 20 en 30 km per uur reed midden op de weg. Het is hier 50.. Gelukkig kwam er geen tegenligger want dat had niet gepast (past normaal wel). Daarna reed hij 45 waar je 70 mag. Ik was zo blij toen ik er langs kon. Te hard rijden is gevaarlijk maar dit maakt dat mensen er met een noodgang langs willen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:46

Mijn pa wilde zo graag weer een hond.. nou hebben we dus een pup en zoals wij al dachten heeft ie het geduld er niet voor..

Britta31

Berichten: 13051
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:07

wemkelover schreef:
Ow ja dat bokkers altijd gefeliciteerd worden als ze jarig zijn. Ben ik een keer jarig wordt dat genegeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n slechte indruk achterlaat...

Nog gefeliciteerd Y)(^)

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:14

wemkelover schreef:
Ow ja dat bokkers altijd gefeliciteerd worden als ze jarig zijn. Ben ik een keer jarig wordt dat genegeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n slechte indruk achterlaat...

Meestal gebeurt dat als reactie op een post in een goedlopend topic waar het een beetje in past om dat te doen én als men dan ook nog verder een reactie plaatsen wilde. Het is jammer dat je er teleurgesteld over bent, maar ik weet niet precies waar men je dan had moeten feliciteren?
Maarre.... Alsnog gefeliciteerd!

Maflinger_S
Berichten: 12131
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:20

Bokkers feliciteren gaat alleen maar als de betreffende bokker zijn/haar geboortedatum in het profiel heeft gezet. Dan komt er een kado-icoontje bij je naam op je verjaardag. Dat zou je dus zien als je dezelfde dag op ongeveer dezelfde tijd in hetzelfde topic post.
Weet niet of dit bij iedereen bekend is?

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:21

Maflinger_S schreef:
Bokkers feliciteren gaat alleen maar als de betreffende bokker zijn/haar geboortedatum in het profiel heeft gezet. Dan komt er een kado-icoontje bij je naam op je verjaardag. Dat zou je dus zien als je dezelfde dag op ongeveer dezelfde tijd in hetzelfde topic post.
Weet niet of dit bij iedereen bekend is?

Ik ging er van uit dat ik er niet bij hoefde te zetten; aaaaals het kadootje naast je naam ze ook nog eens opgevallen is. ;)

Marcella

Berichten: 36531
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:14

Dat ik nu net even been ophaalde op de moestuin.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:26

Dat mijn vader een zwaar ongeval heeft gehad en mij dat wordt medegedeeld via een berichtje op facebook. Kan daar niet even over gebeld worden? Nee? Enig fatsoen?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:49

Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Zoe_97

Berichten: 9441
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:52

__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Dit is op de universiteit heel erg normaal hoor. Er bestaan hele verkoopplatformen voor zoals stuvia.

Mystic Realms Border Collies
http://www.mysticrealms.be

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:59

Zoe_97 schreef:
__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Dit is op de universiteit heel erg normaal hoor. Er bestaan hele verkoopplatformen voor zoals stuvia.


Ja dat snap ik, maar donder je samenvatting dan op Stuvia als je hem zo nodig wil verkopen, maar ga niet je eigen klasgenoten om geld vragen. We hebben een hele fijne (internationale) klas waar iedereen altijd open staat om elkaar te helpen en de meesten hun samenvattingen gewoon met elkaar delen. Dan vind ik zo'n move echt belachelijk.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:23

Steeph schreef:
Waarom gaat niks in mijn leven zoals het zou moeten gaan? Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar het is zo stront vervelend dat altijd alles tegen zit.

Dinsdag avond punt voor een vak terug gekregen, 5.0, nagekeken door een andere docent dan de mijne. Gister inzage en toch nog 0,6 er bij gekregen voor iets wat fout gerekend was, wat mijn eigen docent wel goedgekeurd zou hebben. Nu dus uiteindelijk een 5,6.

Studie loopbaan begeleiding (SLB) gesprek; ik kom met een eigen invulling voor een curriculum aanvullende activiteit, mijn SLB'er vraagt een motivatie met humor. Ik een motivatie geschreven met humor door de competenties net wat te buigen zodat het bij mijn activiteit past. Mag ik weer een nieuwe motivatie gaan schrijven, want die competenties horen er niet bij. Ook zag hij nog steeds niet wat het voor meerwaarde zou hebben bij mijn opleiding. Uiteindelijk vielen we terug in dezelfde discussie als de twee voorgaande gesprekken, dus heb ik gezegd dat ik wel een andere activiteit zoek waarbij er minder weerstand gegeven wordt. Want als het om kennis verbredende MOOC's gaat, dan kan alles en hoeft niets een motivatie te hebben. Witheet weg gelopen uit het gesprek, ik ben die vent zo zat.

Ik zou om 11:20 opgepikt worden voor een proefles, 11:35 is er nog niemand. Uiteindelijk gebeld, blijkt de instructeur ziek, maar heeft niemand mij wat laten weten. appelflap mijn hele dag daar omheen gepland. En ook dat komt wel goed, uiteindelijk. Maar ik ben er zo klaar mee.

En dan moet ik straks ook nog van 3 tot 9 werken, ik hoop dat ik niet achter de kassa zit, want ik heb mijn dag week niet


En dan denk je dat je dag niet erger kan... Komt een half uurtje voor je pauze die SLB'er waar je gister nog mee hebt staan bekvechten binnen gelopen op je werk...
"Hey... Kijk eens aan..! Ik zal maar niet vragen hoe het gaat, da's een beetje kort dag."
Ga. Weg. :evaw:

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

hagelslag
Berichten: 8896
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:26

Mannen. Jaaa ik ben om 6 uur thuis voor t eten...
Euhm ja t word 10 over 7 op zn vroegst...
Ik heb vroege dienst dus mag vroeg op bed. We zien elkaar vandaag 45 minuten.
Joepie

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:34

Dat mijn collega maar hele vervelende privé vragen blijft stellen .. En iedere keer ben ik zo flaber gasted dat ik er niets van zeg maar mij wel gekwetst voel. Waarom moet je die dingen weten oordelen? Bemoei je lekker met je zelf.

Vragen als, 'Slaapt je moeder nog op zolder?', 'Waarom hebben jullie geen vaste trap naar zolder?', 'Kan je die dan niet betalen? Oh maar waar betaal je dat en dat dan van?', 'Dus je kan nooit op jezelf gaan wonen?'. |o |o |o ROT. OP.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:37

xDenies schreef:
Dat mijn collega maar hele vervelende privé vragen blijft stellen .. En iedere keer ben ik zo flaber gasted dat ik er niets van zeg maar mij wel gekwetst voel. Waarom moet je die dingen weten oordelen? Bemoei je lekker met je zelf.

Vragen als, 'Slaapt je moeder nog op zolder?', 'Waarom hebben jullie geen vaste trap naar zolder?', 'Kan je die dan niet betalen? Oh maar waar betaal je dat en dat dan van?', 'Dus je kan nooit op jezelf gaan wonen?'. |o |o |o ROT. OP.


Klap in zijn gezicht geven ~~}>

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:20

PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:20

Nayomie schreef:
PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=


Wauw :')

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:27

Nayomie schreef:
PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=

Bezorgd door postnl? Zou wel echt hilarisch en triest tegelijk zijn dan _/-\o_

xDenies

Berichten: 13488
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:38

Lau schreef:
Klap in zijn gezicht geven ~~}>


Nou bijna wel ...

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:49

jumpyhorse schreef:
Nayomie schreef:
PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=

Bezorgd door postnl? Zou wel echt hilarisch en triest tegelijk zijn dan _/-\o_

Yup, bezorgt door de postbezorger van PostNL. :+

Merexa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:58

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn vader een zwaar ongeval heeft gehad en mij dat wordt medegedeeld via een berichtje op facebook. Kan daar niet even over gebeld worden? Nee? Enig fatsoen?


:oo jeetje.. Sterkte. Wat een kl*te manier om iemand zulk nieuws mee te delen zeg en het is verdorie wel je vader.

Wie goed doet, goed ontmoet.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:14

Nayomie schreef:
jumpyhorse schreef:

Bezorgd door postnl? Zou wel echt hilarisch en triest tegelijk zijn dan _/-\o_

Yup, bezorgt door de postbezorger van PostNL. :+[/quote]
O.M.G



Ik erger me aan dat ik niks kan doen aangezien ik totaal overprikkeld etc ben van met school naar de zoo te gaan met de trein

Britta31

Berichten: 13051
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:12

De uitgekotste vogel onder de kamertafel :r

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense en 22 bezoekers