Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:49

xDenies schreef:
Dat ik dus overduidelijk een trauma in de auto heb opgelopen door het ongeluk van vorige week. Er gebeurde net iets door wat agressieve automobilisten... en vervolgens zat ik van schrik te hyperventileren.(ik reed niet!)

Long way to go....


Heel veel sterkte!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:05

dat ik heb overgewerkt, ik de hele dag maar een glas water kon krijgen, en ik de hele dag in mn uppie garderobe stond. en t was mokers druk

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:15

Pokkemerries.
Waarom kunnen ze niet gewoon even vriendjes worden em lief voor elkaar zijn.....
Dat was dierenarts bellen zodat madam AB en metacam krijgt

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:26

Het nieuwe kleurschema van Tumblr. Barstende koppijn :')

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:37

hagelslag schreef:
Pokkemerries.
Waarom kunnen ze niet gewoon even vriendjes worden em lief voor elkaar zijn.....
Dat was dierenarts bellen zodat madam AB en metacam krijgt

Herkenbaar :')

Ben ik even blij dat ik twee ruinen en een merrie heb die nooit vechten en met zn drieen krachtvoer/slobber(!) uit 1 bak eten _O- in de merriekuddde is dat wel anders

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:38

We wouden ze na 6 weken tesamen zetten.
Slechte timing ofzo... Echt pokkemerries

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:36

Dat iemand zich overduidelijk irriteerde aan dat ik die bak had gekozen, besloot dat ze er gewoon maar bij in ging zonder iets te zeggen.. Vervolgens hoor ik haar zeggen "als die andere hier nou even uit gaat" tegen degene die met haar mee was...

Sorry maar dan ben ik wel zo eigenwijs om er juist bij te blijven, want ik heb geen probleem met een bak delen ondanks dat er nog 2 andere helemaal vrij zijn :')

Mens het enige wat je had hoeven doen was aan mij vragen of ik misschien in een andere bak zou willen :roll: ik snap heus dat dat de beste is om te trainen maar ik ga niet weg als je me niet vraagt, ik was eerst :')

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:44

Heel goed, wie het eerst komt, het eerst maalt. En dan vooral net iets te hard mopperen en hopen dat jij de "hint" snapt. Wat een dwarrel.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:59

laraxXxemma schreef:
Dat iemand zich overduidelijk irriteerde aan dat ik die bak had gekozen, besloot dat ze er gewoon maar bij in ging zonder iets te zeggen.. Vervolgens hoor ik haar zeggen "als die andere hier nou even uit gaat" tegen degene die met haar mee was...

Sorry maar dan ben ik wel zo eigenwijs om er juist bij te blijven, want ik heb geen probleem met een bak delen ondanks dat er nog 2 andere helemaal vrij zijn :')

Mens het enige wat je had hoeven doen was aan mij vragen of ik misschien in een andere bak zou willen :roll: ik snap heus dat dat de beste is om te trainen maar ik ga niet weg als je me niet vraagt, ik was eerst :')


Wauw. Die krijgt een hartverzakking als die bij ons in de bak komt rijden :P

Onze rijbak is wel 3x zo groot, maar ... tsja... reiners heh :D



De rest; dankjewel voor jullie lieve woorden. Het komt wel weer goed.. uiteindelijk.. ooit

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:13

Hihi ik zou dan inderdaad ook gewoon blijven waar ik was en in het voorbij gaan “ vragen staat vrij, eisen betekend bij voorbaat nee” roepen. }:)

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:29

@xDenies: stapje voor stapje. Het is niet niks wat je is overkomen.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:30

Thanks meiden! Ik loop met mn lompe haf meestal tussen de dressuur mutsen en bijbehorende paarden dus kan het heus begrijpen, maar betekend niet dat je daarom maar hoger staat en dat je gewoon verwacht dat ik ga :')

Denise geef je het wel tijd? Het is nog geen week terug toch? dus lijkt mij heel logisch dat je nog schrikt :(:)

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:37

Mensen die zeiken dat ik mn merrie vd zomer wil proberen laten dekken door een 18 maand oude hengst. Die hengst heeft een gouden karakter en beweegd beter dan menig dressuurpaard. Lukt het niet lukt het niet. Maar is toch gewoon mijn keuze |o

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:43

Dat zalando vroeg of ze de bestelling mochten opsplitsen. Dat heb ik geweigerd, want dat vind ik vervelend met terugsturen, het kost meer verpakking en meer moeite voor postNL. Ik heb nu 1 pakketje binnen en de andere komt over een paar dagen :roll: Vraag het dan gewoon niet...

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:51

laraxXxemma schreef:
Thanks meiden! Ik loop met mn lompe haf meestal tussen de dressuur mutsen en bijbehorende paarden dus kan het heus begrijpen, maar betekend niet dat je daarom maar hoger staat en dat je gewoon verwacht dat ik ga :')

Nee dat herken ik wel. Heb zelf een IJslander en heb bij 1 stalgenoot toch wel erg duidelijk moeten maken dat ik ook recht heb op ruimte in de bak als we aan het rijden zijn.
Nadat ze voor de 3de keer ons geen voorrang gaf terwijl wij dat wel hadden volgens de rijbak regels ben ik eens pontificaal stil gaan staan dwars op de hoefslag ( wel met voldoende ruimte voor haar om te stoppen ) en heb vriendelijk gevraagd of ze bekend was met de rijbaan regels? ( retorische vraag, want ze rijd wedstrijden...)
Ze antwoorde dus inderdaad van wel.

Vervolgens vroeg ik waarom ze ons dan steeds van de sokken reed en ons geen ruimte gaf om ook fijn te rijden?

Kreeg ik stotterend te horen dat haar paard bang is voor IJslanders dus dan “onbestuurbaar” werd.

Nou geloofde ik daar niks van, maar vroeg als nog wat ze daar dan dacht aan te gaan doen, want ons steeds van de sokken te rijden is in elk geval geen oplossing?

Ik kreeg een sorry en een “ dan wend ik wel af als je eraan komt” terug. Met gemompel wat ik verder niet verstond, maar prima wat mij betreft...

Geen last meer gehad van deze betreffende stalgenoot in elk geval.

Ik kan overigens totaal NIET begrijpen dat ze last hebben met hun dressuur paarden van jou enkelt en alleen omdat jij in de bak rijd en niks raars doet. Jij betaald ook net zo goed stalgeld en hebt net zoveel recht om daar te zijn en om daar te rijden. PUNT.

Willen ze dat niet dan verhuizen zij maar naar een dressuurstal met alleen dressuur paarden met dito dressuur prijs :$

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:56

hagelslag schreef:
Pokkemerries.
Waarom kunnen ze niet gewoon even vriendjes worden em lief voor elkaar zijn.....
Dat was dierenarts bellen zodat madam AB en metacam krijgt

Dat is dus een reden waarom onze merries niet samen in een wei staan. :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:27

Dat ik bijna het hele weekend geen zak heb gedaan terwijl ik donderdag en vrijdag tentamens heb van zeg maar niet de makkelijkste vakken van mijn opleiding

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 03:18

Dat mn vriend eerder in slaap is gevallen dan ik.. Hij ligt letterlijk op me te slapen met zn hele lichaam en hoofd. Wel heel cute, maar ik lig al zo’n 2 uur wakker :+ en elke keer als ik hem wegduw dan komt ie na 5 minuten weer teruggedraaid :Y)

Edit: ohja en het snurkt in mn oor :j

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:04

Dat ik alweer wakker ben... Mag ik een winterslaap? :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:55

Dat mijn batterij van de auto de kou niet heeft overleeft.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:15

Dat mijn konijnen zo onwijs kieskeurig zijn dat ik voor de 3e keer in een paar dagen naar de boer toe kan om het hooi om te ruilen.

Gelukkig kan hij er ook om lachen maar het is toch een aardige frustratie aan het worden.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:17

Ik ben in de overgang.Al een jaar niet ongesteld *\o/* Tot mijn lichaam besloot om afgelopen vrijdag ongesteld te worden -O-

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:57

Dat mijn lichaam niet meewerkt en ik al dagen 's nachts uren wakker lig van de pijn -O-

Nog los van de pijn... Ik functioneer niet op te weinig slaap dus dit maakt me super chagrijnig :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:00

Dat ze in de reclame van Mercedes 'als die van hem' zeggen ipv 'dan'. Blegh.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:45

Dat het systeem op het werk zo rete traag is dat ik gewoon 5 minuten zit te wachten op het kopiëren van wat data van het ene bestand naar het andere.
Normaal kost het me al veel teveel tijd om die rapportages te maken, maar nu is het gewoon niet te doen.