Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:22

Divoza... Wacht nu al meer dan 2 weken door fouten van hun en moet er steeds zelf achteraan gaan..

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"


Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:26

@Lau: als je het zelf niet kunt wil ik je wel een schop in de goede richting geven? Komop!

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:27

ScarOfWars schreef:
PostNL

Dit dus {:)-:(

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:38

Slijm en koppijn die gisterenavond verdwenen waren, maar zich in de loop van de nacht weer in m’n hoofd genesteld hebben waardoor ik nu weer knallende koppijn heb waar niets tegen helpt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:37

Dat ik vandaag 'eindelijk' mijn hond in heb laten slapen en de dierenarts me een half uur heeft geprobeerd te overtuigen om hem medicatie te geven waarvan hij incontinent word maar waarmee hij misschien wel 3-6 maanden langer leeft.. Tenzij de tumor barst.

En vervolgens kreeg hij ook nog een strakke muilkorf om tijdens het eerste spuitje waardoor hij helemaal over de zeik was. Gaat om een min pin mix met 3 tanden die überhaupt niet kan bijten..

Zo boos nu, bah


Afbeelding

Alaskan

Berichten: 229
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:39

Niet leuk Anthea, sterkte :(:)

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:42

Acht jee, dat is echt niet fijn, Anthea! Heel veel sterkte, dit afscheid was niet zoals het moest zijn, maar je hondje heeft geen pijn meer nu :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:54

Thanks.. deze dierenarts gaan we iig nooit meer naar toe :\

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:57

Jeetje.. sterkte!

17-11-2017 een prachtige zoon gekregen
04-03-2019 - rust zacht lieve Damian! Y;(

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:11

Jeetje Anthea.. Sterkte!

---

Zelf geërgerd om mijn zusje, continu verkondigen hoe ze geen geld heeft, ze heeft best wel een centje over, maar dan in de hoop dat ik voor haar ga betalen terwijl ik zelf momenteel enkel voor mijn paarden geld heb staan. Als je iets wil, wees dan niet zo krenterig en koop het zelf. Bah.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:38

Anthea sterkte! Wij hebben vroeger ook dierenartsen gehad die koste wat het kost medicijnen erin wilde blijven pompen, terwijl er voor de hond zelf geen dierwaardig bestaan meer over bleef. Het is al zo'n lastige keuze om te maken, "wanneer is het genoeg geweest", maar dan wordt het je alleen maar moeilijker gemaakt... gelukkig nu een hele fijne dierenarts die niet opdringt en naar ons luistert.

Ik erger me aan dat ik me niet goed kan concentreren voor het leren van mijn aardrijkskunde herkansing die ik over een uur heb :=

En dat ik nooit complimenten krijg van leraren. Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat ik het allemaal met gemak doe omdat ik voor alles erg hoog sta, maar daardoor hoor ik echt nooit dat ik het goed gedaan heb. Uhm hallo ik heb behoefte aan erkenning :')

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:42

Aan dat mijn schouder helemaal vastzit na voetbal gisteren ;(

♡♡♡♡♡

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:31

Heel veel sterkte Anthea :(:) en begrijpelijk dat je nooit meer naar die dierenarts gaat! Dit is al zo'n moeilijke beslissing en dan moet je ook nog op je strepen gaan staan om het voor elkaar te krijgen. En de manier waarop het dan gebeurt is ook heel naar. -O-

Broken crayons still color

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:35

Dat niks in mijn leven eens als vanzelf gaat. Alles is een strijd, echt alles. Ik ben zo moe en uitgeput.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:43

Aan mezelf _O-

Aan de ene kant ben ik super blij met de 3 (!) paarden die ik ter beschikking heb. Aan de andere kant kan ik niet wachten om een eigen paard te hebben. Ookal is dat veel duurder en veel meer verantwoordelijkheid.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:18

laraxXxemma schreef:
Ze snappen niet dat studenten chagrijnig worden als je 3 dagen 1 uur les plant en 1 dag 2 uur....
4 dagen op en neer naar school en ben eigenlijk altijd langer onderweg dan dat ik daadwerkelijk op school zit.. Waarom in godsnaam is het niet mogelijk om meer dan 2 lessen op een dag in te plannen? Echt waardeloze planner zit er nu :n

Die planning hangt van meerdere partijen af als alleen de studenten ;)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:20

DeMolenhoek schreef:
Dat er gewoon niemand van mijn familie naar mijn verjaardagsfeest komt. Zus en grootouders kunnen niet (snap ik perfect) en ouders willen ‘de moeite er niet insteken.’ Ok prima, doei :evaw:

:(:) wat sneu... ik hoop dat je toch een fijne dag hebt met wat leuk samen met een vriendin ofzo.

Sterkte Anthea wat enorm verdrietig.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:33

Hier weer Divoza.. Zaterdag: we versturen 'm maandag.
Maandag: nee morgen gaat ie echt op de post!
Dinsdagochtend: ja, ja vandaag versturen we 'm
Nu: Nee hoor, morgen. Op z'n vroegst. Als je geluk hebt. Anders mag je hopen dat we 'm deze week nog versturen...

Terwijl dat ding al een week bij hun binnen is en hij gewoon weer opnieuw verstuurd moet.. Maar ineens moet - ie uit Leek komen, want dat is het enige filliaal dat 'm heeft (HOE DAN? Hij hoort toch op het hoofdfiliaal te liggen?)

En vervolgens beweren dat iets wat ik zeg niet klopt.. Het staat letterlijkj op de site wat ik zeg -___-.
Was wel een eens maar nooit weer...

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:25

Dat ik 20 procent korting heb gekregen op m'n favo merk, en dat die korting er dan vervolgens doodleuk bijkomt met verzendkosten. Had het natuurlijk kunnen weten, maar om nu 40 euro aan liquid lipsticks te kopen gaat me ook wel weer wat ver. En dat terwijl ik aan de andere kant heeeel graag al die kleurtjes wil hebben. Pff :') luxeprobleem.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:05

Dat ik me in mijn vinger heb gesneden, en nu met een warme, bonkende vinger zit.

Dat ik als enige werknemer nu in de winkel sta, met een halfslachtige buikgriep. Niet handig om naar de wc te moeten rennen tussen de klanten, en maar hopen dat je genoeg tijd hebt tot de volgende klant weer in de winkel is :\

Ohja, en om het af te toppen is er nog de spanning over of de foto's van mijn hond er nu wel of niet goed uit zien. Te veel spanning, helpt ook niet mee met m'n buik nu _O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Marcella

Berichten: 36682
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:33

LoveBodin schreef:
Hier weer Divoza.. Zaterdag: we versturen 'm maandag.
Maandag: nee morgen gaat ie echt op de post!
Dinsdagochtend: ja, ja vandaag versturen we 'm
Nu: Nee hoor, morgen. Op z'n vroegst. Als je geluk hebt. Anders mag je hopen dat we 'm deze week nog versturen...

Terwijl dat ding al een week bij hun binnen is en hij gewoon weer opnieuw verstuurd moet.. Maar ineens moet - ie uit Leek komen, want dat is het enige filliaal dat 'm heeft (HOE DAN? Hij hoort toch op het hoofdfiliaal te liggen?)

En vervolgens beweren dat iets wat ik zeg niet klopt.. Het staat letterlijkj op de site wat ik zeg -___-.
Was wel een eens maar nooit weer...

Heb je betaald zo ja stel ze in gebreke.....bij betaling hebben hun verplichting tot leveren. ;)

Mijn ergernis flinke file gehad van Den Haag naar huis en dat was nog niet eens vol tijdens spits.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:49

Marcella schreef:
LoveBodin schreef:
Hier weer Divoza.. Zaterdag: we versturen 'm maandag.
Maandag: nee morgen gaat ie echt op de post!
Dinsdagochtend: ja, ja vandaag versturen we 'm
Nu: Nee hoor, morgen. Op z'n vroegst. Als je geluk hebt. Anders mag je hopen dat we 'm deze week nog versturen...

Terwijl dat ding al een week bij hun binnen is en hij gewoon weer opnieuw verstuurd moet.. Maar ineens moet - ie uit Leek komen, want dat is het enige filliaal dat 'm heeft (HOE DAN? Hij hoort toch op het hoofdfiliaal te liggen?)

En vervolgens beweren dat iets wat ik zeg niet klopt.. Het staat letterlijkj op de site wat ik zeg -___-.
Was wel een eens maar nooit weer...

Heb je betaald zo ja stel ze in gebreke.....bij betaling hebben hun verplichting tot leveren. ;)

Mijn ergernis flinke file gehad van Den Haag naar huis en dat was nog niet eens vol tijdens spits.


Heb ze wel betaald ja..
Maar hoe kan ik ze nu al in gebreke stellen dan? Want ze gaan (als het goed is...) nog wel leveren. Duurt wel bijna 3 weken maar hé.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:51

Dat de paddock een modderpoel is. Heb ik zo lang gezaagd om dit aan te leggen. Paardensport zijn wel blij maar die modder is echt niet fijn.

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:08

Nou, ik zit in bad en opeens zit mn nagellak helemaal los. Bij alle vingers gewoon in z’n geheel als blaadjes eraf.. Cnd Shellac van anderhalve week oud. Beetje jammer.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 22:28

LoveBodin schreef:
Hier weer Divoza.. Zaterdag: we versturen 'm maandag.
Maandag: nee morgen gaat ie echt op de post!
Dinsdagochtend: ja, ja vandaag versturen we 'm
Nu: Nee hoor, morgen. Op z'n vroegst. Als je geluk hebt. Anders mag je hopen dat we 'm deze week nog versturen...

Terwijl dat ding al een week bij hun binnen is en hij gewoon weer opnieuw verstuurd moet.. Maar ineens moet - ie uit Leek komen, want dat is het enige filliaal dat 'm heeft (HOE DAN? Hij hoort toch op het hoofdfiliaal te liggen?)

En vervolgens beweren dat iets wat ik zeg niet klopt.. Het staat letterlijkj op de site wat ik zeg -___-.
Was wel een eens maar nooit weer...

Hoofdkantoor is toch in leek? Maar hoe je geïnformeerd bent is niet netjes.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers